Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 35 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

Reageer Nieuw Topic
1 + 1 = 3
Reg. datum: 28 december 2000

quote:
SinergyX schreef op zondag 04 juli 2010 @ 23:40:
Item mall dingen zijn weer ingame te verkopen? dacht dat alles daarin geblokkeerd was inmiddels?
ja een aantal kan je ingame verkopen, niet allemaal

Reg. datum: 04 juli 2010

quote:
Meph schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:45:
[...]

ja een aantal kan je ingame verkopen, niet allemaal
je kan alles verkopen behalve de item mall weapons xD

____(>^^(>0o)>____

Gister toch weer even begonnen, mijn champ was al 130 en nu maar een hawker erbij gemaakt met een boogje :P Alles classes wel over de 100 gehad, maar nooit een hawker.

Ok, slecht nieuws:
New Event Item Added - Netherlands and Spain Vuvuzelas are now available through the in-game event, along with annoying sound and everything! Very special thanks to YUkiChan for providing us with these Vuvuzelas!
New Skill Emote Added - A special Soccer Kick emote is now available in the Basic skill tab. Very special thanks to YukiChan for providing us with this emoticon!

Ben je er net vanaf, heb je ze ingame :D

SinergyX wijzigde dit bericht 08-07-2010 23:32 (57%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Haha mooi de Rose fever, wat zo kun je het toch noemen. Na al die jaren en tientallen versies/server gespeeld te hebben toch nog altijd weer die drang om te gaan spelen als ik dit topic lees. En ik ben niet de enige lees ik zo, veel bekende spelen dit nog, of beter gezegt weer.

Maar gelukkig heb ik het veel te druk met WoW dus ik heb er geen tijd voor, of wil er geen tijd voor maken, maar de clients zijn nog altijd geïnstalleerd dus ik hou de updates in de gaten. :9

Reg. datum: 04 juli 2010

quote:
Splendid schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:23:
Haha mooi de Rose fever, wat zo kun je het toch noemen. Na al die jaren en tientallen versies/server gespeeld te hebben toch nog altijd weer die drang om te gaan spelen als ik dit topic lees. En ik ben niet de enige lees ik zo, veel bekende spelen dit nog, of beter gezegt weer.

Maar gelukkig heb ik het veel te druk met WoW dus ik heb er geen tijd voor, of wil er geen tijd voor maken, maar de clients zijn nog altijd geïnstalleerd dus ik hou de updates in de gaten. :9
ik heb 2,5 jaartjes WoW achter de rug :P eindelijk vanaf xD
ben blij dat ik gestopt ben want 6/7 raiden van 20u-01u was er over
en nu speel ik weer rose tijdens men WoW carriere had ik ook nog beetje tijd om rose te spele en vond ik leuk allerlei PS's gespeeld maar nu blijf ik toch bij de "echte" NArose :P

____(>^^(>0o)>____

Gister waren de shirts van de 3 winnaars van WC2010 geupgrade naar de bonus stats, had ik even geluk met mijn spanje shirt :D Resultaat was 1000AP en 1000def, nadeel dat ze dus character bound zijn :(

Maargoed, van lvl81 naar 103 in kleine 2 uurtjes tijd, bijna alle mobs in DoD (niet de bosses) waren 1 of 2 shot kills. Had ik liever het shirt op mijn nieuwe knight-to-be of desnoods muse, maar scout is wel makkelijk ranged pewpew :P

Wel met een 210 cleric van mijn ex richting Orlo gegaan, wat een matige en kale bedoeling is het daar zeg. Kom enkel snakes tegen die belachelijk veel damage doen, summons die het 2-3 melee hits volhouden, exp is om te huilen.

SinergyX wijzigde dit bericht 14-07-2010 10:31 (34%)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Iemand die nog een account met cleric over heeft?

Ben weer eens begonnen met spelen @ arua, maar een cleric erbij zou toch wel handig zijn :)

Wie dit leest is gek. Fo real.

quote:
lasharor schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:42:
Iemand die nog een account met cleric over heeft?

Ben weer eens begonnen met spelen @ arua, maar een cleric erbij zou toch wel handig zijn :)
Niemand?

Reg. datum: 15 januari 2010

Ik heb een Cleric en Scout lvl 218 @ Arua ;)

kevinvd/kevinsvd

quote:
brutus1116 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:54:
lol in aruarose heb ik de afgelopen week goed geld verdient!!

er is in lcf een nieuwe boss..
die dropt speciale akw.

met random 10 base stats.
dus heb al 10 str wings, 10 int wings en heb ook nog wings waarop 500 hp en 500mp zit
lol die 500/500 wings zijn Donation wings hoor... Degenen die droppen van Holy Astaroth King zijn 750/750, helaas wel altijd zonder item apr.

Lijkt me overigens vrij sterk dat jij die wings hebt gevonden, luna clanfield is 1 groot slagveld :>

Reg. datum: 21 november 2005

Hey hallo allemaal! Misschien kennen sommige van jullie mij nog :) ik zie dat vele nog steeds rose online spelen haha alleen wel op de verkeerde servers! :D Kom allemaal naar Titan rose O-) dat is echt old school rose spelen ;) gewoon 3x exp 3x drop ben er al vanaf het begin 8 oktober 2009 en het bevalt me prima :*) Inmiddels lvl 201 raider, 191 cleric, 165 bourg, en vele andere charachters!!! Mis de goeie oude tijden met LoT ;) heb helaas geen oude screensshots meer :( jammer!

Mocht er iemand al spelen op TitanRose probeer me maar eens te adden ingame op IGN: Viz of Nobodyknows of Recommended of natuurlijk Sacardus xD

Peace :)

Notoriously ...
Reg. datum: 17 december 2005

Leuk om te zien dat alles hier nog in leven is ghehe, en ja LoT waren zeker goeden tijden! :)
inmiddels ook druk met wow nu cata uit is. :D

Antec DF30 | 226BW 22'' | 60GB Vertex 2 ~ 2TB | 4GB DDR3 Dominator| GX750W | i5 760 @ 3.44 | GTX460 x2 SLI | AsRock P55 Deluxe3

1337n00b^
Reg. datum: 16 juni 2001

Leuk om te zien dat het nog gespeeld wordt.
Wat een mooie tijden waren dat toch in Rose Online op de PH server.
Stiekem mis ik dat toch want dat was voor mij nog altijd de leukste/beste game experience.

Tegenwoordig speel ik al een hele tijd WoW wat ook leuk is maar Rose heeft toch altijd nog een speciaal plekje in mijn hart :)
Voor de mensen die mij op MSN hadden, voeg me toe op mijn nieuwe adres via blom.marco[at]yahoo[dot]com aangezien ik opeens niet meer op mijn oude adres kon inloggen :(

Ik zal thuis eens kijken op een oude HD voor screenshots, als goed is heb ik die allemaal bewaard.

Mochten er mensen WoW spelen, ik speel op Lightning's Blade PvP server onder de naam Psychoot.
Tevens is het adres hierboven ook mijn battle.net adres, wie weet tot ingame.

Psychoot wijzigde dit bericht 06-01-2011 16:35 (0%)
Reden: typ0z

____(>^^(>0o)>____

Grappig, ik kwam gister nog screenshots tegen van oude Rose tijd :P (met de EU tags etc). Ik log nog af en toe in op NArose, heb daar wat characters van lvl70 tm 200, is wel allemaal leuk om nog te zien. Al is het hele grind-gebeuren niet echt mijn ding meer, zeker vanaf 120+ is Rose gewoon nog een enorme grind.

Ik zit ook op Lightning's Blade, maar denk dat ik afgelopen weken mischien 2-3x ben ingelogt. Cata is mijn ding niet meer en andere games trokken iets meer interesse :P

Kwam er zo even snel nog wat tegen:
http://www.karremania.cistron.nl/spoekvlieg.PNG
http://www.karremania.cistron.nl/fool.JPG

En later in PH, mijn male -> female transformatie :P
http://www.karremania.cistron.nl/hehe.jpg

SinergyX wijzigde dit bericht 06-01-2011 16:49 (22%)

Het forum is om te leren.

must resist !!!!

Core i7 920 | 12GB| ASUS P6T-E | WD 320 x2 in RAID0 Intel x25-m 80 x2 RAID0 Maxtor 160 x2 RAID0 | ATI 5870 x2 in Crossfire | Asus 16x 48x DVD | BenQ 1620 | NewQ Gold | Lain-Li Aluminium Case + Window | WoW player -> Xlocal lvl 80 Hellfire

was Rakkerzero
Reg. datum: 11 september 2003

Jezus, ik dacht dat dit topic al ergens in de diepe krochten van de Tweakers database was beland om in een langzame eenzaamheid te verstoffen.
quote:
Psychoot schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:33:
Mochten er mensen WoW spelen, ik speel op Lightning's Blade PvP server onder de naam Psychoot.
Tevens is het adres hierboven ook mijn battle.net adres, wie weet tot ingame.
Ik zal je weleens toevoegen. Ik speel op Al'Akir PvP realm.

PC: Shadowqueen // WoW: Zeror @ Al'Akir realm // Battle.net Tag: Zeror#2996

ow gaan we Battle.net tags uitdelen ^_^ -> defwhistler [at] hete post op zijn engels [ puntje ] com

Local Host wijzigde dit bericht 12-01-2011 14:35 (8%)

Core i7 920 | 12GB| ASUS P6T-E | WD 320 x2 in RAID0 Intel x25-m 80 x2 RAID0 Maxtor 160 x2 RAID0 | ATI 5870 x2 in Crossfire | Asus 16x 48x DVD | BenQ 1620 | NewQ Gold | Lain-Li Aluminium Case + Window | WoW player -> Xlocal lvl 80 Hellfire

\o\ EMOTION /o/

Ik mis in de screenshots natuurlijk wel locallhost's shopje midden in town ;)

Toch mooi om te zien hoeveel mensen stiekem verslaafd blijven aan ROSE en het verlangen om weer te beginnen maar door blijft dreunen :D Maar ik denk dat ik het nog even laat rusten voor ik weer ROSE download en start :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

was Rakkerzero

quote:
daves2hd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:33:
Ik mis in de screenshots natuurlijk wel locallhost's shopje midden in town ;)

Toch mooi om te zien hoeveel mensen stiekem verslaafd blijven aan ROSE en het verlangen om weer te beginnen maar door blijft dreunen :D Maar ik denk dat ik het nog even laat rusten voor ik weer ROSE download en start :P
Ik ga pas weer ROSE spelen als er ooit een deel 2 komt. ROSE, dit deel, laat ik voor wat het is.

____(>^^(>0o)>____

Ik start af en toe nog NARose op, paar mobs meppen en heb er wel weer gezien. De laatste 40 lvls zijn echt een enorme grindfest, heb je wat nadeel met je class gaat het nog kolere traag ook (scout vs spearchamp bv).

Ingame is het er nog best druk, al zie je wel wat minder mensen op de grote trekplaatsen (kenji beach bv).

SinergyX wijzigde dit bericht 18-01-2011 10:56 (20%)

Reg. datum: 07 mei 2008

Ik had dit topic nooit moeten openen.

iRose, Pre-Evo NA, TWRose, Ruff Rose, AruaRose.

Nostalgie

Reg. datum: 21 november 2005

haha en toch keren vele terug op dit forum :P enigste die ik nog niet heb gezien is EVO en Vliegje en evt Iruja die ik lang geleden nog tegen kwam in titanrose lol maar die hield het niet lang vol :P

Reg. datum: 01 februari 2011

So Kevinvd, leeft ook nog :p.
Toch altijd weer oude coremembers ook eh in dat ROSE wereldje...
Verder verandert er te weinig.

Florensia, Flyff, Legend of Edda, WoW, Talisman Online., Lotro, Aion, Wizard101, Talisman online, Grand Fantasia, en Runes of Magic geprobeerd...

WoW en Wizard101 voor betaald een poosje.. en LOTRO en AION 1x een maand...
Rest was.. niks :P

Kzit denk ik aan donatie geld toch nog bij ROSE op max.. al had WoW het bijna ingehaald :p.

Argh.. kwil nie terug naar ROSE.. ben nu jaar ROSE vrij... welke ROSE is nu op dit moment best? (en waar zitten IROSE/NaROSE spelers een beetje?

quote:
DeputyManager schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:48:
So Kevinvd, leeft ook nog :p.
Toch altijd weer oude coremembers ook eh in dat ROSE wereldje...
Verder verandert er te weinig.

Florensia, Flyff, Legend of Edda, WoW, Talisman Online., Lotro, Aion, Wizard101, Talisman online, Grand Fantasia, en Runes of Magic geprobeerd...

WoW en Wizard101 voor betaald een poosje.. en LOTRO en AION 1x een maand...
Rest was.. niks :P

Kzit denk ik aan donatie geld toch nog bij ROSE op max.. al had WoW het bijna ingehaald :p.

Argh.. kwil nie terug naar ROSE.. ben nu jaar ROSE vrij... welke ROSE is nu op dit moment best? (en waar zitten IROSE/NaROSE spelers een beetje?
Zeker weten ! Wie ben jij dan ? :)

Ik speel op het moment ook geen Rose, Arua is de grootste server van het moment, maar de lol is er daar snel vanaf.

Notoriously ...

Welke mensen van de oude garde zijn op dit moment nog online te vinden op naRose dan!? :)

Antec DF30 | 226BW 22'' | 60GB Vertex 2 ~ 2TB | 4GB DDR3 Dominator| GX750W | i5 760 @ 3.44 | GTX460 x2 SLI | AsRock P55 Deluxe3

Reg. datum: 28 september 2004

Zo ik had niet verwacht dit topic nog eens bij de active topics te zien :) Grappig dat het blijkbaar nog steeds gespeeld wordt.

____(>^^(>0o)>____

Ik zou niet weten of mijn account nog werkt, mischien maar weer eens aanslingeren. Heb toen wel met die WK-clothings flink wat lvls gedaan, maar zou echt niet meer weten welke lvls alle characters waren :P

was Rakkerzero

Jezus. ROSE is onderhand antiek. Soms heb ik nog wel heimwee naar deze game, maar als ik er dan over ga nadenken heb ik toch zoiets van 'Neeeh, toch maar niet spelen!'.

Hoi mensen,

Ik ben nu al enkele maanden 220, heb 5 clerics voor uw etc. Nu heb ik ruim 1.2bil verdient afgelopen maand. Nu is mijn de vraag, ik wil graag gaan pvpen met me mage, zijn stats zijn aardig stabiel. Alleen nu zit ik met het probleem wat ik precies qua gear moet gaan kopen.

Wat ik nu heb is:
Ring of Flame
Necklace of Lava (D7)
Hebarn Earring (D7)
Chiv orlean robe (D7)
Chiv Orlean Gloves
Herbened Ein Stern +12 +(D7)

Ik weet dat me ringen nu niet goed zijn, en de rest van me gear wordt ook chiv.
Mijn de vraag is uiteindelijk:
Welke face item is het best voor pvp mage
Welke Ringen etc is het best voor pvp mage
Welke Backshield is het best voor pvp mage
Welke skills spelen jullie het meest mee en welke volgorde om iemand neer te knallen?

Ik speel in de server leo (narose)

Hopelijk is er iemand met veel verstand hiervan :)

Tweakers.net

Notoriously ...

wat is je ign? waar je het meest op speelt? en zeg je nou dat je 5 clerics hebt? haha, i need one! ik ben er één aan het levellen nu, ( net 61 ) en mijn main is een katar raider van 154 op het moment. Maarja ik vindt het eigenlijk best een beetje dood, weinig nederlanders en de nederlanders die ik al tegenkom zijn net 12 jaar denk ik. :P

Reg. datum: 02 maart 2006

TS plaatjes ontbreken. :(

Ik ben zojuist gescammed op Leo @ narose voor 7b :|

Tweakers.net

Speelt nou niemand meer in NaRose op Leo server? Zo wel add mij ff! Nickname ingame van me main JennekeMage

Hier screen van d'r :) :

http://screenshot.xfire.com/s/115896215-4.jpg

Tweakers.net

quote:
Xouxic schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:36:
wat is je ign? waar je het meest op speelt? en zeg je nou dat je 5 clerics hebt? haha, i need one! ik ben er één aan het levellen nu, ( net 61 ) en mijn main is een katar raider van 154 op het moment. Maarja ik vindt het eigenlijk best een beetje dood, weinig nederlanders en de nederlanders die ik al tegenkom zijn net 12 jaar denk ik. :P
In de clan waar ik in zit, gemiddeld 18+ dus... en ja op low lvl kom je alleen maar kids tegen, ik wil je wel even helpen lvlen als je wil heb 220 cleric die imba buffs geeft ;)

Tweakers.net

____(>^^(>0o)>____

Welk armor is dat op je screenshot rechts? Mis volgens mij aardig wat qua updates, ook je staff heb ik nooit eerder gezien :P (uit mn hoofd, 180 champ, 210 cleric, 165 ranger, en nog wat lagere classes :P)

Hey,

Max lvl cap is 220 tegenwoordig, en die gear die je ziet is van coin festival dacht ik. Hij geeft 50% extra drop als je hem als costume draag. Die staf die ik heb is epic en heel erg zeldzaam binnen het spel, vooral als je dura 100 heb zoals ik :P Gemiddelde waarde 5.5b... wat aardig duur is vind ik. Als je belangstelling heb om te joinen, moet je het maar even zeggen! Het spel trekt nadat het gratis is weer helemaal bij!

Heb zelf truckbot costuum:

http://screenshot.xfire.com/s/115917475-4.jpg

davevleugel wijzigde dit bericht 12-07-2011 14:32 (10%)

Tweakers.net

Play B3yond

Ben weer is begonnen met Rose, moet zeggen dat ze Adventure Plain en Valley of Luxem tower erg goed hebben aangepakt. Het loopt allemaal stuk soepeler en de quests zijn stukken beter. Vooral luxem tower hebben ze erg goed aangepakt. Ben nu level 20, en ben erg benieuwd of het zo blijft.

PLAYSTATION 3

nickname in game? Ik heb een nieuwe xD LordDave hehe

Tweakers.net

Reg. datum: 23 maart 2006

Is het nog een beetje druk in de normale servers?
Of zie je van lvl 1 tot 120 niemand?

Databeesje
Reg. datum: 16 september 2004

quote:
SinergyX schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:42:
Grappig, ik kwam gister nog screenshots tegen van oude Rose tijd :P (met de EU tags etc). Ik log nog af en toe in op NArose, heb daar wat characters van lvl70 tm 200, is wel allemaal leuk om nog te zien. Al is het hele grind-gebeuren niet echt mijn ding meer, zeker vanaf 120+ is Rose gewoon nog een enorme grind.

Ik zit ook op Lightning's Blade, maar denk dat ik afgelopen weken mischien 2-3x ben ingelogt. Cata is mijn ding niet meer en andere games trokken iets meer interesse :P

Kwam er zo even snel nog wat tegen:
[afbeelding]
[afbeelding]

En later in PH, mijn male -> female transformatie :P
[afbeelding]
Nou ja zeg, beetje een plaatjes van mij posten he :P
Als er ooit een deel 2 komt begin ik ook wel eens weer, maar deze game heeft me al zat tijd gekost !

wel leuk te zien dat er nog steets mensen zijn die het spelen :)

klik dislecties als maar kan... Sry

Pizza is klaar :P

Pfff gister tot de ontdekking dat ze me character geblokkeerd hebben in mei dit jaar :/ dus ik vragen of ze de ban kunnen weghalen. Niet mogelijk ivm de logs die na 3 maand weggegooit worden :S fijn fijn fijn. Nu blijkt het dus dat ik een gebugde quest gedaan zou hebben en daarom is me char geblokkeerd.

Al me mooie spulletjes weg @ arua rose. Nu is de twijfel... opnieuw beginnen of stoppen voor altijd.

Driven By Hate, Consumed By Fear

quote:
flyingdutch schreef op woensdag 14 september 2011 @ 06:53:
[...]

Nou ja zeg, beetje een plaatjes van mij posten he :P
Als er ooit een deel 2 komt begin ik ook wel eens weer, maar deze game heeft me al zat tijd gekost !

wel leuk te zien dat er nog steets mensen zijn die het spelen :)
Spoekie ;w

Reg. datum: 24 oktober 2005

Mensen,

Wellicht ga ik ook weer eens beginnen. Zie dat er nog veel belangstelling is in deze game. :)
Op welke server spelen de meeste tweakers??

You know i do my thing......

was Rakkerzero

Beste mensen,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben op zoek naar een artwork van bepaald character/monster uit ROSE Online.

Ik heb ooit deze avatar gemaakt:
http://www.mmo-champion.com/customavatars/avatar576994_4.gif

Ik heb hiervoor als achtergrond de planeet Hebarn gebruikt en dat mannetje met de hoed. Alleen ik heb echt geen flauw idee waar ik op zoeken of waar ik een grote versie van mannetje met de hoed kan vinden.

Wie o wie kan mij helpen aan een grote afbeelding van dat mannetje?

Gevonden!

Chasing the Touge~
Reg. datum: 31 december 2003

Nog iemand die Arua-Rose speelt hier? =)

Na bijna 2 jaar Rose-loos, toch maar weer begonnen. Geen idee waarom, maar het blijft kriebelen.

Amafi
Reg. datum: 23 maart 2005

quote:
Wrack schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:38:
Nog iemand die Arua-Rose speelt hier? =)

Na bijna 2 jaar Rose-loos, toch maar weer begonnen. Geen idee waarom, maar het blijft kriebelen.
Helaas, ik ben ook weer (even) gezwicht ;-)
Nog iemand actief op Aruarose?

Vond het weer grappig om allemaal nieuwe maps/mobs en drops terug te vinden. En ook weer minder grappig omdat ik weer bij 0 moest beginnen ;-) Mis al mijn zuly/gems en equip.

Ook leuk om te zien dat er nieuwe gems zijn. Black Onyx +25sen +25con (en reteduur)

Hoezo nul beginnen? Ik heb jou een aantal keer in Junon gezien met je shop? AmafiFS toch?

Wmja vorige week 2 dagen gespeeld en toen had ik er al geen zin meer in gaat allemaal te langzaam en duurt te lang.

Om een of andere wel (9) wings in mijn backpack gevonden. Heel groots enzo maar ik heb geen idee hoe het kan dat die wings daar terecht zijn gekomen. Op al mijn andere characters heb ik ook om een of andere reden een donatie item ontvangen.

Amafi
Reg. datum: 23 maart 2005

quote:
lasharor schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:00:
Hoezo nul beginnen? Ik heb jou een aantal keer in Junon gezien met je shop? AmafiFS toch?

Wmja vorige week 2 dagen gespeeld en toen had ik er al geen zin meer in gaat allemaal te langzaam en duurt te lang.

Om een of andere wel (9) wings in mijn backpack gevonden. Heel groots enzo maar ik heb geen idee hoe het kan dat die wings daar terecht zijn gekomen. Op al mijn andere characters heb ik ook om een of andere reden een donatie item ontvangen.
0 beginnen aangezien ik al mijn gems, eq en wapens kwijt was. :+
Helaas hier geen donatie items. Wat is trouwens je ign? AmafiFS ben ik ja ;-)

Amafi (k) !!!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011