Reg. datum: 04 juli 2010
je kan alles verkopen behalve de item mall weapons xDquote:Meph schreef op maandag 05 juli 2010 @ 21:45:
[...]
ja een aantal kan je ingame verkopen, niet allemaal
Ok, slecht nieuws:
New Event Item Added - Netherlands and Spain Vuvuzelas are now available through the in-game event, along with annoying sound and everything! Very special thanks to YUkiChan for providing us with these Vuvuzelas!
New Skill Emote Added - A special Soccer Kick emote is now available in the Basic skill tab. Very special thanks to YukiChan for providing us with this emoticon!
Ben je er net vanaf, heb je ze ingame
SinergyX wijzigde dit bericht 08-07-2010 23:32 (57%)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar gelukkig heb ik het veel te druk met WoW dus ik heb er geen tijd voor, of wil er geen tijd voor maken, maar de clients zijn nog altijd geïnstalleerd dus ik hou de updates in de gaten.
Reg. datum: 04 juli 2010
ik heb 2,5 jaartjes WoW achter de rugquote:Splendid schreef op vrijdag 09 juli 2010 @ 13:23:
Haha mooi de Rose fever, wat zo kun je het toch noemen. Na al die jaren en tientallen versies/server gespeeld te hebben toch nog altijd weer die drang om te gaan spelen als ik dit topic lees. En ik ben niet de enige lees ik zo, veel bekende spelen dit nog, of beter gezegt weer.
Maar gelukkig heb ik het veel te druk met WoW dus ik heb er geen tijd voor, of wil er geen tijd voor maken, maar de clients zijn nog altijd geïnstalleerd dus ik hou de updates in de gaten.
ben blij dat ik gestopt ben want 6/7 raiden van 20u-01u was er over
en nu speel ik weer rose tijdens men WoW carriere had ik ook nog beetje tijd om rose te spele en vond ik leuk allerlei PS's gespeeld maar nu blijf ik toch bij de "echte" NArose
Maargoed, van lvl81 naar 103 in kleine 2 uurtjes tijd, bijna alle mobs in DoD (niet de bosses) waren 1 of 2 shot kills. Had ik liever het shirt op mijn nieuwe knight-to-be of desnoods muse, maar scout is wel makkelijk ranged pewpew
Wel met een 210 cleric van mijn ex richting Orlo gegaan, wat een matige en kale bedoeling is het daar zeg. Kom enkel snakes tegen die belachelijk veel damage doen, summons die het 2-3 melee hits volhouden, exp is om te huilen.
SinergyX wijzigde dit bericht 14-07-2010 10:31 (34%)
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben weer eens begonnen met spelen @ arua, maar een cleric erbij zou toch wel handig zijn
Wie dit leest is gek. Fo real.
Niemand?quote:lasharor schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:42:
Iemand die nog een account met cleric over heeft?
Ben weer eens begonnen met spelen @ arua, maar een cleric erbij zou toch wel handig zijn
Reg. datum: 15 januari 2010
lol die 500/500 wings zijn Donation wings hoor... Degenen die droppen van Holy Astaroth King zijn 750/750, helaas wel altijd zonder item apr.quote:brutus1116 schreef op maandag 31 mei 2010 @ 11:54:
lol in aruarose heb ik de afgelopen week goed geld verdient!!
er is in lcf een nieuwe boss..
die dropt speciale akw.
met random 10 base stats.
dus heb al 10 str wings, 10 int wings en heb ook nog wings waarop 500 hp en 500mp zit
Lijkt me overigens vrij sterk dat jij die wings hebt gevonden, luna clanfield is 1 groot slagveld
Reg. datum: 21 november 2005
Mocht er iemand al spelen op TitanRose probeer me maar eens te adden ingame op IGN: Viz of Nobodyknows of Recommended of natuurlijk Sacardus xD
Peace
inmiddels ook druk met wow nu cata uit is.
Antec DF30 | 226BW 22'' | 60GB Vertex 2 ~ 2TB | 4GB DDR3 Dominator| GX750W | i5 760 @ 3.44 | GTX460 x2 SLI | AsRock P55 Deluxe3
Wat een mooie tijden waren dat toch in Rose Online op de PH server.
Stiekem mis ik dat toch want dat was voor mij nog altijd de leukste/beste game experience.
Tegenwoordig speel ik al een hele tijd WoW wat ook leuk is maar Rose heeft toch altijd nog een speciaal plekje in mijn hart
Voor de mensen die mij op MSN hadden, voeg me toe op mijn nieuwe adres via blom.marco[at]yahoo[dot]com aangezien ik opeens niet meer op mijn oude adres kon inloggen
Ik zal thuis eens kijken op een oude HD voor screenshots, als goed is heb ik die allemaal bewaard.
Mochten er mensen WoW spelen, ik speel op Lightning's Blade PvP server onder de naam Psychoot.
Tevens is het adres hierboven ook mijn battle.net adres, wie weet tot ingame.
Psychoot wijzigde dit bericht 06-01-2011 16:35 (0%)
Reden: typ0z
Ik zit ook op Lightning's Blade, maar denk dat ik afgelopen weken mischien 2-3x ben ingelogt. Cata is mijn ding niet meer en andere games trokken iets meer interesse
Kwam er zo even snel nog wat tegen:
En later in PH, mijn male -> female transformatie

SinergyX wijzigde dit bericht 06-01-2011 16:49 (22%)
Core i7 920 | 12GB| ASUS P6T-E | WD 320 x2 in RAID0 Intel x25-m 80 x2 RAID0 Maxtor 160 x2 RAID0 | ATI 5870 x2 in Crossfire | Asus 16x 48x DVD | BenQ 1620 | NewQ Gold | Lain-Li Aluminium Case + Window | WoW player -> Xlocal lvl 80 Hellfire
Ik zal je weleens toevoegen. Ik speel op Al'Akir PvP realm.quote:Psychoot schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:33:
Mochten er mensen WoW spelen, ik speel op Lightning's Blade PvP server onder de naam Psychoot.
Tevens is het adres hierboven ook mijn battle.net adres, wie weet tot ingame.
PC: Shadowqueen // WoW: Zeror @ Al'Akir realm // Battle.net Tag: Zeror#2996
Local Host wijzigde dit bericht 12-01-2011 14:35 (8%)
Core i7 920 | 12GB| ASUS P6T-E | WD 320 x2 in RAID0 Intel x25-m 80 x2 RAID0 Maxtor 160 x2 RAID0 | ATI 5870 x2 in Crossfire | Asus 16x 48x DVD | BenQ 1620 | NewQ Gold | Lain-Li Aluminium Case + Window | WoW player -> Xlocal lvl 80 Hellfire
Toch mooi om te zien hoeveel mensen stiekem verslaafd blijven aan ROSE en het verlangen om weer te beginnen maar door blijft dreunen
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Ik ga pas weer ROSE spelen als er ooit een deel 2 komt. ROSE, dit deel, laat ik voor wat het is.quote:daves2hd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 10:33:
Ik mis in de screenshots natuurlijk wel locallhost's shopje midden in town
Toch mooi om te zien hoeveel mensen stiekem verslaafd blijven aan ROSE en het verlangen om weer te beginnen maar door blijft dreunenMaar ik denk dat ik het nog even laat rusten voor ik weer ROSE download en start
Ingame is het er nog best druk, al zie je wel wat minder mensen op de grote trekplaatsen (kenji beach bv).
SinergyX wijzigde dit bericht 18-01-2011 10:56 (20%)
Reg. datum: 07 mei 2008
iRose, Pre-Evo NA, TWRose, Ruff Rose, AruaRose.
Nostalgie
Reg. datum: 21 november 2005
Reg. datum: 01 februari 2011
Toch altijd weer oude coremembers ook eh in dat ROSE wereldje...
Verder verandert er te weinig.
Florensia, Flyff, Legend of Edda, WoW, Talisman Online., Lotro, Aion, Wizard101, Talisman online, Grand Fantasia, en Runes of Magic geprobeerd...
WoW en Wizard101 voor betaald een poosje.. en LOTRO en AION 1x een maand...
Rest was.. niks
Kzit denk ik aan donatie geld toch nog bij ROSE op max.. al had WoW het bijna ingehaald
Argh.. kwil nie terug naar ROSE.. ben nu jaar ROSE vrij... welke ROSE is nu op dit moment best? (en waar zitten IROSE/NaROSE spelers een beetje?
Reg. datum: 15 januari 2010
Zeker weten ! Wie ben jij dan ?quote:DeputyManager schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 15:48:
So Kevinvd, leeft ook nog.
Toch altijd weer oude coremembers ook eh in dat ROSE wereldje...
Verder verandert er te weinig.
Florensia, Flyff, Legend of Edda, WoW, Talisman Online., Lotro, Aion, Wizard101, Talisman online, Grand Fantasia, en Runes of Magic geprobeerd...
WoW en Wizard101 voor betaald een poosje.. en LOTRO en AION 1x een maand...
Rest was.. niks
Kzit denk ik aan donatie geld toch nog bij ROSE op max.. al had WoW het bijna ingehaald.
Argh.. kwil nie terug naar ROSE.. ben nu jaar ROSE vrij... welke ROSE is nu op dit moment best? (en waar zitten IROSE/NaROSE spelers een beetje?
Ik speel op het moment ook geen Rose, Arua is de grootste server van het moment, maar de lol is er daar snel vanaf.
Antec DF30 | 226BW 22'' | 60GB Vertex 2 ~ 2TB | 4GB DDR3 Dominator| GX750W | i5 760 @ 3.44 | GTX460 x2 SLI | AsRock P55 Deluxe3
Ik ben nu al enkele maanden 220, heb 5 clerics voor uw etc. Nu heb ik ruim 1.2bil verdient afgelopen maand. Nu is mijn de vraag, ik wil graag gaan pvpen met me mage, zijn stats zijn aardig stabiel. Alleen nu zit ik met het probleem wat ik precies qua gear moet gaan kopen.
Wat ik nu heb is:
Ring of Flame
Necklace of Lava (D7)
Hebarn Earring (D7)
Chiv orlean robe (D7)
Chiv Orlean Gloves
Herbened Ein Stern +12 +(D7)
Ik weet dat me ringen nu niet goed zijn, en de rest van me gear wordt ook chiv.
Mijn de vraag is uiteindelijk:
Welke face item is het best voor pvp mage
Welke Ringen etc is het best voor pvp mage
Welke Backshield is het best voor pvp mage
Welke skills spelen jullie het meest mee en welke volgorde om iemand neer te knallen?
Ik speel in de server leo (narose)
Hopelijk is er iemand met veel verstand hiervan
Tweakers.net
Hier screen van d'r

Tweakers.net
In de clan waar ik in zit, gemiddeld 18+ dus... en ja op low lvl kom je alleen maar kids tegen, ik wil je wel even helpen lvlen als je wil heb 220 cleric die imba buffs geeftquote:Xouxic schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:36:
wat is je ign? waar je het meest op speelt? en zeg je nou dat je 5 clerics hebt? haha, i need one! ik ben er één aan het levellen nu, ( net 61 ) en mijn main is een katar raider van 154 op het moment. Maarja ik vindt het eigenlijk best een beetje dood, weinig nederlanders en de nederlanders die ik al tegenkom zijn net 12 jaar denk ik.
Tweakers.net
Max lvl cap is 220 tegenwoordig, en die gear die je ziet is van coin festival dacht ik. Hij geeft 50% extra drop als je hem als costume draag. Die staf die ik heb is epic en heel erg zeldzaam binnen het spel, vooral als je dura 100 heb zoals ik
Heb zelf truckbot costuum:

davevleugel wijzigde dit bericht 12-07-2011 14:32 (10%)
Tweakers.net
PLAYSTATION 3
Tweakers.net
Reg. datum: 23 maart 2006
Of zie je van lvl 1 tot 120 niemand?
Nou ja zeg, beetje een plaatjes van mij posten hequote:SinergyX schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:42:
Grappig, ik kwam gister nog screenshots tegen van oude Rose tijd(met de EU tags etc). Ik log nog af en toe in op NArose, heb daar wat characters van lvl70 tm 200, is wel allemaal leuk om nog te zien. Al is het hele grind-gebeuren niet echt mijn ding meer, zeker vanaf 120+ is Rose gewoon nog een enorme grind.
Ik zit ook op Lightning's Blade, maar denk dat ik afgelopen weken mischien 2-3x ben ingelogt. Cata is mijn ding niet meer en andere games trokken iets meer interesse
Kwam er zo even snel nog wat tegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
En later in PH, mijn male -> female transformatie
[afbeelding]
Als er ooit een deel 2 komt begin ik ook wel eens weer, maar deze game heeft me al zat tijd gekost !
wel leuk te zien dat er nog steets mensen zijn die het spelen
klik dislecties als maar kan... Sry
Al me mooie spulletjes weg @ arua rose. Nu is de twijfel... opnieuw beginnen of stoppen voor altijd.
Driven By Hate, Consumed By Fear
Spoekiequote:flyingdutch schreef op woensdag 14 september 2011 @ 06:53:
[...]
Nou ja zeg, beetje een plaatjes van mij posten he
Als er ooit een deel 2 komt begin ik ook wel eens weer, maar deze game heeft me al zat tijd gekost !
wel leuk te zien dat er nog steets mensen zijn die het spelen
Reg. datum: 24 oktober 2005
Wellicht ga ik ook weer eens beginnen. Zie dat er nog veel belangstelling is in deze game.
Op welke server spelen de meeste tweakers??
You know i do my thing......
Ik heb jullie hulp nodig. Ik ben op zoek naar een artwork van bepaald character/monster uit ROSE Online.
Ik heb ooit deze avatar gemaakt:
Ik heb hiervoor als achtergrond de planeet Hebarn gebruikt en dat mannetje met de hoed. Alleen ik heb echt geen flauw idee waar ik op zoeken of waar ik een grote versie van mannetje met de hoed kan vinden.
Wie o wie kan mij helpen aan een grote afbeelding van dat mannetje?
Gevonden!
Na bijna 2 jaar Rose-loos, toch maar weer begonnen. Geen idee waarom, maar het blijft kriebelen.
Helaas, ik ben ook weer (even) gezwicht ;-)quote:Wrack schreef op maandag 06 februari 2012 @ 12:38:
Nog iemand die Arua-Rose speelt hier? =)
Na bijna 2 jaar Rose-loos, toch maar weer begonnen. Geen idee waarom, maar het blijft kriebelen.
Nog iemand actief op Aruarose?
Vond het weer grappig om allemaal nieuwe maps/mobs en drops terug te vinden. En ook weer minder grappig omdat ik weer bij 0 moest beginnen ;-) Mis al mijn zuly/gems en equip.
Ook leuk om te zien dat er nieuwe gems zijn. Black Onyx +25sen +25con (en reteduur)
Wmja vorige week 2 dagen gespeeld en toen had ik er al geen zin meer in gaat allemaal te langzaam en duurt te lang.
Om een of andere wel (9) wings in mijn backpack gevonden. Heel groots enzo maar ik heb geen idee hoe het kan dat die wings daar terecht zijn gekomen. Op al mijn andere characters heb ik ook om een of andere reden een donatie item ontvangen.
0 beginnen aangezien ik al mijn gems, eq en wapens kwijt was.quote:lasharor schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:00:
Hoezo nul beginnen? Ik heb jou een aantal keer in Junon gezien met je shop? AmafiFS toch?
Wmja vorige week 2 dagen gespeeld en toen had ik er al geen zin meer in gaat allemaal te langzaam en duurt te lang.
Om een of andere wel (9) wings in mijn backpack gevonden. Heel groots enzo maar ik heb geen idee hoe het kan dat die wings daar terecht zijn gekomen. Op al mijn andere characters heb ik ook om een of andere reden een donatie item ontvangen.
Helaas hier geen donatie items. Wat is trouwens je ign? AmafiFS ben ik ja ;-)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last

/mm_pizzakar.gif)