Haha.quote:
Leuk zo'n reactie.
Het kan op zich niet heel erg kwaad, maar ik zou er zelf gewoon niets op zetten. Ik vind het ook te druk staan op die manier.
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Haha.quote:Chaoss schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 08:36:
kvin dat maar niets bloempotten/fotolijstjes/etc op een zuiltje neerzetten. Toen ik laatst mijn monitoren inruilde voor vloerstaanders maakte ik de opmerking naar m'n vrouw "ik hoef je zeker niet te vertellen dat je er niets op mag zetten" toen keek ze me even raar aan.... "dat snap ik toch ook wel"... en zo hoort het
Non taken
Beetje jammer dat DOS niks met die Voodoo's doetquote:LanVlam schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 20:32:
Onder De tv staan een 400mhz pc met 2x 12mb voodoo2,128mb een ET6000 (tseng)
32gb, Dos 6.11, Sound Blaster AWE32 2x1mb met Wave Blaster uitbreiding.
Gemodde voeding AT zwart gespoten en minimale kabels met 5V Fan en side window
100mbit Lan, een 3meter muis en keyboard kabel en kan dus heerlijk op 40 inch Doom2, blake stone of wacky wheels spelen (ziet er verbazend mooi uit nog eigenlijk!!!)
If at first you don't succeed, smash your work and try again :)
Sinds enkele maanden kan je alle SVS producten online rechtstreeks in Noorwegen bestellen bij L-SOUND. De levering aan huis is perfect alsook de naservice (mocht die ooit nodig zijn)quote:r0nz0r schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 11:23:
[...]
Wat een verdomde brute sub, gefeliciteerd daarmee. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar je hem gekocht hebt? Ik heb zelf ook wel interesse in een subwoofer upgrade, en dacht tot nu toe aan een PB-12/Plus. Maar dit is ook een mooie optie.
En inderdaad een mens moet bezig blijven!
Wat wil RGB Led moodlight integratie trouwens concreet zeggen? Ik ben daar zelf ook mee bezig voor mijn HT.
Als je een beetje zware bloempotten neemt, neemt het totale gewicht van je speaker ook toe. Combineren dus.quote:bornin7ty2 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:09:
[...]
tnx,
de reden dat mijn vriendin blij was dat ik deze speakers nu als fronts heb ipv de B&W's is juist dat ze er iets op kan zetten.Kan ook geen kwaad verder.
Zijn dat Elac speakers ? Lekker warm geluid icm met buizen.quote:silitek schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 22:16:
Ook maar eens een ander meubel gekocht...was het ophangsysteem wel zat!!
[

Rosmalen wijzigde dit bericht 28-03-2008 19:33 (21%)
www.vdzande.com
Idd offtopic, maar vooruit. PS3 past er makkelijk tussen. Lack is iets van +/-40 cm breed. Ik heb een Lack staan en een PS3, met een kabeltje gemeten.quote:Rosmalen schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 19:31:
misschien een stomme offtopic vraag, maar heeft iemand voor mij de afmetingen van het binnenwerk van de Lack kast van de Ikea, wil nl ff weten of mijn PS3 van +- 33cm er tussenpast
spul, kabels, beeld, geluid.

Mind explorer
Ik had al wel gedacht dat hij bij L-Sound vandaan kwam, ik zag net nadat ik dit postte dat die ook voortaan in de UK en Benelux leveren. Ik heb nu nog een BK-Elec XLS200 staan maar die kan me vooral bij films toch net niet helemaal overtuigen. Ik denk dat die SVS dan een flinke stap voorwaarts is en dat is me ook wel wat waard. Hij komt bij mij wel in een dedicated kamer te staan maar die is wel wat aan de kleine kant voor de SVS denk ik, maar met het oog op de toekomst durf ik dat wel aan. Bedankt voor de info in ieder geval.quote:jvanhambelgium schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 18:27:
[...]
Sinds enkele maanden kan je alle SVS producten online rechtstreeks in Noorwegen bestellen bij L-SOUND. De levering aan huis is perfect alsook de naservice (mocht die ooit nodig zijn)
Ik heb lange tijd in twijfel gezeten om de PB12Plus te nemen, maar dan kwamen de berichten van de PB13 die toch en een felle verbetering is, zowel in geluidsdruk als kwaliteit en heb dan vervolgens de aankoop enkele maanden uitgesteld.
Deze sub is dan ook de de top van SVS en kost wel wat...je kan online bij LSOUND direct 1 en ander bekijken.
Maar hij mag gezien worden in een woonkamer!
Wat de integratie betreft van RGB-moodlight ... niet veel van voorstellen.
Enkele high-power RGB-strips met een wireless controller. (dimbaar)
Geen Ambi-light gedoe hoor of ledjes die mee op de maar van de sub gaan ;-)
Hymns of indigestible suppuration
mijn dank is 1 meter 78quote:CTRace schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 22:15:
[...]
Idd offtopic, maar vooruit. PS3 past er makkelijk tussen. Lack is iets van +/-40 cm breed. Ik heb een Lack staan en een PS3, met een kabeltje gemeten.
www.vdzande.com
Ik vond hem eerst gezelligerquote:SNEAK-NL schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:26:
Hier ook een update, heb de DVD's een andere plek kunnen geven en heb dus meer ruimte en een betere opstelling
voor:
[afbeelding]
na:
[afbeelding]
Kabels moet ik nog iets op verzinnen
Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40
NAD C325BEE, E-MU 0202 USB, Sony CDP-XE530, 2x Mission M33i, Sennheiser HD-201
100% No Soul Guaranteed
ik kan ff kijken of ik het boekje nog kan vinden, heb alleen geen scanner, foto's een opte als ik dat boekje kan vinden ?quote:lowfi schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 12:49:
Dat staat het toch.
SNEAK heb jij toevalling de handleiding nog van die rel (in pdf)? Ik ben de mijne kwijt. Kan hem niet downloaden en rel geeft geen thuis via email etc.
Stinger666 wijzigde dit bericht 30-03-2008 20:34 (34%)
Centurion 5, OCZ Modsteam 520W, M2N-32-SLI Deluxe, AMD Athlon 64 6000+ X2, Zalman 9500AM2, 4x 1GB DDR2 800 Geil Ultra, Asus 8800GTS 640MB, WD 250 GB 16MB, WD 200GB 8MB, Club 3D Theatron Agrippa 7.1, Klipsch Promedia 5.1, Dell 30" 3007WFP-HC
Eeh halloquote:HanVer schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 17:44:
HD Films request
ThinkPad wijzigde dit bericht 29-03-2008 17:46 (19%)
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona