Reg. datum: 17 maart 2008
dus ik heb een vraag over de speakers.
kan ik gewoon de
(Mordaunt Short MS-904 i zwart
Mordaunt Short 905Ci centre speaker (Zwart))
aansluiten.
zonder enkel probleem
zoals vervorming of andere dingen
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]

Tubes....It's what make music music!
Hoezo wachten? :-)quote:Falcon2107 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:19:
En nu wachten totdat de DENON BLUE RAY Spelers op de markt komen.
Omdat dit een amerikaanse 110V, NTSC, Regio1 speler is...?quote:
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
Nederlandse introductie zal in Juni gaan gebeuren. Een maand later komt dan het losse loopwerk ook.quote:ReVision schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:09:
[...]
Omdat dit een amerikaanse 110V, NTSC, Regio1 speler is...?
oftewel je zult nog even moeten wachtenquote:Maarce schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:17:
Nederlandse introductie zal in Juni gaan gebeuren. Een maand later komt dan het losse loopwerk ook.
Dat is helemaal waar, zowel voor de klank als uiterlijk geldt dat. Al komt uiterlijk voor mij echt op de 2de plaats, pas als ik sterk tussen 2 speakers zou twijfelen, gaat uiterlijk een rol spelen.quote:Dualdude schreef op zondag 16 maart 2008 @ 23:34:
[...]
Het is ook maar net wat je smaak isHeb GS-20's aan een Rotel voor/eind hangen
Al gaat de dag nog zo snel, de NS vertraagt hem wel!
OFFFFF je koopt een Goldmund Eidos 20BD Blu Ray spelertje (en je bent stukken armer en stukken videofieler geworden, dat weer wel)quote:Falcon2107 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:19:
En nu wachten totdat de DENON BLUE RAY Spelers op de markt komen.
Denon, Denon, Denon, Denon, Denon and Arcam

NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....

abraxes wijzigde dit bericht 21-03-2008 01:13 (4%)
Ticking away, the moments that make up a dull day.
Koetjes en kalfjes. Mail-accountje nodig?
Waar zijn jouw foto's?quote:abraxes schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 03:15:
Nou, dat is wel zo. Het is natuurlijk ook leuk dat anderen er wel van kunnen genieten. Ik offer me wel op ten gunste van uw genot, hetgeen me overigens tevens in een gelukzaligende stemming brengt. En inderdaad kan ik nog altijd scrollen, maar het wiel van mijn muis begint zo langzamerhand in een rap tempo te vergaan.
Post eerst zelf eens wat mooie foto's voor je over anderen begint te zeuren zou ik zeggen. En bovendien.....wat de één mooi vindt, vindt de ander weer niks, dus we kunnen moeilijk met ieders persoonlijke wensen rekening houden.quote:abraxes schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 03:15:
Nou, dat is wel zo. Het is natuurlijk ook leuk dat anderen er wel van kunnen genieten. Ik offer me wel op ten gunste van uw genot, hetgeen me overigens tevens in een gelukzaligende stemming brengt. En inderdaad kan ik nog altijd scrollen, maar het wiel van mijn muis begint zo langzamerhand in een rap tempo te vergaan.
I tried, in vain, to disconnect my brain. I don't know if I can handle it....handle so....much pain.
Hoch in die Bergen, da steht ein Gerät, da werden die Mädel elektrisch genäht.
Arrogante houding..vind je zelf ook niet? Er hangt geen definitie aan een post. Hoef ook niet door de tweede kamer heen, ieder mag zijn "no-how" hier laten zien...quote:abraxes schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 03:15:
Tubes....It's what make music music!
Als je Blu-ray wil hebben, kun je eigenlijk beter een Regio A-speler hebben dan een B (waar wij in zitten).quote:ReVision schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:09:
[...]
Omdat dit een amerikaanse 110V, NTSC, Regio1 speler is...?
Kaj. wijzigde dit bericht 21-03-2008 11:40 (7%)
Ticking away, the moments that make up a dull day.
Dat vind ik een grappige typering die je daar beschrijft, Ik beschouw mezelf ook als een ikea type, die neigt naar een audiofiele vintage kant op te gaan. Echter zit ik wel met een probleem namelijk dat ik dus nu een leuke vintage audio set bezit. Maar wel van plan ben dalijk een 40 inch samsung te gaan hangen. Iets wat dus een behoorlijk contrast op elkaar heeft. Dus eigenlijk zoek ik een idee om dit te verdoezelen. Ik zal een dezer dagen ook eens even wat posten. Wellicht vanavond nog, als ik de tijd heb!quote:bramberk15 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:19:
Zolang iemand 'trots' is op zijn/haar set dan mag ie m posten van mij. Het gaat juist om de passie en niet om het budget.
Wat me wel opvalt is dat er eigenlijk drie 'typen' mensen/opstellingen zijn:
-audiofielen, die niet de grootste/nieuwste flatscreens hebben hangen maar overduidelijk voor het geluid gaan. Vaak wat rommelig en bv een klein CRTtje icm heel veel geluid
-HT freaks, met compleet ingerichte projectie/game kamers
-Ikea "types": mensen met nieuwe, vaak modern ingerichte kamers met tip-top spul maar niet echt hardcore. Ikzelf val denk ik ook in deze groep. Ben best bereid flink wat uit te geven aan goed spul, maar ook niet overdrijven.
GoT Index » Audio en HiFi » Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius