Gathering of Tweakers

Quicksearch
Thanks mensen :D

Vrijgezellen appartement... tja, sinds ik alles heb afgerond wel ja (sinds 2 of 3 weken ofzo).
Ofja, eigenlijk ben ik alles gaan afronden sinds het uit is ;)
Maar ze vond het totaal geen probleem allemaal die dingen. Ze was/is er eigenlijk best trots op... (we hebben nog contact, en ze komt nog wel eens hier)

Maar ik heb wel wat tijd over nu ja....

SONY 1292 - 9" Liquid Coupled Full-HD - CRT projector ;-)

Beautiful Disgrace

Respect man, Dit is nog eens vet. Ik heb het ooit geprobeerd met een oude beamer maar die was te brak om fatsoenlijk licht te produceren. Dit reopt weer veel ideen op.

Ik word knetterbek van die sproetjes,dit is de afdeling transploft, niet de afdeling sproetjes

Tubes Only

quote:
atmoz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:54:
Thanks mensen :D

Vrijgezellen appartement... tja, sinds ik alles heb afgerond wel ja (sinds 2 of 3 weken ofzo).
Ofja, eigenlijk ben ik alles gaan afronden sinds het uit is ;)
Maar ze vond het totaal geen probleem allemaal die dingen. Ze was/is er eigenlijk best trots op... (we hebben nog contact, en ze komt nog wel eens hier)

Maar ik heb wel wat tijd over nu ja....
Ach, je krijg je geld ook wel alleen op :+ ...Zo te zien. By the way: er zijn zat meiskes die je kunt verleiden met deze HT

Tubes....It's what make music music!

WTF? Atmoz, wauw... Tis zo freaky dat het cool is. Wilde mijn hoekje eropzetten, maar durf nu echt niet meer. Ben al helemaal bij met mijn Läck meubeltjes, tosh 42" Full HD en projectie op de muur met 1024*768. Maar voel me alsof ik met een oude datsun naast een Dodge Charger sta ofzo :)

Respect!!!

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Reg. datum: 05 december 2000

Echt respect voor zo'n HT, heel erg mooi.

Binnenkort bij mij ook wat updates, dus dan volgt er vanzelf een post!

quote:
makkie ;) schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 14:34:
WTF? Atmoz, wauw... Tis zo freaky dat het cool is. Wilde mijn hoekje eropzetten, maar durf nu echt niet meer. Ben al helemaal bij met mijn Läck meubeltjes, tosh 42" Full HD en projectie op de muur met 1024*768. Maar voel me alsof ik met een oude datsun naast een Dodge Charger sta ofzo :)

Respect!!!
Thanks voor de complimenten :)

Maar de rest is natuurlijk onzin wat je zegt he!!
Op een ander forum werd precies hetzelfde gezegd... :?
Laat zien laat zien (aub). Ik vind het zelf ook leuk om naar andermans dingen te kijken. Overal kun je wat van leren, ideeën opdoen enzovoorts! Alle HT's zijn leuk. Er zijn nog ZOVEEL HT's veeeeel vetter dan die van mij, dan ga ik ook niet denken van ik post maar niets meer :+ Dus komop met die foto's 8) (voor 15:00 nog >:)

Heel erg mooi atmoz. Niet te geloven dude, echt respect.

Ik zou wel iets aan de brandveiligheid doen :D die hangende kabels, stopcontactdozen achter je bed is best wel eng ( * Nitai is een bangerik)

Creative clutter is better than tidy idleness | iPhone 2.0 | iMac 24" | PB 12" | Nikon D40

Opblaasblob

Ziet er allemaal wel goed uit zolang je de techniek erachter niet bekijkt..qua kabels is het eersteklas prutswerk.. verwacht toch wel wat meer ordening van iemand die zo'n interieur heeft... . ;)

the blob wijzigde dit bericht 01-04-2008 15:41 (27%)

Geniet, maar luister naar goede hifi-apparatuur

Reg. datum: 21 september 2007

damnz, is het uit werk ervaring dat je dit allemaal kunt bouwen? of puur hobby?

quote:
Bert2000 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:59:
ik hoop hobby :P
als hij op zijn werk zijn draad boompjes zo af werkt zou hij niet lang bezig zijn met zijn baan.

mare ffe serieus als je die draadboompjes mooi zou aanleggen. spijkertje solid core kabel pakken en dan om de spijkertjes alles strak spannen dan trek je zo goed als nooit perongluk een kabeltje los omdat het ergens achter blijft hangen of dat je mis grijpt aan zo'n kabel. (ik lijk zo wel mijn oude VMBO electro docent zeg eng brr )

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Unsubbed

Loop je hier ook al te patsen Atmoz :P :P :P
Gij meesterklusser ;)

Non taken

Mac powered

Nu weet ik ook hoe een écht getweakte :P home cinema er uit ziet. Cool atmoz d:)b

Wat te klagen? Je mag me er altijd via mail of MSN op doorzagen :P
specs e.d.

Fear t3h bird3h ! >:)

Respect man :D

Nu nog voice control erin :P Dat was 't enige wat ik miste in je systeem B)

Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC

quote:
Nitai schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:16:
Heel erg mooi atmoz. Niet te geloven dude, echt respect.

Ik zou wel iets aan de brandveiligheid doen :D die hangende kabels, stopcontactdozen achter je bed is best wel eng ( * Nitai is een bangerik)
Er hangt een rookmelder boven het systeem. Daar had ik zelf dus al aan gedacht ;)
quote:
the blob schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:40:
Ziet er allemaal wel goed uit zolang je de techniek erachter niet bekijkt..qua kabels is het eersteklas prutswerk.. verwacht toch wel wat meer ordening van iemand die zo'n interieur heeft... . ;)
Met de techniek achter het systeem is niets mis. Dat is allemaal netjes en goed bedacht, gesoldeerd en geprogrammeerd. Alleen de kabels kunnen inderdaad wat beter!! Maar omdat het toch maar voor mezelf is, en omdat het uit het zicht zit laat ik het lekker zo...
quote:
Bert2000 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:59:
Puur uit hobby/interesse. Op school heb ik alleen wat programmeren en andere ICT dingen gehad :)
quote:
Shunt schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:03:
[...]

ik hoop hobby :P
als hij op zijn werk zijn draad boompjes zo af werkt zou hij niet lang bezig zijn met zijn baan.

mare ffe serieus als je die draadboompjes mooi zou aanleggen. spijkertje solid core kabel pakken en dan om de spijkertjes alles strak spannen dan trek je zo goed als nooit perongluk een kabeltje los omdat het ergens achter blijft hangen of dat je mis grijpt aan zo'n kabel. (ik lijk zo wel mijn oude VMBO electro docent zeg eng brr )
Draadboompjes zijn niet mijn ding (zoals je kunt zien). Als het systeem maar 100% werkt. Zo heel ingewikkeld zit het toch niet in elkaar. Dus iets terugvinden of aanpassingen doen gaat zonder probleem.
quote:
bornin7ty2 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:27:
Loop je hier ook al te patsen Atmoz :P :P :P
Gij meesterklusser ;)
Hehe >:) Tja, ik verveelde me vanmorgen nogal... Denk laat ik ook nog eens wat op GoT gaan kijken. Na de andere mooie foto's in dit topic te hebben gezien kreeg ik zelf ook foto-post-zin :D
quote:
Abbadon schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:48:
Nu weet ik ook hoe een écht getweakte :P home cinema er uit ziet. Cool atmoz d:)b
Thanks 8)
quote:
Aapje schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 18:56:
Respect man :D

Nu nog voice control erin :P Dat was 't enige wat ik miste in je systeem B)
Hehe. Tja, dat ACS systeem sluit ik misschien nog eens ooit hierop aan... (of heb je het niet over ACS?)

Ziet er van buiten idd erg mooi uit, maar de afwerking van die menu schermpjes, bekabeling etc. moet denk ik nog... _/-\o_

Heb wel enorm moeten lachen om dat plafond scherm... djeez... lijkt wel een soort bouwlift die er op en neer gaat (qua geluid dan), of een robot met darmklachten... :) :)
quote:
allesflex schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:50:
Ziet er van buiten idd erg mooi uit, maar de afwerking van die menu schermpjes, bekabeling etc. moet denk ik nog... _/-\o_

Heb wel enorm moeten lachen om dat plafond scherm... djeez... lijkt wel een soort bouwlift die er op en neer gaat (qua geluid dan), of een robot met darmklachten... :) :)
Die afwerking van de schermpjes is in het echt vele malen beter dan het nu op de foto staat. Ik snap het ook niet waardoor het zo "vrij slecht" eruit komt. Alles is met een frees gedaan (langs een geleider) dus het kan ook niet verkeerd zitten. Door de hoek van de camera zie je wel de randen van de LCD schermen, waardoor het ook niet netjes uit ziet. Bovendien zijn het wat oudere foto's en is er ondertussen e.e.a. netjes "recht" gezet en bijgewerkt (LCD's gecentreerd in het gat uit de plank, etc). Wat kabels betreft: daar kan ik inderdaad niet onderuit :+ Eigenlijk vond ik de afwerking van de schermpjes ook niet goed uitzien op de foto's. Wilde zelfs in eerste instantie niet eens de foto's daarvan posten!! Maar omdat het in real-life wel goed is dacht ik: boeie, gewoon plaatsen :P

En het geluid van die sterrenhemel lijkt inderdaad HEEL hard, maar valt (gelukkig) ook reuze me.! Ik had eerst 2 motors die maakten wel die herre waar het nu op lijkt. Maar met deze config kun je het ook gewoon 's nachts nog op/neer doen zonder dat het storend of vervelend is.

Ik had een behoefte aan extra hdmi poorten (hddvd speler) en ik ben gek, dus:
Ouwe situatie, 26"je
http://www.goingfast.nl/images/samsung/before.jpg
Nieuwe situatie, full hd scherm met 3 hdmi poorten :thumbsup:
http://www.goingfast.nl/images/samsung/samen.jpg
http://www.goingfast.nl/images/samsung/after.jpg
Toshiba hddvd speler:
http://www.goingfast.nl/images/samsung/hddvd.jpg

Yamaha RX-V757 & CDX-596, Denon DVD1920, Marantz MA-500 & MordauntShort 906, 905c, 904.

quote:
Offtrack schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:32:
Ouwe situatie, 26"je
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toshiba hddvd speler:
[afbeelding]
Mm, mooie setup! Moet je die tv trouwens nog kwijt toevallig? :P

Wel k*t voor je dat HDDVD er uit is gegooit, je hebt ook nog een X360 HD speler!

hitman333 wijzigde dit bericht 01-04-2008 21:36 (5%)

Home-cinema in aanbouw. | Me, My theater and Ipod | Xbox360 tag: Hitman333NL

Denk dat ie die Toshiba net gekocht heb, ze kosten geen fluit meer en het blijven leuke dingen om je DVD's te upscalen :)

CF ownz :P

écht zoveel respect voor Atmoz.. te vet allemaal.

Reg. datum: 16 maart 2007

Laat ik mijn systeempje dan ook maar eens plaatsen. Zo indrukwekkend als de set van Atmoz is het niet, maar vooral voor muziek ben er ik zeer tevreden over. Film kijken doe ik nauwelijks, ook gamen blijft er de laatste tijd behoorlijk bij:

http://img.photobucket.com/albums/v31/mrwhizzkid/100_1316.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v31/mrwhizzkid/100_1322.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v31/mrwhizzkid/100_1317.jpg

Wat we zien:
Marantz PM17
Marantz CD17MKII
B&W DM601 serie 3, kleur Calvados op Atacama Nexus 5
Supra bekabeling (Ply 3.4S, Dual interlink en LoRad stroomkabels)

Mettertijd zal de tv vervangen worden, net als de speakers.

Mooh?

Heb vandaag even m'n (studenten)kamer eens netjes gemaakt. Versterker etc. verplaatst zodat ik wat meer ruimte gevoel heb. Tevens staat de sub nu niet meer in een hoekje gepropt.

Wat je ziet:
- Cambridge Audio 540A
- Cambridge Audio 540Cv2
- PS Audio DL Three
- Sony Tuner
- Quad 12L
- BK Electronics XLS200
- Atacama stands
- Kingpin 88" scherm
- Elcheapo surroundstands die ik aangepast heb om m'n custom schermmasking te dragen (zie staaf met zwart doet op 1 van de foto's. Gebruik ik bij al het niet 16:9 materiaal).

Wat je niet ziet:
- Panasonic PT-AX100E
- Mijn lieve pc *O*

http://img392.imageshack.us/img392/7213/image002hq8.png
http://img212.imageshack.us/img212/3851/image003fi8.png
http://img522.imageshack.us/img522/2898/image004gg1.png
http://img119.imageshack.us/img119/8646/image005fz8.png
http://img396.imageshack.us/img396/4953/image001cu2.png
Dju mooie speakers en verstekers op de laatste pagina!!
Heel vet dat Cambridge!! En natuurlijk ook nice die Full-HD'er 8)
Krijg zin om wat meer te gaan werken zodat ik sneller een nieuwe receiver kan kopen :D

Fear t3h bird3h ! >:)

quote:
atmoz schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:48:
[...]
Hehe. Tja, dat ACS systeem sluit ik misschien nog eens ooit hierop aan... (of heb je het niet over ACS?)
Met ACS bedoel jij die rfid kaartjes?
Ik bedoel meer 't startrek idee: 'Computer turn the lights on' :P

Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC

Reg. datum: 05 december 2000

quote:
Offtrack schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:32:
Ouwe situatie, 26"je
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Toshiba hddvd speler:
[afbeelding]
Fraai! Specs van het meubel? waar gekocht?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws