quote:
Nitai schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:16:
Heel erg mooi atmoz. Niet te geloven dude, echt respect.
Ik zou wel iets aan de brandveiligheid doen

die hangende kabels, stopcontactdozen achter je bed is best wel eng (
* Nitai is een bangerik)
Er hangt een rookmelder boven het systeem. Daar had ik zelf dus al aan gedacht

quote:
Met de techniek achter het systeem is niets mis. Dat is allemaal netjes en goed bedacht, gesoldeerd en geprogrammeerd. Alleen de kabels kunnen inderdaad wat beter!! Maar omdat het toch maar voor mezelf is, en omdat het uit het zicht zit laat ik het lekker zo...
quote:
Puur uit hobby/interesse. Op school heb ik alleen wat programmeren en andere ICT dingen gehad

quote:
Shunt schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 16:03:
[...]
ik hoop hobby

als hij op zijn werk zijn draad boompjes zo af werkt zou hij niet lang bezig zijn met zijn baan.
mare ffe serieus als je die draadboompjes mooi zou aanleggen. spijkertje solid core kabel pakken en dan om de spijkertjes alles strak spannen dan trek je zo goed als nooit perongluk een kabeltje los omdat het ergens achter blijft hangen of dat je mis grijpt aan zo'n kabel. (ik lijk zo wel mijn oude VMBO electro docent zeg eng brr )
Draadboompjes zijn niet mijn ding (zoals je kunt zien). Als het systeem maar 100% werkt. Zo heel ingewikkeld zit het toch niet in elkaar. Dus iets terugvinden of aanpassingen doen gaat zonder probleem.
quote:
Hehe

Tja, ik verveelde me vanmorgen nogal... Denk laat ik ook nog eens wat op GoT gaan kijken. Na de andere mooie foto's in dit topic te hebben gezien kreeg ik zelf ook foto-post-zin

quote:
Thanks

quote:
Hehe. Tja, dat ACS systeem sluit ik misschien nog eens ooit hierop aan... (of heb je het niet over ACS?)