Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:06:
Nog 55 minutes remaining voor de client ik download hem nu al voor de 4e keer |:(
En dan nog installeren en...updaten :9~.

Baby, Vissie, Gamepie

quote:
MueR schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:11:
Gisteravond met mn raid groep Helegrod in gedoken. Aangezien de raid door iemand anders was gescheduled had ik mezelf voorgenomen lekker een keer achterover te leunen en gewoon te doen waar ik goed in ben. Oh en trouwens, ik mag dan hunter zijn, ik weet wat ik doe. Agro pakken van de tanks is niet mijn ding :+.
* Hurtebise geeft MueR een knuffel en een kusje.

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

It's me, Mario!

Op hoog lvl stelt een Loremaster pet geen drol voor, ze zijn echt binnen 10-15sec dood. Stunnen en rooten op high lvl is ook niet easy als je aan het solo'en bent. Wights e.d. kan je niet stunnen en rooten werkt maar de helft van de tijd (resist, resist, resist). En de Loremaster stun word in book13 wéér generfed. Dusja, het is niet een easy class, maar zolang je weet hoe je moet spelen kan je enorm veel aan.

Life is just a ride.

quote:
Tank-a-Holic schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:14:
[...]

En dan nog installeren en...updaten :9~.
Haha idd.
Maar ik download de book 10 client :9
Carpe Noctem

LM is wel leuk
Heb een 30LM, 34Minstrel, en een 49Captain

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

quote:
UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:33:
[...]
Haha idd.
Maar ik download de book 10 client :9
Dus reken dan maar op nog 1 a 2 uurtjes voor het volledig updaten naar book 11 en 12 ;)

http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/

Life is just a ride.

quote:
JohnnyV76 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:47:
[...]
Dus reken dan maar op nog 1 a 2 uurtjes voor het volledig updaten naar book 11 en 12 ;)
Zo lang :| .
Ik heb een 8Mbit verbinding dat moet toch wel iets sneller gaan :X .
Ik wil gewoon NU mij loremaster starten. hehe.
Baby, Vissie, Gamepie

Ik heb het spel van dvd geinstalled en vervolgens via de client zelf geüpdatet. Haalde toch behoorlijke snelheden 400-700k/s. Denk dat het alles bij mekaar 1,5 uur heeft geduurd, in België (Expressnet Telenet).

Goh, ik kijk alweer uit naar vanavond om verder te questen in Misty Mountains. Ik moét lvl 50 halen. Dan ga ik lekker altjes lvllen: LM, Champ, Cap, Hunt. Prachtspel. Al is mijn vrouw daar niet zo zeker van. Zij blijft zich hardnekkig verzetten tegen een lifetime subscription. Zelfs het argument dat ze na zo'n subcriptie meer gezinsbudget kan gaan 'opshoppen' heeft haar niet kunnen overtuigen. Nog tips, iemand?

EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)

Reg. datum: 19 augustus 2001

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:00:
Ik heb het spel van dvd geinstalled en vervolgens via de client zelf geüpdatet. Haalde toch behoorlijke snelheden 400-700k/s. Denk dat het alles bij mekaar 1,5 uur heeft geduurd, in België (Expressnet Telenet).

Goh, ik kijk alweer uit naar vanavond om verder te questen in Misty Mountains. Ik moét lvl 50 halen. Dan ga ik lekker altjes lvllen: LM, Champ, Cap, Hunt. Prachtspel. Al is mijn vrouw daar niet zo zeker van. Zij blijft zich hardnekkig verzetten tegen een lifetime subscription. Zelfs het argument dat ze na zo'n subcriptie meer gezinsbudget kan gaan 'opshoppen' heeft haar niet kunnen overtuigen. Nog tips, iemand?
Haar ook een lifetime abbo kopen ? ( <-- beste optie)
Inruilen ?
Ducttape ?
Een nieuw account kopen met Abbo ipv lifetime ( <-- niet handig)

50 Burglar -> Laurelin (kinship: Annon Amarth raidgroup: Raids R Us)

It's me, Mario!

Gewoon een lifetime subscription kopen, ben je meteen van die hele discussie af. :P Of als cadeautje.

Life is just a ride.

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:00:
Al is mijn vrouw daar niet zo zeker van. Zij blijft zich hardnekkig verzetten tegen een lifetime subscription. Zelfs het argument dat ze na zo'n subcriptie meer gezinsbudget kan gaan 'opshoppen' heeft haar niet kunnen overtuigen. Nog tips, iemand?
Gewoon zeggen dat jij die subscription wilt gewoon een beetje voor jezelf opkomen.
Je zou altijd nog kunnen liegen en zeggen dat het niet meer mogelijk is met maandelijkse subscripties.
Het risico is dat je dan helemaal niet meer kan spelen (als je flink onder de plak zit).

Trouwens die updates duren idd erg lang :'( ik kan nog steeds nie spelen.
Baby, Vissie, Gamepie

Ik zal zeggen dat ze onze Visa hebben gehackt en er 180 euro vanaf hebben gehaald. En dat Visa weigert om terug te betalen of dat ze het probleem onderzoekt.

Mmm, ducttape was ook een goeie.
Inruilen is geen optie. Garantie reeds verstreken. Heb er geen extended warranty bijgekocht. Leek goed en strak kwaliteitsmodel.

Hurtebise wijzigde dit bericht 26-03-2008 20:05 (35%)

Reken haar even voor dat je dit ruim een jaar speelt... dan is een lifetime goedkoper :)

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

quote:
Hurtebise schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:04:
Ik zal zeggen dat ze onze Visa hebben gehackt en er 180 euro vanaf hebben gehaald. En dat Visa weigert om terug te betalen of dat ze het probleem onderzoekt.

Mmm, ducttape was ook een goeie.
Inruilen is geen optie. Garantie reeds verstreken. Heb er geen extended warranty bijgekocht. Leek goed en strak kwaliteitsmodel.
Ik ken nog wel een mannetje die een mannetje kent die iemand kent die dit wel voor een duizendje of 10 wil fixen voor je.

Geef maar een seintje.

Life is just a ride.

quote:
MueR schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:49:
Reken haar even voor dat je dit ruim een jaar speelt... dan is een lifetime goedkoper :)
wat kost een life time eigenlijk.
Where wind is Trouble

quote:
Zo ken ik je weer :)

180 euro en een paar centen. Mocht je nog ergens een pre-order kit kunnen krijgen, kost het je 120 :D

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

quote:
UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:43:
[...]

wat kost een life time eigenlijk.
Naast Ikariam nog tijd voor Lotro UlyssesNL? Of ben je ook gestopt? :)
LOTRO is een leuk spel. Heb ik een tijdje terug ook gespeeld, maar ben gestopt door gebrek aan tijd. Veel plezier alvast :)

over dat lifetime > vrouw dilemma:

Als je een lifetime abbo hebt dan kun je ook tussendoor zomaar stoppen om (noem es wat) leuke dingen met je vrouw te doen zonder dat je gamecard verloopt. Zo'n liftime abbo betekent dus eigenlijk meer aandacht voor je vrouw!!! ;)

Baby, Vissie, Gamepie

quote:
MueR schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:31:
180 euro en een paar centen. Mocht je nog ergens een pre-order kit kunnen krijgen, kost het je 120 :D
Hey sjiek, die heb ik hier idd nog liggen. Even opgesnord: was dubbele actie.
Lifetime 149,99 euro
Halfjaar abbo aan 8,99 euro/maand

Dat ik dat nu pas zie... |:(

Staat wel bij dat je die code moet invoeren als je je spelersaccount aanmaakt. Heb ik toen dus niet gedaan. Zou ik er nog gebruik van kunnen maken, denk je?

Hurtebise wijzigde dit bericht 27-03-2008 08:21 (36%)

Kan nog... ik heb ook eerst een retail versie gekocht en pas later de founders key ingevoerd om het goedkopere lifetime abbot te scoren. Weet niet precies waar het zit maar als je inlogt bij je account kun je het ergens aangeven.

It's me, Mario!

Subscription > Founder code invoeren > pagina met aanbiedingen voor Founders. Heel easy :P

Baby, Vissie, Gamepie

Goed nieuws dat het nu nog kan. Jaaa, mijn vrouw begint te buigen. Nog even onderhandelen en we gaan lifetime all the way.
Een mens moet op jonge leeftijd reeds aan zijn pensioen beginnen denken, nietwaar? :9

Sommige mensen hebben op hun 70'ste last van het geheugen en bedienen een rollator, anderen hebben op die leeftijd een uberguard lvl 580 en een full drake combo mithril gear set tier 25. 8)

The choice is yours.

* Kunstgebit of geen kunstgebit, pamper of geen pamper, Hurtebise gaat voor optie ta-wee.

Hurtebise wijzigde dit bericht 27-03-2008 09:06 (9%)

It's me, Mario!

lvl580 wtf, dat is wel erg vooruitstrevend :P Zie eerst maar eens 5 lvl50 toons te krijgen.

Ik ben op weg naar 2.. :P En over de helft met de derde.. :P

Gisteren eindelijk weer een beetje kunnen spelen en heb dus ook gewerkt aan mijn level 28 Champion Gloorfindel. Die is nu bijna level 29, en heeft eindelijk (ja, ik was er laat mee) de Goblin Leader verslagen en nog wat andere quests voor elkaar in de lone-lands waardoor ik er inmiddels ruim 30 quests op heb zitten daar. Onderweg de racial deed voltooid voor Goblins II, dus nu op naar de derde daarvan...dat wordt nog heel wat Goblins over de kling helpen. Deeds in de Lone Lands gaan nu echt de goede kant op... :D

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws