Reg. datum: 20 augustus 2007
En dan nog installeren en...updatenquote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]En dan nog installeren en...updatenquote:UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:06:
Nog 55 minutes remaining voor de client ik download hem nu al voor de 4e keer
* Hurtebise geeft MueR een knuffel en een kusje.quote:MueR schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:11:
Gisteravond met mn raid groep Helegrod in gedoken. Aangezien de raid door iemand anders was gescheduled had ik mezelf voorgenomen lekker een keer achterover te leunen en gewoon te doen waar ik goed in ben. Oh en trouwens, ik mag dan hunter zijn, ik weet wat ik doe. Agro pakken van de tanks is niet mijn ding.
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
Haha idd.quote:
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dus reken dan maar op nog 1 a 2 uurtjes voor het volledig updaten naar book 11 en 12quote:UlyssesNL schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:33:
[...]
Haha idd.
Maar ik download de book 10 client
http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxaJ1hkw/view/
Zo langquote:JohnnyV76 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 15:47:
[...]
Dus reken dan maar op nog 1 a 2 uurtjes voor het volledig updaten naar book 11 en 12
EVE-Online (Miss Taheira, Gallente, corp Rising Force), LoTRO (Bluntor, lvl 50 Guard; Blotrun, lvl 3x Captain; kinship Het Legioen van Eriador, Laurelin), WoW (Thungria, lvl 70 NE Hunter, Azjol-Nerub)
Haar ook een lifetime abbo kopen ? ( <-- beste optie)quote:Hurtebise schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:00:
Ik heb het spel van dvd geinstalled en vervolgens via de client zelf geüpdatet. Haalde toch behoorlijke snelheden 400-700k/s. Denk dat het alles bij mekaar 1,5 uur heeft geduurd, in België (Expressnet Telenet).
Goh, ik kijk alweer uit naar vanavond om verder te questen in Misty Mountains. Ik moét lvl 50 halen. Dan ga ik lekker altjes lvllen: LM, Champ, Cap, Hunt. Prachtspel. Al is mijn vrouw daar niet zo zeker van. Zij blijft zich hardnekkig verzetten tegen een lifetime subscription. Zelfs het argument dat ze na zo'n subcriptie meer gezinsbudget kan gaan 'opshoppen' heeft haar niet kunnen overtuigen. Nog tips, iemand?
50 Burglar -> Laurelin (kinship: Annon Amarth raidgroup: Raids R Us)
Gewoon zeggen dat jij die subscription wilt gewoon een beetje voor jezelf opkomen.quote:Hurtebise schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 16:00:
Al is mijn vrouw daar niet zo zeker van. Zij blijft zich hardnekkig verzetten tegen een lifetime subscription. Zelfs het argument dat ze na zo'n subcriptie meer gezinsbudget kan gaan 'opshoppen' heeft haar niet kunnen overtuigen. Nog tips, iemand?
Hurtebise wijzigde dit bericht 26-03-2008 20:05 (35%)
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Ik ken nog wel een mannetje die een mannetje kent die iemand kent die dit wel voor een duizendje of 10 wil fixen voor je.quote:Hurtebise schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:04:
Ik zal zeggen dat ze onze Visa hebben gehackt en er 180 euro vanaf hebben gehaald. En dat Visa weigert om terug te betalen of dat ze het probleem onderzoekt.
Mmm, ducttape was ook een goeie.
Inruilen is geen optie. Garantie reeds verstreken. Heb er geen extended warranty bijgekocht. Leek goed en strak kwaliteitsmodel.
wat kost een life time eigenlijk.quote:MueR schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:49:
Reken haar even voor dat je dit ruim een jaar speelt... dan is een lifetime goedkoper
Zo ken ik je weerquote:MueR schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 14:11:
Heel Verhaal
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Naast Ikariam nog tijd voor Lotro UlyssesNL? Of ben je ook gestopt?quote:
Hey sjiek, die heb ik hier idd nog liggen. Even opgesnord: was dubbele actie.quote:MueR schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 00:31:
180 euro en een paar centen. Mocht je nog ergens een pre-order kit kunnen krijgen, kost het je 120
Hurtebise wijzigde dit bericht 27-03-2008 08:21 (36%)
Hurtebise wijzigde dit bericht 27-03-2008 09:06 (9%)
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea