De payment wel idd, maar vraag me af of de account ook gelijk weer actief is!quote:
404 error: File not found
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]De payment wel idd, maar vraag me af of de account ook gelijk weer actief is!quote:Baserunner schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:50:
[...]
Credit card payments zijn altijd instant...
404 error: File not found
Wij zijn er gestopt, maar ik weet dat er nog wel wat actieve mensen zitten, al natuurlijk niet van de AA kin.quote:The_Bash schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:41:
Zie trouwens dat Annon Amarth tegenwoordig op Laurelin zit. Is Snowbourn nog een beetje actief?
MueR wijzigde dit bericht 17-03-2008 01:22 (5%)
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's
Binnen 5-10minuten kan je spelen, zodra je payment geaccepteerd is kan je meteen beginnen. (meestal 10sec na je payment) Dus in totaal ben je net 5min kwijt, wat erg meevalt.quote:The_Bash schreef op zondag 16 maart 2008 @ 19:51:
[...]
De payment wel idd, maar vraag me af of de account ook gelijk weer actief is!
Wat versta je onder super, en welk hout en ingots verkoop je nu? Welk level ben je nu?quote:tntkiller schreef op maandag 17 maart 2008 @ 08:51:
ik ben nu explorer maar mijn ingots en hout verkoopt nou niet echt super
euh...ja
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
ik ben lvl 50 niet ver meer van GM prospector en forester, aan tailor heb ik eerlijk gezegd nog niet veel gedaan en idd die gecrite items gaan aardig in de AH.quote:Rfce schreef op maandag 17 maart 2008 @ 10:56:
[...]
Wat versta je onder super, en welk hout en ingots verkoop je nu? Welk level ben je nu?
Als explorer kun je je zelf goed voorzien van de mats.. Je kunt hout zo verkopen of getreat, daarnaast kun je ook hides normaal verkopen of geboiled. Daarnaast kun je de ore wat je mined los verkopen of eerst ingots ervan maken. Tot slot kun je van je boiled hides kleding maken, cloaks lopen goed normaliter.
Kortom voor een explorer zijn er genoeg werkzaamheden en kom je makkelijk aan gold. Zet de boel dus op AH zou ik zeggen.
Daarnaast kun je als je een van je tailor-tiers hebt gemastert makkelijk gecritte items maken, deze leveren ook extra geld op.
Zlef ben ik gisteren lvl45 geworden met mijn main, die 50 komt in zicht ;-). Ik ben bezig met angmar onveilig te maken. Ik weet niet hoe het voor book12 uitzag, maar moeten zeggen dat het een schitterende omgeving is :-)
Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's
Ooow je bent al lvl50, dan weet je ook hoe het werktquote:tntkiller schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:06:
[...]
ik ben lvl 50 niet ver meer van GM prospector en forester
euh...ja
tja me eerste char hequote:Rfce schreef op maandag 17 maart 2008 @ 11:12:
[...]
Ooow je bent al lvl50, dan weet je ook hoe het werkt. Raar dat je niet naar je tailor hebt gekeken, nu moet je weer al die hides verzamelen. De eerste 3, 4 tiers gaan wel, maar vervolgens die exceptional, pfffff (daar zit nu bij mij de tijd in, ben nl ook explorer).
Ik moet btw zeggen dat tijdens de AH-bug, ik toch geregeld meuk kon verkopen.
SpoTs wijzigde dit bericht 17-03-2008 12:32 (5%)
Green iz Best!
Cave-claws?quote:Tank-a-Holic schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:29:
Exceptional hides zijn makkelijk te verkrijgen. In Angmar, helemaal in het Zuid-oosten, de valley richting de drakes, zitten allemaal van die ... geen idee meer hoe ze heten...kleine beesten iig. De droppen allemaal exceptional hides, en zijn heel makkelijk te killen, ook geen adds aanwezig.
Dan vind ik isendeep nog beter, daar heb je een stukje waar alleen maar Cave-claws spawnen. Dan grind je je echt suf binnen 4 uur (500-1200 hide's)quote:
Heeijz goede tip, moet ik daar maar eens op zoek gaan, ik moet er nl nog een hele raffel....quote:MOAW schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:40:
[...]
Dan vind ik isendeep nog beter, daar heb je een stukje waar alleen maar Cave-claws spawnen. Dan grind je je echt suf binnen 4 uur (500-1200 hide's).
euh...ja
Eeeuh , ik heb geen idee wat er precies fout gaat. Heb je al contact opgenomen met de winkel waar je het spel hebt gehaald, of misschien een mail gestuurd (of gebeld) naar de support van lotro?quote:SpoTs schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:30:
Nog een keer proberen:
Hey mensen, ik heb gister de Exlusive Special Edition gekocht. Daar stond op dat ik 45 dagen free play heb. Echter als ik me product wil registreren * om in te kunnen loggen * dan zegt ie dat ik toch eerst moet betalen of een founders code invullen.. Iemand enig idee wat ik kan doen? Wil het graag eerst testen voordat ik ga betalen.
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op zondag 09 maart 2008 15:42
Acties:
--------------------------------------------------------------------------------
Door: SpoTs
Bekijk myReact van SpoTsBekijk de gallery van SpoTsBerichten: 554
Reg. datum: 22 mei 2006
Als ik die code in wil vullen, dan krijg ik juist de melding dat ik of een founders code in moet vullen of ga betalen.
klik link voor meer info:
http://mail.google.com/ma...t&th=118940218eef690f
dit is trouwens na dat ik mijn LOTR code heb ingevuld.
Misschien wanneer je mijn Reaver Boszzah niet tegenkomt, anders blijft het bij een paar huidenquote:MOAW schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:40:
[...]
Dan vind ik isendeep nog beter, daar heb je een stukje waar alleen maar Cave-claws spawnen. Dan grind je je echt suf binnen 4 uur (500-1200 hide's).
SpoTs wijzigde dit bericht 17-03-2008 13:06 (18%)
Green iz Best!
Mja als dat zo is dan ben ik goed een oor aan genaaitquote:Tank-a-Holic schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:11:
Ik weet niet precies hoe dit allemaal in zijn werk gaat, maar het lijkt mij logisch dat de 45 dagen free play alleen maar te verkrijgen zijn wanneer je ook echt een abbo neemt. Anders zou iedereen op deze manier heel makkelijk een 45 dagen trial kunnen creeren. Dus misschien ben je wel verplicht op al je gegevens alvast op te geven, om dit aktief te maken ?
Green iz Best!
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Green iz Best!
Hier dus niet vreemd genoegquote:dragonspirit schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:22:
Ik heb volgens mij gewoon alleen de code ingevuld van mijn gekochte versie en klaar was klara...geen probleem mee gehad, daarna later een keer mijn founder code en lifetime geregeld (overigens heb je geen credit card nodig, game card of betaling via een of andere dienst waarvan ik nu even de naam niet kan herinneren kan ook)
Green iz Best!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos