[Wii] Super Smash Bros: Brawl
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last
Reageer Nieuw TopicIk ben @ work Mauwerquote:mauwer schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:53:
speek staat the wii al aan bij jou bij mij wel zo niet zet ff aan dan kunnen we brawlen
Reg. datum: 27 september 2003
ik drink niet, ik zuip
Weet je zeker dat het door de router komt? En als dat zo is.. Had je oude router dan niet beter geconfigureerd kunnen worden?quote:iCy schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:09:
Ik heb een andere router gekocht en ik ga vanavond weer proberen om Smash brothers te gaan spelen en ik hoop dan dat me lag verleden tijd is. Had in in de begin tijd erg veel lag en het kwam 100% zeker door mij.
Moet zeggen dat wij ook weleens lag-momenten hebben (en als die er zijn, dan zijn ze er góed ook). Verder speelt het online gedeelte sowieso een stuk trager dan lokaal, maar dat is misschien logisch..
Bij MKW is het toch niet zo laggy als SSBB. Nou snap ik dat het anders werkt, omdat je afhankelijk bent van de positie+aanvallen van anderen, maar toch...quote:Speek schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:54:
[...]
Weet je zeker dat het door de router komt? En als dat zo is.. Had je oude router dan niet beter geconfigureerd kunnen worden?![]()
Moet zeggen dat wij ook weleens lag-momenten hebben (en als die er zijn, dan zijn ze er góed ook). Verder speelt het online gedeelte sowieso een stuk trager dan lokaal, maar dat is misschien logisch..
Bij mij begint de ellende meestal rond de 50 seconden, om vervolgens 1 minuut over 10 seconden te doen. Bij 40 seconden is het weer oké
Iemand een oplossing, of gewoon accepteren
Voor de rest natuurlijk een heel goed spel
t.coenraad wijzigde dit bericht 12-08-2008 10:34 (3%)
I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247
Euhm nee?quote:sanderev66 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:43:
Young Link is vervangen door Toon Link. In plaats van Roy hebben we nu Ike en Pichu is vervangen door Lucario. Dr. Mario heb ik in dit spel altijd al overbodig gevonden.
Mew is vervangen door lucario. Is nogal heel erg duidelijk. Ze hebben beide een "Aura Sphere" achtige attack, allebij een "floating" sprong ipv normale sprong en ze zien er redelijk hetzelfde uit
Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei
Mewtwoquote:Wiebbe schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:17:
[...]
Euhm nee?
Mew is vervangen door lucario. Is nogal heel erg duidelijk. Ze hebben beide een "Aura Sphere" achtige attack, allebij een "floating" sprong ipv normale sprong en ze zien er redelijk hetzelfde uit
quote:Wiebbe schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 12:17:
[...]
Euhm nee?
Dát makes inderdaad meer sensequote:Mewtwo
ssssttttquote:
Is al een tijd sinds ik Melee heb gespeeld of een pokemon film heb gekeken ^^
Daar komt trouwens bij dat in de gamecode en assets wel modellen en dingen van Roy en Mewtwo zijn gevonden. Ze waren er dus wel mee bezig maar vonden ze toch niet verschillend genoeg. Je wilt eigelijk dezelfde characters zoveel mogelijk proberen te voorkomen. Roy/Marth waren volgens mij bijna identiek, lucario en mewtwo zouden dat ook wel zijn.
Wiebbe wijzigde dit bericht 12-08-2008 13:51 (43%)
Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei Woei
©MicroSE®, Take Control! / Mijn website
Alleen heb je helemaal niks aan deze pokémon, behalve dat het zeldzaam is als je ze hebt.
nee hoe meer hoe beterquote:sanderev66 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:28:
En er zitten al genoeg chars in, vind ik.
Om opgenomen te worden in de tabel moet je je registreren bij de Wii Consolecode Database.
Last.fm - TomRunia.nl - iPod Classic 80 Gb - Xbox 360 Pro
Daarnaast irriteer ik me eraan dat ik automatisch opdraai bij sommige levels als ik naar de rand rol. Je draait dan als het ware met je gezicht automatisch naar de rand, terwijl je juist net een dodgeroll deed terwijl je de andere kant op keek. Erg irritant aangezien dit wennen is tegenover SSBM. Ook zijn er wat veranderingen in gewichten en vooral snelheden van karakters. Wat ik nu wel zie is dat ieder karakter er met een relatief lagere schade al afvliegt.
Ik heb overigens iedereen (die ik kan toevoegen en het goed heeft ingevoerd) uit de TS toegevoegd, mijn friendscode staat er ook in voor de geinteresseerden.
<( '-' <) <( '-' )> (> '-' )> Specs!
Also referring to the whipping non-high-tech-suited girl?quote:Ik vind persoonlijk de final smashes niets toevoegen omdat er karakters zijn bij wie een final smash vrijwel nutteloos is en bij anderen is de persoon in staat een persoon meerdere keren af te maken.
Vind ik ook wel, hoewel ik de smash ball toch altijd aan laat staan.. Maar dat komt misschien omdat ik de "jacht" op de smash ball altijd wel vermakelijk vind. Iedereen als een gek bezig om dat ding te pakken te krijgen, anderen er juist van te weerhouden, of de smash ability weer van hem af te beuken, heerlijk
Dat automatisch draaien aan de rand vind ik ook erg irritant ja. Bij de ene character is het vervelender dan de andere (zal wel te maken hebben de standaard kicks en punches die minder bereik hebben oid).
Ik probeer het vaak op te heffen door na die "auto-turn" een down/up smash in te zetten (afhankelijk van het character). De radius van die aanvallen hebben vaak een bereik van zowel voor als achter je character. Zo is de kans toch weer net iets groter om de tegenstander te raken.
Maar het blijft irritant, zoiets vergeet je soms toch in the heat of battle
Speek wijzigde dit bericht 14-08-2008 12:00 (3%)
Haha, jij weet wel over welke ik het oa heb, maar zo zijn er nog menig karakters met een final smash die er grappig uitziet, maar dat is het ook welquote:Speek schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 11:59:
[...]
Also referring to the whipping non-high-tech-suited girl?Just kidding.
Vind ik ook wel, hoewel ik de smash ball toch altijd aan laat staan.. Maar dat komt misschien omdat ik de "jacht" op de smash ball altijd wel vermakelijk vind. Iedereen als een gek bezig om dat ding te pakken te krijgen, anderen er juist van te weerhouden, of de smash ability weer van hem af te beuken, heerlijk![]()
Dat automatisch draaien aan de rand vind ik ook erg irritant ja. Bij de ene character is het vervelender dan de andere (zal wel te maken hebben de standaard kicks en punches die minder bereik hebben oid).
Ik probeer het vaak op te heffen door na die "auto-turn" een down/up smash in te zetten (afhankelijk van het character). De radius van die aanvallen hebben vaak een bereik van zowel voor als achter je character. Zo is de kans toch weer net iets groter om de tegenstander te raken.
Maar het blijft irritant, zoiets vergeet je soms toch in the heat of battleEn soms denk je dat je om gaat draaien, maar kom je net ietsje voor de rand uit.. Niet dus..
Ik heb gemerkt dat het draaien niet bij ieder level is. Het is in ieder geval wel belachelijk irritant, zeker met de online lag die je soms hebt als je een actie poogt te doen, verpest het volledig. Maja, SSB spellen blijven voor mij toch wel bankspellen
Jij hoort btw te werken.
quote:aapelite schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 12:18:
[...]
SSB spellen blijven voor mij toch wel bankspellen![]()
Jij hoort btw te werken.
/totally offtopic:
I couldn't agree more
Oh en ik ben ook "aan het werk"
Tja qua items is het eigelijk niet zo belangrijk imho. Je kan ze zelf uitzetten, en ook alle ladders/tournooien spelen met items uit. Dus dan gaat het voornamelijk om de skill van een speler zelf ipv de items die droppenquote:aapelite schreef op donderdag 14 augustus 2008 @ 10:19:
SSB fan van het eerste uur hier. SSBB nu al regelmatig gespeeld en het is leuk, maar SSBM vind ik nog altijd wel lekkerder spelen. Ik vind persoonlijk de final smashes niets toevoegen omdat er karakters zijn bij wie een final smash vrijwel nutteloos is en bij anderen is de persoon in staat een persoon meerdere keren af te maken. Die staat dus mooi uit. Net als de hamers, maar dat was bij SSBM al zo bij mij.
Daarnaast irriteer ik me eraan dat ik automatisch opdraai bij sommige levels als ik naar de rand rol. Je draait dan als het ware met je gezicht automatisch naar de rand, terwijl je juist net een dodgeroll deed terwijl je de andere kant op keek. Erg irritant aangezien dit wennen is tegenover SSBM. Ook zijn er wat veranderingen in gewichten en vooral snelheden van karakters. Wat ik nu wel zie is dat ieder karakter er met een relatief lagere schade al afvliegt.
Ik heb overigens iedereen (die ik kan toevoegen en het goed heeft ingevoerd) uit de TS toegevoegd, mijn friendscode staat er ook in voor de geinteresseerden.
Maar dat van die roll snap ik niet helemaal. Bedoel je dat als je net voor de rand aan de linker kant staat, en je kijkt naar rechts, naar de enemy. Als je dan een dodge roll doet dat je dan tegen de rand aan staan en naar links kijkt ipv rechts?
Ik vind trouwens de SSB spellen meer diepgang hebben dan de meeste fighting games hoor. Het gaat hier ook meet om strategy en kunde dan om echt alleen de combo's te leren of precies de timing te kunnen doen. Gewoon echt een ander soort fighting game
Dus echt een bank game wil ik het niet noemen ^^ Zeker met de technieken die ze nu nog steeds ontdekken, zit er gewoon een moeilijkheids graad in die goed te vergelijken is met de fighting toppers!
Wiebbe wijzigde dit bericht 15-08-2008 09:46 (12%)
Items uit maakt alles ook een stuk uitdagender en spannender, helemaal mee eens. Sommige kunnen het alleen nog weleens leuk en afwisselend houden, maar een item zorgt er iig wel voor dat skill er niet meer toe doet, het is maar net wat je wilt op en bepaald moment.quote:Wiebbe schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:45:
[...]
Tja qua items is het eigelijk niet zo belangrijk imho. Je kan ze zelf uitzetten, en ook alle ladders/tournooien spelen met items uit. Dus dan gaat het voornamelijk om de skill van een speler zelf ipv de items die droppen
Maar dat van die roll snap ik niet helemaal. Bedoel je dat als je net voor de rand aan de linker kant staat, en je kijkt naar rechts, naar de enemy. Als je dan een dodge roll doet dat je dan tegen de rand aan staan en naar links kijkt ipv rechts?
Ik vind trouwens de SSB spellen meer diepgang hebben dan de meeste fighting games hoor. Het gaat hier ook meet om strategy en kunde dan om echt alleen de combo's te leren of precies de timing te kunnen doen. Gewoon echt een ander soort fighting game
Dus echt een bank game wil ik het niet noemen ^^ Zeker met de technieken die ze nu nog steeds ontdekken, zit er gewoon een moeilijkheids graad in die goed te vergelijken is met de fighting toppers!
Ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft dat het geen standaard fighting game is, persoonlijk hou ik daar ook niet van en van SSB spellen juist wel. Wat ik bedoel naar bank game is vooral een hint naar Speek omdat wij al een jaren lang verleden hebben met SSB spellen spelen
Wat betreft de dodge roll aan de rand, het is zoals je het uitlegt inderdaad. Niet iedere map heeft het, maar de nieuwe final destination heeft het iig zeker. Het vervelenste is ook dat het dus niet altijd zo is Zolang je niet weet wat er gebeurd op iedere map is het lastig te anticiperen. Niet iedereen zal er evenveel last van hebben, maar naar de rand rollen, waar je normaal automatisch stopt met rollen, maar wel kan dodgen ookal is er eigenlijk geen ruimte meer op te rollen, kan nou niet meer altijd even lekker. Zo zijn er nog wel meer dingen aangepast, zoals bijvoorbeeld met kirby aan de rand iemand grijpen. Vroeger kan je bij een backwards drop iemand meenemen over de rand en was hij eerder dood ivm het onder liggen. Nu glij je als het ware eerst een stuk meer het land op waardoor dat nooit meer kan. Opzich prima, je kan niemand meer naaien op een dergelijke manier. Sowieso zijn naaistreken op die manier uitgesloten aangezien het potje na de laatste death niet meteen voorbij is, maar even vertraagt voor het afgelopen is. Zal voor velen wel een hele opluchting zijn dat ze niet meer zomaar genaait kunnen worden op die manier
Ja inderdaad, ik speel elke week met wat vrienden, spelen meestal eerst een paar uurtjes Rotation, met de winner blijft erin. En dan steeds 1on1 zonder items.quote:aapelite schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:56:
[...]
Items uit maakt alles ook een stuk uitdagender en spannender, helemaal mee eens. Sommige kunnen het alleen nog weleens leuk en afwisselend houden, maar een item zorgt er iig wel voor dat skill er niet meer toe doet, het is maar net wat je wilt op en bepaald moment.
Ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft dat het geen standaard fighting game is, persoonlijk hou ik daar ook niet van en van SSB spellen juist wel. Wat ik bedoel naar bank game is vooral een hint naar Speek omdat wij al een jaren lang verleden hebben met SSB spellen spelenHet is gewoon heel gezellig om het met zn 4en te spelen o pde bank en de frustraties en het gescheld van elkaar te horen
Daarna uurtje of wat 4 FFA met alle items op High en op Wario Ware map
dikke chaos en super fun
Totally agreequote:Wiebbe schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:09:
[...]
Ja inderdaad, ik speel elke week met wat vrienden, spelen meestal eerst een paar uurtjes Rotation, met de winner blijft erin. En dan steeds 1on1 zonder items.
Daarna uurtje of wat 4 FFA met alle items op High en op Wario Ware map
dikke chaos en super fun
I love Wii! Ik Hyve! MKW:4983-6149-5462 SSBB:2750-3125-1247
If it bleeds, we can tweak it!
Reg. datum: 06 mei 2004
Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 last