Van harte...ga je nu ook door met Server Admin en Enterprise Admin?quote:
Reg. datum: 14 augustus 2007
Enterprise Admin is er nog nietquote:TheVMaster schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:02:
[...]
Van harte...ga je nu ook door met Server Admin en Enterprise Admin?
Dus nu effe SQL2005 stukbijten....
Gefeliciteerd!quote:Petrov0078 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:25:
[...]
Enterprise Admin is er nog niet
Dus nu effe SQL2005 stukbijten....
Sja, moet nog beginnen met 70-649, maar ben nog in dubio wat daarna te doen. Bij 2000 en 2003 kun je in principe met een paar examens eerst MCSA doen, dan doe je nog wat examen, en dan ben je MCSE..
Nu moet ik kiezen welke kan je op gaat, OF server admin, OF enterprise admin OF beiden. Het is niet zo dat de ene inbegrepen zit bij de andere.. Jammer. Als iemand al snapt wat ik bedoel.
axis wijzigde dit bericht 20-03-2008 21:46 (47%)
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Eh..waar feliciteerd je hem mee!?quote:axis schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:34:
[...]
Gefeliciteerd!
Sja, moet nog beginnen met 70-649, maar ben nog in dubio wat daarna te doen. Bij 2000 en 2003 kun je in principe met een paar examens eerst MCSA doen, dan doe je nog wat examen, en dan ben je MCSE..
Nu moet ik kiezen welke kan je op gaat, OF server admin, OF enterprise admin OF beiden. Het is niet zo dat de ene inbegrepen zit bij de andere.. Jammer. Als iemand al snapt wat ik bedoel.
volgens mij is Ent. Admin overstijgende trap op Server/Domain Admin (of hoe dat ding ook heetquote:axis schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:34:
net zoiets als MCSA/MCSE, of zie ik dit nu verkeerd?
er staan gewoon meer titels op als afgeronde examens, vind het persoonlijk maar hoop opgeklopte lucht
Is er ergens een (overzichtelijke) organomgram te vinden met de microsoft exames.
Daar bedoel ik mee dat er duideijk op staat welke certificaten nodig zijn om bijv MCDST te worden enz enz.
Ik heb al gezocht, maar waarschijnlijk zoek ik gewoon verkeerd
AMD 1400, 1024 SDRAM, ATI Radeon 9000 , Creative Audigy 2 , WLAN 54Mbit , 3com 10/100 Mbit, WD 60G, Maxtor 40G
Ik moet zeggen dat het een stuk duidelijker geworden is. Omdat je dus voor (zowat) elk examen een certificering krijgt kun je dus aan de certificeringen gelijk zien waar iemand verstand van heeft. Natuurlijk heb je bij een MCST titel vaak genoeg aan 1 examen, bij een MCITP examen heb je al een stapeltje meer examens nodig.quote:Petrov0078 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:56:
Ik vind trouwens dat MS transcript een onding met de nieuwe certificeringen
er staan gewoon meer titels op als afgeronde examens, vind het persoonlijk maar hoop opgeklopte lucht
Gisteren 70-284 gehaald.. Dus nu MCSA+M! dat was mijn vereiste voor een vast contract
A.s. Dinsdag direct door met 70-285... heb nog 2 studie dagen over.. en dan verder met MCSE
En na MCSE? Mag ik van de baas een schaaltje hoger
http://www.flitspaal.nl- http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/570889/last
Je moet wel je MCP id opgeven als je een examen boekt he.. Ik heb dit ook gehad met 1 examen. MS gemaild of ze de id's konden mergen en dat was geen probleem.quote:Settler schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:03:
[...]
Twee weken geleden me 293 gehaald en die zie ik ook nog steeds niet erbij op de site. Vandaag 294 gehaald en zie ik ook nog niet maar geen idee hoe snel dit normaal moet gaan..
Hiervoor 5 examens gedaan en alleen mijn eerste is goed gegaan, de rest werd nooit bijgeschreven en dat heeft samen met Microsoft ongeveer 4 maanden geduurd voordat het compleet was, ik had 3 mcp nummers gekregen ofzo? Volgens de aardige vrouw zou het nu helemaal goed moeten gaan.. tot nu toe is dat helaas nog niet zo gebleken..
Als je niks opgeeft maken ze gewoon een nieuwe..
Wat was je indruk van het examen? Nog rare dingen gezien?quote:MADG0BLIN schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:02:
Ben afgelopen dinsdag gezakt voor de 70-284. 630 punten. Sommige vragen viel wat tegen.
Nog meer mensen die 70-577 al hebben gedaan trouwens?
Jazzy wijzigde dit bericht 21-03-2008 10:19 (10%)
Eh...ik weet niet hoe jullie een examen boeken, maar als je het online via Prometric.com doet hoef je je MCP Id niet op te geven hoor. Althans als je daar een account hebt en je hebt die gegevens al gewoon ingevuld...quote:Fewture schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:12:
[...]
Je moet wel je MCP id opgeven als je een examen boekt he.. Ik heb dit ook gehad met 1 examen. MS gemaild of ze de id's konden mergen en dat was geen probleem.
Als je niks opgeeft maken ze gewoon een nieuwe..
Ik vond hem ook tegenvallen. en hoewel het het makkelijkste examen is van MCSA vond ik hem ook absoluut niet simpel ofzo...quote:MADG0BLIN schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:02:
Ben afgelopen dinsdag gezakt voor de 70-284. 630 punten. Sommige vragen viel wat tegen.
Hopelijk kan ik hem volgende week overdoen, dan ben ik MCSA 2003.
Hopen dat hij dan wel goed gaat.
Was ook al lang blij dat er 760 punten op het scherm stonden ;P
http://www.flitspaal.nl- http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/570889/last
Reg. datum: 06 september 2005
Overigs kreeg ik maar 30 vragen...
Nu voor 70-291, buiten CBT-nuggets kijken en af en toe een testking te pakken, wat kan ik nog meer doen om het onder de knie te krijgen?
Pentium Core 2 Duo 6600, 2GB RAM, Asus 7600 GT
Reg. datum: 18 september 2007
Maar mijn candidate number was totaal anders dan mijn MCP nummer.
Ehh..mijn kandidaatnummer (die met SP) is ook behoorlijk andrers dan mijn MCP ID. Dit zijn ook 2 compleet verschillende nummers.quote:Johan71 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:49:
70-284 ook net gehaald, ook 760 punten. De eerste die ik haal sinds juni 2006 en nu zie ik dat mijn candidate id (spXXXXXXX afwijkt van mijn Microsoft Certified Professional ID XXXXXXX op de MCP website. De laatste 2 cijfers zijn wél gelijk. Het is ook het eerste examen dat ik haal via Prometric. Kan ik problemen verwachen met het toevoegen van dit examen aan mijn transcript?
enne kw_nl: voor 291 doe je Pass4Sure Questions By EvilRen.vce + de sims.. Dan heb je alle vragen wel gehad. Maarre wel ff boek lezen he
Dankje, dan geef ik het tot vrijdag een kansje om goed te komen..quote:TheVMaster schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:35:
[...]
Ehh..mijn kandidaatnummer (die met SP) is ook behoorlijk andrers dan mijn MCP ID. Dit zijn ook 2 compleet verschillende nummers.
Inderdaad! Installing, Configuring, and Troubleshooting Exchange 2003 zeker ook vol?quote:Johan71 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:53:
Ik denk dat ze gewoon iedereen 760 punten geven hoor. Ik had een volle balk voor "Managing Recipient Objects and Address Lists" dat zal dan ook wel bij alle3 het geval zijn :-D
Maar waar halen jullie je Pass4Sure en sims vandaan? Ik zoek me altijd suf...
examcollection.com/forumquote:kw_nl schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:18:
[...]
Inderdaad! Installing, Configuring, and Troubleshooting Exchange 2003 zeker ook vol?
Maar waar halen jullie je Pass4Sure en sims vandaan? Ik zoek me altijd suf...
Veel files staat geshared op 4shared.com
Papieren tijger?quote:kw_nl schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:21:
70-284 afgelopen dinsdag gehaald, met 760 punten. Viel me vies tegen, vond het examen niet heel moeilijk maar schijnbaar toch een aantal fouten gemaakt.
Overigs kreeg ik maar 30 vragen...
Nu voor 70-291, buiten CBT-nuggets kijken en af en toe een testking te pakken, wat kan ik nog meer doen om het onder de knie te krijgen?
Reg. datum: 29 november 2006
Ik heb eerst het boek doorgenomen, daarna de cbt's en nu wil ik nog wat testkings doornemen.
Als ik de forums lees dan kom ik deze meestal tegen :
- karthik
- Edmond
- Manfish
Zijn er nog aan te raden ?
Dit topic is gesloten. ![]()