quote:
[b][message=30343879,noline]BastiaanN schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:48[/message
Het is natuurlijk wel heel makkelijk om eerst te vragen en daarna te proberen. Maar ik geef je de suggestie om het eens uit te proberen...
Offtopic: hars73, proficiat 
Jaa dat snap ik. Ben ik ook steeds mee bezig hoor (A)!
Ik heb nu dus de benelux_flitspaal_all.upi erin gezet!
Eerst in de mapjes nld + lux + bel gezet (dit werkte). Maar nu enkel in het mapje bel gezet en nu werht het dus ook gewoon! Flitspalen staan er dus in.
Nu heb ik alleen nog een probleem met de icoontjes! (en misschien ook nog met Poiedit, voor automatische updaten?)
Dit staat er in de leesmij.txt (van de icons):
Het systeem van TomTom werkt als volgt:
TomTom gebruikt de bestanden eindigt op .OV2 als de POI ( flitspaal ) bestanden. Aan de hand van de naam zoekt TomTom er een icoon bij. Bijvoorbeeld A.ov2 als flitspaal bestand dan hoeft u alleen A.bmp te copieren.
U hoeft dus alleen de BMP bestanden te copieren naar uw TomTom voor de bestanden die u gebruikt.
Bijvoorbeeld :
U heeft alleen het bestand benelux_flitspaal_all.ov2 op uw TomTom staan. Dan hoeft u alleen het bestand benelux_flitspaal_all.bmp te copieren.
Martin
Namens het flitspaal.nl team
Nou heb ik dus het benelux_flitspaal_all.upi op mijn root staan. En zet ik dus ENKEL
benelux_flitspaal_all.bmp (1 file van 1,5 KB !?) in de map res --> icons.
Maar ik zie nog steeds een vraagtekentje bij de flitspalen!?