Vanavond ga ik een poging ondernemen om Mediaportal te installeren. Ik heb dat in het verleden al een keer gedaan onder XP. Na een tijdje klooien en tegen verschillende bugs tegengekomen te zijn (o.a.:
hier) ben ik overgestapt naar Vista MCE. Dit werkt uiteraard direct en out-of-the-box maar niet zo mooi als MP en ik was niet van alle problemen verlost (zie
hier). Daarnaast had ik wat problemen met m'n harde schijf waarvoor ik inmiddels vervanging heb. Daarbij heb ik weer wat moed verzameld om er een paar avondjes tegenaan te gooien... Aangezien de EK wedstrijden in HD worden uitgezonden wil ik proberen om toch maar weer MP te gaan gebruiken.
De vorige keer dat ik MP heb geïnstalleerd ging het allemaal vrij soepel op de TV-Server na. Ik heb echter gezien dat er tegenwoordig een Deploy tool is die ik maar eens in ga zetten voor de installatie. Ik zou echter
deze svn build (zie startpost) willen gebruiken maar ik kan even niet ontdekken of en waar ik dat in de Deploy tool aan kan geven. Hebben jullie enig idee, of moet ik dat achteraf doen?