Reg. datum: 01 december 2004
Reg. datum: 01 december 2004
Mijn MP3 staan ook op een NAS, maar echt snel is MP niet. Wel sneller dan bij MCE, maar niet veel. Een nadeel vind ik ook dat je niet snel kan zoeken in je collectie en eenvoudig nummers aan je playlist kan toevoegen. Of is er een mooie oplossing hiervoor???quote:badnews.nl schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:53:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een alternatief voor MS (media player).
MCE werkt prima, tot je 'te veel' media krijgt.
Wij hebben al onze cd's (tegen de 1000 cd's, door fysieke ruimte gebrek in de kast als 320kbit mp3s omgezet) tegenwoordig op een NAS staan, en zodra je boven een bepaald aantal komt, is MCE (of media player) niet meer vooruit te branden en ziet ie ook niet meer alle subfolders (lees cd's).
Als ik winamp pak, gaat het wel goed, en kan ik normaal zoeken (response in 2 seconde ofzo) waar MCE ineens tot 5 minuten over kan doen en dan nog niet eens alles vindt omdat ie niet alles lijkt te hebben.
Heeft Media Portal hier ook last van? Dit zou voor mij de rede zijn om over te stappen zodat ik weer alles uit 1 GUI kan doen in de woonkamer....
Ik heb nog wel een vraagje voor de experts hier. Ik heb alle covers in de MP3 zelf staan (embed in ID3TAG). Echter bij enkele albums geeft die de covers niet weer. Terwijl bij de rest het wel goed gaat.
EDIT: Zodra je het album, waarbij geen hoes wordt weergegeven, opent zie ik bij de individuele tracks wel de coverart.
DarkFly wijzigde dit bericht 14-03-2008 20:57 (4%)