Bedankt voor de uitleg voor de assieinfo. Wat eigenlijk het mooiste zou zijn, is als iemand er gewoon een tvguide.xml van maakte elk uur ofzo, dan kon je die link gewoon opgeven, maar als dan half nederland die xml gaat gebruiken wordt het wel erg duur met internetverkeer. Maar toch snap ik het niet echt, men haalt nu ook al de xml bestanden op, dus blijkbaar is traffic geen issue.
Mijn handleiding werkt ook nog gewoon, je moet alleen een keer een channel.lst bestandje maken dat verwijst naar de xml met de programmagids, en dan werkt de rest hetzelfde zodra je de kanalen gemapt hebt.
Op zich heb ik geen problemen met het ophalen, dat gebeurt toch snachts als ik lig te pitten, maar misschien dat deze manier toch handig is als optie uit te proberen.
Misschien een stomme vraag, maar ik heb nu 2 harddisks, eentje voor MP en windows en eentje voor torrents. Die torrent harde schijf zit dag en nacht te rammelen, maar die MP schijf heeft vaak gewoon niks te doen. Kan ik die dan op spin-down laten gaan, of geeft dat problemen omdat het OS er ook op staat?
REDFISH wijzigde dit bericht 19-05-2008 01:14 (16%)