I can't believe it doesn't work, I found it on the internet man!
blog
De EL-kroeg deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw TopicWat? Taboe?
Behalve als iemand anders mij voor gaat zijn maak ik me wel sterk voor zon site. Het probleem zal hem niet zitten in het programmeren (dat kan ik makkelijk, en hoopjes andere mensen met mij), maar het vinden van hosting voor zon site die mij niks gaat kosten/sponsoring.quote:real_FireFly schreef op maandag 02 juni 2008 @ 15:31:
doe eens een suggestie bij samenkopen.net, zou niet al te moeilijk moeten zijn om in te bouwen. Een regiokoopactie
Nu kan 't in principe ook al, gewoon een eigen verzendmethode toevoegen. Er zou dan eigenlijk alleen een aparte categorie voor moeten zijn, beetje jammer als je net allemaal dingen besteld en het blijkt dat je het af moet komen halen ergens in een gat
edit: kortetermijngeheugen... dubbelpost...
Wat? Taboe?
http://athlonsoft.co.cc -- Vroeger PcFrEaKy1991
Voorlopig heb ik bij mijn webdesign-werkgever (naja, ik werk freelance...) nog wel wat capaciteit, te weten ~400 GB/mnd en oneindig opslag, maar dat is niet permanent. Als het echt iets wordt in de zomervakantie kom ik misschien nog wel terug op aanbiedingen zoals van pcfreaky1991
Wat? Taboe?

Links boven zie je de ACG Multi ISO RFID Reader, middenbovenin de Maxim MAX232 en voor de rest wat elco's en twee LEDjes. Dit geheel is niet zichtbaar aangesloten op een seriële poort connector die het aan de computer knoopt.
Een klein prototype dat we hadden gemaakt voor bij ons onderzoek voor mijn studie. Ik vrees dat het niet veel wordt dit, hij geeft niet eens antwoord op een privegesprekje met de hyperterminal.
Ik hoop eigenlijk dat het de MAX232 is, want daar heb ik er nog drie van. En die ander kan ik gewoon niet gesloopt hebben, want daar is niets aan gesoldeerd
Moonkins is look all funny liek maybe form MOON! LOL!
Reg. datum: 29 januari 2006
BTW: Weet iemand een leuke toepassing voor een 72x24xRGB LED matrix? Heb er hier een liggen...
TommyboyNL wijzigde dit bericht 02-06-2008 23:45 (26%)
Overigens als ik het aan de praat krijg zou het erg mooi zijn, maar het belangrijkste, de antenne, is er ook niet. Combinatie van gebrekkige documentatie en een leverancier die er nagenoeg niets over kwijt wilt.
Maar ach, het gaat een leuk projectje worden voor de zomervakantie
Moonkins is look all funny liek maybe form MOON! LOL!
* Demoniac heeft nu een mooie bobbelige streep op zijn hand
Die thinclient die lag dus open, aangezien de CF-kaart met het besturingssysteem er steeds uit moet..
Demoniac wijzigde dit bericht 03-06-2008 00:35 (14%)
I can't believe it doesn't work, I found it on the internet man!
blog
Ik zou zeggen dat het juist erg fijn was dat-ie schakelde, vergeleken met de optie dat-ie niet schakeldequote:bobo1on1 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 01:07:
Tja, op die manier heb ik eens op afstand de aardlekschakelaar omgezet, dat was niet zo fijn.
* Fuzzillogic heeft 230V nooit gevoeld. 220V daarentegen...
Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!
Ik voelde het ook tintelen, maar net iets harder dan verwacht
flux_w42 wijzigde dit bericht 03-06-2008 09:59 (11%)
Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?
"-Currents of less than 20 amps can be considered as leakage current"
Aan mij geven, wil nog eens een rgb bannertje maken van dat type.quote:TommyboyNL schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:45:
Een veel gemaakte fout: Tx en Rx lijnen omgewisseld? Ik zit ook altijd weer ff op mijn hoofd te krabben als ik ze aan moet sluiten...
BTW: Weet iemand een leuke toepassing voor een 72x24xRGB LED matrix? Heb er hier een liggen...
Wat? Taboe?
Zijn dat die Neoware ThinClients?quote:Demoniac schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 00:35:
Een thinclient aansluiten op de netspanning als je niet doorhebt dat je hand op de voedingsprint hangt is NIET HANDIG![]()
![]()
* Demoniac heeft nu een mooie bobbelige streep op zijn handEn m'n pa maar lachen
(aantal keren dat die aan de netspanning heeft gehangen is al niet meer op 2 handen te tellen, volgens mij)
Die thinclient die lag dus open, aangezien de CF-kaart met het besturingssysteem er steeds uit moet..
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Nee, dit was een Thintune, uit een IA.quote:
Reg. datum: 29 januari 2006
Gewoon lekker ebay afspeuren zou ik zeggen, ze staan nog af en toe te koop. Ik heb er iets van 175 dollar voor betaald in totaal. Best een nette prijs voor iets van 1700 RGB LEDsquote:ssj3gohan schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:04:
[...]
Aan mij geven, wil nog eens een rgb bannertje maken van dat type.

mini kogellagers
PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker
Reg. datum: 29 november 2004
www.hanzesolarteam.nl
Wel snel zijn, want ze gaan helaas stoppen.
Ik verwacht niet dat het veel uitmaakt. De 60mA cel houdt iets beter zijn spanning vast tijdens belasting wat iets meer lift zou moeten geven, maar de lagertjes en de grotere cel maken hem natuurlijk wel iets zwaarder.
Pas overigens echt goed op waar je 'm open maakt, als je per ongeluk in de lipo cel prikt kan hij in de fik vliegen
Veel grotere cellen zou ik er overigens niet in zetten, behalve liftproblemen moet je ook heel erg oppassen met crashes. Voor grotere cellen moet je het schuim uitsnijden om plaats te maken, maar dat maakt het ook veel zwakker. Die lipo wil je echt niet beschadigen.
real_FireFly wijzigde dit bericht 04-06-2008 11:16 (21%)
PauperTronics.nl Goedkoper kunnen we het niet maken, wel brakker

Best leuke dingen, die 8*8 LED arrays, maar het geeft wel een hoop kabelzooi. Hoewel ik nu weet dat het werkt zoals ik wil, dus ik kan ze op een stukje print solderen
Ik stuur er 4 aan met 4 shiftregistertjes, nu maar eens met interrupts gaan klooien. Is weer eens wat anders als een LED-kubus (die er vast ook aan gaat komen).
Tarin wijzigde dit bericht 04-06-2008 21:30 (25%)
pc specs: groter, beter, mooier en sneller dan de jouwe :+
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| void shiftPixel(int x, int y) {
int i;
digitalWrite(lP, 0);
digitalWrite(dP, 0);
digitalWrite(cP, 0);
for(i=16;i>=1;i--) { //xjes
digitalWrite(cP, 0);
if (x==i) {
digitalWrite(dP, 0);
digitalWrite(cP, 1);
digitalWrite(dP, 0);
}
else {
digitalWrite(dP, 1);
digitalWrite(cP, 1);
digitalWrite(dP, 0);
}
}
for(i=16;i>=1;i--) { //ytjes
digitalWrite(cP, 0);
if (y==i) {
digitalWrite(dP, 1);
digitalWrite(cP, 1);
digitalWrite(dP, 0);
}
else {
digitalWrite(dP, 0);
digitalWrite(cP, 1);
digitalWrite(dP, 0);
}
}
//latch!
digitalWrite(cP, 0);
digitalWrite(lP, 1);
} |
Weet niet wat een 4017 doet, heb net een datasheet gevonden, ik gebruik wat ik aan beperkte kennis op heb gedaan vanuit tutorials en voorbeeldprojectjes
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Reg. datum: 29 november 2004
Lipo's heb ik inmiddels wel het enige aan ervaring mee opgedaan, 8A lipo's wel te verstaan, ongelofelijk hoeveel energie er uit zo'n licht pakketje kan komen! Ik ben wel benieuwd naar een filmpje van je gemodde picooz.quote:real_FireFly schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 11:11:
Ik heb het spul hier gekocht: indoorflyer.co.uk
Wel snel zijn, want ze gaan helaas stoppen.
Ik verwacht niet dat het veel uitmaakt. De 60mA cel houdt iets beter zijn spanning vast tijdens belasting wat iets meer lift zou moeten geven, maar de lagertjes en de grotere cel maken hem natuurlijk wel iets zwaarder.
Pas overigens echt goed op waar je 'm open maakt, als je per ongeluk in de lipo cel prikt kan hij in de fik vliegen
Veel grotere cellen zou ik er overigens niet in zetten, behalve liftproblemen moet je ook heel erg oppassen met crashes. Voor grotere cellen moet je het schuim uitsnijden om plaats te maken, maar dat maakt het ook veel zwakker. Die lipo wil je echt niet beschadigen.
www.hanzesolarteam.nl
Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 38 39 40 41 last