Hoofdcategorieën
Topicacties

[Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 5

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 97 98 99 100 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 juni 2003

quote:
5 euro 50 ex verzend. Ik heb exact dezelfde voor 80 eurocent inclusief verzendkosten gekregen met de airmail vanuit Hong Kong bij Double You Double You Double You Extremedeals Dot Com.

De MM Amsterdam heeft een witte EEE in de vitrine staan bij de kleine laptops. 4G leverbaar vanaf mei vanaf 299 euro. Leverbaar in 6 kleuren: zwart, wit, roze, blauw, groen en..... zilver!

Kijk, die gaan ik kopen!

davidgilmour wijzigde dit bericht 19-03-2008 18:21 (29%)

Reg. datum: 13 september 2001

quote:
simplicidad schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:44:
Zijn er trouwens mensen die het gebruiken als alternatief voor de duurdere ebookreaders ? Of mss kunnen vergelijken ?

Dit is eigenlijk voor mij persoonlijk de hoofdreden waarom ik een EEE pc overweeg.
Dit heb ik ook weleens gedaan in de afgelopen dagen, gewoon een pdfje op full screen, prima te lezen!
Verder heb ik de mijne puur gekocht voor zijn mobiliteit, een volwaardige laptop in een ongelooflijk klein jasje.

quote:
Rubu schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:31:
[...]

Als ik jou was zou ik even het eeeuser forum doorspitten, de cardreader staat er namelijk om bekend niet met alle SDHC kaartjes te werken.
Ik zal het eens bekijken voordat ik een kaartje aanschaf, bedankt.
quote:
B0MBACI schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:11:
[...]

Heb ik ook, volgens mij niks aan te doen?
Heel apart, ik kan geen gebruikers vinden met dezelfde problemen. Ik vind het probleem ook vrij onlogisch, ik zal ook eens in de gaten houden of het misschien met de standby modus te maken heeft.

Reg. datum: 19 december 2006

quote:
Ja maar er was er een van maar $0.80 incl verzendkosten :P en ik heb er geen haast bij en 60 cent is natuurlijk niks.oke het stond er alDe site bestaat niet?

Ik had ook de adapters van brando gekocht, al brande de gewone lader de 2e keer door (zonder de EEE eraan) dus ik zit weer zonder lader 8)7 .

timleferink wijzigde dit bericht 19-03-2008 19:44 (24%)

Opterpr0n

quote:
Gizz schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 16:58:
@hieronder: blijkbaar weet niet iedereen hoe het zit, anders zou er ook geen discussie geweest zijn :P Het lijkt mij voor tweakers die hem willen importeren erg handig als ze weten dat ze geen invoerrechten hoeven te betalen, dus zo'n melding is erg op zijn plaats in elk deel van dit topic (aangezien het niet in de topicstart staat).

Je ziet dat het tot misverstanden leidt, iemand gaat wachten tot eind april omdat hij denkt invoerrechten te bepalen.
Sorry maar ik ben het meer eens met Tripbyte dan met jou, en GoT regels staan ook aan onze kant.

Het is leuk en aardig dat je mensen wilt voorzien van deze kennis, maar ze zijn simpelweg off-topic. Die term lijkt me duidelijk toch?
Tevens kan je ELKE keer wel gaan uitliggen hoe het zit. Er komt altijd weer een pannekoek die het niet weet, niet de search of google gebruikt en het dan hier komt vragen.
Geloof me, andere hebben jou antwoord al eens gegeven.

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Reg. datum: 11 juni 2004

quote:
Biedzjee schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:55:
Iemand ervaring met EEE bestellen in USA via bv. http://www.fromus2eu.nl ? Ik vond dat adres in een GoT-topic over de iPhone. Achter de website zit een van oorsprong Nederlandse dame die nu in de VS woont. Deze dame koopt op afroep artikelen in, en stuurt die naar de EU (en dus ook naar Nederland). Dat betekent natuurlijk ook dat ze EEE'tjes kan kopen en naar NL sturen....
Ik heb hem via die service naar hier gehaald. Is gewoon te vertrouwen daar :)

Reg. datum: 14 september 2007

quote:
Tha_T schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:28:
[...]

Ik heb hem via die service naar hier gehaald. Is gewoon te vertrouwen daar :)
On that same note... iemand ervaring met http://www.usa2ned.com/ ? is voor zover ik begrijp ongeveer hetzelfde, alleen een iets schappelijker prijsje, maar wel een niet zo heel duidelijke website.. dus..?

Reg. datum: 26 juli 2006

quote:
Zijn er trouwens mensen die het gebruiken als alternatief voor de duurdere ebookreaders ? Of mss kunnen vergelijken ?

Dit is eigenlijk voor mij persoonlijk de hoofdreden waarom ik een EEE pc overweeg.
Ik gebruik de Eee ook wel 's om e-books te lezen. Dat is best te doen (zeker als je het scherm 90 graden kantelt, zodat de Eee ook de form-factor van een boek heeft ;).
Maar een echte e-book reader heeft natuurlijk wel het grote voordeel van het e-ink scherm. Dat is (uit eigen ervaring met een iLiad) echt veel prettiger om van lezen. En veel langer te kunnen lezen ;).

quote:
evdakker schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:12:
[...]

Ik gebruik de Eee ook wel 's om e-books te lezen. Dat is best te doen (zeker als je het scherm 90 graden kantelt, zodat de Eee ook de form-factor van een boek heeft ;).
Maar een echte e-book reader heeft natuurlijk wel het grote voordeel van het e-ink scherm. Dat is (uit eigen ervaring met een iLiad) echt veel prettiger om van lezen. En veel langer te kunnen lezen ;).
Zodra je het beeld rotate vind ik het totaal niet meer te lezen, de letters worden dan enorm klein.

Reg. datum: 11 juni 2004

quote:
Rubu schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:01:
[...]

On that same note... iemand ervaring met http://www.usa2ned.com/ ? is voor zover ik begrijp ongeveer hetzelfde, alleen een iets schappelijker prijsje, maar wel een niet zo heel duidelijke website.. dus..?
Voor zover ik nagezocht heb is USA2NED toch wat voordeliger als je grote artikelen naar de EU wil hebben (boten, auto's, auto-onderdelen, noem maar op) en daar ligt dan ook voornamelijk hun expertise. FromUs2eu.nl is wat duurder maar doen alleen het kleinere spul. Daarnaast moet spul van U2N vanuit Texas verzonden worden en FU2U moet vanuit Reading komen, vlakbij Philadelphia (Snellere internationale verzending).

Het is dus vooral een kosten-afweging :)

Reg. datum: 09 mei 2005

quote:
davidgilmour schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 18:08:
[...]

De MM Amsterdam heeft een witte EEE in de vitrine staan bij de kleine laptops. 4G leverbaar vanaf mei vanaf 299 euro. Leverbaar in 6 kleuren: zwart, wit, roze, blauw, groen en..... zilver!

Kijk, die gaan ik kopen!
Dat is toch de 4G surf of heb ik het verkeerd gezien. Hij had in ieder geval geen webcam.

quote:
Alper15 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:27:
[...]

Dat is toch de 4G surf of heb ik het verkeerd gezien. Hij had in ieder geval geen webcam.
Klopt maar er stond op het kaartje 4G vanaf 299 euro. Een 4G Surf is ook een 4G in hun ogen denk ik. Maar ik denk dat de goedkoopste officiele 4G hier gewoon 299 euro gaat kosten. Dat is zo'n $468.

* davidgilmour leest nog even het topic na dat ruim een half jaar geleden is gestart over een $199 pc...

Opterpr0n

quote:
davidgilmour schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:39:
* davidgilmour leest nog even het topic na dat ruim een half jaar geleden is gestart over een $199 pc...
Lees mijn relaas op de vorige pagina maar es ;(
quote:

Hehe, mensen zijn je al helemaal voor :) :
http://bp1.blogger.com/_AUFuDYCEz4s/R6p4A6AO-kI/AAAAAAAAA40/0dIvBL097KY/s400/2228046602_5335c8c506.jpg

Veel plezier :)
http://asuseeehacks.blogs...ee-pc-in-kindle-mode.html

quote:
XanderDrake schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 00:13:

Lees mijn relaas op de vorige pagina maar es ;(
Hoeveel aandacht zou Asus hebben gekregen als ze hadden aangekondigd dat ze een $468 PC zouden releasen in Europa met 512 MB ram, 4GB "harde schijf" , Celeron "600" processor en een 7 inch scherm zonder Bluetooth, zonder cd speler, zonder cd brander, zonder dvd speler, zonder dvd brander?

Bij de Saturn in Tilburg hebben ze bijvoorbeeld deze week voor 333 euro een volledige 15,4 inch HP laptop met alles d'rop en d'ran.

Die aandacht zouden ze dus nooit gehad hebben.

Reg. datum: 15 maart 2001

M'n geduld begint langzaam op te raken als ik lees hoe iedereen z'n EEE heeft, aan het uitbreiden is etc. Heb 'm vorige maand bij gbax besteld, maar levering duurt veel langer als ze aangaven (19 februari besteld en nog steeds niet binnen helaas). Iemand ervaringen met die tent? Zit te denken om 'm daar maar te cancellen...

Vraag me nog even af hoe het zit met dualboot, welke besturingssysteem staat waarop?

Walkman wijzigde dit bericht 20-03-2008 12:46 (10%)

iBarL
Reg. datum: 02 december 2003

Het duurt nog wel even voordat die van mij komt... tegen de tijd dat ie er is, kan je volgens mij ook al de nieuwe modellen via ebay bestellen :O Duurt lang..... en dat is jammer... want het lijkt me zo'n leuk apparaat!

Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Asus EN8800Ultra, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows Vista Business 64-bit

Reg. datum: 24 augustus 2001

net zoals je 6 maanden geleden de huidige al op ebay had kunnen bestellen ;)

Opterpr0n

quote:
davidgilmour schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 08:12:
Die aandacht zouden ze dus nooit gehad hebben.
Jup, dat is het hem precies.
quote:
Walkman schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:09:
Vraag me nog even af hoe het zit met dualboot, welke besturingssysteem staat waarop?
Waar je zelf wilt. Ik ga waarschijnlijk 2 partities maken op de SSD (er vanuitgaand dat ik op zn minst een 8gb EEE koop). Je kan met Gparted en andere linux tools heel makkelijk partities aanpassen, en zo snoep ik 4-5gb van de linux partitie weg voor WinFLP. De SSD is aardig snel, iig een stuk sneller dan de snelste SDHC kaart, daarom.
Voor opslag gebruik ik wel een SSD

Reg. datum: 29 september 2007

Mijn ervaringen met Mandriva 2008.1 RC1 op de Eee PC.

Reg. datum: 24 februari 2006

iemand die deze al gespot had? lijkt me ook een mooi alternatief.
http://www.dailytech.com/article.aspx?newsid=11162

quote:
XanderDrake schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:51:
[...]

Sorry maar ik ben het meer eens met Tripbyte dan met jou, en GoT regels staan ook aan onze kant.

Het is leuk en aardig dat je mensen wilt voorzien van deze kennis, maar ze zijn simpelweg off-topic. Die term lijkt me duidelijk toch?
Tevens kan je ELKE keer wel gaan uitliggen hoe het zit. Er komt altijd weer een pannekoek die het niet weet, niet de search of google gebruikt en het dan hier komt vragen.
Geloof me, andere hebben jou antwoord al eens gegeven.
En ik vind XanDrake helemaal ThA Bo/\/\B _/-\o_
Ff serieus,.. het geeikover de invoerrechten ende hele bende eromheen. |:(
Xandrake maakt een hoop tijd vrij voor diverse activiteiten/bevindingen op dit forum..
Petje af ! :*)
En dan komt er inderdaad weer een zelfde pannekoek vraag....
(Tuurlijk, ik vraag ze ook wel een dubbel, tik me dan ook op me vingers)

mislukt misantroop

quote:
Vanwaar de (gevocaliseerde) Arabische ondertitel als ik mag vragen? :P

Got Leenucks? | Arch Linux: power in simplicity | OpenWRT: Empower your router | Blog thingy

@Borromini: ik probeer wat Arabisch te leren voor op reis.

Reg. datum: 01 juni 2005

Ik was gisteren in MM Antwerpen, de Eee stond er uigestald en werd er aangekondigd einde maart. Heb er maar ineens de Case Logic HDC3 gekocht. (externe HDD-tas) Gewoon perfect voor de Eee.

quote:
Ik heb inmiddels ook RC2 geprobeerd en die werkt wat beter dan RC1, maar toch ben ik nog niet zo heel tevreden over Mandriva op de Eee PC. Zie voor details de update van mijn ervaringen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 97 98 99 100 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: