Reg. datum: 05 november 2007
Ik kom eigenlijk alleen 12" modellen tegen, zijn deze zo in te delen dat ze een eee klemvast houden? Vond dit wel een mooi tasje:
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 97 98 99 100 last
[Nieuw Topic]Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca
En met 3 tientjes mi niet te duur.quote:
Misschien deze?quote:ldhollander schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:53:
Is er eigenlijk iemand die een normale laptoptas gebruikt? Die sleeve is leuk maar ik wil eigenlijk ook wel een tas waar adapter en nog wat spul bij kan maar het moet ook weer niet zo zijn dat de eee gaat zwerven door de tas.
Ik kom eigenlijk alleen 12" modellen tegen, zijn deze zo in te delen dat ze een eee klemvast houden? Vond dit wel een mooi tasje:
[afbeelding]
Nice find!quote:

ldhollander wijzigde dit bericht 21-03-2008 16:15 (28%)
Ik heb zo'n normaal formaat 'messenger bag' van caselogic waar ik mn eeepc altijd in meeneem: http://www.caselogic.com/...l/index.cfm?modelid=96827 . Zit ook een afgeschermd gedeelte in voor de laptop tegen stoten enzo.quote:ldhollander schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:53:
Is er eigenlijk iemand die een normale laptoptas gebruikt? Die sleeve is leuk maar ik wil eigenlijk ook wel een tas waar adapter en nog wat spul bij kan maar het moet ook weer niet zo zijn dat de eee gaat zwerven door de tas.
[afbeelding]
[specs]
Stiekem een idee van Lolindir.quote:ldhollander schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:07:
[...]
Nice find!Beiden zijn zo rond de 30,- Vind alleen de indeling wat minder mooi dan deze:
Het was niet echt mijn idee. Zie: review HDC3quote:Roel76 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:53:
[...]
Stiekem een idee van Lolindir.Zie pagina 10.
Props for Xandrake, absoluut! Maar i.t.t. importvragen voor bijvoorbeeld een MacBook of een iPod Touch of een iPhone vind ik importvragen voor de EEE wel gepast. Waarom? Een Apple is per definitie duur en dan moet je niet zeiken over die paar centen ( * davidgilmour heeft MacBook, Mac Mini, iPod Touch, iPod Nano ) maar de EEE PC is juist een cheapass laptop. Als je 'em dus echt voor $299 kunt krijgen en $20 verzend (moet kunnen voor een airmailpakje van 1,2 kg) dan ben je dus maar 200 euro kwijt en dan ben je wel weer dicht bij de $199-EUR199 laptop zoals oorspronkelijk bedoeld. Met 200 euro is het verschil - komt ie weer - met de 15,4 inch laptop van 410 euro (goedkoopste op pricewatch) weer aanzienlijk. Met 310 euro is het minder, vandaar dat ik vind dat importeren hier wel besproken mag worden. Just my 2 lousy cents.quote:Tripbyte schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:26:
[...]
En ik vind XanDrake helemaal ThA Bo/\/\B![]()
Ff serieus,.. het geeikover de invoerrechten ende hele bende eromheen.![]()
Xandrake maakt een hoop tijd vrij voor diverse activiteiten/bevindingen op dit forum..
Petje af !
Apparaten als de Mac Mini, iPod Touch, iPhone etc zijn volgens mij ook gewoon allemaal rond de $299 dus dat scheelt ook gewoon aardig als je ze importeert. En in dat geval dus ook niet duur.quote:davidgilmour schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:50:
[...]
Props for Xandrake, absoluut! Maar i.t.t. importvragen voor bijvoorbeeld een MacBook of een iPod Touch of een iPhone vind ik importvragen voor de EEE wel gepast. Waarom? Een Apple is per definitie duur en dan moet je niet zeiken over die paar centen ( * davidgilmour heeft MacBook, Mac Mini, iPod Touch, iPod Nano ) maar de EEE PC is juist een cheapass laptop. Als je 'em dus echt voor $299 kunt krijgen en $20 verzend (moet kunnen voor een airmailpakje van 1,2 kg) dan ben je dus maar 200 euro kwijt en dan ben je wel weer dicht bij de $199-EUR199 laptop zoals oorspronkelijk bedoeld. Met 200 euro is het verschil - komt ie weer - met de 15,4 inch laptop van 410 euro (goedkoopste op pricewatch) weer aanzienlijk. Met 310 euro is het minder, vandaar dat ik vind dat importeren hier wel besproken mag worden. Just my 2 lousy cents.
Mac Mini kost 599 en de iPhone 399.quote:BarôZZa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:01:
[...]
Apparaten als de Mac Mini, iPod Touch, iPhone etc zijn volgens mij ook gewoon allemaal rond de $299 dus dat scheelt ook gewoon aardig als je ze importeert. En in dat geval dus ook niet duur.
Be a man! (Russel Peters).
M.I.C.H
Rarren op een SDHC wordt wat pijnlijk denk ik. Volgens mij is de bandbreedte het belangrijkste, en 2gb is wat overkill. Overweeg een externe HDD.quote:younes0807 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:05:
Is er iemand die download met grabit met de EEE PC?
Dus bestanden a 2 gigabyte, is dat een beetje te doen, of loopt hij dan totaal vast?
En het uitpakken van bestanden via winrar?
Is de SDHC snel genoeg om meteen op te downloaden via grabit?
Ik deel je frustratie, maar de producenten hebben vooralsnog alleen maar Atom prototypes. Voordat een heel nieuw CPU platform compleet beschikbaar is, ben je wel even verder.quote:Ook zeer jammer dat ze niet meteen de Atom in de 9 inch variant pleuren, is weer een reden om uit te stellen.
Lol, thnx, maar ik dacht dat ik XanderDrake heettequote:davidgilmour schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:50:
Props for Xandrake, absoluut!
Ik geef je gelijk als het gaat om de practische kennis die je nu beschrijft. Ik ben ook iemand die altijd de goedkoopste en meest pratische manier zoekt. Maar ik ben niet de baas van GoT...quote:Maar i.t.t. importvragen voor bijvoorbeeld een MacBook of een iPod Touch of een iPhone vind ik importvragen voor de EEE wel gepast. Waarom? Een Apple is per definitie duur en dan moet je niet zeiken over die paar centen ( * davidgilmour heeft MacBook, Mac Mini, iPod Touch, iPod Nano ) maar de EEE PC is juist een cheapass laptop. Als je 'em dus echt voor $299 kunt krijgen en $20 verzend (moet kunnen voor een airmailpakje van 1,2 kg) dan ben je dus maar 200 euro kwijt en dan ben je wel weer dicht bij de $199-EUR199 laptop zoals oorspronkelijk bedoeld. Met 200 euro is het verschil - komt ie weer - met de 15,4 inch laptop van 410 euro (goedkoopste op pricewatch) weer aanzienlijk. Met 310 euro is het minder, vandaar dat ik vind dat importeren hier wel besproken mag worden. Just my 2 lousy cents.
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Fuji S5600 / Raynox DCR-250 Macro lens / Duron powerrrr
Hoezo wil je een PC met een notebook vervangen? En daarnaast zijn de onderdelen in de 3E gewoon níet gemaakt om 24/7 aan te staan.quote:Enanoe schreef op zondag 23 maart 2008 @ 17:29:
Zo'n Eeepc lijkt me wel wat. Kan mooi mn internet/download pc vervangen. heeft iemand enig idee wat de snelheid van een eeepc (celeron/512mb ram) is ten opzichte van een pentium 3 1ghz / 256 mb ram (huidige pc)? Oftewel is tie sneller of langzamer?
Intressante claim, welke onderdelen dan?quote:Tha_T schreef op zondag 23 maart 2008 @ 19:51:
En daarnaast zijn de onderdelen in de 3E gewoon níet gemaakt om 24/7 aan te staan.
Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Complete Systemen & Laptops » [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 97 98 99 100 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus