Updateje!
Leeftijd: 29 alweer (nog maar 5 maandjes

)
Opleiding: MBO+ accountancy, Tech. Informatica (MBO4/+)
Werkervaring: 3,5 jaar systeembeheerder bij een kleine multinational, 1,5 jaar helpdesker, half jaar helpdesk manager.
Werkgever: Amerikaanse industriële onderneming, vestiging Duitsland.
Huidige functie: Manager Helpdesk
Nevenfuncties: teamlead van de teams: AD admins EURO, network security admins EURO, software distribution EURO.
Nevennevenfuncties: liaison IT - industrial computing (global), crisis coordinator.
Laptop: Telkens het nieuwste model Dell Latitude
Vakantiegeld: één maandsalaris.
Werkweek: 37 uurtjes in theorie. 50 in de praktijk. Tijd voor tijd betekent veel extra vrije dagen...
Vakantiedagen: 30 vrije dagen, elke maand één verplichte ATV dag, nationale feestdagen die in het weekend vallen schuiven naar de maandag. Komt nog plusminus twee dagen per maand aan overuren compensatie bij..
Voor er weer discussies losbarsten: de 30 dagen zijn gewoon dertig dagen, niet 30 / (37/40)
13/14e maand of winstuitkering: kerstbonus, nog een maandsalaris.
GSM: Yep, inclusief privé gebruik telefoon en UMTS gebruik laptop, m'n (privé =) autotelefoon heeft ook een company SIMkaartje en wordt dus ook door een ander betaald.
Auto: Zelf kopen en rijden, maar wel km vergoeding van 32 ct/km (Duitsland)
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Pensioen, 50% ziektekosten, creditcard v/d zaak voor reizen, uit home office werken zoveel ik wil, tijd voor tijd. Als ik een curcsus nodig heb, komt er een cursus. Kortlopende zaken en workshops gewoon op kosten van de baas ergens heen en doen, langlopende trajecten in eigen tijd maar op andermans kosten. "Ergens heen" voor cursus was tot nu toe Zweden, Dallas, Frankrijk, Las Vegas, Duitsland en New York...inclusief betaalde weekendjes stappen.
Maand salaris(bruto): 3850 per 1 April 2008 (dan zit ik 2 jaar bij deze toko)
[/b]Per deze datum ook éénmalig:[/b]
Excellent Performer bonus $1000,-
MVP Euro bonus $2500,- (ben MVP Euro, maar de bonus komt van HQ in US dus daarom dollars... die bonus is weinig meer waard met deze koers

)
Bonusje voor gemiste salaris upgrade toen ik helpdeskmanager werd: ¤ 1500,-
* KnetterGek zit hier best voorlopig.