Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik wil even mijn dank betuigen naar dit topic!

Heb er veel aan gehad, en uiteindelijk heb ik er 1 besteld gebruik makende van twee coupons die ik ook hier vond! Dit gaf me een extra 15% korting bovenenop de normale 7% korting die er nu op zit.

7% (standaard), 10% (coupon), 5% (coupon) = 22% korting totaal!

Heb nu dus dit besteld!

XPS M1530 (N03X5304)
T7250 | 3.072 GB | GF 8600M | 200 GB (7.200 rpm) | Wifi N | BT, 6 Cells | Black
Totaalprijs: ¤ 850,01

Ben erg tevreden over de prijs en wat ik er voor heb. Volgensmij is een vergelijkbaar systeem bij andere merken niet voor dit geld te krijgen.

Groet,
Solini

Solini wijzigde dit bericht 05-03-2008 09:44 (58%)

:'( voor sommige mensen is lezen zo moeilijk... 8)7

Reg. datum: 19 september 2004

quote:
Solini schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 01:01:

Heb er veel aan gehad, en uiteindelijk heb ik er 1 besteld gebruik makende van twee coupons die ik ook hier vond! Dit gaf me een extra 15% korting bovenenop de normale 7% korting die er nu op zit.
Waarom LÉÉS jij niet?

deh?

quote:
Solini schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 01:01:

Leuke info voor het Dell couponnen topic....
quote:
Solini schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 01:01 veels te veel op waardoor Terror zich genoodzaakt voelde even te laten zien dat het korter, bondiger en overzichtelijker kon:
Heb nu dus dit besteld!
T7250 | 3.072 GB | GF 8600M | 200 GB (7.200 rpm) | Wifi N | BT, 6 Cells | Black

Totaal excl. btw Btw-tarief btw Totaal incl. Btw
Totaalprijs: ¤ 714,29 ¤ 135,72 ¤ 850,01

Ben erg tevreden over de prijs en wat ik er voor heb. Volgensmij is een vergelijkbaar systeem bij andere merken niet voor dit geld te krijgen.
Voorlopig heb je nog niks :) Maar serieus, kan je die lap tekst wat in korten?

Dell XPS 1530 (Red) met T8300 | 4 GB | 200 GB 7200 rpm | 1440*900 LG | 9 Cells | 8600m GT | Wifi N

quote:
noteboeki schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 07:47:
:'( voor sommige mensen is lezen zo moeilijk... 8)7
quote:
Sorry allemaal, ik wist niet dat ik een zonde aan het begaan was. Ik wou mijn dank betuigen. En ik dacht dat het wel relevante informatie is voor mensen die aan een Dell XPS 1530 denken (dus dit topic) om te weten hoeveel een systeem met deze specs kan kosten met gebruik van coupons. Had ik kennelijk niet moeten doen...

Topic ingekort, was nog al vluchtig gepost vlak voor ik naar bed ging... :X

Solini wijzigde dit bericht 05-03-2008 09:47 (46%)

quote:
JC Ken schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 00:14:
Voor de 250GB 5400prm wordt dus een Fujitsu hardisk gebruikt.
Niet persé.
Ik heb een 250GB 5400 rpm van Toschiba erin zitten. De MK2546GSX om precies te zijn.

benchmark:
http://www.student.tue.nl/H/p.w.v.d.sande/hdbench.jpg

Had gisteren en M1530 besteld, krijg ik vandaag een mail dat de combinatie vista HP, zwarte cover en fingerprint reader niet geleverd kan worden. Alternatief dat ze aandragen is rode cover met vista ultimate... Nota bene de standaard optie kunnen ze dus niet leveren volgens de mail dus. Andere mensen die dat ook hebben?

Ik zal er iig maar weer achteraan bellen.
quote:
Comp-Freak schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:28:
Had gisteren en M1530 besteld, krijg ik vandaag een mail dat de combinatie vista HP, zwarte cover en fingerprint reader niet geleverd kan worden. Alternatief dat ze aandragen is rode cover met vista ultimate... Nota bene de standaard optie kunnen ze dus niet leveren volgens de mail dus. Andere mensen die dat ook hebben?

Ik zal er iig maar weer achteraan bellen.
Als je een van de vorige posts had doorgelezen kon je zien dat ik precies dezelfde e-mail heb gekregen.
De account manager heeft mij gister toegezegd dat die er achteraan zou gaan.

Ik had overigens zelf een vraagje:
Weet iemand welke schijf Dell precies gebruikt voor de 320GB 5400RPM?

Dan zal ik vandaag ook wel zo'n mailtje krijgen (hoewel ik de IDeal link ook nog steeds moet krijgen). Ik vind het niet erg om wat langer te moeten wachten op de laptop, liever dat dan een rode cover krijgen. Die rode cover past gewoon absoluut niet bij de rest van de inboedel.

No one Ever Really Dies

quote:
RelaXXinG schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:49:
[...]

Als je een van de vorige posts had doorgelezen kon je zien dat ik precies dezelfde e-mail heb gekregen.
De account manager heeft mij gister toegezegd dat die er achteraan zou gaan.

Ik had overigens zelf een vraagje:
Weet iemand welke schijf Dell precies gebruikt voor de 320GB 5400RPM?
Ik heb mijne 26-02-2008 besteld, 28-02-2008 in preproductie.
Had niks gehoord van slecht leverbaar zijn van zwarte XPS, dus maar even een chat gestart met Dell.
Uitkomst: Levertijd 3/4 weken... dat is wel echt minder :X |:(

heb jij toevallig al iets van je accountmanager gehoord? vind 3/4 weken wachten toch niet echt relax....

Fly or Die

Catdog Fanart.
Reg. datum: 02 september 2003

Thx, -=Indigo=- .

Btw. over levertijd bij mij exacte zelfde pas in april. Maar ik kijk wel, als zelfde configratie over 2 weken stuk goedkopers is dan annuleer je toch bestelling en bestel je hem opnieuw ?
Al kan ik wel makelijke praten aangezien ik al in bezit ben van goeie laptop met leeftijd van net 2 jaar die ik wil vervangen voor een nieuwere.

Gainward 6800/ultra 2400, Athlon 3000+ XP(Barthon core), Asus Nforce 2 Deluxe, 1GB dual DDR, 2*160GB + 250GB + 120GB. SOUND: Soundstorm -> Denon 1905 -> Tannoy Mercury

quote:
N-E-R-D schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:38:
[...]

Ik heb mijne 26-02-2008 besteld, 28-02-2008 in preproductie.
Had niks gehoord van slecht leverbaar zijn van zwarte XPS, dus maar even een chat gestart met Dell.
Uitkomst: Levertijd 3/4 weken... dat is wel echt minder :X |:(

heb jij toevallig al iets van je accountmanager gehoord? vind 3/4 weken wachten toch niet echt relax....
Nah sommige hier (waaronder ik) wachten al sinds eind januari, dus op zich valt dat van jou nog wel mee ;)
quote:
JC Ken schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:46:
Thx, -=Indigo=- .

Btw. over levertijd bij mij exacte zelfde pas in april. Maar ik kijk wel, als zelfde configratie over 2 weken stuk goedkopers is dan annuleer je toch bestelling en bestel je hem opnieuw ?
Al kan ik wel makelijke praten aangezien ik al in bezit ben van goeie laptop met leeftijd van net 2 jaar die ik wil vervangen voor een nieuwere.
Zo kan je natuurlijk bezig blijven he ;) er komen altijd wel weer nieuwe kortingen / configs waardoor je meer bang for bucks krijgt.

Daarnaast, aangezien dit topic weer begint over levertijden en dingen wel of niet leverbaar, is het misschien niet handig een levertijdentopic te openen? Zoals zeg maar in het Apple Talk forum?

Ik heb daar al een mod over gemailed maar die reageert nog niet echt. Anders dan zetten we er gewoon een neer en als het niet mag gooien ze het wel op slot. Ik zal er vanavond even naar kijken.

Las noches de Diciembre
Reg. datum: 15 februari 2001

Mooi spul, maar ik heb bestelling geannuleerd. Heb een Toshiba met een iets mindere proc, maar wel met groter scherm besteld, ongeveer zelfde prijs. Maand levertijd is me toch te lang.

ASUS A7SV - XBox360 (Private Guido) - Alfa 147

Welke Toshiba heb je dan besteld? Ik kon zo snel niet iets vergelijkbaars vinden voor dezelfde prijs.

Ik heb zojuist contact opgenomen met de klantenservice. Deze persoon wist mij te vertellen dat hij in de wandelgangen iets heeft opgevangen m.b.t. de langere levertijden voor de zwarte kleur, maar dat dit niet officiëel naar buiten is gebracht (het staat ook inderdaad niet op de site, i.t.t. bij de Inspiron). Daarbij merkte hij op dat het ook te maken kan hebben met de aanlevering van bijv. de processor.

Ik wacht het nog rustig af. Anders vind ik Midnight blue ook wel wat, we zullen zien.

Simple user

quote:
hansbargeman schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:37:
Ik heb daar al een mod over gemailed maar die reageert nog niet echt. Anders dan zetten we er gewoon een neer en als het niet mag gooien ze het wel op slot. Ik zal er vanavond even naar kijken.
Doe maar, ik wacht ook op mijn XPS (besteld op 25-2-2008 en sinds 26-2-2008 in preproductie) en hoor graag hoe de bestelling bij andere gaat.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

quote:
jelmervos schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:28:
[...]
Doe maar, ik wacht ook op mijn XPS (besteld op 25-2-2008 en sinds 26-3-2008 in preproductie) en hoor graag hoe de bestelling bij andere gaat.
heb je een voorspellende gave? :P

Flauw weet ik... Vanavond zet ik er wel een online met linkjes naar verschillende dell systemen etc.

Zojuist bericht gehad van mijn Dell account manager omtrent de zwarte kleur:

Na heel wat heen en weer gemail heb ik mij laten vertellen dat we de bestelling gewoon door kunnen laten gaan, en dat er geen reden is tot twijfel over de kleur. Van hogerhand is mij gezegd dat deze bestelling gewoon door kan blijven lopen, daar gaan we dan gewoon van uit.

quote:
RelaXXinG schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:04:
Zojuist bericht gehad van mijn Dell account manager omtrent de zwarte kleur:

Na heel wat heen en weer gemail heb ik mij laten vertellen dat we de bestelling gewoon door kunnen laten gaan, en dat er geen reden is tot twijfel over de kleur. Van hogerhand is mij gezegd dat deze bestelling gewoon door kan blijven lopen, daar gaan we dan gewoon van uit.
Ah, dat is iig goed nieuws. De klantenservice is het voor mij ook nog aan het nakijken, wanneer ik een afwijkend antwoord krijg horen jullie het wel ;)

Ik ben benieuwd of dit betekent dat de zwarte covers:
  • óf voorradig zijn
  • óf snel binnen zullen komen
  • óf lang op zich zullen laten wachten
Dat blijkt namelijk niet uit het bericht. Ik heb deels uit voorzorg de bestelling laten wijzigen in Midnight blue (dat deden ze keurig, ze moeten er wel even een nieuwe bestelling voor aanmaken) en deels ook omdat die kleur toch eigenlijk ook wel erg mooi staat bij de rest van het interieur.

(een ander topic over "dell levertijden" is misschien wel een goed idee ja).

Bestelling door laten gaan kan omdat de kleur niet uit productie gaat.
Maar over levertijd wordt idd niet gerept.

Ik zit nog steeds in dubio over de kleur, neig nu toch naar rood 8)7
Maar om nou 10% korting ervoor in te leveren...
Kan ook wel even wachten overigens, ben benieuwd wanneer de nieuwe cpu's selecteerbaar zijn (via de e-value ben ik verplicht tot 320gb en een N-draft kaart wat de prijs weer extra drukt).

Gman wijzigde dit bericht 05-03-2008 15:47 (31%)

Wake Up On LAN Workstation (specs lopen altijd achter :o) Penny Arcade ctrlaltdel

Reg. datum: 19 september 2004

Ik heb eergister rood gekozen en hij ligt nu al bij UPS, daar hoef je je dus waarschijnlijk geen zorgen over te maken :P

.. en ja maak verdomme nou eens een levertijden thread :P

deh?

Die rode kleur is inderdaad ook erg mooi ja! De enige reden waarom ik die niet neem is omdat het hier in huis nergens bij past.

Dit zijn trouwens nog wel leuke filmpjes over de laptop:

Deel 1: Hij laat wat opstarttijden e.d. zien
http://youtube.com/watch?v=pYQsFdm_fok

Deel 2: Gaming
http://youtube.com/watch?v=MnTjjSz4WDg

Er is ook nog een deel 3 van, maar dat is meer van hetzelfde en de muziek uit dat filmje is echt te hard.

@ hieronder; ik heb al meer berichten gezien over die klepjes die los zitten. Wel vreemd, maar gefeliciteerd!

saviour wijzigde dit bericht 05-03-2008 16:25 (11%)

Woot! Heb hem binnen! (zie sig). Eerste indruk. Klepje naar mobo op onderkant zat niet goed gemonteerd. Eerste handeling was dus los schroeven en goed bevestigen. Voor de rest echt perfect! Scherm ziet er goed uit. Nog geen idee welk scherm erin zit :) Zal volgende week als ik meer tijd heb een review posten. BTW. 28-2 besteld 5-3 binnen. Was haast de UPS guy misgelopen (liep al buiten).

Dell XPS 1530 (Red) met T8300 | 4 GB | 200 GB 7200 rpm | 1440*900 LG | 9 Cells | 8600m GT | Wifi N

jawel hoor dames en heren. We hebben een levertijden topic:

Dell levertijden topic

Misschien ook in openingspost zetten?

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws