Zo, nu eerst even wat anders.
Omdat ze de punten hebben vervangen door komma's bij getallen boven de 1000 moet ik nu weer gaan klussen aan het greasemonkeyscript.
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
-- http://sketsi.com Hosting van tekeningen, schetsen.
Ze hebben de punten niet vervangen door komma's. In Engeland en Amerika gebruiken ze altijd een komma voor een getal boven de 1000.quote:krvabo schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:21:
Erg nice vind ik hem niet.
Omdat ze de punten hebben vervangen door komma's bij getallen boven de 1000 moet ik nu weer gaan klussen aan het greasemonkeyscript.
Vista= Virus Intruders Spyware Trojans and Adware
Reg. datum: 09 februari 2005
Dat hebben ze wel, want het was eerst met een punt, en nu met een komma.quote:Fatihtjuh schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 20:37:
[...]
Ze hebben de punten niet vervangen door komma's. In Engeland en Amerika gebruiken ze altijd een komma voor een getal boven de 1000.
I live the way I type; fast, with a lot of mistakes.
Ja dat weet ik, dat is van drie dagen, tevens is Cheese een level 1 inactive.quote:Denniswerf schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 18:50:
[...]
Je weet dat je maar maximaal 6x een persoon per uur mag aanvallen? En dat als je het vaker doet en de persoon gaat klagen je meteen je account kwijt bent?
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
Volgens mij zijn ze langzaam van duits over aan het gaan naar het engels en daar hoort de komma natuurlijk ook bijquote:Lassie dutch schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 21:18:
[...]
Dat hebben ze wel, want het was eerst met een punt, en nu met een komma.
Reg. datum: 27 juli 2004
P.S. weet iemand al hoe die Trade Agreements werken?
Lordsauron wijzigde dit bericht 07-03-2008 08:08 (24%)
Reg. datum: 26 april 2006
Trade Agremeents = Je kunt zien wat iemand in zijn tradehouse heeft als je een agreement heb met hem. Hiermee ken je dus mensen bereiken buiten je huidige radius. Dit is een soort treaty zover ik weet.quote:Lordsauron schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 07:40:
ik heb 2536 Marble en 873glass nodig
iemand ? ik wil die f-ing 3de colony
P.S. weet iemand al hoe die Trade Agreements werken?
Reg. datum: 23 november 2000
Lol, de persoon die ik nu met veel moeite heb overwonnen heeft gewoon zn trading port vernietigd zodat ik em niet kan looten. De gemiddelde newbie heeft echt teveel manieren om de dans te ontspringen.
RedruM wijzigde dit bericht 07-03-2008 09:56 (16%)
- Marktplaats erg omslachtig en zorgt voor woekerprijzen
- Met een bepaalde grondstof beginnen is beter of veel slechter ( sulpher in het begin is niet nodig en slecht te verkopen in het begin ).
- Manier waarop de battlereports/gevechten worden gemaakt zijn niet overzichtelijk. Ik moet eerst een aantal keren goed kijken wat nu de uitkomst is. Die soms erg vreemd lijken.
- Overzicht wereld is er niet echt.
- Het niet kunnen klikken op namen en of allianties vind ik een ook niet fijn. Je hebt amper informatie zo.
- Idioot veel bugs
Je kunt een hoop zeggen over travian, maar dat is imo nog steeds veruit de beste op dit gebied. Gewoon to the point en lekker duidelijk.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
Reg. datum: 10 mei 2004
-Je maakt mij de pis niet lauw-
Verder de bugs die ik ben tegengekomen :
Zonder haven toch spul vervoeren naar een van je colonien kan, alleen krijg je dan wel hele rare tijden (ik had laatst time of arrival die 10 uur later stond dan mission end). Uiteindelijk kwam alles wel een keer aan.
Trade schepen die leeg terugkomen die als aanval worden gezien
Wonders die niet werken.
Town wall die een heel snel afnemende defence heeft.
En zo zijn er waarschijnlijk nog wel tig zaken meer.
Lama. had Ikariam.com en moet .org zijnquote:Iemand nog meer het probleem dat ze alleen maar op de Alpha server kunnen inloggen? De rest staat er bij mij gewoon niet. Met IE7 en firefox geprobeerd...
MrFl0ppY wijzigde dit bericht 07-03-2008 12:11 (16%)
He Who Controls The Present Commands The Future, He Who Commands The Future Conquers The Past
Lama ik zie het al
Gold Leader wijzigde dit bericht 07-03-2008 12:08 (18%)
Dual P3/EB 1Ghz, ABiT VP6, 4x 256MB PC-133 Micron, ASUS X800XT PE AGP,V5 5500 PCI, Dual OpteronDP 285 E6, 4x 1GB PC3200 ECC Reg., ASUS K8N DL, XFX 9800 GX2 XXX, Dual OpteronDP 248 CG, MS-9130, 2x 1GB PC3200 ECC Reg, Sapphire HD 3850 AGP, V5 5500 PCI Mac.
Town wall = Town hall/town level * 10. Dus wall bij gelijke town hall level heeft zeer goede defence bonusquote:redwing schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:51:
Town wall die een heel snel afnemende defence heeft.
"All animals are equal but some are more equal than others." | "Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past." | Both George Orwell.
Reg. datum: 27 juli 2004
de resorses voor de colony heb ik ook al bij elkaar.. moet nu allen nog 8h wachten tot dat ding klaar is en dan kan ik lekker beginnen met mijn latse colony glass
w00t w00t
Reg. datum: 10 mei 2004
Ik heb al gezocht, maar ik kon dit niet vinden.quote:rkzR schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:42:
Als ik op opnieuw wil beginnen, op een andere wereld, hoe kan ik dat het beste doen?
Gewoon op "delete account" drukken, 7 dagen wachten, en dan opnieuw joinen?
Of kan je ook tegelijk op 2 werelden spelen?
Dat zou helemaal mooi zijn, natuurlijk.
Weet iemand het antwoord op mijn vraag?
-Je maakt mij de pis niet lauw-
Reg. datum: 13 november 2007
Waar kun je dat zien? Ik heb dat nergens kunnen vinden?quote:Darx-Jordi schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 09:25:
[...]
Trade Agremeents = Je kunt zien wat iemand in zijn tradehouse heeft als je een agreement heb met hem. Hiermee ken je dus mensen bereiken buiten je huidige radius. Dit is een soort treaty zover ik weet.
Reg. datum: 31 oktober 2004
Ben het nu aan het leren. En het lijk me wel een hele goede skill.
Alleen staat er niet bij hoeveel het er kan zetten.
Stel je hout resource kan max 200 mensen aan: met Helping Hands wordt dat dan 300, je resource income wordt dan echter maar 225.
Are you my virgins?
---
<zeef> gaan jullie het zelf vertellen of moet er gedanny-d worden?
Reg. datum: 20 augustus 2006
dus je hebt eigenlijk geen zak eraan?quote:pasta schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:15:
Helping Hands zorgt ervoor dat je je Eiland resources kunt overloaden. Dit houdt in dat je 150% aan max. medewerkers krijgt voor je hout of andere resource. Die 50% extra doen overigens maar 25% extra resource per persoon per uur.
Stel je hout resource kan max 200 mensen aan: met Helping Hands wordt dat dan 300, je resource income wordt dan echter maar 225.
Dan kost 1 wood dus 4x zoveel, dus voor 1 hout ben je dan 16 gold kwijt en voor 1 luxery ben je 32 gold kwijt... kan je beter kopen (bij mij in de buurt dan)
Voor zulke prijzen is het bij mij in de buurt amper te vinden, dus voor mij zou het wel handig zijn, al mijn steden maken winst nu dus ik kan de extra mensen missen.quote:Napo schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:39:
[...]
dus je hebt eigenlijk geen zak eraan?
Dan kost 1 wood dus 4x zoveel, dus voor 1 hout ben je dan 16 gold kwijt en voor 1 luxery ben je 32 gold kwijt... kan je beter kopen (bij mij in de buurt dan)
Maar ik ga eerst voor de research dat glass voor research kan ruilen.
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.