Hoofdcategorieën
Topicacties

[Browser MMOG] Ikariam - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 14 november 2000

quote:
ulekai schreef op maandag 03 maart 2008 @ 12:46:
[...]

Door op het [afbeelding] te klikken, van de topic starter..
Het kan zijn dat je die niet ziet,dan moet je PM aanzetten bij je instellingen.
Ik heb het gevonden. bedankt :D

It's dark but I don't want to find the light.

Werd ik gisteren 2 uur nadat ik me geregistreerd had al aangevallen door mijn buurman (hij nam gelukkig maar 1 gold mee). Krijg ik net een berichtje van een andere gozer op het eiland, dat ik ze niet moet vertrouwen omdat het verraders zijn, en hem al een paar keer geplunderd hebben.. Altijd gezellig zo'n competatief eilandje. Meteen maar wat doneren aan de saw mill, misschien laten ze me dan met rust :+

edit: wanner kan je eigenlijk een muur bouwen, ik heb net even gekeken, maar ik zie niet wanneer je hem kan bouwen..

edit2: gevonden, zag het vlaggetje bovenin niet 8)7

MochiGohan wijzigde dit bericht 03-03-2008 15:38 (22%)

Reg. datum: 14 november 2000

quote:
MochiGohan schreef op maandag 03 maart 2008 @ 13:47:
Werd ik gisteren 2 uur nadat ik me geregistreerd had al aangevallen door mijn buurman (hij nam gelukkig maar 1 gold mee). Krijg ik net een berichtje van een andere gozer op het eiland, dat ik ze niet moet vertrouwen omdat het verraders zijn, en hem al een paar keer geplunderd hebben.. Altijd gezellig zo'n competatief eilandje. Meteen maar wat doneren aan de saw mill, misschien laten ze me dan met rust :+

edit: wanner kan je eigenlijk een muur bouwen, ik heb net even gekeken, maar ik zie niet wanneer je hem kan bouwen..
Ik ben de 2e grootste op mijn eiland en ik heb goed contact met de grootste. Dus hier heb ik gelukkig geen probleem. Wel spijtig dat de donaties enkel van ons 2 komen.

Hoe kan ik het beste trade deals maken? Hier via het forum, irc of een andere manier?

Zertox wijzigde dit bericht 03-03-2008 14:38 (0%)
Reden: typo

It's dark but I don't want to find the light.

Reg. datum: 31 oktober 2004

Kan je ook een trade deal maken onder je eigen steden?
Wil graag om de zoveel tijd wat wijn naar me andere steden verplaatsen.

404
Reg. datum: 11 juni 2003

Heel leuk spel, alleen is de bouw tijd enz. heel erg lang om het constant door te spelen, of doe ik iets verkeerd? Ik moet namelijk 3 uur wachtten om een research te completen

Oh en, ik kan geen berichtje sturen voor island info, De ontvanger (Tweekball) heeft opgegeven geen prive berichten te willen ontvangen.
(interne identificatie: privatemessaging::generate_recipients_list::target_pm_disabled)

Tsukasa wijzigde dit bericht 03-03-2008 15:13 (39%)

Peanut butter jelly time!

Triath1337
Reg. datum: 24 november 2000

quote:
Calamor schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:49:
Kan je ook een trade deal maken onder je eigen steden?
Wil graag om de zoveel tijd wat wijn naar me andere steden verplaatsen.
Je kunt vanuit de port van je haven heel eenvoudig naar je andere stad sturen, er staat al een linkje voor klaar!

Ik heb net een treaty gemaakt met iemand, maar ik zie hem nergens terug :|
Wel ben ik Diplomacypunten kwijt, dus het zou toch ergens terug te vinden moeten zijn?

Reg. datum: 10 augustus 2006

quote:
Tsukasa schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:12:
Heel leuk spel, alleen is de bouw tijd enz. heel erg lang om het constant door te spelen, of doe ik iets verkeerd? Ik moet namelijk 3 uur wachtten om een research te completen
Geniet er nog maar van zou ik zeggen.
Kzit nu minimaal 24 uur per reserach en wor dwaarschijnlijk nog meer.

404
Reg. datum: 11 juni 2003

quote:
VraatJ schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:39:
[...]

Geniet er nog maar van zou ik zeggen.
Kzit nu minimaal 24 uur per reserach en wor dwaarschijnlijk nog meer.
Wat kun je ondertussen in het spel doen dan ?:P Resources halen kan ik nog niet, zit pas op 1 research level

Peanut butter jelly time!

Reg. datum: 10 augustus 2006

quote:
Tsukasa schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:47:
[...]

Wat kun je ondertussen in het spel doen dan ?:P Resources halen kan ik nog niet, zit pas op 1 research level
eigenlijk is spel bedoeld om af en toe wat te bouwen, vooral op het begin als er nog weinig oorlog is kun je weinig anders doen dan gebouwtje bouwen, townhall beetje upgrade en wachten tot researches klaar zijn. Als je later legertje kan bouwe etc kan je plunderen maar daar heb jij nog niet zoveel aan ;)

BOFH
Reg. datum: 23 maart 2005

quote:
Tsukasa schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:47:
[...]
Het is ook niet het soort spel waar je uren achter elkaar speelt (maar maanden :)) , eerder een paar maal per dag even inloggen.....

"Real life" is that big high-resolution, high-colour screen saver behind all the windows.

Reg. datum: 08 mei 2007

Ben lekker bezig met mijn dorpje op het moment, maar er is een klein probleempje. Mijn populatiegroei daalt alsmaar. Het begon zo rond de 3.20 per uur en naar een dag ofzo is het al weer 2.23. Het daalt elke keer met 0.01 maar dat tikt aardig aan. Wat kan ik hieraan doen dat het dalijk niet eindigt in 0 en dan in de min gaat?

[DPC]Happy Hour
Reg. datum: 14 maart 2002

Een tavern bouwen en drank uitdelen, werkt heel goed. Als je zelf geen wine hebt dan het traden met anderen.

cardinal808 wijzigde dit bericht 03-03-2008 17:02 (34%)

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

ik zoek een sulphur trader die zijn sulphur wil traden voor mijn marble :)

Xbox 360 Live GamerTag: KVD88

Reg. datum: 24 april 2007

Ik heb net men 2e kolonie gebouwt nu word het nog leuker :p

Nog even een vraag wanneer word de lijst geupdate ? Of moet ik een nieuwe DM stuuren ?

me on gunz>> http://nl.youtube.com/watch?v=BgoYAMIPZPE

Reg. datum: 20 augustus 2006

Ik zit erg te twijfelen op het moment voor mijn derde eiland, of een glass of een wine eiland. Met wine groeien alle eilanden meer wat voor meer inkomsten zorgt en automatische sneller de 4de kolonie kan bouwen met glass kan ik sneller onderzoeken.
Mijn eerste ingeving gaat voor wine voor de snelle groei, wat denken jullie? (begonnen op sulpher, toen marble)

[DPC]Happy Hour
Reg. datum: 14 maart 2002

Ik zou crystel nemen, im mijn omgeving hebben deze een hogere verkoopprijs dan wine, daarnaast heb je van wine relatief minder nodig dan crystal

Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario

Rakkerzere-arm

Wine zou ik kiezen.
wine > meer mensen > meer geld > meer resources kunnen kopen :)

edit: Ik vraag me af of er ook nog een moment komt dat je twee verschillende gebouwen in 1 stad kan bouwen/upgraden. Zou wel makkelijker zijn namelijk.

Rakkerzero wijzigde dit bericht 03-03-2008 17:34 (47%)

Reg. datum: 19 oktober 2005

Binnenkort mijn paleisje upgraden en een kolonie op een glaseilandje zetten!

Paused wijzigde dit bericht 03-03-2008 18:05 (86%)

Gold Squadron Reporting In!

Ik zit trouwens op de ETA server, die andere waren reeds vol.

Dual P3/EB 1Ghz, ABiT VP6, 4x 256MB PC-133 Micron, ASUS X800XT PE AGP,V5 5500 PCI, Dual OpteronDP 285 E6, 4x 1GB PC3200 ECC Reg., ASUS K8N DL, XFX 9800 GX2 XXX, Dual OpteronDP 248 CG, MS-9130, 2x 1GB PC3200 ECC Reg, Sapphire HD 3850 AGP, V5 5500 PCI Mac.

Leerkracht in opleiding
Reg. datum: 12 januari 2007

Ik ben begonnen op Sulphur, heb inmiddels een wine en een marble eiland.
In plaast van wine had ik misschien beter voor crystal kunnen gaan: dat is op lang termijn nog zinvol terwijl je op een gegeven moment weinig meer aan wine hebt (prijzen van wine dalen ook behoorlijk laatste dagen)

Schooljaar 2008/2009: LIO stage combinatiegroep 7/8...Bijna afgestudeerd meester!!
't leven 'begint' bijna: uit huis, ergens in Nederland gaan wonen, baan zoeken, etc. -> eng :(

Reg. datum: 13 november 2007

Leuk spelletje, zeer verslavend :) Crystall toch alleen nodig voor academy? Ik loot het gewoon altijd. Begineiland op sulphur, tweede op marble. Derde gaat toch naar wine, aangezien ik daar het meeste van koop. Als taverns dan lekker omhoog gaan, komen de mensen maar binnen (+ 6/uur :D). Heb zelf ff gezocht, maar kom niet op een research dat de tijden met zoveel % ervan af gaan. Is er nog iets anders dat ze verkort ofzo? (Meer gebouwtjes upgraden tegelijk mag ook ;))

Reg. datum: 15 december 2001

Volgens mij is de balans van de vraag naar resources redelijk goed. Volgens mij word elke resource ongeveer even veel gevraagd. Goed, in het begin raakte je sulphur aan de straatstenen niet kwijt, maar dat is nu ook wel anders. Volgens mij moet je je coloniën daarom ook niet kiezen op wat je het best kan gebruiken maar wat het duurst is om te kopen,aangezien je toch alles wel nodig hebt om vooruit te komen.

Would you rather be right or happy?

Reg. datum: 08 mei 2007

Iedereen is flink bezig met kolonies enzo, maar hoelang duurt het zo ongeveer voordat je je eerste kolonie hebt, ongeveer na hoeveel dagen actief spelen? Ben wel benieuwd ben pas begonnen, hoop dat ik ook alles goed doe enz ;)

Reg. datum: 13 november 2007

Dag of 3, die richting ergens

Reg. datum: 31 oktober 2004

de grondstoffen koop ik niet duur in.
Ik koop voor 4 gold hout en de rest voor 7 gold. Dan verkoop ik het weer voor duurder.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: