Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield Heroes

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Reageer Nieuw Topic
My dæmon

Ik heb mezelf aangemeld bij Qaboss, hoe zijn jullie nu betatesters geworden? :>
Keen must die!

Ik denk dat zij via QABoss beta tester zijn geworden.

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

My dæmon

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:12:
Ik denk dat zij via QABoss beta tester zijn geworden.
Dat snap ik, maar is het een kwestie van afwachten of kun je je verder nog ergens aanmelden?

offtopic:
Stewie :w (WHT)

deCube wijzigde dit bericht 27-05-2008 14:20 (5%)

Da's een beetje geluk hebben. Ik was bij de eerste 3000 geregistreerden en heb nooit iets ontvangen. Vriend van mij was bij de eerste 6000 en zit wel in de beta.

edit: om nog op die engines te antwoorden:

de nummering van Battlefield geeft ook de engines weer.

Battlefield 1942, Vietnam -> 1942 Engine
Battlefield 2, 2142, Heroes -> BF2 Engine
Battlefield 3 -> BF3 Engine

Memphis177 wijzigde dit bericht 27-05-2008 14:37 (40%)

Reg. datum: 31 mei 2001

BF3 zou ik niet weten maar de rest hebben allemaal de naam Refractor 2 engine (1 was Codename Eagle) voorzover ik weet. Wikipedia: Refractor Engine is het met mij eens.
quote:
Spacepannekoek schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:42:
Ziet er wel geinig uit maarja...Is dit de reden om een BF3 3 jaar uit te gaan stellen? Ik zie mezelf zoiets geen 3 jaar spelen. Ik hou wel van een realistische shooter, met veel tactiek en diepgang. Daarom vind ik BF2 zo ijzersterk.
En dit bericht dan: "This is a kind of shooter that is focused on fun, accessibility and not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Ja heel leuk maar dus kan een 8-jarige kleuter mij zonder moeite uitschakelen? Is het zo'n luckz0r spel zeker. Je hoeft nu niet meer te aimen zoals bij BF2. BF2 is zwaar op skill gebaseerd en das toch ook normaal? Ultra-skills komen niet vanzelf dus ik vind het niet meer dan terecht. Gaan ze het spel ook nog eens extra noobvriendelijk maken pff
BF2 diepgang 8)7 . Tactiek? 8)7

Heb je wel eens een shooter gespeeld als S.W.A.T. 4 of Americas Army? Dat is pas diepgang, dat is pas teamwork en tactiek.

Oh, en je hebt echt wel skills nodig voor Heroes. Je moet zorgen dat je je juiste wapens gebruikt, dat je je wapens leert kennen, je skills goed gebruiken + ze leren kennen. Wat jij zegt over de servers, hebben ze juist er in gebouwd. Zoiets heet Matchmaking, en als je het filmpje goed hebt begrepen, snap je dat ook.

Spelling is een keuze | Weblog

Reg. datum: 21 april 2008

quote:
Killzone schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:49:

Heb je wel eens een shooter gespeeld als S.W.A.T. 4 of Americas Army? Dat is pas diepgang, dat is pas teamwork en tactiek.
Americas Army _/-\o_ . Geweldig tactisch spel. Jammer dat het nu een beetje verouderd is, ik wacht nog steeds op versie 3.0 met de nieuwe unreal engine :o

bf2: harraldT
Reg. datum: 05 september 2005

quote:
[...]

Oh, en je hebt echt wel skills nodig voor Heroes. Je moet zorgen dat je je juiste wapens gebruikt, dat je je wapens leert kennen, je skills goed gebruiken + ze leren kennen. Wat jij zegt over de servers, hebben ze juist er in gebouwd. Zoiets heet Matchmaking, en als je het filmpje goed hebt begrepen, snap je dat ook.
als jij bf2 echt hebt gespeeld dan moet je weten wat ie bedoeld...
en dan bedoel ik niet zoals het er nu nog op de servers aan toe gaat. je hebt tijden gehad dat er echte teamplay was en iedereen mee deed om te winnen als een team.

Klik hier om in de maling te worden genomen.

Reg. datum: 13 april 2008

quote:
[...]

Ja geweldig, het is juist leuk om skillz op te bouwen en daarna een paar naabs neer te raggen. Dat wordt nu dus door je neus geboord. Niet dat ik bang ben om tegen goeien te spelen maar ik vind dit nogal nep eigelijk. Krijg je zo'n soort W3 achtig systeem waardoor je constant 1 kill - 1 death, 1 win - 1 loss haalt. Leuk :X
En vergelijk BF2 maar eens met CoD4, CSS, etc. die spellen hebben echt 0,0 diepgang en strategie. Bij BF2 moet je goed samenwerken en daar komt dus strategie en tactiek bij kijken?
Swat 4 en Americas Army zijn nu niet echt grote multiplayer titels dus ik vind dat je ze niet echt kunt vergelijken hiermee..

technisch geneeskunde
Reg. datum: 12 juli 2006

quote:
Spacepannekoek schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 06:53:
[...]

Ja geweldig, het is juist leuk om skillz op te bouwen en daarna een paar naabs neer te raggen. Dat wordt nu dus door je neus geboord. Niet dat ik bang ben om tegen goeien te spelen maar ik vind dit nogal nep eigelijk. Krijg je zo'n soort W3 achtig systeem waardoor je constant 1 kill - 1 death, 1 win - 1 loss haalt. Leuk :X
En vergelijk BF2 maar eens met CoD4, CSS, etc. die spellen hebben echt 0,0 diepgang en strategie. Bij BF2 moet je goed samenwerken en daar komt dus strategie en tactiek bij kijken?
Swat 4 en Americas Army zijn nu niet echt grote multiplayer titels dus ik vind dat je ze niet echt kunt vergelijken hiermee..
Ik weet niet hoor maar heb je uberhaupt wel eens wars op hoog niveau van CoD / CSS gespeeld?
Daar zie je puur skill en tactiek, public is wat anders maar daar zul je ook vrij weinig skilled lui zien te laag niveau..

Lian Li A16 Black | DS3 rev3.3 | e4300@2808Mhz - Ninja/SilenX Ixtrema | Team Xtreem Dark 4GB | 8800GTS 320MB | XtremeMusic | Iiyama E2200WS | Speedlink Medusa 5.1 | Hercules XPS 5.1 70 |

Reg. datum: 13 april 2008

quote:
psychoclown schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:44:
[...]

Ik weet niet hoor maar heb je uberhaupt wel eens wars op hoog niveau van CoD / CSS gespeeld?
Daar zie je puur skill en tactiek, public is wat anders maar daar zul je ook vrij weinig skilled lui zien te laag niveau..
Ja heb genoeg wars gespeeld vroeger bij CS en ook replays gezien van Heaton en consorten :*)
Maar daar gaat 't niet om. Ik heb het over de gameplay van de multiplayer. Wars interesseren me niet meer zo, ik heb het dus over gewoon public. En daar heeft BF2 veel meer diepgang dan een CS of COD. Overduidelijk lijkt me. Tactische gedeelte is de verschillende klassen/kits. Support/engineer/medic etc. etc.
En het strategische gedeelte is dat je vlaggen dient te veroveren of verdedigen. Bij een Cod of CS loop je in principe vrij doelloos rond, iedereen campt in een hoekje en het doel levert verder weinig op. Terwijl bij BF2 het doel juist heel belangrijk is anders word je compleet afgeslacht. Ga maar eens met 1 vlag proberen wat te doen als de vijand je omsingelt met choppers/vliegtuigen etc. Daarom vind ik BF2 wel de sterkste shooter die ik ooit gespeeld heb...

3 fristie
Reg. datum: 18 augustus 2003

Anders vertellen de bèta testers even iets meer over het spel zelf...

Hoe draait het? met welk systeem speel je het? De wapens, voertuigen, hitboxes, hoe speelt t?
En kom nou niet aan met die geheimhoudingsplicht voor een notabene gratis shooter :')

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Reg. datum: 02 december 2001

NDA is NDA, dat kun je onzin vinden maar ik neem aan dat de beta testers graag nog even blijven spelen...

En nee, ik ben geen beta tester, ook niet aangemeld maar moest hier gewoon ff op reageren :P

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Reg. datum: 26 september 2004

quote:
Pendaco schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:15:

Hoe draait het? met welk systeem speel je het? De wapens, voertuigen, hitboxes, hoe speelt t?
En kom nou niet aan met die geheimhoudingsplicht voor een notabene gratis shooter :')
Volgens mij vertellen ze er niets over omdat ze zeggen dat ze aan de beta deelnemen maar in werkelijkheid helemaal niet mee doen! Ik heb nog helemaal geen goede informatie gezien hier. Ook geen foto's ofzo. Kom nou niet aan met de geheimhoudingsverklaring :+ ;)

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

Keen must die!

quote:
Pendaco schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:15:

We praten over maanden voor de release. Uiteraard is er dan een geheimhoudingsplicht, anders beginnen de kids weer te zeuren dat feature X niet in het spel zit en feature Y half werkt en ga zo maar door....

quote:
Spacepannekoek schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 06:53:
[...]

Sorry hoor, maar Americas Army heeft nog steeds zo'n 100.000 spelers iirc :) . En waarom is een grote multiplayer game niet te vergelijken met een game die een minder grote speler basis heeft?

En als jij liever noobs neerknalt (wat IMO te triest voor woorden is) op een server, is BFH niet voor jouw. Ik vind het juist leuk dat ik keihard m'n best moet doen om te winnen.

EDIT: Aan iedereen die meer info wilt van de betatesters: Ik ben betatester, heb een NDA getekend, en ik wil niet uit de Beta geknikkerd worden. Van mij mag iemand anders je wel wat vertellen, maar ik vind het niet heel verstandig ;) . Als je zo nodig meer wilt weten van de game, dan moet je je even inschrijven, ik geloof dat ze binnenkort beginnen met veel meer spelers erin brengen (aangezien het nu vrij dood is op sommige servers) :) .

Killzone wijzigde dit bericht 28-05-2008 15:14 (24%)

quote:
Killzone schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:11:
[...]
Als je zo nodig meer wilt weten van de game, dan moet je je even inschrijven, ik geloof dat ze binnenkort beginnen met veel meer spelers erin brengen (aangezien het nu vrij dood is op sommige servers) :) .
Goed nieuws. Ik heb me vrij in het begin aangemeld. Hoop dat ik er bij deze ronde bij zit _/-\o_

AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B

Keen must die!

quote:
Killzone schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 15:11:
[...]

ik geloof dat ze binnenkort beginnen met veel meer spelers erin brengen (aangezien het nu vrij dood is op sommige servers) :) .
Speculatie :>

Tja speculatie. Mag het wel hopen, want ik speel het nu niet meer, aangezien er niemand meer is om mee te spelen. :(

quote:
Killzone schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:14:
Tja speculatie. Mag het wel hopen, want ik speel het nu niet meer, aangezien er niemand meer is om mee te spelen. :(
Als dat werkelijk zo is dan kunnen ze niet anders als nieuwe mensen uitnodigen. Ik vraag me wel af waarom er niemand is? Mischien zijn ze niet zo kappot van het spel? Laten we hopen van niet :?

Keen must die!

Er zijn zat mensen online. Laten we het eens rustig aankijken, het wordt vanzelf wel duidelijk wanneer de massa het spel kan gaan spelen.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
Killzone schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 16:14:
Er is niemand meer? Kunnen we hier iets uit afleiden, namelijk dat de game gewoon snel verveeld, of niet?

Geen schaap.

Keen must die!

Daar gaan we al ...... :P

Reg. datum: 31 mei 2001

Feit dat het alleen maar in IE werkt zal ik het al niet gaan spelen...
Keen must die!

Wie zegt dat het alleen in IE werkt?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: