Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield Heroes

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Reageer Nieuw Topic
It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Vind die geluidjes wel leuk bij de game passen :)

Developed to Inspire

haha dit lijkt me EGT zo een vette game. egt geweldig xD
kan bijna niet wachten om het te spelen :P

Canon EOS 450D 18-55 f/3,5-5,6 IS, 55-250 IS [DPC]SETI, WP, MJ-12 member mooooooh

Reg. datum: 31 mei 2001

Mja alle BF series zijn uiteindelijk een voortbouwing op de Codename Eagle/BF1942 engine :P

Maar vanaf BF2 is het schietsysteem flink veranderd. Puur random. En het uiterlijk van de wapens kun je vergelijken met godzilla maar de schreeuw die eruit komt is van een pasgeboren poesje. Dankzij de whiners die niet kunnen samenwerken.

Over de grafische snufjes en performance... Gecombineerd heeft het vanaf BF2 nooit gehad...
Reg. datum: 10 oktober 2003

quote:
Lighteye schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:26:
Maar vanaf BF2 is het schietsysteem flink veranderd. Puur random. En het uiterlijk van de wapens kun je vergelijken met godzilla maar de schreeuw die eruit komt is van een pasgeboren poesje. Dankzij de whiners die niet kunnen samenwerken...
Nou telt realisme ook een stuk mee.

We zijn in het jaar 2142... we hebben de nieuwste en meest geavanceerde wapens tot onze beschikking... het is een nieuwe ijstijd... en mijn wapen overhit. :>

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

I'm a Rocket Man
Reg. datum: 04 oktober 2004

Ik vind bf2142 heel brak lopen zegmaar, maar dat kan ook aan de servers liggen, je wapen bibbert je mannetje rilt, en het loopt gewoon niet lekker.

Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb

Reg. datum: 27 september 2006

Ik heb die filmpjes bekeken, maar die geluiden zijn echt enorme afknappers inderdaad. Het is net iets te cheesy en iets te veel "pief"

Xdoos Gamertag: Postius

quote:
Postius schreef op zondag 18 mei 2008 @ 03:22:
Ik heb die filmpjes bekeken, maar die geluiden zijn echt enorme afknappers inderdaad. Het is net iets te cheesy en iets te veel "pief"
Is dat niet de hele bedoeling van een Cartoon-fun-shooter?
And so it's come to this.
Reg. datum: 05 januari 2002

quote:
DeX schreef op zondag 18 mei 2008 @ 08:44:
[...]

Is dat niet de hele bedoeling van een Cartoon-fun-shooter?
kan best zijn. Ik vind dat hele cartoon gebeuren best wel wat hebben. Maar die geluidjes weer te ver gaan.

Citizen of Vienna

Reg. datum: 21 april 2008

ik vind juist net dat je het bij een cartoon-shooter niet kan maken om er realistische wapengeluiden in te bouwen.

Misschien dat ze de geluiden iets minder opvallend kunnen maken, maar het hoort er wel bij.

I'm a Rocket Man
Reg. datum: 04 oktober 2004

Ik vind die geluidjes ook maar niets, cartoony look maakt het 'Gezellig' die geluidjes te dom en kinderachtig zegmaar.

Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb

quote:
T!m0n schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:08:
Ik vind die geluidjes ook maar niets, cartoony look maakt het 'Gezellig' die geluidjes te dom en kinderachtig zegmaar.
Je speelt TF2. Daar heb je ook Cartoon-look, maar dan met (best wel vette) realistische geluiden van de wapens. Alleen daarom al snap ik je standpunt :) . Wellicht proberen ze bij Dice afstand te doen van de succes van TF2. Nee ze zijn niet echt inhoudelijk vergelijkbaar,maar op een vlakke niveau wel:
Team Based, Control points, Abilities, Classes en dan nog een Cartoon look ook.
Rakkerzere-arm

Die cartoon geluidjes zijn echt te grappig dat ik gewoon zin krijg in het spel :P
Net de filmpjes bekeken en ziet er goed uit. Ik zat alleen te wachten totdat Bugs Bunny uit het gras sprong om die tank eens flink te grazen te nemen :+
Reg. datum: 15 februari 2000

Ik zag net dat je je sinds gister kan aanmelden voor de closed-beta..., zie de link hieronder...

http://qaboss.com/index.p...name=Battlefield%20Heroes

Reg. datum: 23 augustus 2006

en iemand al ervaringen met de beta? ben hem nu net aan het installen na toch wel wat gehannes om in te loggen ( open link in new window...) ]
ben benieuwd!

Reg. datum: 09 september 2004

Yup ik speel hem al sinds donderdag :) Bevalt erg goed eigelijk, verder zeg ik niks want dat mag niet :)

(bedankt voor het opmerken @ hieronder)

3ddie wijzigde dit bericht 26-05-2008 19:36 (70%)

Speel de beta ook al een tijdje (zo'n 2 weken). Maar omdat we een NDA hebben geaccepteerd, mogen we niets kwijt, behalve dat we beta testers zijn.

@3ddie: Je mag dus helemaal niets over de beta zeggen, nu is dit niet veel, maar vergeet niet dat je zo uit de beta kan worden geknikkerd ;) .

Spelling is een keuze | Weblog

Reg. datum: 07 oktober 2007

Jammer zeg, dat k niet in de beta zit, heb nooit een mail gehad na het inschrijven :(

Reg. datum: 23 augustus 2006

quote:
Killzone schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:18:
Speel de beta ook al een tijdje (zo'n 2 weken). Maar omdat we een NDA hebben geaccepteerd, mogen we niets kwijt, behalve dat we beta testers zijn.

@3ddie: Je mag dus helemaal niets over de beta zeggen, nu is dit niet veel, maar vergeet niet dat je zo uit de beta kan worden geknikkerd ;) .
oooeps....
moet toch eens de eula's gaan lezen ipv auto op akkoord te drukken :o

Keen must die!

quote:
Ome_Les schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:37:
IDD...

Of misschien komen er wel releases die her en der verspreidt worden.
Dat is nou het leuke aan een gratis game die volledig online gekoppeld is. De piraterij heeft hier geen zin....

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Reg. datum: 05 februari 2008

quote:
Killzone schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:18:

Zou er íemand achter komen, *giechelt* :P

Reg. datum: 09 september 2004

Oh helemaal niks O-)
Naja maar even "gevoelige" info weghalen. Opzich is het niet echt veelzeggend over de beta.

(overigens was het bij bijvoorbeeld MoH: Airborne van EA wel zo dat je alles mocht zeggen maar niks aan beeldmateriaal mocht publiceren, veranderd dus wel is)
Reg. datum: 13 april 2008

Ziet er wel geinig uit maarja...Is dit de reden om een BF3 3 jaar uit te gaan stellen? Ik zie mezelf zoiets geen 3 jaar spelen. Ik hou wel van een realistische shooter, met veel tactiek en diepgang. Daarom vind ik BF2 zo ijzersterk.
En dit bericht dan: "This is a kind of shooter that is focused on fun, accessibility and not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Ja heel leuk maar dus kan een 8-jarige kleuter mij zonder moeite uitschakelen? Is het zo'n luckz0r spel zeker. Je hoeft nu niet meer te aimen zoals bij BF2. BF2 is zwaar op skill gebaseerd en das toch ook normaal? Ultra-skills komen niet vanzelf dus ik vind het niet meer dan terecht. Gaan ze het spel ook nog eens extra noobvriendelijk maken pff

Reg. datum: 07 oktober 2007

Ze kunnen het beste met levels werken en servers maken met toegang voor mensen van xx tot en met xx level, dat level is dan gebasseerd op het gemiddelde van al je soldiers.

Reg. datum: 13 april 2008

En dat jets niet meer kunnen worden gebruikt om ook gronddoelen flink te bestoken vind ik ook nogal nep. Ik bedoel, daar is een vliegtuig toch voor?? Nu is het alleen voor dogfights ja geweldig. Kun je beter op de grond blijven...:S
Dat de graphics cartoony zijn is misschien wel grappig maar hou dan wel een sterke en verslavende gameplay aan, en ook het nodige realisme anders wordt het helemaal een kinderspel

Keen must die!

Hoezo? Als ik een duikvlucht maak maai ik zo iedereen weg. Zet 2 hulpjes op je vleugel en je hebt het helemaal voor elkaar.

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: