kan bijna niet wachten om het te spelen
Canon EOS 450D 18-55 f/3,5-5,6 IS, 55-250 IS [DPC]SETI, WP, MJ-12 member mooooooh
Maar vanaf BF2 is het schietsysteem flink veranderd. Puur random. En het uiterlijk van de wapens kun je vergelijken met godzilla maar de schreeuw die eruit komt is van een pasgeboren poesje. Dankzij de whiners die niet kunnen samenwerken.
Over de grafische snufjes en performance... Gecombineerd heeft het vanaf BF2 nooit gehad...
Reg. datum: 10 oktober 2003
Nou telt realisme ook een stuk mee.quote:Lighteye schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:26:
Maar vanaf BF2 is het schietsysteem flink veranderd. Puur random. En het uiterlijk van de wapens kun je vergelijken met godzilla maar de schreeuw die eruit komt is van een pasgeboren poesje. Dankzij de whiners die niet kunnen samenwerken...
We zijn in het jaar 2142... we hebben de nieuwste en meest geavanceerde wapens tot onze beschikking... het is een nieuwe ijstijd... en mijn wapen overhit.
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."
Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb
Reg. datum: 27 september 2006
Xdoos Gamertag: Postius
Is dat niet de hele bedoeling van een Cartoon-fun-shooter?quote:Postius schreef op zondag 18 mei 2008 @ 03:22:
Ik heb die filmpjes bekeken, maar die geluiden zijn echt enorme afknappers inderdaad. Het is net iets te cheesy en iets te veel "pief"
Golf? The 2008 GoT-Open!
kan best zijn. Ik vind dat hele cartoon gebeuren best wel wat hebben. Maar die geluidjes weer te ver gaan.quote:DeX schreef op zondag 18 mei 2008 @ 08:44:
[...]
Is dat niet de hele bedoeling van een Cartoon-fun-shooter?
Citizen of Vienna
Reg. datum: 21 april 2008
Misschien dat ze de geluiden iets minder opvallend kunnen maken, maar het hoort er wel bij.
Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb
Je speelt TF2. Daar heb je ook Cartoon-look, maar dan met (best wel vette) realistische geluiden van de wapens. Alleen daarom al snap ik je standpuntquote:T!m0n schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:08:
Ik vind die geluidjes ook maar niets, cartoony look maakt het 'Gezellig' die geluidjes te dom en kinderachtig zegmaar.
Team Based, Control points, Abilities, Classes en dan nog een Cartoon look ook.
Golf? The 2008 GoT-Open!
Net de filmpjes bekeken en ziet er goed uit. Ik zat alleen te wachten totdat Bugs Bunny uit het gras sprong om die tank eens flink te grazen te nemen
http://qaboss.com/index.p...name=Battlefield%20Heroes
ben benieuwd!
Reg. datum: 09 september 2004
(bedankt voor het opmerken @ hieronder)
3ddie wijzigde dit bericht 26-05-2008 19:36 (70%)
@3ddie: Je mag dus helemaal niets over de beta zeggen, nu is dit niet veel, maar vergeet niet dat je zo uit de beta kan worden geknikkerd
Spelling is een keuze | Weblog
Reg. datum: 07 oktober 2007
oooeps....quote:Killzone schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:18:
Speel de beta ook al een tijdje (zo'n 2 weken). Maar omdat we een NDA hebben geaccepteerd, mogen we niets kwijt, behalve dat we beta testers zijn.
@3ddie: Je mag dus helemaal niets over de beta zeggen, nu is dit niet veel, maar vergeet niet dat je zo uit de beta kan worden geknikkerd.
moet toch eens de eula's gaan lezen ipv auto op akkoord te drukken
Dat is nou het leuke aan een gratis game die volledig online gekoppeld is. De piraterij heeft hier geen zin....quote:Ome_Les schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:37:
IDD...
Of misschien komen er wel releases die her en der verspreidt worden.
Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
Reg. datum: 05 februari 2008
Zou er íemand achter komen, *giechelt*quote:Killzone schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:18:
Speel de beta ook al een tijdje (zo'n 2 weken). Maar omdat we een NDA hebben geaccepteerd, mogen we niets kwijt, behalve dat we beta testers zijn.
@3ddie: Je mag dus helemaal niets over de beta zeggen, nu is dit niet veel, maar vergeet niet dat je zo uit de beta kan worden geknikkerd.
Reg. datum: 09 september 2004
Naja maar even "gevoelige" info weghalen. Opzich is het niet echt veelzeggend over de beta.
(overigens was het bij bijvoorbeeld MoH: Airborne van EA wel zo dat je alles mocht zeggen maar niks aan beeldmateriaal mocht publiceren, veranderd dus wel is)
Reg. datum: 13 april 2008
En dit bericht dan: "This is a kind of shooter that is focused on fun, accessibility and not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours."
Ja heel leuk maar dus kan een 8-jarige kleuter mij zonder moeite uitschakelen? Is het zo'n luckz0r spel zeker. Je hoeft nu niet meer te aimen zoals bij BF2. BF2 is zwaar op skill gebaseerd en das toch ook normaal? Ultra-skills komen niet vanzelf dus ik vind het niet meer dan terecht. Gaan ze het spel ook nog eens extra noobvriendelijk maken pff
Reg. datum: 07 oktober 2007
Reg. datum: 13 april 2008
Dat de graphics cartoony zijn is misschien wel grappig maar hou dan wel een sterke en verslavende gameplay aan, en ook het nodige realisme anders wordt het helemaal een kinderspel
Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last