[PC] Battlefield Heroes
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last
Reageer Nieuw TopicAls het 2 goede maps zijn is dat denk ik geen probleem. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Team Fortress 2 daar wordt op veel servers ook maar een beperkte mapcycle gedaan (sommige zelfs maar 1 map). En dat gaat eigenlijk niet snel vervelen (mij in ieder geval niet), omdat je in teams speelt is het spel steeds weer anders.quote:juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:36:
[...]
dus ze hebben kleinere maps waarin je snel in de actie zit
ander nadeel van het spel: er is maar 1 mode en 2 maps, niet veel variatie waardoor het een beetje saai wordt
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Vista= Virus Intruders Spyware Trojans and Adware
Reg. datum: 06 november 2005
ik denk niet eens dat het op servers draait maar client based is (net als bijv met de halo series)quote:Lighteye schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:04:
Dus een maximum van 16 spelers per sessie is vanuit server/kosten plaatje ook goed bekeken.
ja dat weet ik, maar daar heb je nog andere game-types en daar zit zoiezo meer diepgang in (characters etc)quote:.Gertjan. schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 19:36:
[...]
Als het 2 goede maps zijn is dat denk ik geen probleem. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Team Fortress 2 daar wordt op veel servers ook maar een beperkte mapcycle gedaan (sommige zelfs maar 1 map). En dat gaat eigenlijk niet snel vervelen (mij in ieder geval niet), omdat je in teams speelt is het spel steeds weer anders.
BTW je kan om een medic roepen, maar er zit geen medic class oid in het spel??
ja je moet eerst het spel apart downloadenquote:Wii4all schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 20:58:
sauron moet je nou eerst nog apart wat downloaden of activeer je het spel gewoon via de browser?
neequote:Fatihtjuh schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:26:
Kan je andere mensen uitnodigen als je een key hebt?
juulie19 wijzigde dit bericht 28-08-2008 22:00 (114%)
dus er komen meer maps? en die hoeven NIET getest te worden?quote:Wezz6400 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 18:56:
[...]
Ben je nou echt niet op het idee gekomen dat dat is omdat het spel nog in de betafase verkeerd?
ok...
ze zeggen wel dat die later komen, maar meer is daar niet over bekend
juulie19 wijzigde dit bericht 28-08-2008 22:14 (10%)
Alweer zit je er naast. Battlefield Heroes draait gewoon op servers, die zijn al wel eens down en vol geweest (dat kan gebeuren in een betatest).quote:juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:57:
[...]
ik denk niet eens dat het op servers draait maar client based is (net als bijv met de halo series)
Klopt, het is mij niet bekend of die nog gaat komen of dat het gewoon een van de vele geintjes in het spel is.quote:juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:57:
Het doel van een test op deze schaal is zelden het testen van maps. Dat gebeurt in veel kleinschaliger playtests. Het gaat nu veel meer om technische aspecten (stabiliteit, compatibility) en dingen die je op grote schaal wil testen (balance) gaan.quote:juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:13:
[...]
dus er komen meer maps? en die hoeven NIET getest te worden?
ok...
ze zeggen wel dat die later komen, maar meer is daar niet over bekend
juulie19 misschien is het verstandig als je wat voorzichtiger wordt met je uitspraken. Het is op zich niet erg dat je sommige dingen niet weet maar als je op deze manier conclusies trekt ontstaan er al snel onjuiste geruchten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
en dat is nooit bij halo gebeurd?quote:Wezz6400 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:30:
[...]
Alweer zit je er naast. Battlefield Heroes draait gewoon op servers, die zijn al wel eens down en vol geweest (dat kan gebeuren in een betatest).
die servers worden alleen gebruikt om de gene met de beste ping te zoeken (en natuurlijk player data) waarna die gene het overneemt (nee ik weet ook niet zeker of het zo is, maar het is een goede reden voor het 16 player verhaal
http://www.insidegamer.nl...roes-bevat-twee-maps.htmlquote:Het doel van een test op deze schaal is zelden het testen van maps. Dat gebeurt in veel kleinschaliger playtests. Het gaat nu veel meer om technische aspecten (stabiliteit, compatibility) en dingen die je op grote schaal wil testen (balance) gaan.
en als het waar is wat je zegt, hadden ze de beta wel op een map gehouden (zoals normaal gesproken)
quote:juulie19 misschien is het verstandig als je wat voorzichtiger wordt met je uitspraken. Het is op zich niet erg dat je sommige dingen niet weet maar als je op deze manier conclusies trekt ontstaan er al snel onjuiste geruchten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
En toch heeft Wezz6400 gelijk, je gooit nogal gemakkelijk met 'feitjes'.
TheZeroorez wijzigde dit bericht 28-08-2008 22:43 (11%)
ik "gooi" met feiten? ik zeg alleen dat het zo kan zijn dat het spel niet server based is, aangezien dat heel veel zou schelen uit het spaarvarkentje van DICE/EA
Ik heb even rond gezocht en het is inderdaad zo dat er maar twee maps zijn. Dat verbaast me nogal maar goed, daar zat ik er inderdaad naast. Dat doet verder natuurlijk niets af aan de overige punten die ik noemde.quote:juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:40:
http://www.insidegamer.nl...roes-bevat-twee-maps.html
en als het waar is wat je zegt, hadden ze de beta wel op een map gehouden (zoals normaal gesproken)
Je doet een aanname die gebaseerd is op eigen vermoedens en onderbuik gevoelens (oftewel: niets) en presenteert die als feiten. Zo ontstaan geruchten. Zoals ik al zei, het is niet erg als je niet alles weet of er naast zit (gebeurt mij ook wel eens, zo blijkt maar weerquote:juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:46:
@edit boven me
ik "gooi" met feiten? ik zeg alleen dat het zo kan zijn dat het spel niet server based is, aangezien dat heel veel zou schelen uit het spaarvarkentje van DICE/EA
Verder ga ik er niet meer op in. Ik wil je alleen als tip geven eens op het QABoss forum rond te kijken. Daar is genoeg te vinden, alleen kan ik daar hier vanwege de NDA niets uit citeren.
Reg. datum: 11 juni 2006
Je kan je eigen character healen, als je dat doet healen diegene die dichtbij je staan ookquote:juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:57:
...
...
Mooi poster hequote:Engineer Stewie schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 11:05:
Ik wacht af tot ik hetzelf kan spelen, voor nu kijk ik wel naar mijn BF Heroes poster van de GC in Leipzig.
Zou je een fotootje willen posten hoe die hangt?
Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
Geloof me: het is serverbased!quote:juulie19 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:46:
@edit boven me
Meer details: zie onderkant heroes posters
quote:
Er staat een spelfout in je vacature. Over foutloos in woord en geschrift gesproken:
Inkomensindicatie: Marktconform
Tierelier
Telkens mis ik net de beta-key-giveaway.
H3llSiNG wijzigde dit bericht 02-09-2008 07:55 (31%)
Citizen of Vienna
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
Nice dan zal ik dit topic even in de gaten houden.quote:DaMorpheus schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:32:
Wij geven wat beta keys en posters vanaf vanmiddag weg (gratis), zal het posten zodra we groen licht krijgen.
Dit spel lijkt me wel wat.
$no_signature
nicequote:DaMorpheus schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:32:
Wij geven wat beta keys en posters vanaf vanmiddag weg (gratis), zal het posten zodra we groen licht krijgen.
[This space is for rent]
Reg. datum: 26 september 2004
Hmzz zal ik weer eens een kijkje komen nemen op jullie forum. Krijg constant berichten van jullie dat jullie me missenquote:DaMorpheus schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:32:
AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B
mooie actie !quote:DaMorpheus schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 13:32:
Asus P5E - Intel E8400 - Asus HD3870x2 - 4 Gb Corsair Dominator - 2 * 74 Gb raptor raid0 - 750 Gb Samsung F1 - Vista64
Reg. datum: 26 september 2004
Ben benieuwd of ze er ook een raadsel van maken.quote:
AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B
PromoX wijzigde dit bericht 02-09-2008 22:53 (255%)
http://www.gametrailers.com/player/39478.html
http://www.battlefield-he...eos/victory-village-video
Ziet er grappig uit met al die verschillende pakjes/kostuums, maar HTF houd je uit elkaar wie in je team zit?
Ik hoop dat Friendly Fire standaard uitstaat
Pagina: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 last