Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
[PC] Battlefield Heroes
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 21 22 23 24 last
Reageer Nieuw TopicKerel ik zeg niks over de bugs en geef je alleen een indruk. Als dat zelfs niet magquote:Caspah schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:12:
Ik weet niet of je een echte beta tester ben, want aangezien je info over wat voor bugs in een spel zitten en andere relevante info prijsgeeft hier bijvoorbeeld op tweakers, het is verboden.
Zo zijn de regels van deze beta dus.
Je mag zelfs niet vermelden dat je in de beta zit.
Je zou weleens gelijk kunnen hebbenquote:Lighteye schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:20:
Maar dat kan toch helemaal niet, hij zou released worden in de zomer? Heb nergens gelezen over een vakantieperiode? En op zijn minst een berichtje dat er een vakantieperiode is bij DICE/EA en ze dan minder updates uitbrengen op de site. Dat heet communiceren. Ze overtreffen zichzelf wel weer deze keer, doorgaans doen ze het op deze manier nadat de game uit is. Nu is het al voordat de game überhaupt uit is
Maar goed. Geen nieuws vanuit de kant van EA is dus slecht nieuws. Dat gaat al vanaf bf1942 zo. Alleen als op allerlei websites/forums vol gaat staan met "wtf give us some update" zullen ze een klein berichtje gaan posten op de officiële site van "very soon".
Ik gok op Kerst / Q1 van 2009 als ze een beetje doorwerken. Eerder zou alleen slim zijn als ze zichzelf voor schut willen zetten ...
HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel
Duurt nog wel even dus voor dat wij het spel te spelen krijgen. Want die convention is over 1 a 2 maanden.
Over minder dan een maand bedoel jequote:Falcon schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 08:44:
Nieuwtje op website: http://www.battlefield-he...eroes-at-games-convention
Duurt nog wel even dus voor dat wij het spel te spelen krijgen. Want die convention is over 1 a 2 maanden.
Komen jullie ook naar de Heroes stand? Is zeker de moeite waard
Hopelijk komt die snel uit, lage systeemeisen, gratis, echt ideaal om met vrienden te spelen.
Reg. datum: 21 april 2008
wie is er nu zo zot om helemaal naar leipzig af te reizen, om daar naar een stand te gaan van heroes ( of welke andere game dan ook )quote:DaMorpheus schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:16:
[...]
Over minder dan een maand bedoel je![]()
Komen jullie ook naar de Heroes stand? Is zeker de moeite waard
Zal deze game denk niet meer gaan spelen. Had me verheugd in de zomer het lekker te kunnen spelen, maar volgens mij duurt het nog wel even voordat de game er is.
Citizen of Vienna
Dan hopen op de herfst vakantie danquote:H3llsing schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:08:
jammer dat het dan toch schijnbaar deze zomer niet komt, ook ik had verwacht in de vakantie de Hero uit te kunnen hangen
Reg. datum: 21 april 2008
voor mij precies hetzelfde, de vakanties zullen de enige tijden worden waarin ik kan gamenquote:
Reg. datum: 25 juni 2004
I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!
eens kijken of het wat is.
Een luidruchtige koe
Reg. datum: 01 maart 2006
gelukkig kreeg ik vanochtend heel toevallig een beta keu
Lijkt me wel vet zeg, vooral die character customation. In die andere Battlefields had je niet echt bepaald veel keuze daarin. Kan je in Vietnam voor elke class tussen twee uiterlijken kiezen. Is hier toch wel leuker aangepakt.
Maar idd ik wil ook wel weten hoe je bij december komt.
marco.meijer wijzigde dit bericht 01-08-2008 20:32 (14%)
weliswaar later this year maar goed later dan december kan het dan niet worden
Dit ziet er erg top uit moet ik zeggen, ik hou wel van die stijl. Ben benieuwd in ieder geval ! EA doet weinig goed, behalve dan de Battlefield reeks
'Ijscoman, ijscoman, vertel ons een verhaal, vertel ons een verhaal .... Nee, ik verkoop alleen ijs'
Reg. datum: 01 maart 2006
mijn excusesquote:DaMorpheus schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 20:20:
Wie zegt dat het is uitgesteld tot december?
maar zoals lighteye al zegt het kan niet later zijn dan december
ik zelf speel bf2 om de andere dag.quote:Farting Bob schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 21:37:
Ik heb zelf net naast BF:2 de Orange Box van HL2 aangeschaft. Ik heb een heel tijd WoW gespeeld, was dat een beetje zat eigenlijk. Probeer nu weer een beetje te knallen. Was begonnen met UT:4, top spel, alleen ben ik eigenlijk op zoek naar een game met echt team werk, en een beetje realistisch guns. De andere BF was me te futuristisch, vandaar dat ik BF:2 heb aangeschaft ... en er was nog genoeg online te beleven had ik begrepen.
Dit ziet er erg top uit moet ik zeggen, ik hou wel van die stijl. Ben benieuwd in ieder geval ! EA doet weinig goed, behalve dan de Battlefield reeks(hoewel ik eerlijk moet zeggen dat dat de nieuwe C&C niet gespeedl heb, komt denk ik door het tegenvallende Generals).
Online gaan gaat snel en je bent zo aan het knallen...
Soms is het alleen frusterend iedereen is meer voor zichzelf dan voor het team bezig.
TK voor een voertuig, of als je netjes bij een voertuig staat om erin te springen komt er een malloot tussen door die dat ding voor je neus wegkaapt..
Het duurde even maar 't gaat dus hierom:quote:Skybullet schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:13:
[...]
wie is er nu zo zot om helemaal naar leipzig af te reizen, om daar naar een stand te gaan van heroes ( of welke andere game dan ook )

(hi-res)
Deze posters zal EA daar weggeven, er zijn 15.000 gedrukt
Reg. datum: 26 september 2004
Dat is wel aardig van ze! Krijg je er dan ook meteen een beta key bij?quote:DaMorpheus schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:49:
[...]
Het duurde even maar 't gaat dus hierom:
[afbeelding] [afbeelding]
(hi-res)
Deze posters zal EA daar weggeven, er zijn 15.000 gedrukt
AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B
Hou de heroes site goed in de gaten voor datquote:Bart1983 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:26:
[...]
Dat is wel aardig van ze! Krijg je er dan ook meteen een beta key bij?
Reg. datum: 26 september 2004
Ah net te laat! Maar zo te zien komen er meerquote:DaMorpheus schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:40:
[...]
Hou de heroes site goed in de gaten voor dat
AMD 64 3500+ | ASUS A8V Deluxe | 1024MB DDR 400 Kingston | Inno3D GF 6800GT | Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS | Maxtor 200GB 8MB, Maxtor 300GB 16MB | NEC 3500 | Viewsonic VP191B
Terr wijzigde dit bericht 13-08-2008 16:10 (79%)
www.Fonboard.nl - Het forum voor de Nederlandse Fonero's!!! ********* www.Dutchbfheroes.nl - Laat de strijd beginnen!
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 21 22 23 24 last