Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Battlefield Heroes

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 07 oktober 2007

quote:
Ossi schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:17:
En we wachten maar en we wachten maar :)
Dit lijkt me echt een briljant leuk spel, vooral zo droog dat je op een vliegtuigvleugel kan zitten 8)

Zolang er maar niet alsnog ultraskilled players komen!
Noobs worden ook groot, heh :)

PSN-id : GielJL
Reg. datum: 01 juni 2008

quote:
Ossi schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:17:
Zolang er maar niet alsnog ultraskilled players komen!
Als het spel 2 uur uit is dan ben ik iig al uberskilled ;(

Keen must die!

Natuurlijk zijn er al ultra high skilled mega diamond gold platnium players in Heroes, maar met de ultra matchmaking spelen die tegen gelijkwaardige spelers.

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Reg. datum: 13 september 2007

quote:
Lighteye schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:33:
Trouwens dat we nog helemaal niets horen wat de status is van Heroes is typisch weer EA, soon, very soon, very very soon, just a while now... of helemaal geen reactie... ze moeten eens leren hun beloftes na te komen.
Als een game bij de release propvol met bugs zit is dat niet echt goede reclame. Om dit vervolgens achteraf op te lossen is in mijn ogen niet echt de beste manier om met je klanten om te gaan. Laat ze nog maar lekker even sleutelen, dat kan de game alleen maar ten goede komen! :)

Reg. datum: 22 mei 2006

Het is daarentegen ook nog eens gratis. Dus volgens mij moeten de azijnpissers maar eens water bij de wijn doen ;-) Daarnaast zal deze game waarschijnlijk niet tegenvallen :p

Black Orc - Rank 25 - RR 15 - Green iz Best!

«zo niet, dan toch»

Het lijkt mij een geweldige game, alleen hoop ik, dat deze niet zo geteisterd wordt door lag als bijvoorbeeld "Warrock".

Dit heeft mij echt doen besluiten om met die game te stoppen toendertijd.

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

Another Day Another Chapter

Denk dat 't wel mee gaat vallen. En met warrock heb ik er eigenlijk niet zo'n problemen mee.
Alleen je moet nooit de koreaanse warrock uitpoberen, want dat zyn alleen maar laggers.

Reg. datum: 10 juni 2002

Ik kan echt niet wachten. waarom zit er toch zoveel tijd tussen bf2142 en de volgende??

Tierelier

Reg. datum: 09 augustus 2006

Um, omdat dice met BF: BC bezig was?

Intel E6600@3,5 - Asus P5N32-E SLI PLUS - OCZ 2x1GB Platinium 800mhz - MSI 7900 GTO@GTX

SteamBoat Willy
Reg. datum: 13 juli 2008

tja, dat is nou eenmaal een vijand van je als je games maakt: Tijd :)
Ja of je kan het goed geheim houden als je met een nieuwe game bezig bent, zo voorkom je ook weer deadlines :o

If it bleeds, we can tweak it!

Ik wil echt dat het spel snel uitkomt, het ziet er zo grappig uit. Kijk die trailer ook vet vaak. Die trailer al is ook zo grappig. Maarja, tot die tijd wachten op de offical open van combat arms. Op de 26e. Nu kan alleen nog Amerika, en Oceanië het spel spelen. Het is een tijdje geleden uitgekomen door nexon ;)
't ziet er goed uit. Uch. Stay on-topic. Heb er ongelooflijk veel zin in in BF:H ;)

Reg. datum: 21 augustus 2007

De releasedatum staat op Gamespot.com op Q3 2008, ten laatste september dus.
Maar ja, een uitstel is natuurlijk nooit uitgesloten.
Ik hoop echt dat het spel aan mijn verwachten kan voldoen en even succesvol kan worden als Trackmania Nations Forever

ph34r my [OGR-25] Cows

quote:
laurensi1 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:14:
De releasedatum staat op Gamespot.com op Q3 2008, ten laatste september dus.
Maar ja, een uitstel is natuurlijk nooit uitgesloten.
Ik hoop echt dat het spel aan mijn verwachten kan voldoen en even succesvol kan worden als Trackmania Nations Forever
Reken er maar niet op ... heb de "BETA" gespeeld dit weekend ... O-M-G :X

1. Het is eerder een Alpha zo brak zit het in elkaar op dit moment.
2. Je moet het zin als een soort WoW achtige FPS waaraan 0,0 te modden valt en je niet eens kan kiezen op welke server je wil spelen.
3. Enkele basis dingen in het spel werken niet eens op dit moment 100% foutloos of gewoon niet |:(

Heb het spel na 15 minuten spelen weer eraf gegooid en ga denk ik eerst over het een en ander klagen en dan weer testen vanaf install als het gepatched is en als het gepatched wordt. Wat een bagger uitvoering van een opzich erg leuk idee zeg :/
Zie het maar als een Alpha Release op dit moment wat mij betreft.

* nero355 is serieus teleurgesteld en had er totaal een ander beeld van.

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

Keen must die!

Hou er rekening mee dat dit een beta is met gelimiteerde functionaliteit. Het is dus niet de game zoals deze dadelijk te spelen is. Niet voor niets is het een beta.

Geilheid in den puurste vorm
Reg. datum: 18 november 2004

quote:
DaMorpheus schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:53:
Hou er rekening mee dat dit een beta is met gelimiteerde functionaliteit. Het is dus niet de game zoals deze dadelijk te spelen is. Niet voor niets is het een beta.
Desalniettemin vind ik de game niet pakkend, ikzelf zit ook in de beta (heb zelfs 2 keys gekregen) maar vind zelfs BF1942 nog beter spelen (ja dat spel uit 2002). Zitten wel enkele grappige/leuke dingen in om de game een beetje aantrekkelijk te maken voor iedereen maar de 'die-hard' gamer die zichzelf wel in BF2, en wellicht ook BF2142, thuis voelde zal het hier wel snel gezien hebben.

Omdat een geile baars nog geen tepelbaars is.

Keen must die!

Het spel is dan ook gericht op de mainstream gamer ;)
Dit is geen shooter ala counter strike met uber high skilled diamond clans en mega pwnage power.

ph34r my [OGR-25] Cows

Nou ... zoals het nu is zal een mainstream gamer niet eens aan spelen toe komen ... moet nog een hoop aangepast worden daarvoor.

HELP GoT TO THE TOP
Gij zult met mij uw CD's branden NERO B)
Hoe houdt een netwerkbeheerder zijn conditie op peil op het werk :?
Touwtje springen met een UTP kabel

Excuses voor mijn gedrag.
Reg. datum: 17 februari 2008

quote:
nero355 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:36:
[...]

Reken er maar niet op ... heb de "BETA" gespeeld dit weekend ... O-M-G :X

1. Het is eerder een Alpha zo brak zit het in elkaar op dit moment.
2. Je moet het zin als een soort WoW achtige FPS waaraan 0,0 te modden valt en je niet eens kan kiezen op welke server je wil spelen.
3. Enkele basis dingen in het spel werken niet eens op dit moment 100% foutloos of gewoon niet |:(

Heb het spel na 15 minuten spelen weer eraf gegooid en ga denk ik eerst over het een en ander klagen en dan weer testen vanaf install als het gepatched is en als het gepatched wordt. Wat een bagger uitvoering van een opzich erg leuk idee zeg :/
Zie het maar als een Alpha Release op dit moment wat mij betreft.

* nero355 is serieus teleurgesteld en had er totaal een ander beeld van.
Ik weet niet of je een echte beta tester ben, want aangezien je info over wat voor bugs in een spel zitten en andere relevante info prijsgeeft hier bijvoorbeeld op tweakers, het is verboden.
Zo zijn de regels van deze beta dus.
Je mag zelfs niet vermelden dat je in de beta zit.

Asus striker extreme - C2D E6600 @ 3.0 Ghz - 4 GB Ram 800 Mhz - 620 Watt corsair - GTX260 - Windows XP prof.edition - Raptor 150GB+1TB Opslag - Antec Nine Hundred // MDA Touch - MDA Vario - Ipod Touch 8 GB - Zepto A15 - VX Nano

«zo niet, dan toch»

Non disclosure Agreements ftw!

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

3 fristie
Reg. datum: 18 augustus 2003

Als ik dat zo lees hadden ze dit spel voor de Wii moeten ontwikkelen ^^
Lekker mainstream, soortgelijk online systeem als mario kart (i.e. geen keuze :P) en lekker cartoony.

"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."

Reg. datum: 31 mei 2001

quote:
nero355 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:02:
Nou ... zoals het nu is zal een mainstream gamer niet eens aan spelen toe komen ... moet nog een hoop aangepast worden daarvoor.
Weten we gelijk waarom er geen nieuws is de laatste paar weken en de columns gestopt zijn, de zomer gaan ze dus niet halen. Op een crappy open beta na misschien om de 'goodwill' erin te houden.
Keen must die!

Komt ie: ZOMERVAKANTIE

quote:
Nu al?
Ik bedoel, de Zomervakantie loopt al aardig door.

DeX wijzigde dit bericht 21-07-2008 16:05 (15%)

Keen must die!

quote:
DeX schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:04:
[...]

Nu al?
Ik bedoel, de Zomervakantie loopt al aardig door.
Zie het als reactie op de opmerking dat de site nogal rustig was :>

Reg. datum: 31 mei 2001

Maar dat kan toch helemaal niet, hij zou released worden in de zomer? Heb nergens gelezen over een vakantieperiode? En op zijn minst een berichtje dat er een vakantieperiode is bij DICE/EA en ze dan minder updates uitbrengen op de site. Dat heet communiceren. Ze overtreffen zichzelf wel weer deze keer, doorgaans doen ze het op deze manier nadat de game uit is. Nu is het al voordat de game überhaupt uit is :P

Maar goed. Geen nieuws vanuit de kant van EA is dus slecht nieuws. Dat gaat al vanaf bf1942 zo. Alleen als op allerlei websites/forums vol gaat staan met "wtf give us some update" zullen ze een klein berichtje gaan posten op de officiële site van "very soon".

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: