Beter goed gejat dan slecht verzonnen zeg ik maarquote:Hidde schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:19:
Ik vind de stijl wel heel erg gejat...
Daarnaast is het ook niet erg, want het wordt immers een gratis spel. Ik verwacht om die reden geen hoogstandje, maar meer een zeer vermakelijk tussendoor schietspel. Klinkt misschien negatief, maar het is toch EA dat het hele zaakje moet gaan publiceren en ervaring heeft al vaker uitgewezen dat EA vaak bagger produceerd (geld niet voor alle games).
Maargoed eerst maar eens afwachten wat dit gaat doen voordat het ik het spel al in het hokje 'bagger' stop.
Buiten deze cartoon-soort om heb je de stijlen: robot, quake/warsow, WW2, heden, vietnam. Dan vind ik dit toch heel wat origineler dan, zeg, een game als CoD4 of BF2 hoorquote:Hidde schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:19:
Ik vind de stijl wel heel erg gejat...
Ziet er in ieder geval grappig uit, zeker die trailer. Ik hoop niet dat het in zo'n java-achtig ding komt zoals sommigen zeggen, want dat zou wel heel zonde zijn...
qed
1. Gratis
2. Simpel (in de zin dat je niks hoeft te installen als ik het zo zie idd java)
3. Online
Imho de 3 dingen waar 15 jarige pubers 8 uur per dag achter zitten in mijn ogen. Lijkt me niet bepaald de game die ~30-jarigen een paar keer in de week met aantal vrienden spelen, iets dat naar mijn mening in het introotje wordt geschetst...
Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE
Het hele match-making concept moet er voor gaan zorgen dat jij niet door die 15-jarige wordt ingemaakt. Zelfs de opa van die 15-jarige moet het tegen zijn leeftijdsgenoten op kunnen nemen. Laat de pubers het maar tegen elkaar opnemen.quote:GENETX schreef op zondag 02 maart 2008 @ 18:55:
Waarom krijg ik eht gevoel dat je JUIST WEL door een 15-jarige puber wordt geowned die 8uur/dag achter het spel zit?
1. Gratis
2. Simpel (in de zin dat je niks hoeft te installen als ik het zo zie idd java)
3. Online
Imho de 3 dingen waar 15 jarige pubers 8 uur per dag achter zitten in mijn ogen. Lijkt me niet bepaald de game die ~30-jarigen een paar keer in de week met aantal vrienden spelen, iets dat naar mijn mening in het introotje wordt geschetst...
404 error: File not found
Doe met denken aan de Battle.net systeem van blizzard. We word altijd gematched tegen iemand met ongeveer dezelfde stats. Het staat me wel aan want zo krijgen newbies een kans om te groeien in plaats van de STFU Noob! opmerkingen die de gamewereld plagen.quote:The_Bash schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:03:
[...]
Het hele match-making concept moet er voor gaan zorgen dat jij niet door die 15-jarige wordt ingemaakt. Zelfs de opa van die 15-jarige moet het tegen zijn leeftijdsgenoten op kunnen nemen. Laat de pubers het maar tegen elkaar opnemen.
Golf? The 2008 GoT-Open!
Vooral het ge-owned-worden-door-15-jarige-pubers stukje was toch wel een flinke roflll waard.
Hmm hoe moet ik dit zien, dat je in een server wordt geplaatst met mensen van een soortgelijk niveau/level?quote:The_Bash schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:03:
Het hele match-making concept moet er voor gaan zorgen dat jij niet door die 15-jarige wordt ingemaakt. Zelfs de opa van die 15-jarige moet het tegen zijn leeftijdsgenoten op kunnen nemen. Laat de pubers het maar tegen elkaar opnemen.
Hopelijk geen browser achtige zut want daar begin ik niet aan, ik ging daar na het zien van de trailer eigenlijk ook totaal niet vanuit. Zou toch jammer zijn mocht het daadwerkelijk zo zijn.
"All that the xHTML validation shows is that you can lowercase and close your tags."
Volgens mij kun je alleen een server joinen die gelijk is aan je level:quote:Pendaco schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:49:
Gister toevallig ook die trailer gezien, mooi gedaan, mooi concept en geen last van framedrops
Vooral het ge-owned-worden-door-15-jarige-pubers stukje was toch wel een flinke roflll waard.
[...]
Hmm hoe moet ik dit zien, dat je in een server wordt geplaatst met mensen van een soortgelijk niveau/level?
Hopelijk geen browser achtige zut want daar begin ik niet aan, ik ging daar na het zien van de trailer eigenlijk ook totaal niet vanuit. Zou toch jammer zijn mocht het daadwerkelijk zo zijn.
Match Making:
• Play with level equal players, but not 1:1 Ex: Level 2s could play on a level 1 server. Rule seems to be "level X ±"
• New players separated from hardcore players
• Levels as high as 40 or 50
Golf? The 2008 GoT-Open!
Reg. datum: 15 mei 2006
ps. "solider klasse" in TS?
Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE
Ja waarschijnlijk klik je op het land waar je wil spelen en dan popt de client omhoogquote:GENETX schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:49:
Wss wordt het wel Starten via de browser. Stond deze week een stukje in de Sp!ts. Daar stond iets dat er op wees dat het alleen via de browser kan worden gestart. Ook de button "Play now" zoals in het filmpje wijst er op.
Zo stond het op de site waar ik het vandaan heb. Er werd meerdere malen Solider geschreven, vandaar dat ik niet te slim wilde zijn en er soldier van heb gemaaktquote:
404 error: File not found
Reg. datum: 07 januari 2007
http://www.gamert.nl/spec...bij_dice_battlefield.html
Het schijnt nog best diepgaand te zijn en wat RPG elementen te hebben. Ook moet je een client downloaden, maar dat leek me al logisch. Die 'Play Now' button staat niet voor niets omringt met reclames
Geen schaap.
Nu is het in tekenfilmstijl, valt het dan te verwachten dat deze game goed speelbaar wordt voor de wat oudere pc's? Of heeft dat niks met elkaar te maken en zal je gewoon een goede PC moeten hebben die battlfield 2 goed moet kunnen draaien?
Reg. datum: 05 februari 2008
Denk aan de match-making van Halo 3 op de Xbox360, dat zou inderdaad perfect zijn.quote:Hmm hoe moet ik dit zien, dat je in een server wordt geplaatst met mensen van een soortgelijk niveau/level?
Zoals de WoW-Launcher eigenlijk?quote:Ja waarschijnlijk klik je op het land waar je wil spelen en dan popt de client omhoog
Daar is het eigenlijk voor bedoeld ja, dat iedereen deze game kan spelen en dus ook de mensen met een ouwe pcquote:Ik zie nergens de specs van de game.
Nu is het in tekenfilmstijl, valt het dan te verwachten dat deze game goed speelbaar wordt voor de wat oudere pc's?
Assassinator wijzigde dit bericht 05-03-2008 20:08 (29%)
Ok, das mooi. Bedankt voor de info.quote:Assassinator schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:07:
[...]
Daar is het eigenlijk voor bedoeld ja, dat iedereen deze game kan spelen en dus ook de mensen met een ouwe pc
Alleen maar 3th Dacht ikquote:Jazzper schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:50:
ben er wel benieuwd naar. Het enige dat ik nog niet heb kunnen ontdekken is of je ook een first person view hebt of alleen maar deze gare 3rd person view.
Pentium Dual Core E2140 @ 2,8Ghz - 2048mbRam - Sapphire HD3870 512mb
1Ghz CPU, 512 MB Ram, 64 MB Video Card, 500 MB HDD Space
die hebben het vervolgens weer hier vandaan:
http://planetbattlefield....il&id=268&game=10
staat een heleboel info wat misschien wel nuttig is voor de startpost...
Ofwel inderdaad niet geoptimaliseerd voor nieuwe hardware.quote:Lighteye schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 22:14:
Volgens http://en.wikipedia.org/wiki/Battlefield_Heroes:
1Ghz CPU, 512 MB Ram, 64 MB Video Card, 500 MB HDD Space
die hebben het vervolgens weer hier vandaan:
http://planetbattlefield....il&id=268&game=10
staat een heleboel info wat misschien wel nuttig is voor de startpost...
Geen schaap.
Beetje voorbarige conclusie niet? Dat het op wat oudere pc's draait wil niet zeggen dat het niet is geoptimaliseerd voor nieuwere pc's. Het kan goed zijn dat juist dit soort graphics goed schaalbaar zijn. Kijk maar naar TF2, daar kan je zowel vloeiend mee spelen op je oma's pc, alswel je nieuwe toppc op de knieën krijgen.quote:Bor de Wollef schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:10:
[...]
Ofwel inderdaad niet geoptimaliseerd voor nieuwe hardware.
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Join de Bearhunters
var contactme = webdevelopers.Select(webdeveloper => webdeveloper.IsEnthusiastic);
trek je altijd zo snel onzinnige conclusies?quote:Bor de Wollef schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 08:10:
[...]
Ofwel inderdaad niet geoptimaliseerd voor nieuwe hardware.
Uhm..wat dacht je van een zo groot mogelijk publiek willen bereiken en niet enkel de mensen met SLI GTX systemen?
En dit zijn 'gewoon' specs, niet minimum, niet recommended, gewoon specs. Zou me niks verbazen als dit minimum specs zijn.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last