Reg. datum: 15 oktober 2005
Vista Home Premium / Intel Core 2 Duo E6600 2.4Ghz / Kingston 4GB DDR2 HyperX / 512MB Asus EN7600GS Silent / P5B Asus mobo / Seagate 3x SATA 320GB hdd / Arctic Silentium Pro T5
Forum » Overige » Overige Mobiles » [Flash] Het iriver E100 ervaringentopic
Lolquote:boebele schreef op zondag 13 april 2008 @ 15:25:
[...]
e100-> Setting? Waar kan ik dat vinden? Heb net gezocht, maar zie het nergens staan
Vista Home Premium / Intel Core 2 Duo E6600 2.4Ghz / Kingston 4GB DDR2 HyperX / 512MB Asus EN7600GS Silent / P5B Asus mobo / Seagate 3x SATA 320GB hdd / Arctic Silentium Pro T5
Dat zie je ook niet. Volgens mij had ie zo'n 3 uur nodig om te laden als we er van uitgaan dat ie helemaal leeg is gezogen.quote:newriver schreef op zondag 13 april 2008 @ 16:35:
Hallo, weet iemand hoe je kan zien dat de E100 is opgeladen?
Ik heb geen idee, als ik m aanzet dan is hij bezig met charge en data en daarna alleen nog maar usb connected. De data transfer is volgens mij al klaar maar ik zie niet hoe lang er nog geladen moet worden.
Alvast bedankt!
Ow op de speler zelf dusquote:Mandrake466 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 06:45:
[...]
Lol
Je hebt de folders music, video, radio zo heb je ook setting (zie foto pag 3 van deze thread)
boebele wijzigde dit bericht 25-04-2008 22:57 (26%)
Wordt het wel herkend door iriver plus software?quote:boebele schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 22:38:
knip
Ik heb de nieuwe firmware nog steeds niet kunnen installeren.
Jammer dat hij in verhouding nog zo lang op zich laat wachten. Ik ben van de week mijn mp3 speler kwijtgeraakt.... Dus ik moet weer een nieuwe want kan niet te lang zonder. Heb nu een Sony NW-105. Die ook een lekker geluid heeftquote:master007 schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:35:
Er komt een nieuwe versie van de E100 en die gaat E150 of E200 heten. De verandering zijn:
• Behuizing van aluminium in plaats van plastic.
• Beter (helderder) scherm.
• De speaker gaat weg zodat de speler wat dunner wordt.
You shall fetch me your universes ultimate cup of coffee... Black!
Ikzelf vond dat ook. Maar toch lees ik ook op meer plekken dat hij over het algemeen afgedaan word als slechte speler. Maar ja ik denk dat het ook komt dat hij niet aan zijn gelijken word vergeleken maar direct met de veel duurdere spelers. Waar hij niet thuis hoort imo. Het is idd een budget speler. Maar idd voor het geld een goeie speler. Ik begin wel behoorlijk te twijfelen nuquote:RoD schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:50:
Wat maakt het uit hoe lang de E100 uit is? Je weet wat je aan de speler hebt als je de reviews/ervaringen en de specs bekijkt, toch?Verder vind ik helemaal niet dat het zo erg gesteld is met de E100. Op ABI wordt er wel vrij negatief over gedaan, maar persoonlijk vind ik dat er wel erg gehamerd wordt op de minpunten. Ik vind dit een best aardig spelertje voor de prijs.
Als je kijkt wat de nadelen van de iriver E100 zijn, volgens ABI vind ik dat ze enorm zwaar tillen aan wat nadelen die imo helemaal niet zo zwaar tillen. De primaire functie van het apparaat is gewoon goed. Zie bijvoorbeeld deze nieuwspost.quote:Touchdomex schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:01:
[...]
Ikzelf vond dat ook. Maar toch lees ik ook op meer plekken dat hij over het algemeen afgedaan word als slechte speler. Maar ja ik denk dat het ook komt dat hij niet aan zijn gelijken word vergeleken maar direct met de veel duurdere spelers. Waar hij niet thuis hoort imo. Het is idd een budget speler. Maar idd voor het geld een goeie speler. Ik begin wel behoorlijk te twijfelen nu
De E100 heeft een vrij gemakkelijk D-clicksysteem (helaas niet in het scherm, maargoed) wat intuïtief bedienen toch geen onmogelijke klus zou moeten makenquote:Zit er ook aan te denken om een 4GB sony spelers te kijken. Andere klasse maar de geluidskwaliteit en bediening hebben zich bij mij in vorige modellen wel goed bewezen. Voor de rest is bij mij het echt een pre dat het scherm goed afleesbaar is en hij vanuit mijn zak te bedienen is. Hoef hem niet als ik met 25 tot 30 kilometer fiets uit mijn zak te pakken om eventjes een nummer te verwisselen waar ik niet zin in heb op de fiets...
Maar ja ik ben nu voordelen tegen nadelen aan het opwegen en ik kom er nog niet uit... Eventjes verder gaan met zoeken want met mijn eisen is het zeer moeilijk om iets te vinden wat daar binnen past....
Dat is idd wel zo. Ook als je idd kijkt naar wat ze gaan upgraden. Ik hecht niet zoveel dingen aan dat word toegevoegd. Behalve alu behuizing dan. Is wel een goeie stevige toevoeging. Heb het nu namelijk ook en het bevalt mij zeerquote:RoD schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:33:
[...]
Als je kijkt wat de nadelen van de iriver E100 zijn, volgens ABI vind ik dat ze enorm zwaar tillen aan wat nadelen die imo helemaal niet zo zwaar tillen. De primaire functie van het apparaat is gewoon goed. Zie bijvoorbeeld deze nieuwspost.
Na idd eventjes met het systeem gewerkt te hebben was het behoorlijk makkelijk. Persoonlijk heb ik van die lag die ze noemen overal niets gemerkt. Het werkt gewoon lekker aangenaam en niet te gehaast. Het enige wat ik nadelig vond was de fade in fade out. Maar dat is gewoon uit te zetten hoop ikquote:[...]
De E100 heeft een vrij gemakkelijk D-clicksysteem (helaas niet in het scherm, maargoed) wat intuïtief bedienen toch geen onmogelijke klus zou moeten maken
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Kewner wijzigde dit bericht 15-05-2008 12:29 (3%)
PSN= ThroNN-
Gezever over meningen is de heilige graal van mensen die weten dat ze fout zitten.
Proud member of the Peter Dienes world domination plot!
Ja ik ook, was meteen verkocht eigenlijk, als je hem vergelijkt met mijn Irivier H10.quote:Bluecold schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:00:
Ik heb dat dingetje in het echt gezien, en ik moet zeggen dat het echt een mooi dingetje is.
PSN= ThroNN-
PSN= ThroNN-
Dat weten ze wel bij iRiverquote:rCk schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 00:33:
Firmware 1.07 uit, als dit nog niet was opgemerkt.
Ik weet niet wat er nieuw aan is, iemand wel?
ginkgo wijzigde dit bericht 13-06-2008 17:26 (0%)
Reden: typo
Xelle wijzigde dit bericht 16-06-2008 21:54 (11%)
Dit wijzigt bij mij enkel de volgorde van de dir lijst, de lijst op bestandsnaam dus. Heeft er al iemand een manier gevonden om ook de Taglijsten (Artists, Albums, ... ) alfabetisch gesorteerd te krijgen?quote:Xelle schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:40:
Nou ben erachter gekomen hoe je de nummers/artiesten op alfabet kan ordenen. Dit kan alleen niet automatisch maar via de bijgeleverde software, iRiver Plus 3. Via rechtermuis > 'Change Play Order'. Niet echt praktisch
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
haihoitoitoi
Ik denk dat als ze een goed apparaat met goeie kwaliteit in het budget klassement kunnen zetten ze meer mensen aanspreken dan een high-end speeltje, ook al is er in het high-end op dit moment niet echt veel keuze meerquote:RoD schreef op maandag 29 september 2008 @ 19:05:
Zo, daarmee komt de E100 echt in het budgetsegment. Leuk voor de mensen die een goedkope iriver willen. Ik hoop echter dat ze zich nu weer wat meer op de high-end markt gaan richten.
Geweldige error: Current booted servers require minimum 100030 file descriptors when all slots are full, but only 1024 file descriptors are allowed for this process. Your server will crash and burn; read the FAQ for details.
The cake is a lie!
© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: