Exitium wijzigde dit bericht 28-02-2008 08:48 (7%)
Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last
[Nieuw Topic]Sylvar lvl 70 Human Paladin - Armory - The Gnometrotters @ Al'Akir
haha, wij hebben 7 tier 6 headpieces van protector gehad, op in totaal 17(ik denk dus 18). Dus dat is ongeveer 1 op 3 dus at klopt best aardig. Gisteren hadden we er twee dus nu 2/5 tier 6quote:Exitium schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:48:
Drie Archi kills, vijf protector tokens. Begint knap irritant te worden.
ik ben 3x (als phase 2 tank) dood gegaan in p2, het moelijkste is je dps inschatten omdat threat meters niet goed werken in die phase. Daarna standaard in p3/p4. Eigenlijk is dat heel makkelijk als iedereen doet wat hij moet doen. p5 is iets lastiger omdat hij wat harder slaat, maar aangezien niemand naar de traps toe loopt tenzij ze goed liggen, heb je alleen wat extra healing nodig.quote:TomSmit82 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:00:
Afgelopen dinsdag onze eerste avond op Illidan, phase 1 inderdaad een eitje, maar phase 2 hadden we al gehoord dat dat zo'n beetje het moelijkste was van de hele encounter. Maar <3 onze tanks, het ging gelijk perfect en zaten van de 12 tries 4 x in p3/p4. Dus deze week moet ie wel neergaan!
Kevinp wijzigde dit bericht 28-02-2008 09:16 (47%)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
[Nordrassil--> Oakfriend lvl 70 dorf priest ~ Sharko lvl 70 NE huntard ~ Lithae lvl 70 NE rogue ~ Sorana lvl 40 NE druid ~ Para lvl 36 Human mage] [Doomhammer--> Ironbreaker lvl 40 Human warrior]
Ach, wij zitten nu bij tier 5 te werken en daar is het weer hetzelfde als voorheen: alleen maar defender of af en toe defender plus iets anders. Tanks zijn dan wel snel gegeared, maar de priests met hun primal mooncloth set hadden hier echt helemaal niets aan.quote:Exitium schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 08:48:
Drie Archi kills, vijf protector tokens. Begint knap irritant te worden.
Omega Supreme wijzigde dit bericht 28-02-2008 09:22 (21%)
"Ok, I'll pull now, mana is your problem"
Neem 3 hunters mee en je kan niet verliezen, druid laten rennen pally mee en er is niets dat dan fout kan gaan als ze weten wat te doen..quote:Omega Supreme schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:19:
[...]
Ach, wij zitten nu bij tier 5 te werken en daar is het weer hetzelfde als voorheen: alleen maar defender of af en toe defender plus iets anders. Tanks zijn dan wel snel gegeared, maar de priests met hun primal mooncloth set hadden hier echt helemaal niets aan.
Tja, de enige leuke AB en WSG die ik doe is premade. Allemaal PvE nubs, maar toch winnen. Wat voor een verschil samen werken en ventrilo niet maakt
En 5/6 man in het midden in WSG werkt perfect, zolang ze daar maar weten wat hun taak is
Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.
Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs
WTT!! Wij farmen nu ruim 2 maanden Leo en Karathress en alle champions en de meeste heroes in de guild hebben hun t5 gloves en pants. Defender gloves zijn 1x gedropt, leggs 5 keer. De champions gaan nu meestal voor minimum dkp naar trials en members, terwijl defenders voor 3-5x minimum gaan (openbid systeem), naar de gene die er het meest voor bied.quote:Omega Supreme schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:19:
[...]
Ach, wij zitten nu bij tier 5 te werken en daar is het weer hetzelfde als voorheen: alleen maar defender of af en toe defender plus iets anders. Tanks zijn dan wel snel gegeared, maar de priests met hun primal mooncloth set hadden hier echt helemaal niets aan.
Tja, de enige leuke AB en WSG die ik doe is premade. Allemaal PvE nubs, maar toch winnen. Wat voor een verschil samen werken en ventrilo niet maakt
En 5/6 man in het midden in WSG werkt perfect, zolang ze daar maar weten wat hun taak is
Idd, dat probleem hadden wij ook, vooral de traagheid van mc dispellen dan (ik sta de mt te healen en wordt vervolgens ge-mc'd, was ik lekker gesheeped tot t einde van de mc) ik merk wel dat in tbc de slack marge voor mensen kleiner wordt, vroeger had je als raid (in bwl/aq40 iig, helaas naxx niet meer gezien) niet zoveel problemen als mensen de tactics maar half kende, of als ze relatief traag met leren/lezen waren, maar in tbc is de slack marge wel verkleind (en niet alleen vanwege de kleinere raids), wat ik nu zie is dat vaak de helft exact weet wat ie moet doen en eigenlijk wacht todat de rest een keer gaat nadenken, todat je een raid hebt die toevallig uit de juiste mensen bestaat en je een baas zonder problemen neerlegt.quote:Over onervarenheid gesproken. Wij hadden afgelopen zondag weer een raid om deze boss te leren. Paar rogues moesten mensen uit mc halen. Een van de eerste die werd ge'mc'ed was een van de healers. Rogue loopt naar em toe en tsjakka. Dooie healer. Het was natuurlijk wel zo dat de mc 100% was verwijderd.
blouweKip wijzigde dit bericht 28-02-2008 10:21 (4%)
"War does not determine who's right - only who is left" | Kementari - lvl 70 d0rf priest @ Azjol-nerub
Mja en binnenkort.....pre-made AV!!quote:cannibal schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:08:
Vindt dat toch wel grappig hoe iedereen steeds over andere BG's klaagt als Ally (of horde) zijnd.
De ene wint nooit AB/WSG de andere nooit AV.
Persoonlijk win ik eigenlijk nooit in AV (precieze strategie is me ook nog aardig onduidelijk... nog nooit genoeg gedaan) en ook alle andere (allies) bij ons op de server klagen er over dat AV niet te winnen is.
WSG zie ik ook weinig winst (die keren dat ik het de laatste tijd geprobeerd heb als het de daily is) maar AB en EOTS zijn bij ons goed te doen. Meestal worden momenteel ook hier de premades in georganiseerd.
Ook heb ik nog het idee dat het nog wat met de tijd van de dag enzo te maken heeft. Soms (non-premade) win ik 4-5x AB achter elkaar en soms is het gewoon constant knokken voor de overwinning. Maar blijkbaar is dit dus op elke battlegroup/server anders, gezien de vele verschillende inzichten.
Wel is de indruk dat Horde bij ons in de battlegroup over het algemeen sterker is als Ally, maar goed, harde cijfers zijn lastig.
[Nordrassil--> Oakfriend lvl 70 dorf priest ~ Sharko lvl 70 NE huntard ~ Lithae lvl 70 NE rogue ~ Sorana lvl 40 NE druid ~ Para lvl 36 Human mage] [Doomhammer--> Ironbreaker lvl 40 Human warrior]
Mektheb wijzigde dit bericht 28-02-2008 10:28 (29%)
Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs
Mja meestal is het bij mij (op m'n rogue uiteraard), Galvanger dood, mount up en dan naar FW GY, heel soms nog ff mee helpen met TP, de twee FW towers en dan de relief hut.quote:Mektheb schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:28:
Ach gistere 4x tegen een Warsong Premade AV gestaand, met ons ally's als pug en ze toch 4x hard in der "piep" gekickt
Its all about
1 ) Defend the Towers
2 ) Get the Mines
3 ) Defend General
4 ) Attack Asap
Bij ons op de server nu nieuwe guild: "WeLoseFromPugs"quote:Mektheb schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:28:
Ach gistere 4x tegen een Warsong Premade AV gestaand, met ons ally's als pug en ze toch 4x hard in der "piep" gekickt
Its all about
1 ) Defend the Towers
2 ) Get the Mines
3 ) Defend General
4 ) Attack Asap
als je in MH/BT zit doen priest(met circle of healing) en shamans het altijd erg goed, veel raid dmg. Paladins zijn altijd wat lager omdat die idd vaak op de tank staan.quote:NoTimeRemains schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:10:
guild is in rep en roer. shammy healer klaagt over de hoeveelheid healing die gedaan wordt tijdens de raid. leuke soap nu al.
mensen zijn op hun pik getrapt dat wil je niet weten.
want die gast staat altijd boven aan in alle stat lijsten. maar volgens mij komt dat toch vooral door die chain heal die shammys doen of niet? hij overhealt ook behoorlijk altijd.
de shammy worden op de volledige raid gezet, terwijl de single target healers op de tanks gezet worden. en de tanks gaan niet neer als er geen 6 5K crit achter elkaar komen...
maar is het bij jullie raids ook zo dat de shammys boven op staan?
of doen de healers echt wat fout?
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Wipen jullie vaak omdat de MT bv niet optijd geheald word ? of omdat bij Gruul de DPS te snel doodgaat vanwege no heals, bij ons in de guild zie je wel verschill tussen shammy's druid's pala's priests maar heb nog nooit iemand horen wanken er over...quote:NoTimeRemains schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:10:
guild is in rep en roer. shammy healer klaagt over de hoeveelheid healing die gedaan wordt tijdens de raid. leuke soap nu al.
mensen zijn op hun pik getrapt dat wil je niet weten.
want die gast staat altijd boven aan in alle stat lijsten. maar volgens mij komt dat toch vooral door die chain heal die shammys doen of niet? hij overhealt ook behoorlijk altijd.
de shammy worden op de volledige raid gezet, terwijl de single target healers op de tanks gezet worden. en de tanks gaan niet neer als er geen 6 5K crit achter elkaar komen...
Bij ons topt 1 pally bijna altijd de SWS logs, afgewisseld door een shammy die anders vaak 2e staat. Zijn ook wel de best geared healers maar class zegt niks, en ook zeggen logs direct helemaal niks. Je moet er ook assignments bij denken, encounter (voor bijv Hyjal en fights als Naj'entus is het als CoH priest of chainhealing shammy erg makkelijk om hoog te komen), etc. Pas als bepaalde mensen consequent op nummer 3-6 van de healing staan kun je ze d'r op aanspreken imo.quote:Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:13:
[...]
als je in MH/BT zit doen priest(met circle of healing) en shamans het altijd erg goed, veel raid dmg. Paladins zijn altijd wat lager omdat die idd vaak op de tank staan.
WoW Emeriss: Doomsayer priest, Pindle rogue, Calamity warrior
Ik "win" het altijd (van Shaman en Priest) door constant Lifebloom op 2 tanks te houden met af en toe een Rejuv (+ soms Swiftmend) en hier en daar een Lifebloom op een random. Dit alles in Kara.quote:NoTimeRemains schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:10:
Voor normale 5 mans is 800 healing prima, wanneer ook je mana regen goed is.quote:Rpol schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:20:
als het goed is ding ik vandaag 70 op mijn holy paladin. Hoeveel +healing heb ik zeker nodig voor de lvl 70 instances en dan bedoel ik niet de heroic instances maar de normale. ik zit nu op +802 healing unbuffed en zonder enchants.
OkkE wijzigde dit bericht 28-02-2008 11:26 (33%)
Tis maar een rare bedoeling die BG's 'vroegah' werdt er in AV veeeeeel meer gebruik gemaakt van de 'opties'.quote:cannibal schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:08:
Vindt dat toch wel grappig hoe iedereen steeds over andere BG's klaagt als Ally (of horde) zijnd.
De ene wint nooit AB/WSG de andere nooit AV.
Persoonlijk win ik eigenlijk nooit in AV (precieze strategie is me ook nog aardig onduidelijk... nog nooit genoeg gedaan) en ook alle andere (allies) bij ons op de server klagen er over dat AV niet te winnen is.
WSG zie ik ook weinig winst (die keren dat ik het de laatste tijd geprobeerd heb als het de daily is) maar AB en EOTS zijn bij ons goed te doen. Meestal worden momenteel ook hier de premades in georganiseerd.
Ook heb ik nog het idee dat het nog wat met de tijd van de dag enzo te maken heeft. Soms (non-premade) win ik 4-5x AB achter elkaar en soms is het gewoon constant knokken voor de overwinning. Maar blijkbaar is dit dus op elke battlegroup/server anders, gezien de vele verschillende inzichten.
Wel is de indruk dat Horde bij ons in de battlegroup over het algemeen sterker is als Ally, maar goed, harde cijfers zijn lastig.
Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.
quote:Mektheb schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:18:
[...]
Zelfde als alle mensen in mijn guild er nog steeds van overtuigd zijn FIRE de beste spec is voor Mage terwijl ik met Frost 8/10 Firemages eruit DPS....950 frost dmg , 1050 fire en 159 hitrating
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius