Je bedoelt dus gewoon dat alle servers eruit liggen en niemand kan spelen ??quote:
AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last
[Nieuw Topic]Je bedoelt dus gewoon dat alle servers eruit liggen en niemand kan spelen ??quote:Kaap schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:24:
[...]
Nightfall Battlegroup is nog steeds down hoor AFAIK. Zouden ze zon moeite hebben om Molten Core uit de BG te halen
[...]
Neej, alleen alle servers die in de Battlegroup Nightfall zitten, zijn offline. De andere servers zijn allemaal al sinds 11:00 up.quote:Timocos schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:30:
[...]
Je bedoelt dus gewoon dat alle servers eruit liggen en niemand kan spelen ??
yep...quote:Timocos schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:30:
[...]
Je bedoelt dus gewoon dat alle servers eruit liggen en niemand kan spelen ??
tuurlijk heb je mats nodig, anders heeft iedere halve zool die profession maxxed out. Of er komt een grote cooldown op...quote:OkkE schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:32:
Lijkt me sterk dat je niets nodig hebt inderdaad, en mocht dat zo zijn, dan zal het wel heel lastig zijn om te levellen. Elke andere prof heeft ook mats van andere profs nodig, behalve natuurlijk de gathering profs. Maargoed, ik wacht wel af, niet echt zinvol om nu te gaan raden, imho.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ok maar als er mats nodig zouden zijn voor deze proff, zullen die mats ook vast wel te farmen zijn via een gathering proff of niet..ben best benieuwd.quote:Kevinp schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:38:
[...]
tuurlijk heb je mats nodig, anders heeft iedere halve zool die profession maxxed out. Of er komt een grote cooldown op...
[Nordrassil--> Oakfriend lvl 70 dorf priest ~ Sharko lvl 70 NE huntard ~ Lithae lvl 70 NE rogue ~ Sorana lvl 40 NE druid ~ Para lvl 36 Human mage] [Doomhammer--> Ironbreaker lvl 40 Human warrior]
Yup met een paar maten speel ik al een tijd op Alonsusquote:HanH schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:37:
[...]
yep...
jij ook op alonsus dus? ik ook: achioo, shadowgiver, lightcoach
Hmmm, heb je misschien een linkje voor me hiervan?quote:Kaap schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:24:
Er is nu een wedstrijd waarmee je die spectral tiger kunt winnen. Ook nederlanders kunnen meedoen.
Zoals een aantal anderen al gezegd hebben. Het lijkt erop alsof de enchating mats zich hier uitstekend voor lenen. Aangezien enchating het verbeteren van je outfit is, en je dus dan dezelfde mats kan gebruiken voor het verbeteren van je spells.quote:Oaky schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:42:
[...]
Ok maar als er mats nodig zouden zijn voor deze proff, zullen die mats ook vast wel te farmen zijn via een gathering proff of niet..ben best benieuwd.![]()
Stel je voor dat de mats alleen in een instance droppen, zoals naxx in WotlK of zoiets...
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |
wow-europe.com misschien?quote:DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:46:
[...]
Hmmm, heb je misschien een linkje voor me hiervan?
Mijn vriendin kwijlt al sinds de spectral tiger is aangekondigd, maar ebay (400+ euro?) o.i.d. is toch echt te gek voor een paar pixels.
Een beetje moeite wil ik echter wel doen.
Euhm als je WoW start en je krijgt als eerste de launcher te zien, dikke add daarin?quote:DaRKaNGLe694 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:46:
[...]
Hmmm, heb je misschien een linkje voor me hiervan?
Mijn vriendin kwijlt al sinds de spectral tiger is aangekondigd, maar ebay (400+ euro?) o.i.d. is toch echt te gek voor een paar pixels.
Een beetje moeite wil ik echter wel doen.
Launcher kan je uitzetten in het loginscherm (tipquote:Kaap schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:52:
[...]
Euhm als je WoW start en je krijgt als eerste de launcher te zien, dikke add daarin?
Fair enough...quote:William/Ax3 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:49:
[...]
Zoals een aantal anderen al gezegd hebben. Het lijkt erop alsof de enchating mats zich hier uitstekend voor lenen. Aangezien enchating het verbeteren van je outfit is, en je dus dan dezelfde mats kan gebruiken voor het verbeteren van je spells.
[Nordrassil--> Oakfriend lvl 70 dorf priest ~ Sharko lvl 70 NE huntard ~ Lithae lvl 70 NE rogue ~ Sorana lvl 40 NE druid ~ Para lvl 36 Human mage] [Doomhammer--> Ironbreaker lvl 40 Human warrior]
ja maar ja dat geld ook voor JC.quote:William/Ax3 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:49:
[...]
Zoals een aantal anderen al gezegd hebben. Het lijkt erop alsof de enchating mats zich hier uitstekend voor lenen. Aangezien enchating het verbeteren van je outfit is, en je dus dan dezelfde mats kan gebruiken voor het verbeteren van je spells.
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.
volgens mij kost een char transfer ongeveer 19.99.quote:prutser001 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 17:35:
Kheb me hunter nu lvl 30en heb er best wel plezier van zoals vele zeggen 'ez-mode'. Denk dat raid over 30 minuten niet doorgaat, zullen wel problemen hebben om Molten Core uit BG group te krijgen. Heeft iemand een idee hoe dat zit met character transfer? Ik kan namelijk niets vinden over kosten omdat account page down is.
Valt me op dat elke realm in de infinity BG group klaagt over Molten Core zowel als in arena als BG's.
HanH wijzigde dit bericht 27-02-2008 17:49 (9%)
ga daar maar niet van uitquote:Seraphin schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:24:
Gisteren tweede trie-avond op Vashj..... 11(!!!) wipes met 2 shield generators down als beste attempt.
Eerst problemen met loslopende striders, deels opgelost door meer DPS op de striders te zetten, wat helaas ten koste ging van de DPS op elementals (en daardoor indirect ten koste van core-overgooien).
Tsja, het was nog maar de tweede trie-avond, en ook een aantal mensen (waaronder ikzelf) voor de allereerste keer; maar ik hoop dat de verdere progress sneller gaat; anders blijven we hier nog wel 4-5 weken op steken
[edit]
Iets anders; wat denken jullie dat de gathering profession zal zijn voor Inscribing? Iemand uit de guild ging uit van Skinning. Als dat zo is moest ik misschien maar eens zorgen voor een voorraadje leather tegen de tijd dat WotLK uit dreigt te komen
blup
"War does not determine who's right - only who is left" | Kementari - lvl 70 d0rf priest @ Azjol-nerub
WoW: Server - Aszune PvE || Guild - Evolve || Lèc - Lvl70 Dwarf Paladin
Main: Plaag 70 Undead Warlock <Savage> @ Blade's Edge Alts: Poysonivy 70 NE Druid - Greywise 70 Human Mage - Persian 70 Draenei Hunter - Healarious 6x Human Priest <Prime Guard> @ Turalyon
Voornamelijk onervarenheid bij degene die mc moeten dispellen met de dagger, we gebruiken er nu 2 om de dps niet teveel te gimpen.quote:MC bij kael een probleem? Vertel?
"War does not determine who's right - only who is left" | Kementari - lvl 70 d0rf priest @ Azjol-nerub
Combinatie van herbs en gems ofzo. Misschien zelfs ook lether en ore om zo goede scrols te maken. Ik zou graag zien dat ze enchants ook maken zodat je deze gewoon kan verkopen op AH(hetzelfde dus als die leatherworking/tailoring enchants. En dat je die zelf kan applyen.quote:Oaky schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:42:
[...]
Ok maar als er mats nodig zouden zijn voor deze proff, zullen die mats ook vast wel te farmen zijn via een gathering proff of niet..ben best benieuwd.![]()
Stel je voor dat de mats alleen in een instance droppen, zoals naxx in WotlK of zoiets...
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Over onervarenheid gesproken. Wij hadden afgelopen zondag weer een raid om deze boss te leren. Paar rogues moesten mensen uit mc halen. Een van de eerste die werd ge'mc'ed was een van de healers. Rogue loopt naar em toe en tsjakka. Dooie healer. Het was natuurlijk wel zo dat de mc 100% was verwijderd.quote:blouweKip schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 04:50:[...]
Voornamelijk onervarenheid bij degene die mc moeten dispellen met de dagger, we gebruiken er nu 2 om de dps niet teveel te gimpen.
nawintjuh wijzigde dit bericht 28-02-2008 08:51 (64%)
AMD X2 4600, Abit K9NS, SB Audigy SE/Realtek HD, G-Force 7900GS, 2GB DDRII Geil 800mhz, 2x 500GB Seagate, HP 19" Widescreen, X540 5.1/Stereo, Antec Sonata Lifestyle II
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos