Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last

Nieuw Topic
@Van Loon IT
Reg. datum: 19 mei 2005

quote:
tomvdburg schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:42:
op mijn realm (xavius) is nu elke lamzak JC.. echt niet tof meer. adamantite ore prijzen stijgen de pan uit, en echt lekker verdienen doe ik niet meer..

er is nu een overvloed aan arcane dusts.. gaat beetje tits up..

wat is nu het beste om veel mee te verdienen aan de hand van patch 2.4.... hoe kan je dat het beste aanpakken..? zoveel zal er toch niet wijzigen? of komt arenagear S2 nu ook beschikbaar voor honor? dan kan het evt. nog leuk worden..
Omdat iedereen in de gaten heeft gekregen dat het met JC het makkelijk/snel gold te verdienen valt!
Lijkt me vrij logisch dat jij dan niet de enige bent die dat idee dan oppakt..

Je andere vragen :
Geen idee, Geen idee, Geen idee, zou leuk zijn.

Stormscale : RaseriaN : LvL 51 Orc Warlock, Rhal : LvL 47 Tauren Warrior, Teegan : LvL 70 Tauren Shaman
Frostmane : RaseriaN : LvL 70 Human Rogue, Reliq : LvL 70 Human Warrior

quote:
tomvdburg schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:42:
op mijn realm (xavius) is nu elke lamzak JC.. echt niet tof meer. adamantite ore prijzen stijgen de pan uit, en echt lekker verdienen doe ik niet meer..

er is nu een overvloed aan arcane dusts.. gaat beetje tits up..

wat is nu het beste om veel mee te verdienen aan de hand van patch 2.4.... hoe kan je dat het beste aanpakken..? zoveel zal er toch niet wijzigen? of komt arenagear S2 nu ook beschikbaar voor honor? dan kan het evt. nog leuk worden..
Season 4 zal zowiezo niet direct samengaan met de patch. Maar als hij er is zal naar alle waarschijnlijheid season 2 gear ipv season 1 komen voor honor. Ik dacht ook (maar dat is een persoonlijke redenatie) dat een season ongeveer een half juur duurt, en dat wotlk ongeveer late zomer uitkomt, dat misschien season 4 pas begint met de nieuwe expansion... Ook omdat de arena sets de looks volgen van de raid-sets, en er maar 3 raid sets zijn... Maar nu denk ik waarschijnlijk wat té ver }:O

LVL 70 Hunter 'Blasfakar', Warrior 'Atilla', Shaman 'Blasphemie' @ DRT, Terenas Realm.| BIG CASE | LAN CASE

quote:
TroX schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:39:
Bij het verwijderen / gehacked worden krijg je je character en je items meestal terug, maar naar je golds kan je meestal fluiten :X
maar dat komt omdat je characters dan geen gold meer hadden waneer ze gedelete waren. Deze had wel gold en normaal gesproken restoren ze gewoon je character( maar een beperkt aantal keren in zo'n geval) en heb je dus precies wat je had wanneer je hem delete.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Aangezien The Bronze Dragonflight nog niet up was even en even wilde spelen, zag ik dat ik nog 2 characters op Silvermoon had, lvl 21 hunter, lvl 17 warlock.
Ff hunter proberen, allemensen wat is die overpowered, echt niet normaal, had nog wat quests openstaan in XR, knalde er als een idioot doorheen. Die rare spawn 'dat paard' simpelweg afgemaakt weinig moeite tbh.
Hup 4-5 mobs tegelijk afmaken, opgegeven moment in Taurajo aangekomen en moest 'thunderheads' afmaken voor bloodvials, er was daar ook een lvl 28 priest bezig, ik doe er 3 tegelijk @ lvl 21 en kan doorknallen, hij 1 en drinken, 2 aggro en fear RUN!.. Toen even daily gedaan voor WSG, lvl 28 rogue dood, lvl 25 hunter dood (ja ben beetje getwinked :P ) ga zo maar door...
Zijn er meer mensen die dit ervaren? of is dit algemeen bekend?
Ik zit er nu echt over te denken om mijn priest links te laten liggen en puur voor raids te gebruiken, want enchants etc om 'net ff wat meer' te healen kosten me een godsvermogen, hunter doet het zonder al die uitgaven ook wel.

Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.

Reg. datum: 27 oktober 2007

quote:
BlaSfem0n schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:49:
[...]

Season 4 zal zowiezo niet direct samengaan met de patch. Maar als hij er is zal naar alle waarschijnlijheid season 2 gear ipv season 1 komen voor honor. Ik dacht ook (maar dat is een persoonlijke redenatie) dat een season ongeveer een half juur duurt, en dat wotlk ongeveer late zomer uitkomt, dat misschien season 4 pas begint met de nieuwe expansion... Ook omdat de arena sets de looks volgen van de raid-sets, en er maar 3 raid sets zijn... Maar nu denk ik waarschijnlijk wat té ver }:O
Maar met de release van sunwell is er toch een nieuwe raid set. Dus dat strookt dan toch weer wel :)

WoW: 70 mage. 70 warrior 65 rogue. 60 mage 60 warrior. 63 hunter. 60 paladin. 53 lock. 38 priest

quote:
Luthiena schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:07:
[...]

Maar met de release van sunwell is er toch een nieuwe raid set. Dus dat strookt dan toch weer wel :)
Nee hoor, mensen die sunwell ingaan hebben epic gems van de guild die gratis zijn(iig qua gold) dus voor de gem verkopen maakt de sunwell niks uit. Misschien dat er iets meer guilds weer gaan raiden in MH/BT omdat ze keal niet neerkregen en nu geen signups hebben.

Reg. datum: 06 december 2000

quote:
BlaSfem0n schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:49:
[...]

Op de PTR kan je voor je T4 tokens S2 arena gear krijgen. T5/6 tokens geven S3 arena gear. Als dat zo blijft in de Live versie dan voorzie ik een erg snelle S4 release na de 2.4 patch, om maar niet te spreken van iedereen die in S2/3 rondloopt voor PvP doeleinden.

Tevens zie ik dan ook erg goede kansen voor mensen om veel geld binnen te harken :D

Wat tomvdburg al aanhaalde, prijzen zijn nu al aan het stijgen en zullen dat blijven doen tot de hype over is. Wat dat betreft is een lange PTR termijn funest voor de economy van een volle server :(

redfoxert wijzigde dit bericht 27-02-2008 14:17 (0%)
Reden: typo

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

quote:
Luthiena schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:07:
[...]

Ik dacht dat enkel de huidige T6 werden uitgebreid met bracers/boots/belts? Zoals de pre-tbc raid sets ook uit 8 delen bestonden? Of heb ik het totaal mis :)

LVL 70 Hunter 'Blasfakar', Warrior 'Atilla', Shaman 'Blasphemie' @ DRT, Terenas Realm.| BIG CASE | LAN CASE

quote:
redfoxert schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:16:
[...]

Op de PTR kan je voor je T4 tokens S2 arena gear krijgen. T5/6 tokens geven S3 arena gear. Als dat zo blijft in de Live versie dan voorzie ik een erg snelle S4 release na de 2.4 patch, om maar niet te spreken van iedereen die in S2/3 rondloopt voor PvP doeleinden.

Tevens zie ik dan ook erg goede kansen voor mensen om veel geld binnen te harken :D

Wat tomvdburg al aanhaalde, prijzen zijn nu al aan het stijgen en zullen dat blijven doen tot de hype over is. Wat dat betreft is een lange PTR termijn funest voor de economy van een volle server :(
ik farm mooi een hoop ore en prospect die laatste tijd wat minder, maar haal zo veel geld op, ik profiteer wel van de hype hoor :d

Reg. datum: 27 oktober 2007

quote:
Kevinp schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:14:
[...]

Nee hoor, mensen die sunwell ingaan hebben epic gems van de guild die gratis zijn(iig qua gold) dus voor de gem verkopen maakt de sunwell niks uit. Misschien dat er iets meer guilds weer gaan raiden in MH/BT omdat ze keal niet neerkregen en nu geen signups hebben.
Lees de quote nog eens. Het ging over arena S4 set hehe :)

Ik weet trouwens niet wat de loot van sunwell is hoor. Heb het niet gezien. Het was meer een aanname. Het zouden idd alleen boots bracers etc kunnnen zijn. Ik kan me echter niet voorstellen dat S3 nog tot WotLK doorloopt..

WoW: 70 mage. 70 warrior 65 rogue. 60 mage 60 warrior. 63 hunter. 60 paladin. 53 lock. 38 priest

Reg. datum: 06 december 2000

quote:
Kevinp schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:18:
[...]

ik farm mooi een hoop ore en prospect die laatste tijd wat minder, maar haal zo veel geld op, ik profiteer wel van de hype hoor :d
Probleem is juist bij ons dat alles al 24/7 kapot gefarmed wordt :( Het is bijna niet meer de moeite om een paar uurtjes te minen. Zeker Adamantite Ore is erg schaars aan het worden.

Intel C2D 6850/Asus P5K Dlx/Asus EN8800GTX/4x1024MB Corsair DDR2-800 CL4/36GB WD Raptor/2x200GB RAID0/2x750RAID0/4x500GB RAID5/24" Samsung 245BW Specs

Reg. datum: 01 augustus 2002

Ik ben gewoon even gestopt met JC.
Ik heb nog 20 van alke rare in de bank liggen, de rest heb ik verkocht.
Als straks S4 komt, dan maak ik daar wel weer ff dik winst mee.
Tot die tijd koop ik alleen nog maar, en verkoop ik niks.

quote:
Luthiena schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:23:
[...]

Lees de quote nog eens. Het ging over arena S4 set hehe :)

Ik weet trouwens niet wat de loot van sunwell is hoor. Heb het niet gezien. Het was meer een aanname. Het zouden idd alleen boots bracers etc kunnnen zijn. Ik kan me echter niet voorstellen dat S3 nog tot WotLK doorloopt..
Zoals ik al zei, de seasons duren +- een half jaar. Einde lente is dat half jaar van season 3 ongeveer gedaan (is ergens eind vorig jaar begonnen dacht ik, november of zo), en normaal gezien zou dan ergens wotlk moeten uitkomen (in de zomer), maar blizz kennende mogen we blij zijn de expansion dit jaar nog op onze HD te krijgen :+ . Dus naar alle waarschijnlijkheid zal er nog wel een 4de seizoen komen voor de expansion, en de kans is groot dat deze begint een klein maandje na de 2.4 patch (die prolly ook nog 3 à 4 weken op zich zal laten wachten). En als je dat uitrekent zijn we inderdaad zo goed als een half jaar ver in season 3 ;) . Men vorige post was meer een 'conspiracy theory'

Reg. datum: 26 maart 2007

quote:
Placid_K schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:30:
Kreeg net te horen van een collega dat hij per ongeluk een character heeft verwijderd met 1700g! 8)7 Heeft een ticket aangemaakt, maar of ie het ooit terugkrijgt?
je kan hem vertellen dat ie 99% zeker zijn gold terug krijgt gewoon een ticket aanmaken en als het niet te lang geleden is zetten ze het char terug zoals het was dat hij het delete

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

Reg. datum: 26 maart 2007

quote:
FireAge schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:43:
Ik ben gewoon even gestopt met JC.
Ik heb nog 20 van alke rare in de bank liggen, de rest heb ik verkocht.
Als straks S4 komt, dan maak ik daar wel weer ff dik winst mee.
Tot die tijd koop ik alleen nog maar, en verkoop ik niks.
je weet dat er tegen die tijd ook veel BT gems op de markt komen en mensen daar waarsch eerder voor gaan? ik heb de gok niet genomen en 100+ rare gems verkocht voor een redelijke prijs daar de gems op mijn server onderuit aan het gaan zijn

living ruby 30g zucht

EDIT SRRY vergeten edit knop te gebruiken

@hieronder

dat doen ze om een pre order in het systeem te kunnen zetten ze raden naar een datum zodat ze geld binnen kunnen halen of reserveringen

Locks wijzigde dit bericht 27-02-2008 15:00 (13%)

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

In death will duty end....NOT!
Reg. datum: 08 september 2007

quote:
BlaSfem0n schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:50:
maar blizz kennende mogen we blij zijn de expansion dit jaar nog op onze HD te krijgen :+
WotlK komt 01-09-08..

Dat is wat ik van een maat van me hoorde, die bij bart smit werkt..hij kan me ook in de maling nemen hoor :)

[Nordrassil--> Oakfriend lvl 70 dorf priest ~ Sharko lvl 70 NE huntard ~ Lithae lvl 70 NE rogue ~ Sorana lvl 40 NE druid ~ Para lvl 36 Human mage] [Doomhammer--> Ironbreaker lvl 40 Human warrior]

Reg. datum: 25 maart 2002

quote:
Oaky schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:59:
[...]

WotlK komt 01-09-08..

Dat is wat ik van een maat van me hoorde, die bij bart smit werkt..hij kan me ook in de maling nemen hoor :)
Zolang Blizzard zelf niet met een releasedatum komt is elke datum op niets gebaseerd ;). Bart Smit weet echt niet meer dan de Dynabyte's, Vivendi of Blizzard zelf :P.

I've noticed you're around, um. I find you very attractive, um. Would you go to bed with me? | DHTML Tetris

quote:
Locks schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 14:57:
[...]

je weet dat er tegen die tijd ook veel BT gems op de markt komen en mensen daar waarsch eerder voor gaan? ik heb de gok niet genomen en 100+ rare gems verkocht voor een redelijke prijs daar de gems op mijn server onderuit aan het gaan zijn

living ruby 30g zucht

EDIT SRRY vergeten edit knop te gebruiken

@hieronder

dat doen ze om een pre order in het systeem te kunnen zetten ze raden naar een datum zodat ze geld binnen kunnen halen of reserveringen
30g lol daarvoor vendor ik ze(bij wijze vandan he) ik verkoop ze voor 75g per stuk. Dus dat schiet wel op :P

Arghhh wat een klote avond gister.

Redelijke raid naar Kael'thas echter we moesten 2 iets undergeared mages meenemen dus onze aoe groep was 3 mages, 3 locks voor de wapens iets wat normaal al net aan was met 6 gegearde aoe. Dit werd dus ook ons probleem, de eerste 2 uur geen try waarbij we P3 haalden omdat de wapens gewoon niet snel genoeg neergingen. Telkens als de adds tot leven kwamen nog 2-3 wapends up en de rest down vlak voor dat ze tot leven kwamen, hierdoor hadden we loot problemen en waren mensen steeds te laat op hun plek was whipes tot gevolg hadden ong halverwege P3. Toch maar gaan reclearen en toen D/C'de een van de mages, gereplaced met een lock en maar weer proberen.

eerste try ging al een stuk beter, echter de lock tank ging dood omdat zijn healer net de laat was met in positie komen. try erna ging ineens een heel stuk beter, alle wapens behalve de axe dood op tijd en de axe op 15% toen de adds tot leven kwamen. hierna een perfecte P4 (voor het eerst) dus kwamen we in P5 met 2-3 man dood. Echter de eerste flying phase ging het mis en een 30% whipe was het gevolg. toch goede progress, 69% was het vorige record. Daarna konden we nog 1 try doen voordat mensen weg moesten alles ging weer goed totdat er miscommunicatie was over een egg tijdens the flying phase. Er was een phoenix op 5% oid blijven steken dus alle dps werd daar heen gestuurd om de egg te killen zodra de phase over was. Helaas echter was dit te snel gebeurt waardoor veel DPS in the chain lightings kwam en doodging, 8% whipe.

Deze week moet ie echt neer ffs!
Gedoe
Reg. datum: 20 december 2000

Gisteren tweede trie-avond op Vashj..... 11(!!!) wipes met 2 shield generators down als beste attempt.

Eerst problemen met loslopende striders, deels opgelost door meer DPS op de striders te zetten, wat helaas ten koste ging van de DPS op elementals (en daardoor indirect ten koste van core-overgooien).

Tsja, het was nog maar de tweede trie-avond, en ook een aantal mensen (waaronder ikzelf) voor de allereerste keer; maar ik hoop dat de verdere progress sneller gaat; anders blijven we hier nog wel 4-5 weken op steken :/

[edit]
Iets anders; wat denken jullie dat de gathering profession zal zijn voor Inscribing? Iemand uit de guild ging uit van Skinning. Als dat zo is moest ik misschien maar eens zorgen voor een voorraadje leather tegen de tijd dat WotLK uit dreigt te komen

Seraphin wijzigde dit bericht 27-02-2008 15:25 (19%)

Draeg 70 Tauren Druid @ Kul Tiras 0 / 47 / 14

.... until the reaper sings
Reg. datum: 15 januari 2000

Mjah reroll van dps naar healing is ook het leukste wat ik heb gedaan het afgelopen jaar qua raiding.

Pre tbc met me mage geraid tot in naxx, en altijd zeiken op de healing als je aoe'end ten onder ging.
In tbc nog een tijdje als enhancment geraid, maar ik raakte frustie met mezelf omdat je dan wel leuke buffs gaf maar kara/gruul/ssc zijn nou niet echt de meeste melee friendly instances.
Ook werd ik het zat om steeds achter die zooi aan te rennen :)

Ik had net besloten om resto te gaan toen m'n eigen guild belly-up ging en ik mee kon naar Denial, heb dus ook "leren" healen in 25mans instances, en tbh it is echt super leuk om te doen.

Ik had gelukkig wel wat healing gear opgepakt in kara dus was niet helemaal undergeared voor die instances maar ik heb het er regelematig erg moeilijk gehad en mana potten werden aan de lopende band geslikt.
Gelukkig kan ik nu healingwise redelijk meekomen en is me gear ook niet echt meer een issue.

Ben nu een altje aan het opstarten (lvl14 druid/lock/pala) maar kan niet echt beslissen welke ik mee verder wil, ik heb al een 70mage dus dan is lock maybe niet zo heel veel verschilllend.
En ik zou graag wat willen tanken later, dus dan zou je weer op de pala/druid terug vallen..

keuzes, keuzes, keuzes..

Breathe
"Everything that is, is alive."

Reg. datum: 27 februari 2001

quote:
Seraphin schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:24:
[edit]
Iets anders; wat denken jullie dat de gathering profession zal zijn voor Inscribing? Iemand uit de guild ging uit van Skinning. Als dat zo is moest ik misschien maar eens zorgen voor een voorraadje leather tegen de tijd dat WotLK uit dreigt te komen
Ik denk misschien wel enchanting (de mats dan). Dat klinkt in mijn oren logischer dan skinning.
Reg. datum: 04 juli 2002

even een oude discussie omhoog halen..

(sommige) pvp specced mensen ZUIGEN in PvE.

dmg report van heroic ramparts run

1 Borgmeister 1049039 Frost mage (had fire gear, was vergeten te respeccen. top gast. in PvE gear)
2 Dyabolis 496449 Spriest in full S1 gear
3 Keszo 481454 warlock in full S1 gear met SL/SL spec
4 Beestje 353851 prot paladin
5 Nezdali 38 healer

de mage wtfpwnde de andere als een malle.. wat een prutsers... "the mobs die too fast, so i dont use dots" zei de warlock.. zat ie Sbolts te spammen.. en incinerate 8)7

Asus P5B, C2D E6600, 8800GTX 786 Mb, 2Gb 533 MHz geheugen, 2x 1 TB samsung spinpoint HDD

Housemusic
Reg. datum: 12 oktober 2004

quote:
tomvdburg schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:42:
"the mobs die too fast, so i dont use dots" zei de warlock
Daar zit wel wat in.

Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978 WAR: Nix, Chaos Zealot @ Karak Izor

Mac Rules!
Reg. datum: 19 oktober 2007

quote:
HanH schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 15:41:
[...]

Ik denk misschien wel enchanting (de mats dan). Dat klinkt in mijn oren logischer dan skinning.
volgens mij is het zo dat inscribing een opzichzelf staande profession is zonder dat hiervoor een gathering prof nodig is. Het gaat om het schrijven van spreuken en inscripties maken zodat je spells beter worden.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: