Reg. datum: 27 oktober 2007
WoW: 70 mage. 70 warrior 65 rogue. 60 mage 60 warrior. 63 hunter. 60 paladin. 53 lock. 38 priest
Forum » Spielerij » Spielerij - Games & Discussies » Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last
Nieuw TopicWoW: 70 mage. 70 warrior 65 rogue. 60 mage 60 warrior. 63 hunter. 60 paladin. 53 lock. 38 priest
Ik zou beginnen met addons halen, Healbot + decursive (healbot decurse/dispell/depoison/cure disease werkt niet zo lekker) Opzich gewoon luisteren naar diegene die al ervaring hebben, en kijken wat die doen. Met healbot kun je focus houden op een bepaald target MT b.v. en door te klikken in addon eventueel de rest healen. Voorderest opletten met shackle, je pots goed gebruiken. Maarja je bent daar om te leren ze kunnen niet verwachten dat je gelijk 'de uber priest' bent. Een hoop priests hebben ervaring opgedaan in eerdere 40 man instances wat een hoop scheelt.quote:TripleM schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:19:
Ik heb sinds kort m'n tweede level 70, een holy priest (23/38/0, dus met Imp. Divine Spirit). Ik had gelukkig goed gespaard dus heb m'n mooncloth healing set, en ben me nu wat aan het inlezen over het healen op wat hoger niveau. Instances healen, zeker normale, is bijna altijd een eitje, maar raids is een ander verhaal natuurlijk.
Ik lees veel over stopcasting, maar ik snap niet helemaal wat het doet (naja, stoppen met casten natuurlijk), en waarom ik het zou moeten gebruiken (waarom dat ipv springen of lopen om een heal te cancelen). Kan iemand me dat misschien uitleggen? En heeft het nog wel nut om lagere level spells te gebruiken? Ik zag ook in de 2.4 patch notes het een en ander staan daarover geloof ik, dus weet niet of ALS het handig is, dat met de komst van 2.4 nog steeds zo is.
Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.
Troxje Female Troll Shaman lvl 70, Gummibeer lvl 70 undead warlock, Rotsblok lvl 45 BE paladin, Hielnix lvl 52 Tauren druid, Nomananocry lvl 59 orc warrior - Genjuros
Ja dat is helemaal waar.quote:prutser001 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:32:
Maarja je bent daar om te leren ze kunnen niet verwachten dat je gelijk 'de uber priest' bent. Een hoop priests hebben ervaring opgedaan in eerdere 40 man instances wat een hoop scheelt.
[Nordrassil--> Oakfriend lvl 70 dorf priest ~ Sharko lvl 70 NE huntard ~ Lithae lvl 70 NE rogue ~ Sorana lvl 40 NE druid ~ Para lvl 36 Human mage] [Doomhammer--> Ironbreaker lvl 40 Human warrior]
Nee dat zou gewoon moeten werken. De vraag is of Shadowstep of Mutilate beter werkt, maar dat hangt meer van je teamgenoten af.quote:Luthiena schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:22:
[...]
Yup. The rogue heeft een mutilate spec met full vile poisons. Zou hij beter ShS kunnen speccen voor de mobility?
Een rogue kan een Paladin vrijwel helemaal uitschakelen op Healing-gebied, omdat hij geen HoT's heeft. Gooi er wat frostbolt bij en hij is binnen notime dood. Als je een Priest pakt, krijg je HoTs zoals PoM en Renew, daarbij ook nog focussed will. Dit zorgt ervoor dat de Priest véél moeilijker downgaat dan een Pala.quote:Betthen schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:24:
[...]
Hmm hoezo dan? Wat ik meemaak is dat een paladin hard moeilijk neer te krijgen is , met zijn plate enzo. Met een rogue op je tegenstander priest/druid, en jou priest offensief aan het dispellen, is die priest sneller neer als de paladin. Rogue tegen priest/druid is zo veel meer dsp dan op een loladin. Verder zijn 50% (alle horde priests) in arena UD, dus hebben ze meer mogelijkheden om uit cc te komen en paladin te halen. Paladin op sheep, om te zorgen dat hij zijn shield gebruikt (wat natuurlijk weggehaalt word door priest massdispell)
Priest zonder paladin healing (want paladin is op sheep) is makkelijk neer te halen door een rogue/mage/priest(dispeller), dan een paladin terwijl de priest op sheep is.
Myzt - 70 UD PvP Rogue! - Trollbane
Ja, healen geeft om de 1 of andere reden 'voldoening', ikzelf was pretbc shadow tot een paar maanden op lvl 60, toen was het toch nodig om er een holy bij te hebben voor MC/AQ20 toendertijd, het nadeel vondt ik dat toen je dus van level 60 naar 70 moest je ineens weer shadow moest worden om 'iets' te kunnen doen, dood healen werkt niet, ik had uiteraard 0.0 spelldmg gear en dan is shadow zijn niet leuk meer. Ben nu blij weer holy te zijn, en ja mijn 'vuurdoop' in kara was ook niet echt leuk, ik liep namelijk nog half in spelldmg gear, 777+healing buffed zuigtquote:Oaky schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:49:
[...]
Ja dat is helemaal waar.
Ik ben zelf 4 weken na de TBC release gererolled van main (Hunter--->Priest), en ik heb dus alleen in TBC leren healen.
M'n priest was met de release van TBC lvl 55 en ik heb wel nog Pre-TBC instances gehealed zoals Ubrs en Lbrs, maar dat was niet echt benoemens waardig![]()
Ik wil niet zeggen dat ik een een uber priest ben, en daardoor een paar veren in me eigen reet oprobeer te steken, maar ik kan zeker wel m'n mannetje staan.
En dat alleen in de 5 man's en heroic's geleerd.![]()
Toen ik voor het eerst kara inging, was dat zo ongeloofelijk vreemd voor mij, omdat ik natuurlijk altijd dps was geweest.
Maar op het moment ben ik full epic, en het klinkt mss gek maar ik zou b.v. ook helemaal niet meer shadow willen zijn.
Healen geeft veel zelfvoldoening, en is ook iets waar je trots op kan zijn.
Supermicro X7DAE, 2 x Xeon 5160, 8gb Kingston FB-Dimm 2 x 1TB Samsung, 2 x 320gb Seagate, Radeon 3870, Vista Ultimate.
Ja dat is zeker, en als je dat niet lukt kun je beter gaan rerollen of gewoon stoppen met WoW.quote:Mysteri0uZ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:50:
Een rogue kan een Paladin vrijwel helemaal uitschakelen op Healing-gebied, omdat hij geen HoT's heeft.
Ben ik niet met je eens, als je als rogue tegenover een druid staat.quote:Mysteri0uZ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:50:
Een druid pakken is riskant, want als Rogue heb je daar al je Cooldowns voor nodig. Als de druid leeft na al je cooldowns - Goodgame maar de druid pakken lukt nooit meer.
Het healen lukt me ondertussen wel hehe, ik loop ten slotte in SSC en TK rond en het zal niet zo heel lang meer duren voordat we MH en BT gaan doen.quote:prutser001 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:56:
Succes iig met healen, wen er maar vast aan dat het altijd de healers fout is
Oaky wijzigde dit bericht 27-02-2008 12:04 (20%)
[Nordrassil--> Oakfriend lvl 70 dorf priest ~ Sharko lvl 70 NE huntard ~ Lithae lvl 70 NE rogue ~ Sorana lvl 40 NE druid ~ Para lvl 36 Human mage] [Doomhammer--> Ironbreaker lvl 40 Human warrior]
Mysteri0uZ wijzigde dit bericht 27-02-2008 12:03 (30%)
Maar je moet er wel rekening mee houden dat er nog iemand rondloopt in een 3v3 die niet ge CC'd is en jou het leven flink zuur kan maken zoals een hamstringende warrior. een slowende mage, een andere rogue of lock met juiste spec die jou forced om je CD's te burnenquote:Oaky schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:58:
[...]
Ja dat is zeker, en als je dat niet lukt kun je beter gaan rerollen of gewoon stoppen met WoW.![]()
[...]
Ben ik niet met je eens, als je als rogue tegenover een druid staat.
Een rogue moet een druid wel neer kunnen krijgen, duurt alleen wat langer maar moet zeker wel lukken.![]()
Ik ben nu redelijk gegeared op m'n rogue, en ik krijg een druid (die eerst zichzelf aan het healen is, en/of daarna in bear weg probeert te komen) toch wel redelijk snel neer hoor.
Het enige irritante zijn zijn HoT's en instant heals, maar dan nog moet het echt wel lukken.
En ik gebruik echt niet al m'n CD's hoor!
Luthiena wijzigde dit bericht 27-02-2008 12:51 (2%)
Reden: spelvout
WoW: 70 mage. 70 warrior 65 rogue. 60 mage 60 warrior. 63 hunter. 60 paladin. 53 lock. 38 priest
Ja is ook weer waar, ik ging eigenlijk uit van mijn schrale arena ervaring met 2v2, waarbij ik altijd met een resto druid de spreekwoordelijke ring inga.quote:Luthiena schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:05:
[...]
Maar je moet er wel rekening mee houden dat er nog iemand rondloopt in een 3v3 die niet ge CC'd is en jou het leven flink zuur kan maken zoals een hamstringende warrior. een slowende mage, een andere rogue of lock met juiste spec die jou forced om je CC's te burnen
EDIT: Of de bovengenoemde hunter idd
Dat had ik ok gedaan toen ik voor het eerst naar kara ging (ik ben warriorquote:BlaSfem0n schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:57:
[...]
Heb spijtig genoeg bij ve violet eye de caster dps ring gekozen, maar vanaf honored rep kan ik die tegen betaling inwisselen had ik gehoord.
We hebben het toch over Rogue/Mage/Priest team , waar je in speelt. Dan heb je toch een priest om Hots/shield enzo te dispellen?quote:Mysteri0uZ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:50:
[...]
Een rogue kan een Paladin vrijwel helemaal uitschakelen op Healing-gebied, omdat hij geen HoT's heeft. Gooi er wat frostbolt bij en hij is binnen notime dood. Als je een Priest pakt, krijg je HoTs zoals PoM en Renew, daarbij ook nog focussed will. Dit zorgt ervoor dat de Priest véél moeilijker downgaat dan een Pala.
Een druid pakken is riskant, want als Rogue heb je daar al je Cooldowns voor nodig. Als de druid leeft na al je cooldowns - Goodgame maar de druid pakken lukt nooit meer. Het beste is om een druid te counterspellen op een Cyclone en heb dan te fearen/blinden.
nawintjuh wijzigde dit bericht 27-02-2008 13:14 (19%)
AMD X2 4600, Abit K9NS, SB Audigy SE/Realtek HD, G-Force 7900GS, 2GB DDRII Geil 800mhz, 2x 500GB Seagate, HP 19" Widescreen, X540 5.1/Stereo, Antec Sonata Lifestyle II
Lifebloom dispellen convert deze in een instant heal als ik het goed heb.quote:We hebben het toch over Rogue/Mage/Priest team , waar je in speelt. Dan heb je toch een priest om Hots/shield enzo te dispellen?
De priest hoeft niet te healen? Als je RMP speelt heeft je Priest het druk genoeg met het uphouden van je Mage.quote:Betthen schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:03:
[...]
We hebben het toch over Rogue/Mage/Priest team , waar je in speelt. Dan heb je toch een priest om Hots/shield enzo te dispellen? Zoals hierboven gezegd wordt werkt Lifebloom dispellen ook negatief.
Klinkt mooi, laat me weten hoe het gingquote:nawintjuh schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:11:
Hey Mys, ik heb je advies opgevolgd![]()
Ik heb het best goed opgelost, al zeg ik het zelf.
Ik had 3*8 res gems, waarvan je zegt dat het in principe waardeloos is. Die heb ik vervangen met 3*8 hit.
24hit > 21 hit, dus de WSC kon de bags in.
Daarnaast had ik nog een res/sta gem die ik vervangen heb met een agi/sta gem.
Uiteindelijk betekenen deze wijzigingen concreet:
- 3 hit meer
- 4 agi meer
- 72 AP meer en 278 on use voor burstsituaties.
- 24 res minder
- Geen 1k armor ignore
Lijkt me een hele goede deal tbh![]()
Alle stukjes vielen goed op hun plaats. Ik vond het zuur om die WSC weg te doen omdat ik al zo weinig hit had, maar doordat 8res onzinnig is, kon ik dat veranderen naar 8hit waardoor ik opeens wel goede hit had, en zo die mooie Bloodlust kon equipen.
Binnenkort eens ff testen hoe dit allemaal in de praktijk werkt.
Mysteri0uZ wijzigde dit bericht 27-02-2008 13:26 (6%)
Maja, wilde eingelijk zowiezo eerst als elemental kara raiden, en dit alleen maar als er nog eventueel backuphealing nodig is. Anders voor dps ging ik wel op men hunter mee + deze heeft tenminste wat CC (wat ik wel mis op een sham). Maar he lijkt er nogal op dat we zeer binnenkort een tweede kara-groep gaan starten en dat het nodig kan zijn om een extra healer voor de groep te hebben. Ik ben een vriendelijke kerel dus wil wel men sham resto speccen ervoorquote:Nivado schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:56:
[...]
Dat had ik ok gedaan toen ik voor het eerst naar kara ging (ik ben warrioren had blind de eerste de beste quest gekozen). Gelijk een ticket aangemaakt en een half uur later was de ring uit mijn inventory verdwenen en de quest gereset, zodat ik alsnog de Tank chain kon doen.
Inmiddels heb ik 2 betere Tank ringen en ga ik hem inruilen voor de melee dps ring, hier moet je inderdaad Exalted voor zijn.
Hoe kun je in godsnaam "per ongeluk" een character verwijderen?quote:Placid_K schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:30:
Kreeg net te horen van een collega dat hij per ongeluk een character heeft verwijderd met 1700g!Heeft een ticket aangemaakt, maar of ie het ooit terugkrijgt?
Of gewoon je gezonde verstand erbij houden, en niet blindelings op delete drukken...dan nog lijkt het me zeer sterk.quote:
Wut? PvP-ers die gold hebben? world first? : Pquote:Mysteri0uZ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:23:
[...]
Owja Trollie, bedankt hè. 7k Gold! =D
Jewelcrafting + Arena punten sellen in 2 vs 2 werkt lekker, zelfs Inczz krijgt zo 400G per week voor 3 min werk.
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
Troxje Female Troll Shaman lvl 70, Gummibeer lvl 70 undead warlock, Rotsblok lvl 45 BE paladin, Hielnix lvl 52 Tauren druid, Nomananocry lvl 59 orc warrior - Genjuros
Ik speel de priest trouwens, niet mage (betthen/dentarg). En we hebben het over DPS + 2 healers. Die dps is 90% een warrior (10% een rogue). Een warrior kan in 2on2/3on3 bijna geen damage doen in het begin van het gevecht door priest shield, zijn rage blijft te laag dan. Priester hoeft dus bijna geen tijd te besteden aan healen (alleen maar instants, zoals renew, shield, pom). De rest van de tijd kan hij makkelijk besteden aan dispellen offensief/mana drainen.quote:Mysteri0uZ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:23:
[...]
De priest hoeft niet te healen? Als je RMP speelt heeft je Priest het druk genoeg met het uphouden van je Mage.
[...]
Asus P5B, C2D E6600, 8800GTX 786 Mb, 2Gb 533 MHz geheugen, 2x 1 TB samsung spinpoint HDD
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last
Dit topic is gesloten.