Oh yeah? Define well-adjusted.

W00t, gisterenavond een paar heel rare pogingen tot Ramparts gedaan met een guildie (waarbij iedereen blijkbaar aan het prutsen was, en vooral ik dan). Uiteindelijk krijgen we een groepje bijeen waarin een groot deel guildies zit. Vrij snelle run vanaf dan, tot de baas: paar missers en whipe op de draak.
Na een corpse run, nieuwe ronde nieuwe kansen. Alles gaat goed, drakenrijder dood, draak op haartje van dood, ik achtervolg dat beest, paar Judgement of Righteousness, Hammer of Wrath, "Killing Blow".
Oh, leuk, ik als pala killing blow, hoe komt dat? Wel, omdat drie van de vijf al een tijdje dood bleken! Had echt zo een /yell SPAARTAAAAAAA gevoel. Geen mooie loot van de chest, maar tijdens de run al een paar mooie stukjes mogen nemen (light touched breastplate en mooie ring), dus ikke happy.
(Ok, tis normal, tis niet raiden en tis ook niet mijn first kill zelfs, maar soms is zelfs zoiets gewoon leuk om meemaken).
Tijd om verder te gearen... Nu eerst honored met Honor Hold worden (5999/6000, moet me nog één q zoeken die ik snel kan indienen).
Only a hitman or a gamer would shoot a person in the face - Jack "the Joker" Thompson
Origin, Bullfrog, Westwood, DICE, Maxis. Pandemic and Bioware must be so thrilled to be in such good company.