Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 19 augustus 2001

quote:
Alpac schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:33:
Hey ik had een vraagje ik heb een lock binnen gescoord van een vriend level 64 omdat hij geen zin meer heeft om te levelen .
Maar ik had een paar vraagjes :

1 : Wat is het beste build wat ik momenteel kan nemen ?
2: als ik ga raiden op wat moet ik letten
3 : Wat is de beste manier om mijn gear te verzamelen ( ik weet wel raiden maar ik bedoel in stappen )
4: waar moet ik op letten met de gear die ik kies ?
5: welke volgorde van spels is het beste om de dps meters te toppen ?
0: dat is illegaal
1: wat ga je ermee doen?
2: wat ga je raiden? welke build wil je ? etc
3: quests instances, of arena en BG
4: of hij bij je spec past
5: elite? non elite? caster? player (if so welke class) ? elite mob? boss mob? welke gear heb je ?

in het kort: ga gewoon es spelen ;)

50 Burglar -> Laurelin (kinship: Annon Amarth raidgroup: Raids R Us)

Super Saiya-Jin 4!

1: Affliction voor pve, Soul Link/Siphon life voor pvp
2: Niks wat je al niet weet met wat gezond verstand
3: Instances doen, dan heroics, dan raiden
4: Gear kiezen die spelldamage en stamina heeft, int is iets minder belangrijk door dark pact/life tap, crit heb je ook niet nodig omdat je dots niet kunnen critten
5: In een raid omgeving hangt er teveel vanaf om een definitief antwoord hier op te geven, zorg er alleen voor dat je je dots ververst net nadat ze aflopen en spam tussenin shadowbolts

Videl - lvl 70 Human Warlock <-> Shadewarrior - lvl 70 NE Warrior <-> Nilarato - lvl 70 NE Priest

lawl
Reg. datum: 09 december 2006

quote:
Rappel schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:51:
[...]

0: dat is illegaal
1: wat ga je ermee doen?
2: wat ga je raiden? welke build wil je ? etc
3: quests instances, of arena en BG
4: of hij bij je spec past
5: elite? non elite? caster? player (if so welke class) ? elite mob? boss mob? welke gear heb je ?

in het kort: ga gewoon es spelen ;)
Ik heb het gekregen ;)
tjah dat is illegaal maar ja wat moet ik anders met zon schattig gnome female warlock ?

1: het liefst raiden
2: ik hoop hier en daar gelezen dat in het begin affli het best is
3 : in het begin ga ik sparen voor s1 weapons rest van mijn gear zal uit pve gear bestaan
4:
5 : elite's vooral raiden ;)

bla bla

Hbass

Vandaag ben ik maar op het idee gekomen om te stopppen met het spel. reden is dat het veels te frustrerend is.. te veel bugs... eindelooze corps runs. imbalance.

Rimel XXL @ 2.7 ghz lippenstift.. XP @1833MHz, XFX 6800LE @12/6 blalba Winbond BH-5 . schaap lokken > uitholle > pc erin bouwe = schaapmod

lawl
Reg. datum: 09 december 2006

quote:
HStyles schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:12:
Vandaag ben ik maar op het idee gekomen om te stopppen met het spel. reden is dat het veels te frustrerend is.. te veel bugs... eindelooze corps runs. imbalance.
Hmm voor mij is het rustgevend , bugs ? ze worden bijna altijd verholpen ,
Tjah ik snap niet zo goed waarom je zoveel dood gaat :P
imbalance dan moet je eens een andere mmorpg spelen dan zie je pas wat imba is

bla bla

http://www.xs4all.nl/~skleijer/Goldthumb.jpg

http://www.xs4all.nl/~skleijer/Bankthumb.jpg

Eindelijk 100.000 gold \o/

: )

ImdaMned wijzigde dit bericht 29-02-2008 10:18 (6%)
Reden: Ik krijg geen aandacht, my e-peen is crumbling

Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)

WoW
Reg. datum: 28 april 2006

Vandaag weer "lekker" zitten wipen op RoS. De hele tijd ~15% in phase 2.
Beste was geloof ik 8%, die manadrain is nog net iets te snel omdat er elke keer nog wel minimaal 1 deaden interrupt wordt :(
Zondag hopelijk MH weer in 1 nacht clearen en dan moet RoS maandag toch wel down gaan imo. :)
Het heeft zo ze voordelen als je casual raid (maar wel erg fanatiek wanneer er raids zijn (in totaal 4 dagen van 3 uur per raid)). Maar RoS zit net op zo'n punt dat we het net niet redden om alles te clearen voor hem in 1 avond (mischien volgende week wel, maar deze week deed bloodboil irritant) waardoor je toch vrij beperkte tijd hebt om te oefenen.
Ik hoop dat MH net als vorige week wel weer een 1 night show wordt, dan zijn er en weer wat mooie upgrades te verdelen en hebben we een keer een hele avond voor RoS :)

Shambek 70 Shaman / Ony 67 Priest / Boompje 63 Druid / Croguette 61 Rogue | Alliance @ Hellscream

is een lief konijntje

ikisscheef

eendje wijzigde dit bericht 29-02-2008 00:38 (95%)

blup

quote:
Pfft maar 1 epic gem :P?
quote:
HStyles schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:12:
Welke bugs dan :P? meesten worden toch redelijk snel opgelost(sommige niet zoals vanish etc)
Eindeloze corpse runs?zit je undergeared op een pvp server :o?

Little_captain wijzigde dit bericht 29-02-2008 04:04 (44%)

Game bak:E 8400 @3.6GHZ, XFX 8800GTX Core:658MHz Memory:2130Mhz, 2048 DDR II Corsair + 1024 Kingston DDR II @ Dual Channel 800Mhz 5-5-5-12 , Asus P5K Pro

quote:
Luthiena schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:09:

En op een gegeven moment kwamen we tegen een warrior/pala. Ik was nogal onzeker welke eerst aan te pakken en uiteindelijk toch gekozen de pala te DPSen en de warrior te CC'en. We wonnen wel uiteindelijk na een erg leuk gevecht maar denk uiteindelijk toch dat we de pally hadden moeten CC'en.
Je kunt een pally niet sheepen een 2v2, hij cast gewoon Blessing of Sacrifice op de warrior.

Reverse the changes too lifebloom plz

edit: ow sorry dit is een NL forum
plz maak lifebloom zoals het was

Reg. datum: 26 maart 2007

jaja ook de attunement voor karazan vervalt :P ik was me al aan het afvragen waarom die er nog was

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

quote:
Mili schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 05:34:

Alleen als paladins hun oude regen terugkrijgen :P

Maegrim & Maegrom, <DarkStorm> @ EU-Al'Akir

quote:
Locks schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 06:59:
jaja ook de attunement voor karazan vervalt :P ik was me al aan het afvragen waarom die er nog was
link? had het nog niet gezien, maar zou het wel logisch vinden.

je hebt alleen zeker wel de quest chain nodig voor die ring?
quote:
Maegrim schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 07:47:
[...]

Zodra warriors hun oude defense terug krijgen.
en ow ja pala regen is ruim voldoende, toen je op crit heals 100% teruggave had was dat niet so super goed, omdat er geen crit gear was nu is het loaded met crit gear.

Kevinp wijzigde dit bericht 29-02-2008 08:33 (36%)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

<Denial> [s]Moonkin[/s]

quote:
Maegrim schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 07:47:
[...]

/NO

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

quote:
Alpac schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:33:
Hey ik had een vraagje ik heb een lock binnen gescoord van een vriend level 64 omdat hij geen zin meer heeft om te levelen .
Maar ik had een paar vraagjes :
Ga je inlezen over wat een Warlock allemaal kan, welke spells deze heeft, etc. Anders ben je niet veel beter als elke andere eBay'er. Normaal leer je een class spelen tijdens het levellen, als je dat nooit gedaan hebt, zou ik toch minstens info gaan opzoeken.

Leuk om hier te horen hoe je je talents moet indelen, en welke knoppen je moet indrukken, maar a) dat gaat fout als er iets onverwachts gebeurd, b) dat lijkt me onwijs saai.

Ayokiwa <Omen> - L70 NE Resto Druid op EU-Eonar
Cutanna <Seven Inch Unbuffed> - L11 BE Rogue op EU-Blade's Edge

Authenticating...

Goed, afgelopen 2 dagen bezig gehouden met de epic flightform-questline. Ik vind het maar vreemd eerlijk gezegd. Eerst een serie ontzettend simpele quests, en dan *poef* heroic instance nodig. Waarom mocht dat nou weer niet op normal?

Niet dat ik wil whinen hierover, maar ik vind het een nogal groot verschil in niveau opeens.
quote:
Mili schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 05:34:

Dood aan alle mensen die plz serieus gebruiken. :(

Falcon, this is Blue Raven, the goose has nested. Repeat, the goose has nested.

<Denial> [s]Moonkin[/s]

quote:
Miles Teg schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:39:
Goed, afgelopen 2 dagen bezig gehouden met de epic flightform-questline. Ik vind het maar vreemd eerlijk gezegd. Eerst een serie ontzettend simpele quests, en dan *poef* heroic instance nodig. Waarom mocht dat nou weer niet op normal?

Niet dat ik wil whinen hierover, maar ik vind het een nogal groot verschil in niveau opeens.

[...]

Dood aan alle mensen die plz serieus gebruiken. :(
Dood aan alle mensen die anderen dood wensen.... :P

Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW

Gister tot 291 JC gekomen op mijn shaman. (lange leve +5 to JC zullen we maar zeggen).
Mijn voorraadje gems (non-outland) is nu wel aardig op maar maakt zoveel niet uit. Met 2 avondjes minen door mijn warrior (die lvl35 shaman trekt het toch nog niet) in Silithus (en wat andere streken, moest ook nog wat mithril) viel dat iig ook nog mee om te doen.

Nu nog 15 lvls op mijn Shaman doen zodat ik 300+ kan goed.
Met 300+ JC zou mijn efficiëntie in het geld verdienen met professions weer wat moeten stijgen. (als ik die braided eternium chain ergens kan vinden om te maken).

Heb iig nog een voorraadje green gems om het eerste stuk van 300->360 op te pakken.

Oh yeah? Define well-adjusted.

W00t, gisterenavond een paar heel rare pogingen tot Ramparts gedaan met een guildie (waarbij iedereen blijkbaar aan het prutsen was, en vooral ik dan). Uiteindelijk krijgen we een groepje bijeen waarin een groot deel guildies zit. Vrij snelle run vanaf dan, tot de baas: paar missers en whipe op de draak.

Na een corpse run, nieuwe ronde nieuwe kansen. Alles gaat goed, drakenrijder dood, draak op haartje van dood, ik achtervolg dat beest, paar Judgement of Righteousness, Hammer of Wrath, "Killing Blow".

Oh, leuk, ik als pala killing blow, hoe komt dat? Wel, omdat drie van de vijf al een tijdje dood bleken! Had echt zo een /yell SPAARTAAAAAAA gevoel. Geen mooie loot van de chest, maar tijdens de run al een paar mooie stukjes mogen nemen (light touched breastplate en mooie ring), dus ikke happy.

(Ok, tis normal, tis niet raiden en tis ook niet mijn first kill zelfs, maar soms is zelfs zoiets gewoon leuk om meemaken).

Tijd om verder te gearen... Nu eerst honored met Honor Hold worden (5999/6000, moet me nog één q zoeken die ik snel kan indienen).

Only a hitman or a gamer would shoot a person in the face - Jack "the Joker" Thompson
Origin, Bullfrog, Westwood, DICE, Maxis. Pandemic and Bioware must be so thrilled to be in such good company.

quote:
DexterBelgium schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:56:
Na een corpse run, nieuwe ronde nieuwe kansen. Alles gaat goed, drakenrijder dood, draak op haartje van dood, ik achtervolg dat beest, paar Judgement of Righteousness, Hammer of Wrath, "Killing Blow".
Ik had gisteren ook killing blows, op Lurker en Morogrim. :P Liepen met zeven warriors in SSC rond voor attunements. :D

Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>

Na de SSC raid besloten om Doomwalker eens te spanken en zowaar ging ie nog dood ook (1st try, lol)
Helaas geen gun, maar het was desalniettemin een leuke avond :)

Hunter - EmeraldDream

quote:
DexterBelgium schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:56:
W00t, gisterenavond een paar heel rare pogingen tot Ramparts gedaan met een guildie (waarbij iedereen blijkbaar aan het prutsen was, en vooral ik dan). Uiteindelijk krijgen we een groepje bijeen waarin een groot deel guildies zit. Vrij snelle run vanaf dan, tot de baas: paar missers en whipe op de draak.

Oh, leuk, ik als pala killing blow, hoe komt dat? Wel, omdat drie van de vijf al een tijdje dood bleken! Had echt zo een /yell SPAARTAAAAAAA gevoel. Geen mooie loot van de chest, maar tijdens de run al een paar mooie stukjes mogen nemen (light touched breastplate en mooie ring), dus ikke happy.

(Ok, tis normal, tis niet raiden en tis ook niet mijn first kill zelfs, maar soms is zelfs zoiets gewoon leuk om meemaken).

Tijd om verder te gearen... Nu eerst honored met Honor Hold worden (5999/6000, moet me nog één q zoeken die ik snel kan indienen).
de daily PvP quest?

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

quote:
TepelStreeltje schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:05:
[...]
Over mana verhaal van hunters, heb zelf echt 0 manaproblemen. Fel mana potions en major rejuv's ftw.
Mja heb gisteren is wat zitten proberen in kara en gewoon geen enkele pot gebruikt (aran/illhoof/prince/ns) gewoon salv vervangen voor wisdom en het gaat stukken beter. Viper erbij an dan maar iets minder dps hoor boeiend.

Die fel mana potions staan bij ons nooit in de ah dus moet het maar doen met die standaard dingen.
quote:
Bokkie schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:30:
[...]
Koop mats en laat ze maken door een guildie :) of regel een alt en farm mats en laat ze maken door een guildie.
Mja alt probeer ik ook maar er komt steeds weer wat tussen fietsen :P dan weer een kara dan weer een za run rofl zo schiet het niet op met me druid ^^.

William/Ax3 wijzigde dit bericht 29-02-2008 09:34 (25%)

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess 70 | Bloodelf Mage Axeje 70 |

Reg. datum: 26 maart 2007

quote:
Kevinp schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:32:
[...]

link? had het nog niet gezien, maar zou het wel logisch vinden.

je hebt alleen zeker wel de quest chain nodig voor die ring?
Karazhan
- Players will no longer need the Master’s Key to enter Karazhan. The gates to Karazhan will still require the Master’s Key to be unlocked.

www.worldofraids.com

http://wow.olli.la/screens/lock.jpg

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws