Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last
Nieuw Topicdan zal je potions moeten gebruiken zoals iedereen moet.quote:MantaMania schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:08:
[...]
BM hunters zijn toch echt vreselijk snel leeg daar vergis je je in. En auto shot is haast gelijk aan wanden dus wat dat betreft kan je niet zeggen dat hebben ze tenminste nog.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ik heb em! 2e keer gedropped voor mij heh.quote:Mektheb schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 16:19:
Probeer nog steeds die mount van Shettekhalls Epic flightvorm quest te krijgen wat is dat ding gaaf
KillGhost - NE Rogue lvl 70, Dwarfski - Dwarf Paladin lvl 70 both @ Executus in the guild <eXistenZ>
2249 healing en 150 oid manaregen IC.quote:TroX schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:52:
[...]
Ik zit nu in SSC/TK we clearen tot vashj en kael, maar ik vraag me dan af hoeveel mp/5 je hebt en hoeveel +healing, daarnaast welke rank van je chainheal gebruik je? En een mana pot moet ik dat zien als chainpotten of is het af en toe een pot als het nodig is?
BTW geen healer die me bijhoudt als ik op LootReaver tussen de melee sta en een shadowpriest in de groep heb. +healing gear aan chainheal rank 5 is imba. Laatste voidreaver try stond ik van de 7 healers op 1 met 26% healing done terwijl de nummer 2 op 12% stond. Daarnaast was mijn overhealing ook maar 20%.
Met het goed ophouden van je WS+Totem kom je een heel eind, en qua heals gebruik ik CH rank 4 (krijgt de volle mep mee van je +healing omdat je het boven lvl60 geleerd heb dus geen penalty zoals blizz die ooit heeft ingevoerd voor downranking ), HW en LWH gewoon max ranks maar die use ik niet zo vaak.
Passieve mp5 vind ik zelf zwaar overrated, met mp5 food+totem+ws en als het echt moet een mp5 pot/flask kom je gewoon al een heel eind.
En ik doe cker geen chainpotten meer, 4/5 potjes op een avond is al veel.
Breathe
"Everything that is, is alive."
Omg !!!!,quote:KillGhost schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:18:
[...]
Ik heb em! 2e keer gedropped voor mij heh.
/Bow
/respect
Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 3x Samsung 225BW / 7200 gs
Dat snap ik maar nu ging het om mages vs hunters en jij zei met bow en viper gaan ze niet oom.quote:Kevinp schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:17:
[...]
dan zal je potions moeten gebruiken zoals iedereen moet.
Volgens mij hadden we laatst een avondje vashj tries en had de hunters gemiddeld 30 fel mana pots gepakt en daar vielen de mages bij in het niet uiteraard hebben die de gems iedere try maar goed.
Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest
Reg. datum: 01 februari 2008
Ik had graag gemigrate naar Trollbane, was zelfs al aangenomen voor een trial bij TiC, er later achter komen dat je niet van een PvE naar een PvP server kan. Ik had graag een nederlandse raiding guild gehad.quote:We hebben 12 actieve healers die allemaal 3 tot 4 keer in de week moeten kunnen raiden.
Op het eeste gezicht ziet dat er dus goed uit, maar in de praktijk blijkt dat mensen dit niet redden door allerlei zaken.
Dan heb ik er liever een paar bij zodat je altijd kan raiden en evt wat achter de hand hebt.
Nu hebben we af en toe om 18:00 nog een inschrijving die de raid compleet maakt.
Maar wat je al aangaf een NL-only guild is lastig in stand te houden, omdat er geen actieve NL wow-ers op de server zitten of ze zitten al in een andere MH/BT guild.
Serial, Level 70 Tauren Resto Druid <Aurora>, Quel Thalas---------PSN: SerialNL
WatwatWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT????? Hebben jullie nog een unpenalized spell? NERF!quote:Routed schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 16:19:
[...]
krijgt de volle mep mee van je +healing omdat je het boven lvl60 geleerd heb dus geen penalty zoals blizz die ooit heeft ingevoerd voor downranking
Voor al diegenen die zoveel pots moeten slikken: al eens met die enorme overbodige stapel spirit shards auchenai pots gehaald? Itt tot wat ik dacht kun je die overal gebruiken, dus elke boss in Auchenai geeft je in principe 1 gratis pot (2 spirit shards met buff).
WoW Emeriss :: Doomsayer priest :: Pindle rogue :: Calamity warrior :: Apep warlock
quote:sn0x0r schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 15:42:
[...]
Wacht maar tot je MH/BT gaat doen, hell no dat op de majority van de encounters nog een Hunter op 1 staat, zo wel moet je nieuwe rogue's gaan zoeken.
Even vanuit mijn guild gesproken (offspring dus op trollbane, alles op farm)
kan ik rustig zeggen dat hunters altijd in top 5 staan (wij hebben er 2 tot 3 mee van de totaal 4 in de guild (waaronder ik) )
paar mages echt hoog, paar locks echt hoog en soms rogue in de top 5.
rogues beter hun best doen? sommige bij ons wel, maar der is der 1 die echt te hard ownt, helaas is hij net gestopt met spelen (hlep/escobar) had 1 legendary en skills, gast ging altijd zo ziek hard met dps... niet normaal.
Ik krijg het bijna nooit voor elkaar om agro te trekken, zonder ook maar 1 keer fd.
ik open wel met MD, meestal begin ik pas na 1 andere hunter. (dus eerst zijn MD helemaal gedaan, daarna begin met md en dus dps)
Zelf ben ik echt op het punt in WOW dat alle dps classes goed gebalanceert zijn. hangt meer van de speler af en zijn gear.
Dus trekt je hunter agro, dan doet ten eerste de hunter iets goed fout, omdat hij geen fd heeft gedaan en ten tweede moet de tank wat beter opletten
Wij hebben meestal 3 dps groepen.
2Rogues, 1 warrior, shammie en iets randoms.
2 tot 3 hunters, furry tank, shammie en random (mits 2 hunters)
mages en locks met shadowpriest en shammie
dan nog random groepje, meestal healer groep
en natuurlijk tankgroup.
randoms zijn meestal healers btw, totaal meestal 2 sp's mee.
wij gebruiken vrij veel shammies, chainheal ftw, totems ftw etc. komt ook mede door de wat lage attendency van de pallies en feit dat we weinig priests hebben
Over mana verhaal van hunters, heb zelf echt 0 manaproblemen. Fel mana potions en major rejuv's ftw. alleen bij council word het krap, maarja, gevecht van 10 minuten zonder breaks.
illidan is nog langer, maar daar heb je wat breaks waar je viper weer aan kan zetten of geen mana verbruikt. je hebt dus ook vaker de kans om je pots te gebruiken.
Tis wel fijn om shammie te hebben met mana totem, maar echt niet zo hard nodig.
Gister in MH 1 fel mana pot gebruikt, bij kaz'rogal... viper ftw ^^
krijg alweer zin om keer mee te raiden met jullie snoxor, kijken of het aan onze andere dps's ligt, of omdat jullie hunters gewoon zuigen
TepelStreeltje wijzigde dit bericht 28-02-2008 17:08 (4%)
Ik ben er ook heel erg blij meequote:
KillGhost - NE Rogue lvl 70, Dwarfski - Dwarf Paladin lvl 70 both @ Executus in the guild <eXistenZ>
Welke tip gaf hij dan betreffende jewelcrafting? Of gewoon in het algemeen om voor JC te kiezen.quote:Mysteri0uZ schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 13:23:
Owja Trollie, bedankt hè. 7k Gold! =D
Jewelcrafting + Arena punten sellen in 2 vs 2 werkt lekker, zelfs Inczz krijgt zo 400G per week voor 3 min werk.
nee man ik ben 95% van de tijd een Fire mage 2/48/11 of iets met Arc/fire (als ik mij verveel, maar die spec is na 2 weken ook weer saaiquote:ImdaMned schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:46:
[...]
]
[...]
Ik zou het specifieker richting fire mages / bm hunters willen brengen. BM hunters omdat ze daarmee de dps van spriests verhogen waardoo er meer mana is, en fire mages omdat ze zonder een spriest best wel kansloos zijn : (
Frost is meer mana besparend en kan je nog 18 punten in arcane hebben voor meer mp5 / clearcasting.
maar laatst was ik een keer full frost 2/0/59 voor een paar weken, maar als Frostmage ben ik echt wel sneller oom dan als fire. en als Fire doe ik meer dmg.
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
AMD Athlon 3000+ | 2048 DDR Geheugen | GeForce 7800 GS DDR3 AGP |
je quest doen en iets van 10 fire demons ofzo slachten met Frostbolt (vertragend) > AM > AB dan zal die wel dood zijn.quote:Timocos schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:53:
Als je een mage bent, en al je talentpoints in fire hebt gezet, wat is de beste tactiek tegen vijanden die imuum ervoor zijn? Moet nu namelijk tegen die fire demons enzo vechten (naam vergeten van die grote wandelende rotsblokken), maar geef ze totaal geen schade, en met frost (wat ik dus niet geupgrade heb)gaat het echt ontiegelijk langzaam.
Wil je primal fire farmen respec Arcane of Frost. of farm iets anders en AH
Specs game bak Specs server "Fight the Battle no matter the cost....The world is sick and it is spinning out of control"
AMD64 3500 Winchester | 2x 512MB Corsair XLPT | Asus A8N SLI Deluxe | XFX Geforce 6600 GT | Antec SX830 | iiYama Visionmaster 17 inch | Canon PowerShot S30 - "Geen volk eerst!!!"
Reg. datum: 27 oktober 2007
Gisteren wat 2v2 arena gedaan op mijn mage met een priest. De priest was redelijk goed gegeared echter wel holy PVE specced ipv Disc ivm raiden. Het ging redelijk goed voor een eerste keer we tikten even de 1600 rating aan. We hebben afgesproken dit over 2 week voort te zetten maar dan met een disc spec en zonder bier. De teams waar we vooral problemen mee hadden waren goeie double DPS teams. Op een gegeven moment kwamen we 3 maal tegenover een rogue + elemental shaman en die burstten ons zo hard.. Sheeps lukten gewoon niet door alle interrupts en grounding totem en het was dan ook snel voorbij. Zou dit beter worden met een disc spec? (pain suppression e.d)
En op een gegeven moment kwamen we tegen een warrior/pala. Ik was nogal onzeker welke eerst aan te pakken en uiteindelijk toch gekozen de pala te DPSen en de warrior te CC'en. We wonnen wel uiteindelijk na een erg leuk gevecht maar denk uiteindelijk toch dat we de pally hadden moeten CC'en. Ook hebben we tegen een hunter/priest team gespeeld. Het ging vreselijk toen we de hunter CC'den en de priest wilden killen maar omgekeerd was het een eitje.
Druid/Warrior teams bleken nog het leukst. 1 maal verloren tegen een resto druid/warrior en 1maal gewonnen. Ook speelden we tegen een feral druid en dps warrior. Priest was redelijk snel dood en de Druid zat op 30%. De warrior had max DR's op sheep en zat op 100% maar uiteindelijk toch nog in me eentje gewonnen door de druid hard te dpsen voordat hij kon healen. Was echt geweldig
WoW: 70 mage. 70 warrior 65 rogue. 60 mage 60 warrior. 63 hunter. 60 paladin. 53 lock. 38 priest
Woej, hier snap ik niet veel vanquote:Gohan-san schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:59:
[...]
je quest doen en iets van 10 fire demons ofzo slachten met Frostbolt (vertragend) > AM > AB dan zal die wel dood zijn.
Wil je primal fire farmen respec Arcane of Frost. of farm iets anders en AH
AM = Arcane Missilesquote:Timocos schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:11:
[...]
Woej, hier snap ik niet veel vanAM en AB?? primal fire farmen?? Sorry speel niet zoveel Wow
![]()
AB = Arcane Blast
Primal Fire is een benodigdheid voor craftables
May you live in interesting times!
Dank je voor de uitlegquote:Tular schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:18:
[...]
AM = Arcane Missiles
AB = Arcane Blast
Primal Fire is een benodigdheid voor craftables
Reg. datum: 15 februari 2005
Haha het is toch niet zo moeilijk om tegen jezelf te zeggen dat je maar maximaal zoveel uur per week / dag speelt. Ik vind het een super spel om te spelen maar heb ook nog een sociaal leven natuurlijkquote:Zamoraak schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:49:
Ik wil dit spel ook zoo graag doenAlleen het is gewoon te verslavend voor mij
Reg. datum: 31 oktober 2005
Ik heb er wel is 1tje gezien in een filmpje, die had een kleine bar met de bijbehorende icons erbij die aflopende tijd heeft.
Probeert Warhammer Online uit :)
Zirtox (prot spec warrior) && Callixtus (Destruction warlock) @ Outland
Maar ik had een paar vraagjes :
1 : Wat is het beste build wat ik momenteel kan nemen ?
2: als ik ga raiden op wat moet ik letten
3 : Wat is de beste manier om mijn gear te verzamelen ( ik weet wel raiden maar ik bedoel in stappen )
4: waar moet ik op letten met de gear die ik kies ?
5: welke volgorde van spels is het beste om de dps meters te toppen ?
bla bla
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 44 45 46 47 last
Dit topic is gesloten.