![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Reg. datum: 01 augustus 2002
Voor zover ik weet werkt dit gewoon:quote:Bartjeuhz schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:42:
[...]
ik wil gewoon NS+HT in 1 druk op de knop
/cast Nature's Swiftness
/cast [target=player] Healing Touch
target=player weglaten om jezelf te healen.
Het enige probleem is dat deze macro 1 keer klikken is als je stil staat, en 2x klikken als je beweegt.
Maar voor zover ik weet, kun je daar niet om heen.
Imba macros voor mensen die Teron nog moeten doen:
Macro 1 :
/cleartarget
/targetexact Shadowy Construct
/stopmacro [noexists]
/cast Spirit Chains
Macro 2 :
/targetenemy
/stopmacro [noexists]
/in 1 /run RaidNotice_AddMessage(RaidBossEmoteFrame, "CLICK MACRO2 !!", ChatTypeInfo["RAID_WARNING"])
/in 1 /run PlaySound("RaidWarning")
/cast Spirit Lance
Hoe te gebruiken:
Stop deze twee macro's op je castbar (niet je main bar want die wordt vervangen als je ghosts moet doen) Je krijgt de debuf, ren 20 seconden voor de debuf afloopt weg van de raid. Wacht tot over 2-3 seconden dood gaat. Spam macro 1 totdat de ghost gechained zijn. Nu heb je macro 1 niet meer nodig.
Ga 10 yards voor de constructs staan en draai naar ze toe.
Klik macro 2 eenmalig.
Wacht 1 seconde, je scherm zal een melding geven om macro2 te klikken. Tevens zul je een geluid horen.
Klik macro 2 eenmalig.
Wacht 1 seconde, je scherm zal een melding geven om macro2 te klikken. Tevens zul je een geluid horen.
...
Profit
Doe dit totdat alle ghosts dood zijn. Je kunt langzaam achteruit bewegen terwijl je dit doet de spell is toch insta-cast. Zorg dat de ghost voor je blijven, en druk NOOIT op de macro terwijl hij nog in cooldown zit (1 sec cooldown). Op deze manier kun je het gewoon niet fout doen, tenzij je dus sneller drukt dan je eigen interface je verteld, in welk geval je beter meteen /gquit kunt doen.
Reg. datum: 01 augustus 2002
Wil je zelf wel vaker raiden dan?quote:Omega Supreme schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:31:
Ik heb dus nu gezegd dat de volgende keer dat een raid start 45 minuten uitloopt ik de raid verlaat en dailies ofzo ga doen of een alt levelen en niet meer terug kom. Ik heb verdomme gisteren tussen 19:00 en 23:30 meer dan de helft van de tijd wachtrend op anderen door gebracht.
Want dan lijkt /gquit of een flink aantal /gkick de enige oplossing.
Reg. datum: 27 oktober 2007
Luthiena wijzigde dit bericht 27-02-2008 09:48 (9%)
WoW: 70 mage. 70 warrior 65 rogue. 60 mage 60 warrior. 63 hunter. 60 paladin. 53 lock. 38 priest
Of gewoon een aantal sancties uitvoeren..als je dkp gebruikt, de mensen die de boel ophouden -dkp geven.quote:FireAge schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:34:
[...]
Wil je zelf wel vaker raiden dan?
Want dan lijkt /gquit of een flink aantal /gkick de enige oplossing.
Of zeggen dat ze geen raid spot meer krijgen voor een maand ofzo..moet wel helpen denk ik.
[Nordrassil--> Oakfriend lvl 70 dorf priest ~ Sharko lvl 70 NE huntard ~ Lithae lvl 70 NE rogue ~ Sorana lvl 40 NE druid ~ Para lvl 36 Human mage] [Doomhammer--> Ironbreaker lvl 40 Human warrior]
Currently Playing: UT3, DMC4, Halo 3, WoW - XBtag: Kishii PSN: Kishiidotnl
Mace...mace stun ftwquote:Kishii schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:46:
Mijn warrior eindelijk lvl 70, en meteen maar 16k honor gegrind gisteren.. Ik zit met een klein probleem, moet ik voor de 2h mace of voor de 2h sword gaan?
[Nordrassil--> Oakfriend lvl 70 dorf priest ~ Sharko lvl 70 NE huntard ~ Lithae lvl 70 NE rogue ~ Sorana lvl 40 NE druid ~ Para lvl 36 Human mage] [Doomhammer--> Ironbreaker lvl 40 Human warrior]
Reg. datum: 27 oktober 2007
Sowieso mace. Voor sword wil je eerst zieke gear hebben.quote:Kishii schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:46:
Mijn warrior eindelijk lvl 70, en meteen maar 16k honor gegrind gisteren.. Ik zit met een klein probleem, moet ik voor de 2h mace of voor de 2h sword gaan?
WoW: 70 mage. 70 warrior 65 rogue. 60 mage 60 warrior. 63 hunter. 60 paladin. 53 lock. 38 priest
Zo moeilijk is dat niet, tenzij je met weinig tanks bent en ze veel moeten lopen. Ja ze moeten springen, maar dat weten ze toch na 1 try wel weten. Je mag gewoon nooit door die flame geraakt worden. Wij hadden dat na 1 try al wel doorquote:woest85 schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:29:
[...]
ja, phase 1, maar moet zeggen dat ik dat naar beneden springen als tank zwaar onderschatte3 hits en dood, zelfs met bijna 19k health bufffed...
En ja ik kan het weten, ik ben warrior, en het is echt niet moeilijk.
Kevinp wijzigde dit bericht 27-02-2008 09:57 (6%)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Oi, ik roel ja!quote:
quote:die nub warrior ging ervandoor met Bold gloves en een tanking neck.
quote:Oh, en grats @ 70, nubarrior.
Oh ja! Gisterochtend stond ik om vijf uur naast m'n bed en om zeven uur op Schiphol, vandaar dat ik om half twaalf 's avonds niet meer helemaal helder was en het niet heel erg vond dat iemand anders het marken deed.
Ik ben benieuwd wij gaan vanavond voor de 1e x richting alarquote:Kevinp schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:56:
[...]
Zo moeilijk is dat niet, tenzij je met weinig tanks bent en ze veel moeten lopen. Ja ze moeten springen, maar dat weten ze toch na 1 try wel weten. Je mag gewoon nooit door die flame geraakt worden. Wij hadden dat na 1 try al wel door.
En ja ik kan het weten, ik ben warrior, en het is echt niet moeilijk.
But first me S3 Gloves + Shoulders halen vanavond
E6750 @ 3.6ghz. MSI P7N Platinum , 4Gig Black Dragon 800mhz CL4 4-4-4-12 NX8800GT OC SLI 2x 74,4Gig Raid0 3x Samsung 205BW op 7200GS
Smoesjes.quote:E.r.w.i.n schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:00:
Oh ja! Gisterochtend stond ik om vijf uur naast m'n bed en om zeven uur op Schiphol, vandaar dat ik om half twaalf 's avonds niet meer helemaal helder was en het niet heel erg vond dat iemand anders het marken deed.
Veel makkelijker dan buttonbashen en na elke animatie een nieuw target selecteren hoor. Dat is wat ik standaard doe, shackle, yard of 10 naar voren, lance spam en met mouseclick (ik tab nietquote:FireAge schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:59:
[...]
Ja, maar daar is die /in 1 dus voor.
Je klikt. Wacht op bericht: "Klik macro 2". Je klikt. Wacht op bericht: "klik macro 2" etc etc.
Dat mag toch niet fout gaan
Phase 1 moet na 1 tot 5 tries redelijk onder controle zijn, zorg gewoon dat je minstens 5 tanks bij hebt.quote:Mektheb schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:00:
[...]
Ik ben benieuwd wij gaan vanavond voor de 1e x richting alar![]()
But first me S3 Gloves + Shoulders halen vanavond
Een tip voor phase 2, als je dps te laag is.
spaar ongeveer 10 adds op. breng die allemaal een voor een naar 20 %, en zorg dat ze niet dood gaan.
laat dan (via ts of vent) een warrior ae taunt doen. De andere moet dan echt snel weg zijn. Dan alles aoe' en(ranged). En shieldwall van de tank. Dan heb je al' ar al op 70% in phase 2
zo hebben wij hem iig de eerste keer gekilled.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Ok thanks for the tipquote:Kevinp schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:08:
[...]
Phase 1 moet na 1 tot 5 tries redelijk onder controle zijn, zorg gewoon dat je minstens 5 tanks bij hebt.
Een tip voor phase 2, als je dps te laag is.
spaar ongeveer 10 adds op. breng die allemaal een voor een naar 20 %, en zorg dat ze niet dood gaan.
laat dan (via ts of vent) een warrior ae taunt doen. De andere moet dan echt snel weg zijn. Dan alles aoe' en(ranged). En shieldwall van de tank. Dan heb je al' ar al op 70% in phase 2. Mits goed uitgevoerd werkt dit goed, anders een combat res op die tank om de rest van de adds te tanken.
zo hebben wij hem iig de eerste keer gekilled.
E6750 @ 3.6ghz. MSI P7N Platinum , 4Gig Black Dragon 800mhz CL4 4-4-4-12 NX8800GT OC SLI 2x 74,4Gig Raid0 3x Samsung 205BW op 7200GS
Wie heeft jouw leestekens gestolen?quote:Mektheb schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:10:
[...]
Ok thanks for the tipwe gaan is kijken what voor wipefest het word vanaf al moet ik zeggen we Hydross Lurker en Voidreaver ook 1e x in 2 tries down hadden hoop ik vanavond wat mensen aangemeld hebben anders gaan we maar na maggy en sparen we alar voor het weekend
Krijg je in het weekend wel genoeg aanmeldingen dan?
Alles bosses zijn het zelfde, als je maar weet wat je moet doen.
Het is en blijft een questie van teamwork uiteraard.
Reg. datum: 13 november 2007
hoe grind je 16k honor?quote:Kishii schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 09:46:
Ik ben sinds kort begonnen met PVP, als zijnde enhancement shaman, dps dus. Welke PVP set
is een must have voor de beginnende pvp'er? die setnamen kan ik niet echt wijs uit worden, verder zie ik dat de sets die ik heb bekeken zijn gebaseerd op +dmg, maar dat heb ik dus niet nodig, melee sets zie ik wel staan, maar die hebben vaak geen attack power of +crit, iets wat ik wel nodig heb, mischien kan iemand me hier duidelijkheid over geven?
Bedankt
Met gratis kaasplankje!
Hmm afhankelijk van je battlegroup en faction kun je in een dagje AV spelen toch wel aardig bij de 15K komen.quote:Into schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:22:
[...]
hoe grind je 16k honor?als ik uren flink grind kom ik maar aan de +- 4 a 5k

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.