Hoofdcategorieën
Topicacties

Het kleine-mismoderatietopic deel VI

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
DOT schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:15:
Is mijn reactie niets waard? Het lijkt me dat ik genoeg een punt maak om in ieder geval niet "geen nuttige bijdrage" te doen. De reactie op m'n post zegt overigens dat XmlHttpRequest niet tot de HTML 5 Draft behoort, maar tot de XmlHttpRequest Draft. Dat is op zich handig om te weten, maar verandert weinig aan m'n verhaal.
Ik zou er niets over durven zeggen. Dat laat ik liever aan anderen over.
quote:
De EU-boete wordt wel als reden geopperd dat Microsoft opeens zo'n ommezwaai heeft gemaakt met standards en super-standards mode. Om niet hier ook een boete wegens concurrentievervalsing te krijgen, is de gedachtegang. Dus helemaal onzin is het niet om haar bij het verhaal te betrekken.
De manier waarop ze genoemd wordt is niet erg zinnig. Als je dan serieus haar erin wilt betrekken zul je dat wel op een andere manier moeten doen. Op deze manier is het onzinnig, maar wel onschuldig.

Reg. datum: 19 juni 2007

quote:
DOT schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:15:
Is mijn reactie niets waard? Het lijkt me dat ik genoeg een punt maak om in ieder geval niet "geen nuttige bijdrage" te doen. De reactie op m'n post zegt overigens dat XmlHttpRequest niet tot de HTML 5 Draft behoort, maar tot de XmlHttpRequest Draft. Dat is op zich handig om te weten, maar verandert weinig aan m'n verhaal.
+1 van mij, hoewel je het misschien iets uitgebreider kan uitleggen voor de noobs -lees voor mij- want het gaat me een beetje boven de pet :$ Misschien dat daarom ook de neutrale beoordelingen vandaan komen.
quote:
De EU-boete wordt wel als reden geopperd dat Microsoft opeens zo'n ommezwaai heeft gemaakt met standards en super-standards mode. Om niet hier ook een boete wegens concurrentievervalsing te krijgen, is de gedachtegang. Dus helemaal onzin is het niet om haar bij het verhaal te betrekken.
Als die het zo formuleert is het wel zinnig, in zo'n vaag kort zinnetje heeft het voor mij geen toegevoegde waarde.

Gelukkig ben ik niet de enige die het een en ander niet begrijpt :')

Jorrit wijzigde dit bericht 06-03-2008 14:28 (3%)

Join #tmf op Tweakers.net IRC

Een schoolmeester hoort wmb op -1, offtopic gezeur. Daarnaast voegt de post niets toe, en vindt poster het nodig om veel witregels te gebruiken

Jorrit wijzigde dit bericht 06-03-2008 14:49 (26%)
Reden: Iets te vroeg op Verstuur bericht geklikt

Niet echt een schoolmeester, wel een zinnetje wat volledig offtopic is. Echter, hij heeft ook nog een ontopicgedeelte. Zo maakt het de reactie toch nog net een onschuldige 0. Een -1 zou vanwege de geringe inhoud en het offtopicgedeelte echter geen mismod zijn.

cheese man
Reg. datum: 30 oktober 2002

quote:
J.J.K. schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 14:27:
[...]

+1 van mij, hoewel je het misschien iets uitgebreider kan uitleggen voor de noobs -lees voor mij- want het gaat me een beetje boven de pet :$ Misschien dat daarom ook de neutrale beoordelingen vandaan komen.
Op HTML 5 gebied beschouw ik mezelf lang niet als expert hoor. ;) Ik heb alleen de draft doorgelezen, en denk dat ik het wel begrijp. Mijn verhaal is ook eigenlijk wat generieker: als je 'dingen' gebruikt die nog niet gestandaardiseerd zijn, moet je je voorbereiden op onverwachte veranderingen. Maar dat neemt niet weg dat je ze gerust kunt gebruiken voor hippe 'dingen' die af en toe mogen breken. Gebruik het alleen niet voor de bediening van kerncentrales enzo... :P
quote:
[...]

Als die het zo formuleert is het wel zinnig, in zo'n vaag kort zinnetje heeft het voor mij geen toegevoegde waarde.

Gelukkig ben ik niet de enige die het een en ander niet begrijpt :')
Nee, het was ook niet m'n bedoeling om daar een punt voor te geven. Slechts om aan te geven dat ik snap waar die opmerking vandaan komt. ;)

I wear the cheese, it does not wear me.

Voorkom verdronken kittens: steriliseer of castreer uw kat!

Arthur in 'nieuws: Meizu keert terug op Cebit-vloer met iPhone-kloon'
Te offtopic om meerwaarde te hebben. Maximaal een 0 imo.

Verder gaat het in dat draadje bijna alleen maar weer over de iPhone van Apple, in plaats van dat er ontopic gereageerd wordt. Een vergelijking trekken is prima, maar dit is wel heel overdreven... Is trouwens ook een potentieël mismoddraadje.

joramoudenaarde in 'nieuws: Meizu keert terug op Cebit-vloer met iPhone-kloon'
Een hoop ongefundeerd geblaat. Wordt ook al gecorrigeerd door andere reacties in die draad. Imo niet meer waard dan een 0.

t-h in 'nieuws: Meizu keert terug op Cebit-vloer met iPhone-kloon'
Is dit een troll? Of ben ik nu te streng? Het is wel weer een hoop ongefundeerde onzin waar ik een beetje moe van wordt. Wellicht ben ik niet neutraal genoeg bij deze.

RoD wijzigde dit bericht 06-03-2008 15:50 (30%)

Reg. datum: 29 november 2004

quote:
RoD schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:44:
[t-h in 'nieuws: Meizu keert terug op Cebit-vloer met iPhone-kloon'
Is dit een troll? Of ben ik nu te streng? Het is wel weer een hoop ongefundeerde onzin waar ik een beetje moe van wordt. Wellicht ben ik niet neutraal genoeg bij deze.
Nee, daar zie ik geen troll, wel offtopic, max een 0.

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

Desenchantee
Reg. datum: 08 april 2004

Ik snap niet hoe deze posting een +1 kan krijgen. Dat lijkt me gewoon een flame-achtige posting.

Onder het topic 'Xbox 360 daalt half maart in prijs' staat trouwens meerdere postings die op het randje (of er net over) zijn.

quote:
dirkwesterdijk schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 15:53:
[...]

Nee, daar zie ik geen troll, wel offtopic, max een 0.
Dan ga ik daar in mee :)
quote:
beantherio schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 16:24:
Ik snap niet hoe deze posting een +1 kan krijgen. Dat lijkt me gewoon een flame-achtige posting.

Onder het topic 'Xbox 360 daalt half maart in prijs' staat trouwens meerdere postings die op het randje (of er net over) zijn.
Eens. Dat is gewoon een -1.

bbob1970 in 'nieuws: Meizu keert terug op Cebit-vloer met iPhone-kloon'
Te offtopic voor de +1. Nulletje maximaal imo.

RoD wijzigde dit bericht 06-03-2008 16:27 (7%)

vampire
Reg. datum: 01 april 2005

quote:
bbob1970 in 'nieuws: Meizu keert terug op Cebit-vloer met iPhone-kloon'
Te offtopic voor de +1. Nulletje maximaal imo.
Volledig mee eens. De onderbouwing is ook ver te zoeken omdat ik er vanuit ga dat het feitelijk onjuist is :p. (maar daar niet op modereer uiteraard, aangezien dat een mening is)

De meer serieuze reden:
Een stelling van een ander zou je imho alleen onderbouwd mogen weerleggen, een welles / nietes discussie zonder onderbouwing (in de vorm van een bron of overtuigend betoog) kan nooit meer dan een 0 waard zijn.

Nee een simpele vraag hoort op nul, echt ontopic is hij ook niet, maar een -1 is hij niet waard. Hij staat dus ook weer op 0.

Reg. datum: 23 maart 2006

chrisO in 'nieuws: Ontwikkelaar 38 Studios gebruikt Unreal Engine 3 voor nieuwe mmo'
inhoud klopt niet. wel +1

Waarschijnlijk komt dit omdat het topic niet zoveel interesse opwerkt en dus niet zoveel mensen het lezen.

moo!
Reg. datum: 20 augustus 2007

webshit in 'Nieuwe koers Ask.com betekent einde van strijd met Google'

Een grap met +1 is dit geen magere 0 of misschien zelfs een -1 ? Ik ben was de enige die een 0 gemod heeft.

Kan iemand zeggen wat te doen met zo'n reactie, die southpark onzin vind ik een beetje onzin. De opmerking over gitaar leren spelen is onschuldig genoeg voor een 0 mijns inziens.

quote:
dutchcow schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 06:07:
webshit in 'Nieuwe koers Ask.com betekent einde van strijd met Google'

Een grap met +1 is dit geen magere 0 of misschien zelfs een -1 ? Ik ben was de enige die een 0 gemod heeft.
Een nulletje imo. Redelijk onschuldig.
quote:
J.J.K. schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 11:33:
Kan iemand zeggen wat te doen met zo'n reactie, die southpark onzin vind ik een beetje onzin. De opmerking over gitaar leren spelen is onschuldig genoeg voor een 0 mijns inziens.
Mag van mij ook op 0. Dat South Park gedoe is niet echt nuttig, maar verder ook niet echt ongewenst. Rest van de reactie is ook niet zo bijzonder, dus een 0.

De Best Buy Guide van maart is uit, maar de reacties zijn maar door 2-3 mensen gemodereerd, hierdoor is de moderatie van vrij lage kwaliteit. Misschien dat iemand er nog even bijlangs kan lopen.

Reg. datum: 12 juni 1999

Een trollerige (default BSOD-geleuter) FiPo als deze reactie lijkt me een prima kandidaat voor de -1? De +1 en +2 zijn overigens niet meer dan modmisbruikers...

Dat soort afgezaagde flauwe BSOD-grappen mogen wmb ook wel op -1.

Eens, nulletje gegeven.

Reg. datum: 18 maart 2006

Wat is de meerwaarde van Silver7 in 'nieuws: Hogeschool Inholland gebruikt bittorrent voor verspreiding software-updates'? Zelfs al zou het waar zijn dan nog is een 0 voldoende, maar het is gewoon onzin.

Reg. datum: 25 september 2004

quote:
cas.fm schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 12:39:
Wat is de meerwaarde van Silver7 in 'nieuws: Hogeschool Inholland gebruikt bittorrent voor verspreiding software-updates'? Zelfs al zou het waar zijn dan nog is een 0 voldoende, maar het is gewoon onzin.
Had hem al een 0 gegeven, staat hij nu ook op.

grizzlybeer in 'nieuws: Hogeschool Inholland gebruikt bittorrent voor verspreiding software-updates'
Zie geen meerwaarde in zijn post (of ik snap zijn beredenering niet :)). Heb hem een 0 gegeven.

Door: Cloud
Moderator TMF / T.net Powermod
How can I be of service?
Reg. datum: 01 november 2001

quote:
Het is niet een heel erg bijzondere posts, maar zijn punt is wel duidelijk. Wat is het probleem als er belasting op het netwerk optreedt? Het is niet alsof je netwerk ineens stuk kan gaan door die torrents. :)

Ik twijfel ook tussen 0 en +1, maar voorlopig geef ik hem het voordeel van de twijfel.

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: