Hoofdcategorieën
Topicacties

Het kleine-mismoderatietopic deel VI

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 19 juni 2007

quote:
Eens, zijn net beide weer zichtbaar, waren niet heel nuttig maar absoluut niet ongewenst, een redelijke 0.

Join #tmf op Tweakers.net IRC

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

MaartenBrok in 'nieuws: Freeloader voor Wii moet regiobeveiliging doorbreken'
Te goedkoop gescored voor de +1.

zikje in 'nieuws: Freeloader voor Wii moet regiobeveiliging doorbreken'
Offtopic. Nulletje voor de moeite, maar een +1 is het absoluut niet.

I'm clean!
Reg. datum: 24 april 2001

quote:
J.J.K. schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:43:
Dat de toon van deze reactie niet erg vriendelijk is neemt niet weg dat hij wel een punt heeft en dus wel een 0 waard is en niet de -1 waar hij nu op staat.

@hieronder, ja ik zie het, jammer want hij stond net op het punt weer zichtbaar te worden. Dat bewijst maar weer dat je beter geen kritiek kan hebben op de moderatie.
En ondertussen heeft hij een 2e post gemaakt welke naar +1 wordt gemod...
2x de zelfde post, maar de 1e is -1 en de 2e +1... logica.

Tikt nog steeds aan de weg.

quote:
Electrowolf schreef op maandag 03 maart 2008 @ 01:40:
[...]
En ondertussen heeft hij een 2e post gemaakt welke naar +1 wordt gemod...
2x de zelfde post, maar de 1e is -1 en de 2e +1... logica.
Met de post opzich is ook niets mis, maar met het moderatiecommentaar wel, als de poster even had gewacht was via dit forum zijn post weer zichtbaar gemaakt. Overgins vind ik de post maar een 0 waard en ik denk dat hij uiteindleijk ook daar op zal komen.

No! I'm not!
Reg. datum: 21 november 2004

DE volgende vind ik toch echt niet -1 waard:
GiLuX in 'nieuws: Straf eerste spamveroordeelde VS gehandhaafd'
Is niet hoogdravend maar wel netjes verwoord en dus gewoon een 0 imho.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Niet echt een zinnige post, maar mag onder de noemer "onschuldig" vallen. * RoD heeft ook een nulletje uitgedeeld.

01000010 01101111 01110010
Reg. datum: 07 februari 2001

quote:
k1n8fisher schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:12:
DE volgende vind ik toch echt niet -1 waard:
GiLuX in 'nieuws: Straf eerste spamveroordeelde VS gehandhaafd'
Is niet hoogdravend maar wel netjes verwoord en dus gewoon een 0 imho.
Dat is zeker geen -1. Ik heb er een 0 voor gegeven en daar staat de post nu ook op.

Geen schaap.

No! I'm not!
Reg. datum: 21 november 2004

Weer een die gewoon op 0 mag blijven staan:
eXop in 'nieuws: Nine Inch Nails verspreidt gratis muziek via torrents'
Op zich haalt hij iets goeds aan en die taalfout zullen we dan gewoon niet naar kijken, toch? ;)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

quote:
k1n8fisher schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:09:
Weer een die gewoon op 0 mag blijven staan:
eXop in 'nieuws: Nine Inch Nails verspreidt gratis muziek via torrents'
Op zich haalt hij iets goeds aan en die taalfout zullen we dan gewoon niet naar kijken, toch? ;)
Hij / zij haalt zeker een punt aan. De post staat nu op 0 en ik hoop dat ie daar blijft staan.

Bor de Wollef wijzigde dit bericht 03-03-2008 20:18 (6%)

Geen schaap.

Reg. datum: 29 november 2004

Ik vind hem een erg hoog FiPo gehalte hebben dus een -1 van mij.
Die vorige van jou had ik trouwens al op 0 staan dus daar zijn we het wel over eens ;)

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

Geen schaap.

Eens. Post staat nu op 0.

programulator
Reg. datum: 26 september 2000

msxbox in 'nieuws: OCZ start massaproductie 'muis' met neurointerface'
Niet een erg bijzondere post (is ook de eerste in de draad), maar momenteel 11x +0 en 30x -1. Dat vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Wellicht dat hij de -1 krijgt door een mogelijk FiPo gehalte, maar hij zou ook geen -1 krijgen als hij wat naar onderen had gestaan. Wat vinden jullie?

Eens, geen -1 mijns inziens, de opmerking over meerder cores isniet heel zinnig maar heeft ook niet zo'n hoog FiPo gehalte dat het direct ongewenst is. 0 van mij maar hij heeft nog aardig wat tikken nodig. :')

vampire
Reg. datum: 01 april 2005

Het is alleen een beetje jammer dat de logica compleet ontbreekt. Helemaal wanneer je leest dat het een rekenkundig zware taak is zal ik mij heel snel af gaan vragen hoe je dan ooit veel over houd voor je games?! Dat geeft te denken of hij het artikel echt heeft gelezen in die 3 minuten of dat hij puur een mooi woordje gevonden heeft om snel een FP op in elkaar te flansen. De -1 vind ik dan ook niet persé een mismod. Ik zou eerder de +1 als mismod willen aanmerken.

Door: Cloud
Moderator TMF / T.net Powermod
How can I be of service?
Reg. datum: 01 november 2001

Ik vind hem ook niet ernstig genoeg voor een -1. 0 gegeven en daar staat hij nu :)

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

Door: botoo
Moderator TMF / FPM Coördinator
too old to die young
Reg. datum: 10 november 1999

quote:
.oisyn schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 00:29:
msxbox in 'nieuws: OCZ start massaproductie 'muis' met neurointerface'
Niet een erg bijzondere post (is ook de eerste in de draad), maar momenteel 11x +0 en 30x -1. Dat vind ik persoonlijk een beetje overdreven. Wellicht dat hij de -1 krijgt door een mogelijk FiPo gehalte,
Een beetje een lastige, persoonlijk vind ik een 0 overgewaardeerd maar een harde -1 is mss wat zwaar.
Er staat imho werkelijk niet nuttigs in en het lijkt idd een snelle fipo zonder 'fipo!!' te willen roepen
quote:
maar hij zou ook geen -1 krijgen als hij wat naar onderen had gestaan. Wat vinden jullie?
Ik twijfel of dit gepost zou zijn als 'ie niet een first post kandidaat zou zijn. User heeft weer geen historie van fipo's dat spreekt weer in zijn voordeel (wel een historie van uiterst schrale posts).

De score is nu -0,4 en dat is imho prima verteerbaar, ik spendeer er geen punten aan (nee ook geen 0 :P ) :+ .

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.
t3h h0rr0r! -> Masters Of Horror!

programulator
Reg. datum: 26 september 2000

Ach, de jongen is nou eenmaal niet bijster intelligent :+
Reg. datum: 29 november 2004

nieuws: Web Standards Project geeft Acid3-test vrij is weer een leuke. Ik heb alle eerste vermeldingen van scores van browsers maar op 0 laten staan, de dubbelen zijn naar -1 gegaan.

Verder een schoolmeester: jeroen_loeffen in 'nieuws: Web Standards Project geeft Acid3-test vrij'
En nog een dubbele die ik niet zo op -1 krijg: Cartman! in 'nieuws: Web Standards Project geeft Acid3-test vrij' , dubbel met skralan in 'nieuws: Web Standards Project geeft Acid3-test vrij'

Without order nothing can exist - without chaos nothing can evolve
Never forget that only dead fish swim with the stream

Vonturk in 'nieuws: Sony claimt vervijfvoudiging harddiskcapaciteit' deze is nogal laag gemod.
laat ik het eens lekkers op zijn tweakers onderbouwen. :)
"Hoewel het, FiPo gehalte... van deze post, te noemen is.. wellicht hoog. Echter!, de nuance onbreekt.. evenals een emoticon. Nu, dit in acht nemend.. De post is wel interessant, gevuld met humor, terwijl tellend slechts enkele woorden. Een +2 is wellicht wat hoog. Echte +1 is meer op zijn plaats, aldus mijn betoog"

xbots am cry

Reg. datum: 25 september 2004

JimmyJump in 'nieuws: Microsoft promoot Vista als energiebespaarder'
Beetje fleamerig. Heb hem een krappe 0 gegeven. (volgens mij sluit hij al zijn post af met "jj", heeft dat nut?).

Edit @ bovenbuurman.
Ik zie geen toegevoegde waarde in die post. Dat betekent voor mij dat het een nulletje zou kunnen zijn, maar bij deze post heb ik toch meer het gevoel dat het een fipo is dan dat echt wat wilde melden. En humor verschilt per mens, maar in deze post zie ik het niet.
En een +1 lijkt mij dus ook veeeel te hoog.
Kun je misschien uitleggen wat voor jou de toegevoegde waarde van die post is. Waardoor jij dacht, hé daar had ik niet aan gedacht of dat is scherp van hem opgemerkt?

--Niels-- wijzigde dit bericht 04-03-2008 17:37 (50%)

Door: Cloud
Moderator TMF / T.net Powermod
How can I be of service?
Reg. datum: 01 november 2001

quote:
Saladin79 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:25:
Vonturk in 'nieuws: Sony claimt vervijfvoudiging harddiskcapaciteit' deze is nogal laag gemod.
"Hoewel het, FiPo gehalte... van deze post, te noemen is.. wellicht hoog. Echter!, de nuance onbreekt.. evenals een emoticon. Nu, dit in acht nemend.. De post is wel interessant, gevuld met humor, terwijl tellend slechts enkele woorden. Een +2 is wellicht wat hoog. Echte +1 is meer op zijn plaats, aldus mijn betoog"
Het feit dat die post unaniem op -1 gemod is moet je toch wel wat zeggen lijkt me. Er zijn een aantal factoren die meespelen in deze:
  • Het is offtopic, want xbox heeft echt geen donder met het nieuwsartikel te maken
  • Alle vorm van argumentatie ontbreekt (als dat überhaupt zou kunnen bij zo'n loze opmerking)
  • Het is echt niet grappig
Netto: 0,0 toegevoegde waarde.

Kortom, ik zie eigenlijk geen enkele reden om hoger dan een -1 te geven. :) Een 0 is op het randje, maar een +1 of +2 zou echt veel te veel zijn, dat zijn echte mismoderaties. Sorry.

edit:
@ hierboven: mee eens, -> 0.

"Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." - Douglas Adams (1952-2001)

quote:
Sorry, maar ik snap echt niet wat je bedoelt, tis een FiPo die ook nog eens onbegrijpelijk is door een waardeloze zinsbouw. -1 is de enige juiste score
quote:
--Niels-- schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:31:
JimmyJump in 'nieuws: Microsoft promoot Vista als energiebespaarder'
Beetje fleamerig. Heb hem een krappe 0 gegeven. (volgens mij sluit hij al zijn post af met "jj", heeft dat nut?).
Hij heeft meestal hele zinnige posts maar die signature begint mij ook te irriteren, misschien eens kijken of hij DM aan heeft staan? Meestal zet ik zijn posts dan wel een punt lager maar dat heeft niet zoveel effect.

/16-only
Reg. datum: 18 mei 2000

quote:
30 keer -1, verder niets.
Of nog beter, wat heeft in een highend technologische doorbraak van Sony de Xbox360 van MS te doen? Als ik een krantenartikel schrijf over een Apollo-project naar de maan verwacht ik niet dat een sigarendeskundige echt ontopic is.

Bewijsvoering is meer dan alleen een conclusie; het bevat ook een motivatie.

quote:
J.J.K. schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:42:
Hij heeft meestal hele zinnige posts maar die signature begint mij ook te irriteren, misschien eens kijken of hij DM aan heeft staan? Meestal zet ik zijn posts dan wel een punt lager maar dat heeft niet zoveel effect.
Als die "sig" ongewenst is, lijkt mij dat hij er op aangesproken moet worden. Echter, zijn posts naar beneden modden vind ik wat overdreven. De post zelf veranderd er maar heel weinig om. Dergelijke dingen moet je imo niet bestraffen in de score.

Wat betreft de post zelf... hij vindt het nodig om op een zeker iemand te reageren die hem een -1 gegeven heeft. Nu wordt het voor mij een -1.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: