Hmm, even een vraagje: waarom is mijn tekst als "ongewenst "weggemodereerd?
albatross in 'nieuws: Dreamworks kiest toch voor blu-ray'
Zoals het artikel zelf al zegt, Woensdag werd bekend dat Dreamworks door een overeenkomst met Toshiba films op hd-dvd moest blijven uitbrengen. Dat was nogal raar/schokkend nieuws, dat een maatschappij gedwongen wordt HD-DVD te blijven leveren. En nu dan stopt Dreamworks (Paramount) er dan toch gewoon mee! En toen had ik het 'lef' om op te merken:
"Beetje teleurstellend artikel (journalistiek gezien, dan); want het belangrijkste ontbreekt: hoe Dreamworks uit die deal met Toshiba kon komen!"
Zucht. Het artikel geeft een soort van schijn-antwoord: "De website High-Def Digest weet echter te melden dat Paramount, waar Dreamworks onderdeel van is, besloten heeft om toch geen films meer op hd-dvd uit te brengen." Uhm, dat vertelt me nog niks. Zoiets, dat je moeten blijven produceren, is wereldnieuws. Als ze daar dan ineens toch onderuit kunnen komen, is het dan zo raar dat ik dan een beetje teleurgesteld ben dat de auteur van dit artikel ons zo laat 'hangen'?
Ben echt niet boos of zo, hoor. Meer een beetje verbaasd. Als dit soort milde reacties al 'verboten' is, dan weet ik het ook niet meer.