Tot nu toe zijn alle gta versies IMHO een soort en met kunst op games gebied, het 'zoldertjes kamertje' gevoel, het gevoel dat de ontwikkelaars echt iets met hun hart maken zeg maar.
Ik heb een paar week terug nog eens gta:sa opnieuw gespeeld maar zo heel erg storen die matige graphics helemaal niet. De gameplay/interactie en de weinige bugs en alles bij elkaar maakt dat je op een gegeven moment maar weinig meer aantrekt van het 'matige' grafische gedeelte. Het is grafisch genoeg om je doen geloven dat je deel uitmaakt van het spel zeg maar.
Tot nu toe zijn alle gta versies IMHO een soort en met kunst op games gebied, het 'zoldertjes kamertje' gevoel, het gevoel dat de ontwikkelaars echt iets met hun hart maken zeg maar.
Ik denk dat bijna niemand twijfelt aan de gameplay, op dat gebied hoef je dus eigenlijk niemand te overtuigen. Bovendien heeft het wel iets als je lekker zelf mag gaan ontdekken hoe het werkt zodra je de disc in je console hebt gestopt.quote:giulio schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:10:
Ja, die verwachtingen zijn hoog he?
De filmpjes zijn totaal niet van de gameplay, lijkt alsof iedereen daar niet naar kijkt ofzo.
Ik speel ook GTA:SA op mn PC (en ja, met max details en hoge resolutie). Maar als je dat er beter uit vindt zien dan de screenshots van GTAIV, moet je denk ik toch iets beter kijken. Het detail in textures, gebouwen, etc. is vele malen hoger. Ook de variatie in auto's, en NPC's is een stuk groter.quote:Ik speel nog steeds san andreas multiplayer, 1280x1024 ziet er nog steeds erg goed uit hier op de pc! Erg goed zelfs, screenshots lijken beter dan de ingame shotjes die ik heb gezien van IV (zijn er maar 3:).
En dat noem ik geen next gen, dit moet er gelikter en beter uitzien dan een spel van zoveel jaar terug.
Mooi filmpje om het te illustreren.
En wie bepaalt of iets next-gen is, waar ligt de norm? Gewoon een kwestie van teveel verwachten als je het mij vraagt.
Reg. datum: 01 december 2003
Reg. datum: 01 december 2003
Leuk filmpje, maar dit zijn geen ingame beelden.
En weet weet niet welke sa ze als vergelijking hebben gedaan, maar bij mij ziet het er toch wel redelijk wat beter uit dan dat filmpje.
Ik wil ingame beelden!!!
En een demo! NU!
En weet weet niet welke sa ze als vergelijking hebben gedaan, maar bij mij ziet het er toch wel redelijk wat beter uit dan dat filmpje.
Ik wil ingame beelden!!!
En een demo! NU!
giulio
Alsof de cinematics verschillen van de ingame beelden. Zelfde models, zelfde textures, geen exotische effecten, dat is toch al sinds GTA3 zo?quote:giulio schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:41:
Leuk filmpje, maar dit zijn geen ingame beelden.
Ik wil ingame beelden!!!
En een demo! NU!
De models van GTASA zien er echt zo uit, hooguit zijn de textures wat scherper. En de kwaliteit van het filmpje helpt ook niet, maar dat geld voor beide games.
Maargoed, als jij het teleurstellend wilt vinden moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.
Het grafische verschil tussen beide games vind ik behoorlijk groot, of het genoeg is daar zou je eventueel nog over kunnen discussiëren.
Persoonlijk vind ik een kleine verbetering op elk gebied al prima, ik weet gewoon dat ik er dan enorm veel plezier mee ga beleven, en daar gaat het om.
Als je (te) hoge verwachtingen aanmaakt, heb je uiteindelijk alleen jezelf ermee als het spel dan teleurstelt. Dan betaal je 60 euro voor een spel waar je minder lol aan beleeft dan als je verwachtingen lager waren. Lijkt me niet slim.
Oh, en een demo komt niet, heeft Rockstar al laten weten.
Geef je gelijk daar GTA is NOOIT een super mooie game geweest. Maar wel een met een diepe gameplay, een open wereld en humour! De GTA IV graphics zijn zeker voldoende voor een game van dit soort! Saints Row 2 zal echt niet er 2x mooier uitzien hoor!quote:Zamorano schreef op zondag 09 maart 2008 @ 22:50:
[...]
Alsof de cinematics verschillen van de ingame beelden. Zelfde models, zelfde textures, geen exotische effecten, dat is toch al sinds GTA3 zo?
De models van GTASA zien er echt zo uit, hooguit zijn de textures wat scherper. En de kwaliteit van het filmpje helpt ook niet, maar dat geld voor beide games.
Maargoed, als jij het teleurstellend wilt vinden moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.
Het grafische verschil tussen beide games vind ik behoorlijk groot, of het genoeg is daar zou je eventueel nog over kunnen discussiëren.
Persoonlijk vind ik een kleine verbetering op elk gebied al prima, ik weet gewoon dat ik er dan enorm veel plezier mee ga beleven, en daar gaat het om.
Als je (te) hoge verwachtingen aanmaakt, heb je uiteindelijk alleen jezelf ermee als het spel dan teleurstelt. Dan betaal je 60 euro voor een spel waar je minder lol aan beleeft dan als je verwachtingen lager waren. Lijkt me niet slim.
Oh, en een demo komt niet, heeft Rockstar al laten weten.
De mooiste games zijn nog altijd de games met kleine afgezette gebieden. Oh ja je ziet de rest van de stad/berg/ravijn wel maar je kan er toch niet bij dus het detail daar is gelimiteerd.
Bij GTA kun je technisch gezien overal komen dus tja dan moet je ergens een middlegrond maken.
En damn die wielen van die auto's, okay geen GT5 kwaliteit maar voor GTA zien de auto's er zeer goed uit!
Hell in GTA:SA waren de wielen geeneens rond! Het waren Octagon's ofzo! Ook was het detail van het dashboard vaak gewoon grijs, grijs, grijs, grijs of grijs!
Maar daar gaat het niet om in GTA.
GTA:SA autos: http://www.koningonline.nl/pub/got/losse%20pics/sa6.jpg
GTA:IV autos: http://www.insidegamer.nl...autoiv/screenshots/116748
GT5 autos:http://www.ps3attitude.com/uploaded_images/gt5_prologue_ps3-743330.jpg
Vanuitgaand dat GT5 alleen autoracen is en dus zich niet bezig dient te houden met een hele stad en AI..vindt ik dat Rockstar dicht zit bij wat nu mogelijk is kwa Next Gen!
swampy wijzigde dit bericht 09-03-2008 23:35 (9%)
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Reg. datum: 07 december 2004
Reg. datum: 07 december 2004
Al dat graphics gemiep is idd vrij triest. In een ander topic liep iemand de graphics van GTA IV te vergelijken met die van GT5
GT5 moet geen complexe steden en animaties kunnen renderen. Een racegame met een vast aantal wagens op een vaste track in een vast patroon is vast wel gemakkelijker te renderen dan een sandbox game zoals gta. En ook bij gran turismo is het zo dat de ingame beelden er altijd lichtjes minder uitzien dan de replays (die weliswaar prachtig zijn)
GTA IV ging nooit over graphics, en als je daar te hard gaat over miereneuken dan kan je imo nooit van de game genieten. ("kijk daar, die bumpmapping is beter in oblivion, kijk, die textures zijn beter in game x..., blaat")
Ik speelde m'n vorige gta's op een ps2, via scart no less, dus alles is al gewoon beter. Ik heb dan ook weinig 'eisen'. Van zodra de draw distance niet meer storend is (pop up), de resolutie iets hoger (scherpte in de diepte), iets meer variatie in auto's en straatbeeld en textures iets beter, dan is het voor mij al voldoende.
Geef mij maar een GTA3++ (als jullie er toch zo lijken over te denken, ik deel die mening niet voor alle duidelijkheid, GTA IV is een gigantische stap verder tov GTA3) dan heb ik tenminste nog iets te spelen. Alsof we kieskeurig kunnen zijn wat betreft 'topgames' die tegenwoordig uitkomen...
Een nieuwe GTA, met nieuw verhaal, nieuwe content (om terug eens van setting te veranderen) en opgepoetste graphics... Bring it on.
GT5 moet geen complexe steden en animaties kunnen renderen. Een racegame met een vast aantal wagens op een vaste track in een vast patroon is vast wel gemakkelijker te renderen dan een sandbox game zoals gta. En ook bij gran turismo is het zo dat de ingame beelden er altijd lichtjes minder uitzien dan de replays (die weliswaar prachtig zijn)
GTA IV ging nooit over graphics, en als je daar te hard gaat over miereneuken dan kan je imo nooit van de game genieten. ("kijk daar, die bumpmapping is beter in oblivion, kijk, die textures zijn beter in game x..., blaat")
Ik speelde m'n vorige gta's op een ps2, via scart no less, dus alles is al gewoon beter. Ik heb dan ook weinig 'eisen'. Van zodra de draw distance niet meer storend is (pop up), de resolutie iets hoger (scherpte in de diepte), iets meer variatie in auto's en straatbeeld en textures iets beter, dan is het voor mij al voldoende.
Geef mij maar een GTA3++ (als jullie er toch zo lijken over te denken, ik deel die mening niet voor alle duidelijkheid, GTA IV is een gigantische stap verder tov GTA3) dan heb ik tenminste nog iets te spelen. Alsof we kieskeurig kunnen zijn wat betreft 'topgames' die tegenwoordig uitkomen...
Een nieuwe GTA, met nieuw verhaal, nieuwe content (om terug eens van setting te veranderen) en opgepoetste graphics... Bring it on.
GTA SA screenshots er net zo/mooier uitzien als de GTA4 screenshots kan niet. GTA4 zet er beduidend veel beter uit.
Ik heb hem daar ook gepreordered, maar nu blijkt dat GTA IV niet region unlocked is? Klopt dat?quote:Duuvel schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:53:
[...]
http://www.gamehubs.com/i_product.php?category_id=799
ik ga zelf liever langs de winkel, is wel duurder maar heb ik 'm meteen en ben ik niet afhangelijk van de post e.d.
Je kan die link toch volgen om te zien dat daar gewoon "Region Unlocked" bij het spel staat?
Of bedoel je dat je denkt dat de website zelf verkeerde informatie op hun site heeft staan?
Of bedoel je dat je denkt dat de website zelf verkeerde informatie op hun site heeft staan?
Bij Bully bleek ook achteraf dat het weldegelijk region locked was, en die is ook van Rockstar.quote:Nasty Nate schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:32:
Je kan die link toch volgen om te zien dat daar gewoon "Region Unlocked" bij het spel staat?
Mijn muziek : www.myspace.com/georgehefner1978
Ik snap eigenlijk niet hoe die mensen aan die region unlocked spellen kunnen komen. Geeft Rockstar zelf deze games uit? Is er geen regio lock aan die kant van de wereld?
Niet dat ik klaag hoor
Bijna al m'n games zijn regio vrij 
Niet dat ik klaag hoor
Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !
Ik heb gamehubs er een mail over gestuurd, als ik antwoord krijg, zal ik het hier ook wel even posten 
Ik heb een PS3 en xbox 360, denk dat ik ook maar voor de 360 versie ga, gezien de extra downloadable content. Dan neem ik de extra herrie van m'n 360 maar voor lief.quote:Dagi schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:23:
Dit wordt zo'n brute game! Ik kan niet wachten tot 29 april. Ik ga overigens voor de Xbox360 versie.
En ik kan idd ook niet meer wachten! Heeft ook veel te lang geduurd, ik bedoel: de 360 is al sinds eind 2005 uit en nu pas komt de nextgen GTA uit.
Met inmiddels 18 miljoen 360's en 11 miljoen PS3's zullen er heel wat GTA IV's verkocht gaan worden!
Klein en snel Xbox 360 arcade vraagje; ben ik voor GTA IV ook de hardeschijf nodig? Of kan ik gewoon voor 199 euro een Xbox Arcade halen, en GTA, en hierna spelen? Of moet ik ook op de HD installeren?
Ik weet niet of hier al wat over bekend is, maar ik hoor het wel
.
Ik weet niet of hier al wat over bekend is, maar ik hoor het wel
AMD Athlon 64 AM2 X2 FX-62 - ASUS7950 GX2 1GB - CORSAIR TWINX 2 GB DUAL CHANNEL - ASUS M2N32-SLI Deluxe, nForce 590 SLI - SoundBlaster X-Fi Platinum - CM Stacker - OCZ ModStream 520W - 19" Wide@1440X900
Oooh oud maar zo goed!
http://www.youtube.com/watch?v=U67ZJWRsXAM <-- GTA 2 trailer, 8 minuten lang GTA!
http://xbox360.ign.com/objects/827/827005.html <-- ziet er niet naar uit dat een HDD vereist is voor xbox360 spelers!
http://www.youtube.com/watch?v=U67ZJWRsXAM <-- GTA 2 trailer, 8 minuten lang GTA!
http://xbox360.ign.com/objects/827/827005.html <-- ziet er niet naar uit dat een HDD vereist is voor xbox360 spelers!
Reg. datum: 10 juni 2004
Reg. datum: 10 juni 2004
Ik weet niet of GTA een hardeschijf nodig heeft, denk van wel zeker als je de nieuwe episodes er straks bij wilt.quote:Kecin schreef op maandag 10 maart 2008 @ 18:14:
Klein en snel Xbox 360 arcade vraagje; ben ik voor GTA IV ook de hardeschijf nodig? Of kan ik gewoon voor 199 euro een Xbox Arcade halen, en GTA, en hierna spelen? Of moet ik ook op de HD installeren?
Ik weet niet of hier al wat over bekend is, maar ik hoor het wel.
Maar als je een xbox koopt ga dan iig voor eentje met een harde schijf. Een xbox360 zonder HD is als de kerstman zonder baard. Het klopt gewoon niet.

Uhhh, had dus een (dom) vraagje.
Ik heb die pre-order kit gekocht voor ¤ 10,-
Maar hoe werkt dat dan ?
Moet je die creditcard inleveren ofzo ?
Reg. datum: 16 september 2004
Reg. datum: 16 september 2004
ik koop hem ook, lijkt me echt weer z'n spel met lange leeftijds duur. ik heb alle GTAs gespeeld en vond ze ook allemaal tof dus deze gaat ook cker weer mee. enige verandering is dat ik hem nu op een console ga spelen, de PS3
heb ook nog een lading iris checks ligge.
heb ook nog een lading iris checks ligge.
x2.quote:Platina schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:11:
[...]
Ik weet niet of GTA een hardeschijf nodig heeft, denk van wel zeker als je de nieuwe episodes er straks bij wilt.
Maar als je een xbox koopt ga dan iig voor eentje met een harde schijf. Een xbox360 zonder HD is als de kerstman zonder baard. Het klopt gewoon niet.
En ze worden binnenkort wat goedkoper, scheelt ook weer.
Achtervolger met kettingzaag, prachtig!quote:swampy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:17:
Oooh oud maar zo goed!
blaap
geniale humor weerquote:nFo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:19:
[afbeelding]
Uhhh, had dus een (dom) vraagje.
Ik heb die pre-order kit gekocht voor ¤ 10,-
Maar hoe werkt dat dan ?
Moet je die creditcard inleveren ofzo ?
PSN: Paxlie || <--- meest verrassende PSN ooit, ik weet het
Oh en steel NOOIT een Zaibatsu Drugsvan!quote:blaatschaaap schreef op maandag 10 maart 2008 @ 22:59:
[...]
Achtervolger met kettingzaag, prachtig!
Jazekerquote:
werd verruild voor suriname
Reg. datum: 07 januari 2007
Reg. datum: 07 januari 2007
En tuurlijk was New Amsterdam ook net zo groot en invloedrijk geworden als NY hč?quote:Menesis schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:13:
[...]
Jazekermaar vergeet niet dat ny ooit echt van ons was he
werd verruild voor suriname
Maar een strategische plek was het wel
Dit topic is gesloten. ![]()