quote:
Regeneration schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 13:27:
[...]
Weet niet echt op een oproep zal helpen. Ik bedoel het "probleem" is gewoon dat een groot aantal reviews al een tijd tot een hele tijd geleden zijn gepost. Dat zijn dan ook meestal producten die nu niet meer te koop zijn en/of oude producten zijn.
dat hoeft niet, een heleboel reviews zijn 'pas' 3 jaar of jonger omdat het toen pas mogelijk werd om reviews toe te voegen (dacht ik, ik zoek de .plan nog wel eens op) en wat 3 jaar geleden verkocht werd kan nu ook nog verkocht worden en nog steeds heel goed spul zijn
quote:
Deze zijn dan meestal ook gelijk niet heel interessant meer om de reviews van te lezen.
Dat hoeft niet per definitie
quote:
Uiteraard vind ik dit wel een beetje jammer voor degene die echt veel moeite hebben gestoken in hun eerdere reviews, die dus nu onbeoordeeld zijn.
daarom klik ik altijd door naar een review overzicht als iemand een leuke review heeft geschreven, en karmageil als ik ben ga ik ze allemaal langs omdat je per gegeven beoordeling ook karma krijgt

quote:
offtopic:
Even een blik in het
Reviewoverzicht zie ik als ik het sorteer op hoogste waardering naar laagste dat op
Pagina 21 de overgang is naar geen beoordeling. Er zijn 63 pagina's dus dat er zo'n een derde van de reviews niet beoordeeld zijn en dat is inderdaad wel een groot aandeel die niet beoordeeld zijn.
dus zo'n oproepje zou geen kwaad kunnen, ook wordt tegenwoordig bij nieuwe reviews ook weinig gestemd hoor. ik neem mijn review over m'n scherm even als voorbeeld, 1000+ views in 4 dagen en maar 17 beoordelingen! en om nou aan het eind van m'n review te vermelden dat ze moeten gaan beoordelen vind ik een beetje schraperig/zielig.
quote:
Ik twijfel wel een beetje tussen 3 en 4 ster. Ik geef hem nu de voordeel van de twijfel en geef hem ook 4 ster.

Je zou eigenlijk het youtube beoordelingssysteem moeten gebruiken, wel op hele sterren beoordelen, maar het gemiddelde laten zien, dus 2x een 4 sterbeoordeling en 3x een 3 sterbeoordeling zou een 3,4 sterreview zijn als je hier dan net op youtube kwart sterren laat zien krijg je een duidelijker beeld wat er ongeveer gestemd is. (bij alleen maar 5 ster beoordelingen is het dan niet echt duidelijk

)