Hoofdcategorieën
Topicacties

Quake Live - Gratis webbased Quake

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
404
Reg. datum: 11 juni 2003

Ok key gekregen, bedankt daarvoor, nu wil ik registreren, krijg ik een foutmelding

ORA-01400: cannot insert NULL into ("ID"."T_PLAYER"."COUNTRY") ORA-06512: at "ID.QUAKELIVE", line 347 ORA-06512: at line 1

Ik heb alle velden ingevuld, maar ik blijf deze foutmelding krijgen, buhu

Peanut butter jelly time!

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

Net de volgende mail ontvangen:
quote:
Dear QUAKE Live Tester,

There will be an Account Wipe Monday, July 7th.

The information below is very important and will affect your account, so please take the time to read this update in its entirety.

Monday, July 7th we will be wiping all in-game QUAKE Live accounts and testing our new user sign-up and registration process, requiring all of our beta testers to re-create their in-game accounts. The account recreation process should be relatively easy:

1. Monday, July 7th the accounts database will be reset. Your in-game account will no longer work.
2. Login to http://quakelive.idsoftware.com. Your beta site username and password created with your beta cd-key will still exist and work the way they always do.
3. Click the large red (PLAY NOW FREE) button located on the front page of the website to create your new in-game account.
4. Accounts must conform to new player name tag restrictions. Name tags must be 2-15 characters in length, containing only letters, numbers and underscores (a-z A-Z 0-9 _). Your name tag will be used as your in-game handle, and once in-game you may still insert color codes to stylize them. You must include a valid email address, this email is now your login username.
5. Complete the New User Registration process and authenticate your game account via email validation.
6. That's it! Your plug-in update and game install process will then begin and you will be presented with a training and warmup match to introduce you to the basic mechanics of the game as the remainder of the download process occurs in the background.

In addition, there is a new cvar available in this update: \clan. Currently only accessible by utilizing the console (press ctrl. + alt. + ~ to access the console), the \clan cvar allows you to set a clan tag prefix of up to 5 characters to your name. Your combined clan tag + account name will be used throughout the game's HUD and Scoreboard to identify yourself.

Thank you for taking the time to read this information and for your continued participation in the QUAKE Live Beta tests. Additional details concerning the update will be presented upon its release.
Blijft het nu slechts beschikbaar voor de beta-testers? Want ik zie nergens dat je opnieuw een key zult moeten ingeven, alhoewel je met je 'vorige' account gaat moeten inloggen, maar stap 5 lijkt me toch wel te vertellen dat je geen key meer zult moeten nodig hebben? :)
Keen must die!

Je moet alleen opnieuw de registratie op de site doorlopen. Simpel :)

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Let's Buy Happiness

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 10:38:
Je moet alleen opnieuw de registratie op de site doorlopen. Simpel :)
Maar de game blijft dan weliswaar enkel beschikbaar voor de beta-testers voorlopig? :)
Keen must die!

Correct

quote:
En terecht, aangezien er nog genoeg bugs in deze beta zitten.

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

Ik heb alleen de tijd gehad om even het oefenlevel te doen. Ik moet zeggen dat het erg leuk werkt en dat ik een aantal keer goed geowned wordt door de bot. Hij reageert ook hetzelfde als mensen online (veel springen enzo).
tijgertje spring :x
Reg. datum: 25 januari 2001

wanneer iemand nog een invite overheeft zou ik deze graag ontvangen. :P

WTB Sig :(

Reg. datum: 05 september 2000

niet goed gekeken...

drunkfux wijzigde dit bericht 07-07-2008 02:30 (98%)

Ingamemovies.nl
Reg. datum: 30 september 2002

quote:
:/

Je hebt volgens mij niet eens een paar reply's gelezen wat er boven je staat he :p

Tot op heden heeft de Beta het bij mij goed gedaan :) ! binnenkort maar eens de nieuwe binnen hengelen.
Zijn er nog mensen met een invite? Ik kom niet heel vaak op het Tweakers forum vandaar dat ik niet weet hoe een DM te sturen (n00b). Kan iemand me dit vertellen?
Ik ben een active Quake 3 Threewave speler dus het lijkt me erg leuk de nieuwe Quake Live te testen...

neveskiet wijzigde dit bericht 17-07-2008 21:11 (39%)

I'll catch you on the flipside

Mmmmike the TV
Reg. datum: 14 mei 2004

Leest niemand de topicstart of waarschuwing?
quote:
Zoek je nog een key of heb je invites te verdelen, check dan dit topic voor Quake Live invites.
En ook een post eerder van DaMorpheus:
quote:
Wij doen ook geen invites meer per DM. Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.

Kixtart wijzigde dit bericht 17-07-2008 21:17 (28%)

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Oeps, sorry idd niet gelezen...

I'll catch you on the flipside

Reg. datum: 18 september 2000

en ter info de invites zijn bij iedereen (neem ik aan) weggehaald! Tenminste dat heb ik op het ql forum begrepen en de enig overgebleven die ik had is ook verwijderd.
Ze zijn nu regelmatig bezig met updates, bij mij zijn de bestanden (o.a. levels) al een paar keer opnieuw gedownloaded in de afgelopen 2 weken. Kans is dus groot dat de beta van gesloten naar open gaat in de komende periode.

\o/

Reg. datum: 19 juni 2004

Ik hoorde dat na QuakeCon, dus komend weekend, de Quake Live naar de Open Beta fase gaat.

Keen must die!

Ik neem aan dat het vrij gelimiteerd zal zijn, ze moeten namelijk wel de capaciteit hebben.

Reg. datum: 13 augustus 2007

Ik zou graag een invite ontvangen... Speel al iD-software games sinds Doom1, en ga er voorlopig niet mee stoppen :)

Reg. datum: 30 juli 2004

quote:
phobosdeimos schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:18:
Ik zou graag een invite ontvangen... Speel al iD-software games sinds Doom1, en ga er voorlopig niet mee stoppen :)
Mag je helaas niet vragen hier....Volgens mij zijn er trouwens geen invites meer en moet je gewoon wachten. Helaas pindakaas.

I'm everything you need.

Yep
Reg. datum: 30 november 2000

Gisteren ook een mail gekregen met een beta key.
Ik moet zeggen, het voelt en speelt net zoals de gewone Quake 3 en Q3 Team Arena versie.
De game loopt ook heerlijk soepel in de browser, dat had ik niet verwacht.
En fullscreen 1600x1200 werkt ook goed. Op deze manier maken ze Q3 weer erg populair.

PC: E6600, 4GB, Gigabyte P35-DS4, Asus 8800GTS 640. BF2 Stats

quote:
Frijns.Net schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:07:
Gisteren ook een mail gekregen met een beta key.
Ik moet zeggen, het voelt en speelt net zoals de gewone Quake 3 en Q3 Team Arena versie.
De game loopt ook heerlijk soepel in de browser, dat had ik niet verwacht.
En fullscreen 1600x1200 werkt ook goed. Op deze manier maken ze Q3 weer erg populair.
Je hebt gister een key gekregen? Ze zijn vorige maand gestopt met keys uitgeven en zeiden dat ze in augustus een paar honderd duizend mensen keys zouden geven voor de laatste fase van de beta. Ik hoop dat ik er ook nog 1 krijg .. :(

Reg. datum: 30 juli 2004

Ze moeten ql gewoon langzamer hand eens uitbrengen. het is gewoon de oude quake 3 (10 jaar oud spel!) met wat meer online mogelijk heden als ik het goed begrepen heb. dat moet voor professionele game ontwikelaars zoals iDsoftware een fluitje van een cent zijn.

freesix wijzigde dit bericht 22-08-2008 21:50 (4%)

I'm everything you need.

The Alchemist of Happiness
Reg. datum: 03 mei 2008

klopt het dat de beta login het niet meer doet????

Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...

Let's Buy Happiness

Nope hier ook niet. Hij geeft deze error bij mij:
quote:
ERROR: exception 'OracleExceptions' with message 'connection failed' in /var/www/quakezero/libs/database_oci8.php:65 Stack trace: #0 /var/www/quakezero/libs/database_oci8.php(36): DB_Oracle->connect() #1 /var/www/quakezero/libs/database.php(69): DB_Oracle->__construct() #2 /var/www/quakezero/libs/database.php(63): idDatabase->__construct() #3 /var/www/quakezero/libs/session.php(135): idDatabase::GetInstance() #4 /var/www/quakezero/libs/session.php(28): idSession->StartSession() #5 /var/www/quakezero/htdocs/beta/index.php(10): idSession::GetInstance() #6 /var/www/quakezero/htdocs/beta/index.php(58): Display() #7 {main}
Reg. datum: 04 november 2000

Dit topic is hier niet voor bedoeld.

PromoX wijzigde dit bericht 13-09-2008 15:41 (87%)

Ik zit ook al een weekje in de closed beta.
Damn wat was Q3A toch vet en wat werkt QL toch goed. Het is in principe gewoon een remake van Quake 3 Gold (Arena + Team Arena).
Als ze de skill tiers goed uitwerken, zodat nieuwe spelers niet achterelkaar omgelegd worden, dan kan dit zeker echt heel populair gaan worden.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: