Hoofdcategorieën
Device Settings
Topicacties

Quake Live - Gratis webbased Quake

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

Reageer Nieuw Topic
aka Evilman
Reg. datum: 27 januari 2001

User: Box? No earthquake Cleverbot: Run for your life! User: We did, nothing happens. Cleverbot: Then it is not your time to die.

Reg. datum: 16 februari 2010

Ok ik ga het proberen maar nu is quakelive down.

onerkende hardware pro
Reg. datum: 02 oktober 2011

ooooh jongens laat "fatal1ty" hier niet achter komen anders kunnen we er gelijk wel mee stoppen! :)

"It’s more fun to be a pirate than to join the navy." -Steve Jobs // Steam: totallykaos // professioneel impulsief figuur // man van de grovere taal ;) // proffesioneel vreetzak & zuiplap! // TROLLMASTER // DUBSTEP ADDICT! //

Reg. datum: 16 februari 2010

Loopt super nu, bedankt.

Reg. datum: 18 juni 2002

Even de hoogtepunten van de update kort:

- Spider Crossings (q3wcp9 van de Q3 Threewave mod) kun je nu spelen met een free account (geen premium/pro nodig dus). Helaas maar voor een week.

- Promode is nu beschikbaar als je een Pro account hebt en zelf een server spawnt.

- Nog steeds geen anti-cheat. :(

Firefox add-on werkt niet meer na update van Firefox? Permanente oplossing: Add-on Compatibility Reporter.

Ik speel het ook weer sinds kort, blijft leuk. Merk alleen wel dat m'n Dell 2709 erg veel input lag heeft. Deze week maar eens een Dell 2312 erbij bestellen, meer schermruimte en handig voor FPS games :)
Reg. datum: 30 juli 2004

Tijd voor Quake :D. Nu komt mijn 120hz 2233rz weer een weer keer van pas.

Nu moet ik nog even mijn muis op 500 hz zetten maar ff kijken hoe dat moet in W7.

PQL :D

spam

quote:
neographikal schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:19:
Ik speel het ook weer sinds kort, blijft leuk. Merk alleen wel dat m'n Dell 2709 erg veel input lag heeft. Deze week maar eens een Dell 2312 erbij bestellen, meer schermruimte en handig voor FPS games :)
Gelukkig heeft mijn Dell U2410 een game mode die de input lag bijna halveert. Zonder die mode valt er niet mee te gamen.

Firefox add-on werkt niet meer na update van Firefox? Permanente oplossing: Add-on Compatibility Reporter.

Reg. datum: 09 september 2001

Bijna Kerst en dat betekent zeer leuke maps in Quake Live :) Misschein maar weer eens aanslingeren dat spel

Malkovich?
Reg. datum: 28 maart 2010

quote:
Dark0z schreef op zondag 18 december 2011 @ 12:07:
Bijna Kerst en dat betekent zeer leuke maps in Quake Live :) Misschein maar weer eens aanslingeren dat spel
Same :)

Elke keer als ik het speel vraag ik me af waarom ik steeds nieuwe shooters koop en speel, terwijl zoveel shooters van rond het millennium zoals Quake zo goed blijven ;)

Ook goed om te zien dat ze de FFA games klein houden (lijkt nu op 8 spelers te zitten). Jaar geleden was het nog 16 spelers en dat was gewoon niet te doen :S

Phenom II x4 955, 4gb, Asrock 870 extreme, hd6850

Voor mij is het vooral de kracht van KISS icm het speeltempo. Ik heb me nooit thuis gevoeld bij UT bijvoorbeeld, de vloeiendheid waarmee je in Q3 kunt rondgaan mist domweg. De balans klopt voor mijn gevoel gewoon :) Voordeel is ook dat ik met m'n 8800GT nog gewoon mee kan spelen :)

Idd, bijv. geen alternate fire bij de wapens houdt het simpel. Geen enkel van de wapens is gimmicky (behalve BFG maar die zit op geen enkele serieuze map). De physics en map designs vind ik goed omdat er veel verticale actie is, wat vrij uniek is bij FPS'en. Ik rocketjump (en plasma climb) continu de maps rond bij CTF. :)

UT vond/vind ik ook niet echt leuk, want zonder strafejumps kun heb je vrijwel geen controle over je snelheid. Maar Q3/QL is dan ook weer een stuk trager dan Promode of QuakeWorld.

Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 19-12-2011 14:22 (53%)

Reg. datum: 17 oktober 2006

Vandaag maar weer eens een account aangemaakt en eens een paar potjes gespeeld. Speelde wel lekker, al een tijdje geen Quake meer gespeeld.

Freeze Tag kende ik nog van Medal of Honor Allied Assault / Spearhead, vergt wel wat teamwork (unfreezen van teammates) en zonder dat verlies je al snel. Laat dat nou net hetgeen zijn dat meestal ontbreekt in een public server...

Waar ik me wel aan irriteerde was een CTF server waar mensen konden 'vliegen', had niks met rocketjump, plasma climbing of wat dan ook te maken. Gewoon uit het niks vliegen... en dan was het ook nog vaker de flagcarrier. Iemand die weet wat dit is?

Stichting HobbyServer | Tegen het moderne voetbal | Door passie gedreven en uit liefde trouw gebleven. MVV Maastricht voor altijd.

Yup, flight powerup.. is dat vogeltje wat her en der staat.
http://images.wikia.com/quake/images/1/1e/Flight.png

Acid_Burn wijzigde dit bericht 24-12-2011 23:39 (41%)

Haha, dat is op de Silent Night map, daar heb je twee flight PU's die voorin je base (en nog minstens 2 elders op de map). Je kunt vliegen door de "use item" toets/knop in te houden. Je kunt hem 30 seconden lang inhouden in totaal, geloof ik. Daarna moet je weer een nieuwe oppikken om weer te kunnen vliegen.
Maar op Silent Night kun je sowieso geen serieuze potjes verwachten. Net als met Winter's Edge komen er alleen noobs op af eigenlijk. ;)

Freeze tag vind ik leuk, maar je hebt er (behalve in het kerstseizoen dan) een premium account voor nodig, wat belachelijk is omdat bijna niemand het speelt.

Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 25-12-2011 15:19 (15%)

Hoe bedoel je? Minder ictf servers in NL? Ik zie zat lege ictf servers. En 5-6 met mensen erop in Europa.

Reg. datum: 01 december 2002

Is het nou ook mogelijk om hiermee bv Challenge Promode te draaien of rail-only?

Core i5-750 @ 3.66 ghz - 12GB ram - HD6950 1gb - 1 TB Caviar Black - SB X-FI Xtremegamer - Benq G2420HDBE - Microsoft Wireless keyboard K350

Je kunt aangepaste game rules (waaronder Promode "PQL") gebruiken als je een Pro account hebt (kost $50 per jaar). Ik weet niet of je met rail only instagib bedoelt; zoja dan kan dat ook met een free account.

Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 26-12-2011 07:03 (5%)

quote:
Aham brahmasmi schreef op zondag 25 december 2011 @ 17:51:
Hoe bedoel je? Minder ictf servers in NL? Ik zie zat lege ictf servers. En 5-6 met mensen erop in Europa.
Ik niet, misschien doe ik wat verkeerd hoor, ik ga gewoon naar die lijst met games. Moet ik daar nog wat instellen?

Klik op de rode customize knop en dan:
Game Type: InstaCTF
Game State: All Populated
Game Location: In Your Vicinity (standaard)

Hiermee krijg je alle ictf servers waar mensen op zitten. Momenteel weer 6 servers waar mensen bezig zijn (3 in Duitsland, 2 in Zweden, 1 in Spanje). Met Game State op "Any Game State" krijg je ook alle lege servers erbij.

Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 26-12-2011 16:28 (6%)

Als ik deze thread open krijg ik een waarschuwing dat er malware is ontdekt. Iemand anders ook?
Iets met 'members.lycos.nl'?

Wolfos wijzigde dit bericht 27-12-2011 13:17 (13%)

http://wolfos.org

Geen last van.

Schokkend

quote:
Wolfos schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 13:16:
Als ik deze thread open krijg ik een waarschuwing dat er malware is ontdekt. Iemand anders ook?
Iets met 'members.lycos.nl'?
ik had eerder m'n incon ook bij lycos gehost. En kreeg op een dag ineesn van iedereen een DM met deze melding erin.

Hij staat nu bij tinypic en geen last meer van vervelende DM's :p

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

This fragster is unstoppable!
Reg. datum: 20 februari 2002

Voor de liefhebbers:
Gisteren is er weer een grote update gereleased, met (o.a.) nieuwe gametypes en mappen. Deze week (t/m zondag) zijn alle Premium mappen en de nieuwe gametypes beschikbaar voor iedereen :) .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2012 Tweakers.net B.V. - Alle rechten voorbehouden - Contact - Jouw privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van:

Website van het jaar 2011