Vanaf mijn werk is het me nog niet gelukt om in te loggen.
Geen idee of er nog wat in te stellen is zo.
Je moet wel EU servers pakken héquote:ev1ltje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:57:
Bedankt DaMorpheus
Al wel een paar bugs tegengekomen. Wanneer ik fullscreen speel en wil in het menu gaan, dan beweegt men muis niet meer. Ik moet telkens Alt Enteren om te kunnen in het menu rondsnuffelen.
Ook die ping op de servers vind ik niet zo tofTelkens 100+ ping
Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...
Reg. datum: 25 augustus 2001
Klopt, ik heb hier een topic over aangemaakt op hun forum en blijkt dat we niet de enigsten zijnquote:ev1ltje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:57:
Bedankt DaMorpheus
Al wel een paar bugs tegengekomen. Wanneer ik fullscreen speel en wil in het menu gaan, dan beweegt men muis niet meer. Ik moet telkens Alt Enteren om te kunnen in het menu rondsnuffelen.
Ook die ping op de servers vind ik niet zo tofTelkens 100+ ping
Tevens krijg ik de game met geen mogelijkheid op Windows 2000 geinstalleerd, ook al gemeld trouwens.
De ping is bij mij ook redelijk hoog, maar aangezien ik vanuit Spanje speel kom ik met geen enkel spel onder de 80 dus dat was voor mij niet zo vreemd iig.
Ik vind de website wel verschikkelijk traag, het duurd echt 10 sec voordat het eerste login scherm is geladen, hoop dat dat nog verbeterd word.
Gister was ik ff een paar rondjes aan het spelen. Ik sta echt versteld van de snelheid van de sommige spelers, my goodness, ben ff als spectator een tijdje met iemand uit belgie aan het meekijken geweest. Die gozer had gewoon 9 railgun hits achter elkaar.... m'n mond viel gewoon open. Ik heb jaren quake gespeeld en kon altijd goed meekomen maar dit pfff. Word ik nu oud of ...
Een kort vraagje nog... ik kan via de muis-scroller niet de gauntlet selecteren, was dit bij de orginele quake ook al zo? Kan het me niet herinneren eingelijk. Nu moet ik dus op 1 drukken, maarja, het gaat allemaal zo snel dat ik dan vaak te laat ben.
Dat soort skills ontwikkel je als je jarenlang fanatiek speelt. Op gegeven moment besteed je geen aandacht meer aan het mikken, maar enkel aan het voorspellen van de bewegingen van je tegenstander en het in de gaten houden van de tijd wanneer armor en andere powerup spawnen enzo.quote:ocdaan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:45:
[...]
Ik heb jaren quake gespeeld en kon altijd goed meekomen maar dit pfff. Word ik nu oud of ...hahahaha Maargoed, dus na een poosje mee gekeken te hebben type ik tegen die gozer: "respect dude, hoe doe je dat toch?" Waarop hij antwoord: "met 2 handen!"
Een kort vraagje nog... ik kan via de muis-scroller niet de gauntlet selecteren, was dit bij de orginele quake ook al zo? Kan het me niet herinneren eingelijk. Nu moet ik dus op 1 drukken, maarja, het gaat allemaal zo snel dat ik dan vaak te laat ben.
Over het selecteren van de gauntlet: ik doe dat met een klik op het muiswiel. Lekker snel en altijd onder bereik van mijn middelvinger. Het is sowieso het beste om voor alle wapens een aparte toets in te stellen, zodat je altijd meteen het juiste wapen hebt zonder tijd te verspillen scrollen. Kost wat gewenning en in het begin druk je nog wel eens op de verkeerde binds, maar daarna speelt het echt veel fijner. Ik heb al m'n weapon binds om m'n movement keys heen zitten.
Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
Ja tuurlijk, hoe meer je speeld hoe beter je word. Maar zoals ik zei, ik kon altijd aardig meekomen maar het veschil is nu wel heeeel erg groot. hahahaha Maar dat maakt niet uit, ik speelde eerder dan ook veel meer dan tegenwoordig. Ik ben nu ook niet meer zo fanatiek moet ik eerlijk bekennen, nou ja, dan maar onderin de ranglijst nietwaarquote:Aham brahmasmi schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:57:
[...]
Dat soort skills ontwikkel je als je jarenlang fanatiek speelt. Op gegeven moment besteed je geen aandacht meer aan het mikken, maar enkel aan het voorspellen van de bewegingen van je tegenstander en het in de gaten houden van de tijd wanneer armor en andere powerup spawnen enzo.
Over het selecteren van de gauntlet: ik doe dat met een klik op het muiswiel. Lekker snel en altijd onder bereik van mijn middelvinger. Het is sowieso het beste om voor alle wapens een aparte toets in te stellen, zodat je altijd meteen het juiste wapen hebt zonder tijd te verspillen scrollen. Kost wat gewenning en in het begin druk je nog wel eens op de verkeerde binds, maar daarna speelt het echt veel fijner. Ik heb al m'n weapon binds om m'n movement keys heen zitten.
De gauntlet onder de muis-wiel-klik is idd wel een goed idee. Hmmmm, bij nader inzien denk ik dat ik hem dan bij de duim-button van m'n G5 onderbreng, dat vind ik persoonlijk iets prettiger. Dat scrollen voor een wapen te selecteren heb ik eingelijk altijd al gedaan, na verloop van tijd kom je precies op het juiste wapen uit. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
Kan wel zijn, ik deed het vroeger ook zo, maar zodra je aparte binds hebt merk je dat dat toch vele malen beter werkt. Wapens met muiswiel selecter is eigenlijk uit den boze.quote:ocdaan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:08:
[...]
Dat scrollen voor een wapen te selecteren heb ik eingelijk altijd al gedaan, na verloop van tijd kom je precies op het juiste wapen uit. Maar dat is persoonlijk natuurlijk
De QL community is trouwens ook anders dan Q3 was/is. Er zijn verhoudingsgewijs meer fanatieke spelers in QL.
De site is idd gruwelijk traag nu trouwens. Duurt een minuut voordat de pagina geladen is ofzo. Ze zullen wel wat probleempjes met hun webserver hebben.
Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 26-06-2008 15:14 (4%)
Ik ben bang dat je wel gelijk hebtquote:Aham brahmasmi schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:14:
[...]
Kan wel zijn, ik deed het vroeger ook zo, maar zodra je aparte binds hebt merk je dat dat toch vele malen beter werkt. Wapens met muiswiel selecter is eigenlijk uit den boze.
De QL community is trouwens ook anders dan Q3 was/is. Er zijn verhoudingsgewijs meer fanatieke spelers in QL.
De site is idd gruwelijk traag nu trouwens. Duurt een minuut voordat de pagina geladen is ofzo. Ze zullen wel wat probleempjes met hun webserver hebben.
Wat je idd al zegt, er zullen nu wel veel fanatieke spelers zijn die de beta spelen, en ik ben enkel maar slechter geworden, verklaard een hoop ja
Het viel me ook op dat er andere wapens aanwezig zijn. Das wel leuk, ik dacht eerst dat het een 100% copie van q3a zou zijn. Er zijn ook een aantal andere mappen toegevoegd of heb ik dat verkeerd. Of kan het zijn dat die andere mappen uit team-arena komen ofzo? De q3a mappen ken ik allemaal nog wel namelijk, maar ik heb QL ook nog maar weinig gespeeld moet ik zeggen.
Betreft de webserver van hun, de site is erg traag terwijl het downloaden van content toch redelijk vlotjes gaat. maar dat zullen ze denk ik nog wel verbeteren
Nog niet misschien
Als je in het forum kijkt bij bugreports staat er een topic over jouwn vraag. (als ik het goed heb tenminste)quote:the-edge schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:36:
Als een map is afgelopen kun je normaal nog chatten en gg zeggen.. Maar nu zie je dat chatscherm niet eens.. Is dat in te stellen?
De chat valt weg achter het scherm met de ranglijst zeg maar... volgens mij niet in te stellen dus.
Ah oke.. Bedankt voor je alertheid.. Ik ga eens even op dat forum rondzoeken.. Wellicht dat meerdere vragen zo beantwoord wordenquote:ocdaan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:42:
[...]
Als je in het forum kijkt bij bugreports staat er een topic over jouwn vraag. (als ik het goed heb tenminste)
De chat valt weg achter het scherm met de ranglijst zeg maar... volgens mij niet in te stellen dus.
Nog niet misschien
Daarvoor doen me mee aan de beta nietwaarquote:the-edge schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:05:
[...]
Ah oke.. Bedankt voor je alertheid.. Ik ga eens even op dat forum rondzoeken.. Wellicht dat meerdere vragen zo beantwoord wordenThanks
Q3 Team Arena zit bij QL in. Daar zitten extra wapens (nailgun, chaingun, proximity mine launcher), powerups en maps bij.quote:ocdaan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:29:
[...]
Het viel me ook op dat er andere wapens aanwezig zijn. Das wel leuk, ik dacht eerst dat het een 100% copie van q3a zou zijn. Er zijn ook een aantal andere mappen toegevoegd of heb ik dat verkeerd. Of kan het zijn dat die andere mappen uit team-arena komen ofzo? De q3a mappen ken ik allemaal nog wel namelijk, maar ik heb QL ook nog maar weinig gespeeld moet ik zeggen.
Ik denk dat dit een bug is in de UI. Ik open de console meestal even (ctrl+alt+~) om te kijken wat er gezegd wordt.quote:the-edge schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:36:
Als een map is afgelopen kun je normaal nog chatten en gg zeggen.. Maar nu zie je dat chatscherm niet eens.. Is dat in te stellen?
En nog een veel langere error erachteraan, maar staan URL's in.. Zal ik wel niet mogen postenquote:ERROR: exception 'OracleExceptions' with message 'connection failed' in
Nog meer iemand met deze problemen??
Nog niet misschien
quote:the-edge schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 17:36:
Nog meer iemand met deze problemen??
Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
Maar nu doet de hele website het niet meer?! Wordt doorgelinkt naar de Beta signup pagina.. ?!quote:
the-edge wijzigde dit bericht 26-06-2008 18:15 (3%)
Nog niet misschien
edit: ik bedoel hier wordt ie ook doorgelinked
ev1ltje wijzigde dit bericht 26-06-2008 18:17 (52%)
En Up againquote:ev1ltje schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 18:16:
Nope hier is ie ook down
edit: ik bedoel hier wordt ie ook doorgelinked
Nog niet misschien
Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 26-06-2008 22:29 (140%)
Toen maar in IE7 opnieuw de boel geïnstalleerd en dat werkte wel...
Anyways, het voelt precies aan als q3a (naar mijn mening) maar ik heb al ff een tijdje niet meer gespeeld en ik ben eigenlijk stiekum een Q2ctf maniak, dus de q3 engine is wel weer ff wennen.
Erg leuke game, en t wordt volgens mij wel een succes, zolang de webservers maar 'up' blijven...
Vanavond maar weer eens proberen via FF3 te gamen, mocht dat niet lukken dan ga ik een bug filen (volgens mij was er een Javascript error, wat ik kon zien in de error console)...
PS. Zijn er allemaal nieuwe maps of zitten er ook 'oude' q3 mappen in?
Nog niet misschien
Er zitten veel q3 mappen inquote:Zaagmans schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 09:45:
PS. Zijn er allemaal nieuwe maps of zitten er ook 'oude' q3 mappen in?
ev1ltje wijzigde dit bericht 27-06-2008 09:53 (3%)
ORA-01400: cannot insert NULL into ("ID"."T_PLAYER"."COUNTRY") ORA-06512: at "ID.QUAKELIVE", line 347 ORA-06512: at line 1
Ik heb alle velden ingevuld, maar ik blijf deze foutmelding krijgen, buhu
Peanut butter jelly time!
Blijft het nu slechts beschikbaar voor de beta-testers? Want ik zie nergens dat je opnieuw een key zult moeten ingeven, alhoewel je met je 'vorige' account gaat moeten inloggen, maar stap 5 lijkt me toch wel te vertellen dat je geen key meer zult moeten nodig hebben?quote:Dear QUAKE Live Tester,
There will be an Account Wipe Monday, July 7th.
The information below is very important and will affect your account, so please take the time to read this update in its entirety.
Monday, July 7th we will be wiping all in-game QUAKE Live accounts and testing our new user sign-up and registration process, requiring all of our beta testers to re-create their in-game accounts. The account recreation process should be relatively easy:
1. Monday, July 7th the accounts database will be reset. Your in-game account will no longer work.
2. Login to http://quakelive.idsoftware.com. Your beta site username and password created with your beta cd-key will still exist and work the way they always do.
3. Click the large red (PLAY NOW FREE) button located on the front page of the website to create your new in-game account.
4. Accounts must conform to new player name tag restrictions. Name tags must be 2-15 characters in length, containing only letters, numbers and underscores (a-z A-Z 0-9 _). Your name tag will be used as your in-game handle, and once in-game you may still insert color codes to stylize them. You must include a valid email address, this email is now your login username.
5. Complete the New User Registration process and authenticate your game account via email validation.
6. That's it! Your plug-in update and game install process will then begin and you will be presented with a training and warmup match to introduce you to the basic mechanics of the game as the remainder of the download process occurs in the background.
In addition, there is a new cvar available in this update: \clan. Currently only accessible by utilizing the console (press ctrl. + alt. + ~ to access the console), the \clan cvar allows you to set a clan tag prefix of up to 5 characters to your name. Your combined clan tag + account name will be used throughout the game's HUD and Scoreboard to identify yourself.
Thank you for taking the time to read this information and for your continued participation in the QUAKE Live Beta tests. Additional details concerning the update will be presented upon its release.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last