E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - GIGABYTE HD4870 - 1xSamsung Spinpoint 640 - 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista x64 Ultimate
Reg. datum: 25 augustus 2001
Thanxquote:drunkfux schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:44:
Ook net een key gekregen en getest, iemand een idee hoe je dat irritante gunview wegkrijgt?
Ik wil alleen een crosshair en niet meer, fov aanpassen ook niet mogelijk of ben ik blind, kon het niet vinden in de options.
edit: al gevonden, never mind..
Voor degenen die het nog niet weten:
Maak in Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\id Software\quakelive\home\baseq3 een nieuwe autoexec.cfg aan en zet daar je eigen settings in...
Wel leuk dit weer, moet enkel weer aan de snelheid wennen. Die nieuwe games van tegenwoording zijn allemaal zo traag als dikke #$% hhahaha werd dus al dik ingemaakt net. Gauntlet fun is back
Zie topicstart, op ons forum nog plenty of invites (zeker 30).quote:
Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
Reg. datum: 11 mei 2007
Asus P5K, Q6600 @ 3.0Ghz, EAH2900XT, Corsair TWIN2X2048, LCPower 850W, Seagate Barracuda 250GB, Samsung Spinpoint 500GB, Arctic Freezer 7 Pro
Zie de topic waarschuwing en de topic start.quote:Parapluvanhylco schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:33:
Pardon ivm de waarschuwing, maar ik ben het even helemaal kwijt hoe je DM'ed. Toch zou ik graag een invite willen. Lijkt me vet om het spel te testen.
Wij doen ook geen invites meer per DM. Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.
Reg. datum: 11 mei 2007
Asus P5K, Q6600 @ 3.0Ghz, EAH2900XT, Corsair TWIN2X2048, LCPower 850W, Seagate Barracuda 250GB, Samsung Spinpoint 500GB, Arctic Freezer 7 Pro
I'm not as think as you stoned I am
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Reg. datum: 25 augustus 2001
Ik heb dat ook nooit in de gaten gehad, heb het net aangezet dat anderen me een dm kunnen sturen, dit stond standaard blijkbaar uit dan. Waar ik door in de war was is dat ik iemand anders wel eens een dm heb gestuurd en en via reply denk ik ook berichten terug heb ontvangen. Deze instelling gaat enkel over het icoontje of kan niemand je werkelijk geen dm sturen dan? tis me niet helemaal duidelijkquote:Kixtart schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:14:
En dat icoon zie je alleen als je DM zelf ook aan hebt staan. Het is aan te zetten via http://gathering.tweakers.net/forum/preferences -> privacy -> direct messages.
@hieronder - aha, maar ik kon wel reply's ontvangen en ook dm's versturen. hmmm mss dat ik het fout heb hoor.....
maargoed - iedereen die me eem dm wil sturen.... (gezelli) kom maar, ben ingeschakeld nu
ocdaan wijzigde dit bericht 23-06-2008 14:45 (13%)
Als je iemand een DM probeert te sturen die dat vinkje dus uit heeft staan krijg je dit in beeld:
quote:Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
De ontvanger (<user>) heeft opgegeven geen prive berichten te willen ontvangen
Kixtart wijzigde dit bericht 23-06-2008 14:50 (73%)
Direct Message is an easy way to come into contact with me :w
Heb paar dagen geleden invite gevraagd maar nog geen email of pm gehad, zijn er nog wel invites?quote:DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:43:
[...]
Zie de topic waarschuwing en de topic start.
Wij doen ook geen invites meer per DM. Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.
Peanut butter jelly time!
Voor DM-instellingen geldt trouwens precies hetzelfde.
qed
Op de QL webpagina staat dat ze naar 800 mensen die een invite hebben gehad een herinnering hadden gestuurd (omdat ze zich dus niet hebben geregistreerd met de key die ze gekregen hebben). Moet je nagaan.quote:DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:43:
[...]
Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.
Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
Reg. datum: 31 oktober 2003
Dit komt ook omdat de invite mails door een hoop mensen hun provider/e-mail programma als spam word geclassificeerd. Bij een vriend van mij die g-mail gebruikt stond het mailtje ook in de spam box.quote:Aham brahmasmi schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:41:
[...]
Op de QL webpagina staat dat ze naar 800 mensen die een invite hebben gehad een herinnering hadden gestuurd (omdat ze zich dus niet hebben geregistreerd met de key die ze gekregen hebben). Moet je nagaan.
Epox 8HDA3+, AMD 64 2800+ Newcastle core, Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB, Kingston 1024MB PC3200, Soundblaster Live! 5.1, Maxtor 200GB 7200RPM 8MB cache
Dat is volgens mij toch maar zever hoor. Ik zit nu ook te wachten op een key, en kijk toch wel regelmatig in m'n spam folder. Als je het spel wil spelen, dan kijk je daar ook. Er zijn natuurlijk ook mensen die een key vragen gewoonweg om er een "te hebben", en die er verder niet naar kijken..quote:Azer schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:36:
Dit komt ook omdat de invite mails door een hoop mensen hun provider/e-mail programma als spam word geclassificeerd. Bij een vriend van mij die g-mail gebruikt stond het mailtje ook in de spam box.
De invites worden 1 of 2 keer per maand 'uitgegeven' .. Het is dus een kwestie van geduld, ik had net de boot gemist en moest zeker een dikke maand wachten voordat ik kon spelen.. Helaas, maar waarquote:ev1ltje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:39:
[...]
Dat is volgens mij toch maar zever hoor. Ik zit nu ook te wachten op een key, en kijk toch wel regelmatig in m'n spam folder. Als je het spel wil spelen, dan kijk je daar ook. Er zijn natuurlijk ook mensen die een key vragen gewoonweg om er een "te hebben", en die er verder niet naar kijken..
Maar het wachten is het waard
Nog niet misschien
Stoort verder niet, voldoende goede gamers online. Al eens met Fatality gespeeld?
huh? zit hij er ook ?? Nou ik wordt al door alles en iedereen geownd (COD4 is to blame)quote:DaMorpheus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:12:
Al eens met Fatality gespeeld?
Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...
Weer aangevraagd, net na de post met invites zijn op, buhuhuquote:DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:35:
We hebben nog zeker 25 invites over op 't forum. Tsukaa, post je gegevens even opnieuw, een collega zal je morgen inviten.
Bedankt alvastquote:DaMorpheus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:13:
3 collega's hebben er nog ieder 5, ik zal ze erop wijzen dat ze jou ook meteen uitnodigen.
Ik ben dan misschien een uitzondering dat ik dusdanig weinig spam krijg dat ik die mail er makkelijk uit kan vissen.quote:Azer schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:36:
[...]
Dit komt ook omdat de invite mails door een hoop mensen hun provider/e-mail programma als spam word geclassificeerd. Bij een vriend van mij die g-mail gebruikt stond het mailtje ook in de spam box.
Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!
Manman, wat is dit lang geleden zeg
Spelen maar !
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last