Hoofdcategorieën
Topicacties

Quake Live - Gratis webbased Quake

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
mas bac
Reg. datum: 05 april 2003

voor al diegenen die het vroegen: invites zijn op :(

E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - GIGABYTE HD4870 - 1xSamsung Spinpoint 640 - 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista x64 Ultimate

Reg. datum: 25 augustus 2001

quote:
drunkfux schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:44:
Ook net een key gekregen en getest, iemand een idee hoe je dat irritante gunview wegkrijgt?
Ik wil alleen een crosshair en niet meer, fov aanpassen ook niet mogelijk of ben ik blind, kon het niet vinden in de options.
edit: al gevonden, never mind..

Voor degenen die het nog niet weten:

Maak in Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\id Software\quakelive\home\baseq3 een nieuwe autoexec.cfg aan en zet daar je eigen settings in...
Thanx ;) Dit was idd ook mijn eerste ding wat opviel - ik speel(de) altijd met een hogere fov...

Wel leuk dit weer, moet enkel weer aan de snelheid wennen. Die nieuwe games van tegenwoording zijn allemaal zo traag als dikke #$% hhahaha werd dus al dik ingemaakt net. Gauntlet fun is back ;) Vanavond ff verder, nu eerst even werken. Ik kan 5 mensen uitnodigen, stuur maar een dm!

Keen must die!

quote:
dafz0r schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:46:
voor al diegenen die het vroegen: invites zijn op :(
Zie topicstart, op ons forum nog plenty of invites (zeker 30).

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Reg. datum: 11 mei 2007

Pardon ivm de waarschuwing, maar ik ben het even helemaal kwijt hoe je DM'ed. Toch zou ik graag een invite willen. Lijkt me vet om het spel te testen.

Asus P5K, Q6600 @ 3.0Ghz, EAH2900XT, Corsair TWIN2X2048, LCPower 850W, Seagate Barracuda 250GB, Samsung Spinpoint 500GB, Arctic Freezer 7 Pro

Keen must die!

quote:
Parapluvanhylco schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:33:
Pardon ivm de waarschuwing, maar ik ben het even helemaal kwijt hoe je DM'ed. Toch zou ik graag een invite willen. Lijkt me vet om het spel te testen.
Zie de topic waarschuwing en de topic start.
Wij doen ook geen invites meer per DM. Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.

Reg. datum: 11 mei 2007

Begrijpelijk. Zou je wel heel snel even willen uitleggen hoe DM ook alweer werkt?

Asus P5K, Q6600 @ 3.0Ghz, EAH2900XT, Corsair TWIN2X2048, LCPower 850W, Seagate Barracuda 250GB, Samsung Spinpoint 500GB, Arctic Freezer 7 Pro

PC in de soep? Heerlijk!
Reg. datum: 20 maart 2000

Klik op dit icon; http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/dm.gif bij de naam van de persoon die je een bericht wilt sturen?

I'm not as think as you stoned I am

Mmmmike the TV
Reg. datum: 14 mei 2004

En dat icoon zie je alleen als je DM zelf ook aan hebt staan. Het is aan te zetten via http://gathering.tweakers.net/forum/preferences -> privacy -> direct messages.

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Reg. datum: 25 augustus 2001

quote:
Kixtart schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:14:
En dat icoon zie je alleen als je DM zelf ook aan hebt staan. Het is aan te zetten via http://gathering.tweakers.net/forum/preferences -> privacy -> direct messages.
Ik heb dat ook nooit in de gaten gehad, heb het net aangezet dat anderen me een dm kunnen sturen, dit stond standaard blijkbaar uit dan. Waar ik door in de war was is dat ik iemand anders wel eens een dm heb gestuurd en en via reply denk ik ook berichten terug heb ontvangen. Deze instelling gaat enkel over het icoontje of kan niemand je werkelijk geen dm sturen dan? tis me niet helemaal duidelijk ;)

@hieronder - aha, maar ik kon wel reply's ontvangen en ook dm's versturen. hmmm mss dat ik het fout heb hoor.....

maargoed - iedereen die me eem dm wil sturen.... (gezelli) kom maar, ben ingeschakeld nu 8)

ocdaan wijzigde dit bericht 23-06-2008 14:45 (13%)

Mmmmike the TV
Reg. datum: 14 mei 2004

Die instelling gaat over het DM in het geheel. Als je hem uit hebt staan kan je niets versturen/ontvangen en zie je die iconen niet.

Als je iemand een DM probeert te sturen die dat vinkje dus uit heeft staan krijg je dit in beeld:
quote:
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

De ontvanger (<user>) heeft opgegeven geen prive berichten te willen ontvangen

Kixtart wijzigde dit bericht 23-06-2008 14:50 (73%)

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

404
Reg. datum: 11 juni 2003

quote:
DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:43:
[...]

Zie de topic waarschuwing en de topic start.
Wij doen ook geen invites meer per DM. Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.
Heb paar dagen geleden invite gevraagd maar nog geen email of pm gehad, zijn er nog wel invites?

Peanut butter jelly time!

o hai
Reg. datum: 09 september 2005

Er staat toch dat ze die niet meer geven? Ook staat er in de topicwarning dat het niet de bedoeling is hier over invites te posten.

Voor DM-instellingen geldt trouwens precies hetzelfde.

qed

Keen must die!

We hebben nog zeker 25 invites over op 't forum. Tsukaa, post je gegevens even opnieuw, een collega zal je morgen inviten.

quote:
DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 13:43:
[...]

Veel mensen die het willen, maar veels te veel die vervolgens nooit online spelen.
Op de QL webpagina staat dat ze naar 800 mensen die een invite hebben gehad een herinnering hadden gestuurd (omdat ze zich dus niet hebben geregistreerd met de key die ze gekregen hebben). Moet je nagaan.

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

Reg. datum: 31 oktober 2003

quote:
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 00:41:
[...]
Op de QL webpagina staat dat ze naar 800 mensen die een invite hebben gehad een herinnering hadden gestuurd (omdat ze zich dus niet hebben geregistreerd met de key die ze gekregen hebben). Moet je nagaan.
Dit komt ook omdat de invite mails door een hoop mensen hun provider/e-mail programma als spam word geclassificeerd. Bij een vriend van mij die g-mail gebruikt stond het mailtje ook in de spam box.

Epox 8HDA3+, AMD 64 2800+ Newcastle core, Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB, Kingston 1024MB PC3200, Soundblaster Live! 5.1, Maxtor 200GB 7200RPM 8MB cache

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

quote:
Azer schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:36:
Dit komt ook omdat de invite mails door een hoop mensen hun provider/e-mail programma als spam word geclassificeerd. Bij een vriend van mij die g-mail gebruikt stond het mailtje ook in de spam box.
Dat is volgens mij toch maar zever hoor. Ik zit nu ook te wachten op een key, en kijk toch wel regelmatig in m'n spam folder. Als je het spel wil spelen, dan kijk je daar ook. Er zijn natuurlijk ook mensen die een key vragen gewoonweg om er een "te hebben", en die er verder niet naar kijken.. :)
Dit is toch een boventitel?
Reg. datum: 03 juni 2005

quote:
ev1ltje schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:39:
[...]

Dat is volgens mij toch maar zever hoor. Ik zit nu ook te wachten op een key, en kijk toch wel regelmatig in m'n spam folder. Als je het spel wil spelen, dan kijk je daar ook. Er zijn natuurlijk ook mensen die een key vragen gewoonweg om er een "te hebben", en die er verder niet naar kijken.. :)
De invites worden 1 of 2 keer per maand 'uitgegeven' .. Het is dus een kwestie van geduld, ik had net de boot gemist en moest zeker een dikke maand wachten voordat ik kon spelen.. Helaas, maar waar :'(

Maar het wachten is het waard _/-\o_

Nog niet misschien

Keen must die!

Ik ben het er geheel mee eens, maar helaas is dit iets wat je altijd ziet als er iets gratis te krijgen is :)
Stoort verder niet, voldoende goede gamers online. Al eens met Fatality gespeeld?

The Alchemist of Happiness
Reg. datum: 03 mei 2008

quote:
huh? zit hij er ook ?? Nou ik wordt al door alles en iedereen geownd (COD4 is to blame)

Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...

404

quote:
DaMorpheus schreef op maandag 23 juni 2008 @ 21:35:
We hebben nog zeker 25 invites over op 't forum. Tsukaa, post je gegevens even opnieuw, een collega zal je morgen inviten.
Weer aangevraagd, net na de post met invites zijn op, buhuhu

Keen must die!

3 collega's hebben er nog ieder 5, ik zal ze erop wijzen dat ze jou ook meteen uitnodigen.

404

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:13:
3 collega's hebben er nog ieder 5, ik zal ze erop wijzen dat ze jou ook meteen uitnodigen.
Bedankt alvast :)

quote:
Azer schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 14:36:
[...]

Ik ben dan misschien een uitzondering dat ik dusdanig weinig spam krijg dat ik die mail er makkelijk uit kan vissen. :)

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

Let's Buy Happiness
Reg. datum: 14 september 2007

Heb sinds deze morgen ook de key binnen *O*

Manman, wat is dit lang geleden zeg :P Als jullie mij willen toevoegen voor 1337P0w4G3: ev1ltje is de gebruikersnaam :+
Spelen maar !
Keen must die!

Veel plezier, het wordt al lekker druk online!!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: