Hoofdcategorieën
Topicacties

Quake Live - Gratis webbased Quake

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 31 oktober 2003

quote:
RamO schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 19:54:
Wat zijn jullie Quake live namen... kunnen we een GoT frag fest houden ;)
Mijn naam is Vincent, add me maar op je buddy lijst :)

Epox 8HDA3+, AMD 64 2800+ Newcastle core, Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB, Kingston 1024MB PC3200, Soundblaster Live! 5.1, Maxtor 200GB 7200RPM 8MB cache

Dit is toch een boventitel?
Reg. datum: 03 juni 2005

Nou, ik moet zeggen.. Vond het lang duren, maar het wachten was het waard! Had Quake lokaal geinstalleerd omdat ik er toch wel al zin in had om het weer te gaan spelen.. Nu met QL vind ik het toch net weer wat meer hebben, lekker in de browser game uitkiezen :Y)

En, overal je eigen settings :P Mijn naam is "Bono" add me maar ;)

Nog niet misschien

Ik vind het net wat minder hebben eigenlijk (alhoewel sommige toevoegingen/wijzigingen wel aardig zijn). :P Die pagina met servers is fijner dan de in-game server browser ja, maar er bestaan al jaren betere server browser programma's (The All-Seeing Eye werkt nog steeds als je een volledige installer kunt vinden :9 ).

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

jaja tis wat
Reg. datum: 28 juli 2000

Heb ook eindelijk een key gekregen :D. Wel erg tof om weer te spelen. Je merkt wel erg goed dat het een beta is. Keys die dubbel geset kunnen worden enz. Add me maar.. Mordeth als ingame naam.

Mordeth wijzigde dit bericht 16-06-2008 18:04 (28%)

Beatport is my...
Reg. datum: 11 oktober 2006

hexagram als ingame naam hier. Vind het opzich prima zo, merk soms wel stotteringen van de gameplay (ligt niet aan de PC zelf) en vind de huidige 'server browser' echt te idioot voor worden :P .

Add mij ook maar, kan je dan bij elkaar zien wie waar online is etc?

heaven.

Keen must die!

Speel je op de Europese servers osc4r? Powered by..... :P

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Beatport is my...

Ik speel wel op de EU servers ja, TX zal voor Texas staan ofzo :P (altijd ping 150 daar iig).

heaven.

Keen must die!

Klopt. De EU servers staan in Amsterdam :)

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Beatport is my...

Maar je kan nergens een server aanmaken ofzo? Want ik zie niet of nauwelijks CTF servers die bevolkt zijn en dat is echt te jammer!

heaven.

Nee, je krijgt alleen de QL client, niet de server natuurlijk. :)

Tot nu toe erger ik me eigenlijk een beetje aan QL. Toch maar weer terug naar echte Q3 met freeze tag mod. Ik kijk over een tijdje wel of er daadwerkelijk wat verbetering in komt, maar ik zie bijna alleen maar redenen om Q3 te blijven spelen. O+

Ik zal m'n invites iig op 't id3 forum verdelen... voor de mensen die geen Q3 hebben. :+

Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 17-06-2008 00:53 (9%)

administrator
Reg. datum: 04 maart 2002

quote:
SaURoN schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:39:
Ik heb hem nog steeds niet werkend gekregen op me laptopje :) Erg jammer :(
op laptops met een ati kaart lijkt het inderdaad niet te werken, heb het zelf ook op me werk. thuis gaat het prima.

Intel Core2 E4400 @ 3.2ghz (8x400) - Gigabyte P35 S3 - 2GB DDR2 PC6400 - Sapphire X1950 pro

Ingamemovies.nl
Reg. datum: 30 september 2002

quote:
osc4r schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:54:
Maar je kan nergens een server aanmaken ofzo? Want ik zie niet of nauwelijks CTF servers die bevolkt zijn en dat is echt te jammer!
Ehm, wat is het nut van zelf een server aanmaken? Je bent dan nog steeds alleen :p Join dan gewoon een goede/snelle CTF server en wacht tot er meer spelers inkomen :) !

Maandag ook weer gedaan, best leuk. Ik ben alleen niet zo goed als de meeste maar das niet zo erg.

Overgens heb ik weer 5 nieuwe invites gekregen :) dus DM !!! en niet in het topic mij maar als je wilt.

Edit: 2 left...
mas bac
Reg. datum: 05 april 2003

heb paar invites, zend pm

E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - GIGABYTE HD4870 - 1xSamsung Spinpoint 640 - 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista x64 Ultimate

Ik heb ook een paar invites .. Graag DM met naam + email adres.

Nog niet misschien

Mijn lieve sexy vrouw!
Reg. datum: 18 februari 2003

*cough* DM wel aanzetten dan. (gericht aan dafzor en the-edge.)

quote:
Arunia schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:02:
Doh inderdaad |:( Staat nu aan :Y)

Nog niet misschien

Reg. datum: 05 september 2000

Ook net een key gekregen en getest, iemand een idee hoe je dat irritante gunview wegkrijgt?
Ik wil alleen een crosshair en niet meer, fov aanpassen ook niet mogelijk of ben ik blind, kon het niet vinden in de options.
edit: al gevonden, never mind..

Voor degenen die het nog niet weten:

Maak in Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\id Software\quakelive\home\baseq3 een nieuwe autoexec.cfg aan en zet daar je eigen settings in...

drunkfux wijzigde dit bericht 20-06-2008 12:56 (35%)

mas bac
Reg. datum: 05 april 2003

quote:
Arunia schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:02:
done, any takers? kheb wel nog gegadigden op andere plaatsen

E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - GIGABYTE HD4870 - 1xSamsung Spinpoint 640 - 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista x64 Ultimate

quote:
drunkfux schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 12:44:
Ook net een key gekregen en getest, iemand een idee hoe je dat irritante gunview wegkrijgt?
Ik wil alleen een crosshair en niet meer, fov aanpassen ook niet mogelijk of ben ik blind, kon het niet vinden in de options.
edit: al gevonden, never mind..

Voor degenen die het nog niet weten:

Maak in Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\id Software\quakelive\home\baseq3 een nieuwe autoexec.cfg aan en zet daar je eigen settings in...
Kan iemand mij een beetje gestripte autoexec.cfg sturen of hier pasten? Ik had namelijk 'vroegah' en helemaal gestripte en lelijke maar ubersnelle Q3 config, maar dat was voor de QL tijd ;)..

Dus als iemand zoiets nog heeft.. Zou je er mij gelukkig mee kunnen maken!

Nog niet misschien

M3taal

DM me maar ;)

Ingame: M3taal, add me maar, alleen suck ik echt donkeyballs. Ik kan merken dat er mensen zijn die wel Q3 gespeeld hebben :P

Faith: not wanting to know what is true - F.W. Nietzsche

quote:
DonMetal schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 15:23:
alleen suck ik echt donkeyballs. Ik kan merken dat er mensen zijn die wel Q3 gespeeld hebben :P
Daarom is Q3 spelen nu eigenlijk leuker. Dan kun je een server opzoeken met mensen van je eigen niveau. QL is nieuw en daarom is het komkommertijd voor de meer fanatieke spelers. Daarom zie je ook dat er veel duels gespeeld worden. Dit heeft ook z'n leuke kanten maar toch voel ik me in Q3 toch meer thuis, vooral ook omdat het niet vol zit met bugs, de servers niet om de zoveel maps crashen, connecten altijd werkt -- ik moet na een paar minuten gespeeld te hebben altijd opnieuw inloggen omdat anders "waiting for XMPP authentication..." steeds maar blijft staan en ik dus niet op de server kom.

The Alchemist of Happiness
Reg. datum: 03 mei 2008

quote:
the-edge schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 14:15:
[...]

Kan iemand mij een beetje gestripte autoexec.cfg sturen of hier pasten? Ik had namelijk 'vroegah' en helemaal gestripte en lelijke maar ubersnelle Q3 config, maar dat was voor de QL tijd ;)..

Dus als iemand zoiets nog heeft.. Zou je er mij gelukkig mee kunnen maken!
Ik ben er ook geinteresseerd naar: kan iemand em uploaden??

Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...

quote:
RamO schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 16:08:
[...]

Ik ben er ook geinteresseerd naar: kan iemand em uploaden??
Maar wat voor settings wil je erin dan? Er zijn namelijk nogal veel mogelijkheden.

Wat iig fijn is:

seta cg_bobup 0
seta cg_bobroll 0
seta cg_bobpitch 0
seta cg_runroll 0
seta cg_runpitch 0

Dan schudt het beeld niet meer als je loopt.

De forcemodel cvar is ook veranderd:

seta cg_forceenemymodel Keel/bright
seta cg_model Keel/bright
Edit: correctie: bedankt Azer.

Hiermee ziet iedereen eruit als een felgroene Keel (behalve in tdm/ctf, dan is het blauw of rood).

Zet deze commando's in een textfile en noem hem autoexec.cfg.
Zet deze file in C:\Users\jouwusername\AppData\LocalLow\id Software\quakelive\home\baseq3 (lekker onhandig pad).

Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 23-06-2008 10:30 (6%)

The Alchemist of Happiness
Reg. datum: 03 mei 2008

Ok bedankt ik zal het proberen!

Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...

Reg. datum: 31 oktober 2003

quote:
Aham brahmasmi schreef op zaterdag 21 juni 2008 @ 18:48:
[...]
De forcemodel cvar is ook veranderd:

seta cg_forceenemymodel 1
seta cg_model Keel/bright
cg_forceenemymodel keel/bright werkt ook gewoon :)

Verder kan je r_picmip 5 of hoger gebruiken om het spel lelijk te maken ;)

Epox 8HDA3+, AMD 64 2800+ Newcastle core, Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB, Kingston 1024MB PC3200, Soundblaster Live! 5.1, Maxtor 200GB 7200RPM 8MB cache

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: