Gathering of Tweakers

Quicksearch

Acties: [view][quote]

Door: TheZeroorez Moderator SGD/SPV
10100111001

quote:
ocdaan schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 17:16:
Duhh waar moet je anders over praten - zonder invites kan er niemand spelen en als er niemand speeld kan er ook niet in dit topic over het spel gepraat worden.... haha :X
Nou dan maar niet he. Wil je nog graag dat ik het topic dan maar dicht doe tot er wel ergens over gepraat mag worden, of vind je het ineens niet zo erg meer? 8)7

Je doet nu net alsof ik diegene ben die dit topic enthousiast geopend heeft, maar da's niet het geval. Wat invites betreft is het heel simpel: Niet hier.

qed

Ingamemovies.nl

quote:
RamO schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:23:
OK dan heb ik een vraag aan de mensen die wel kunnen spelen: wat zijn jullie ervaringen tot nu toe en kunnen jullie wat screenshot/vids van de game plaatsen...:)
Ik vind het goed draaien! Hij is echt het Quake 3 Arena (Q3A) wat ik mij kan herrinneren, al zie je hier en daar reclame ingame :p Sommige zijn goed in het level verwerkt en sommige ook gewoon niet. Die vallen duidelijk op wat toch minder mooi is. Daarbij lees je ze automatisch, dus wellicht wordt dit een goede vorm van ingame-reclame.

De reclame borden waar ik me een beetje aan ergerde, waren degene die gewoon niet in de styl van het level pasten. Bijv een grijze stenen muur, en dan een wit bord met blauwe letters (niet erg fel wit en blauw maar het paste niet)... ik heb lever de andere reclame borden dan lichtgrijs zijn en het lettertype ook beetje in dezelfde styl als het level is. Die vallen niet zo op en toch lees je ze stiekum.

Zoals eerder vermeldt, op mijn pc, moeiteloos fullscreen 1680x1050 met 125 frames volgens fraps. Soms 124 :p draait lekker dus. Wel komt er helaas lagg in voor. Met z'n 2en niet echt maar vanmiddag met 4 of 7 man, stijgt de ping toch tot 100~160 ofzo. Overgens had iedereen dan een ping boven de 100 dus lag niet aan mij (alleen). Ik weet niet uit welke landen de tegenspelers waren maar misschien speelde ik dus wel op servers in America...

Overgens moet je de eerste keer wel wat installeren en wat maps downloaden (allemaal automagisch) dus dat is lekker. Bij mij was alles zo klaar en als ik nu inlog hoef ik dus niks meer te downloaden, tenzij er weer aanpassingen zijn. Tlijkt eigenlijk gewoon dat ik weer Q3A opnieuw geinstalleerd heb.

Ps. specs pc: C2D 3.0, 8800GTX, 4gig ram, Vista.
quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:25:
Neen, niemand mag screenshots en videos plaatsen.
Jammer! Had het al bijna willen doen :9
The Alchemist of Happiness
Reg. datum: 03 mei 2008

nou zo te horen kan dit nog wel erg populair worden zodra de beta versie uit is...
Quake arena heb ik alleen in het PIII tijdperk gespeeld, sindsdien heb ik er weinig nog van gezien

Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...

quote:
JuliettPapa schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:20:
[...]

Wel komt er helaas lagg in voor. Met z'n 2en niet echt maar vanmiddag met 4 of 7 man, stijgt de ping toch tot 100~160 ofzo. Overgens had iedereen dan een ping boven de 100 dus lag niet aan mij (alleen). Ik weet niet uit welke landen de tegenspelers waren maar misschien speelde ik dus wel op servers in America...
Dat moet dan een heel slechte server zijn geweest, want Quake 3 kan echt gemakkelijk met 16+ man op een server gespeeld worden.

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

Ingamemovies.nl

quote:
Aham brahmasmi schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:39:
[...]
Dat moet dan een heel slechte server zijn geweest, want Quake 3 kan echt gemakkelijk met 16+ man op een server gespeeld worden.
Dit is natuurlijk wel aangepaste versie he, of een hele nieuwe versie... volgens mij kan je het niet vergelijken met het oude Quake 3. Besides, ik weet niet waar de server stond waar ik op speelde en dat kan ook ping veroorzaken. Of misschien was er wat anders op de server etc.
Ik heb het spel nog niet kunnen spelen, maar het lijkt me sterk dat ze de netcode vervangen zouden hebben, want die is namelijk goed genoeg (alhoewel de mod CPMA toch nog stukken betere vervangende netcode heeft). Het artikel op t.net zegt uitdrukkelijk dat het een gratis online versie van Quake 3 is (de plaatjes zien er ook voor 99% uit als de originele Q3). De grootste veranderingen zitten waarschijnlijk (hopelijk) enkel in de webinterface om op servers te komen, de UI van het spel zelf, en de manier waarop de maps/advertenties gestreamed worden.

Totdat ik het spel zelf kan spelen of meer details te zien/horen krijg, zeg ik: het zal zeker geen hele nieuwe versie zijn. :)

Reg. datum: 31 oktober 2003

Ik heb het gisteravond ook gespeeld en vond het erg leuk om weer eens te spelen. Iemand boven mij vertelde dat hij last hadvan hoge pings, maar dat lijkt me erg sterk aangezien de servers in Amsterdam staan. Hij heeft dus waarschijnlijk om de amerikaanse servers gespeeld. Dingen die ik echter nog wel mis zijn:
- Statistieken van spelers op de website
- Remake van ztn3tourney1 (meest gespeelde duel map in Quake 3)
- Clan Arena game mode

Epox 8HDA3+, AMD 64 2800+ Newcastle core, Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB, Kingston 1024MB PC3200, Soundblaster Live! 5.1, Maxtor 200GB 7200RPM 8MB cache

Clan Arena is dan ook onderdeel van OSP en niet van VQ3.

Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 10-05-2008 10:43 (28%)

Reg. datum: 31 oktober 2003

quote:
Aham brahmasmi schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:43:
Clan Arena is dan ook onderdeel van OSP en niet van VQ3.
Harvester en wat andere gametypes waren ook geen onderdeel van VQ3. Die zitten er wel in. Ze proberen VQ3 te verbeteren en nieuwe feaures toe te voegen hoor :)

Epox 8HDA3+, AMD 64 2800+ Newcastle core, Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB, Kingston 1024MB PC3200, Soundblaster Live! 5.1, Maxtor 200GB 7200RPM 8MB cache

Ze hebben de game modes van (het weinig succesvolle) Team Arena erin gestopt (net als bij Quake 4), zo te horen.

Ik zou het liefst een Freeze Tag mode in Quake Live zien trouwens! Mijn favoriete mod. O+

Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 10-05-2008 11:35 (83%)

Ingamemovies.nl

quote:
Azer schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:24:
Ik heb het gisteravond ook gespeeld en vond het erg leuk om weer eens te spelen. Iemand boven mij vertelde dat hij last hadvan hoge pings, maar dat lijkt me erg sterk aangezien de servers in Amsterdam staan. Hij heeft dus waarschijnlijk om de amerikaanse servers gespeeld.
Klopt :)

Gisternacht, toch maar ff gewacht tot 3uur ;) en mee gespeeld, nu wel op EU servers en de lagg was weg. 3 Potjes CTF gedaan, was wel leuk :) twerkt gewoon goed zover ik merk. Nog geen rare dingen meegemaakt alleen soms bij het laden van de next map dat het fout gaat.
administrator
Reg. datum: 04 maart 2002

Weet iemand op welke datum zei hun invite van ID hebben ontvangen? ik ben als goed is geinvite maar hoorde dat ID ze eenmaal per maand verstuurd.

Intel Core2 E4400 @ 3.2ghz (8x400) - Gigabyte P35 S3 - 2GB DDR2 PC6400 - Sapphire X1950 pro

Dit is toch een boventitel?

quote:
G33R7 schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:59:
Weet iemand op welke datum zei hun invite van ID hebben ontvangen? ik ben als goed is geinvite maar hoorde dat ID ze eenmaal per maand verstuurd.
Ik heb maar gewoon Quake geinstalleerd. Dit schiet niet op, heb ook nog steeds niks ontvangen (na bijna een maand).

Nog niet misschien

Vraagje, is er een excessive mod? Niet de plus maar de oldschool oude versie, man wat heb ik die lang gespeeld

Peanut butter jelly time!

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

Ik heb hem nog steeds niet werkend gekregen op me laptopje :) Erg jammer :(

hoi ik ben een peer :D

dit ljkt me echt te gek om te proberen, ik speel nog wel de gewone installed q3 maar dit
is mischien wel handig voor op mn werk :D ik laat nog vaak nieuwe mensen q3 zien
maar als ze dan hooked zijn kunnen ze het spel zo goed als nergens meer kopen
vond er laatst nog ergens een paar dus gelijk maar meegenomen toen voor 5 euro t stuk hehe
maar nu zoun t wel kewl zijn als ik ze naar quake live kon dirigeren alleen ik heb zelf nog geen kans gehad om het te testen want ik heb geen invite helaas... ik weet dat t topic er niet voor is dus ik zou er ook niet om durven vragen... maar goh wat zou een invite mij goed uitkomen zeg.... :)

Hoi, jij bent de suprcow die op de thedog FT servers rondhangt? :) Ik gebruik de naam Oeloe in Q3 (niet gejat van de bekende casemodder in dit forum).

Ik heb op 13 mei een invite gekregen, maar nog steeds geen key (en links naar de download/het QL forum) gekregen per e-mail. Naar de ervaringen van anderen duurt het vaak een maand duren voordat je hem toegestuurd krijgt.

Ik speel voor de veiligheid toch maar geen Q3 nu, raak onmiddelijk weer verslaafd als ik er weer aan begin. :P De gameplay van het spel is gewoon ongeëvenaard; de controle, de hoeveelheid verticale actie (meer dan in welke andere online FPS ook), de fijne duidelijke graphics, de goeie maps, etc. etc. _/-\o_

Aham brahmasmi wijzigde dit bericht 01-06-2008 00:13 (16%)

Dit heb ik vroeger echt veel gespeeld!

Nou ik heb me account geactiveerd: het is wel weer Q3 als vanouds ;)

Reg. datum: 25 augustus 2001

quote:
Tsukasa schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:05:
Vraagje, is er een excessive mod? Niet de plus maar de oldschool oude versie, man wat heb ik die lang gespeeld
Same here ;) fov op 110 en gaan met die banaan. Ik stuiterde het hele level door met die granate-launcher.

Wat zijn jullie Quake live namen... kunnen we een GoT frag fest houden ;)

Ik vraag me eigenlijk af wat het nut van dit topic is, aangezien iedereen die het speelt met een NDA akkoord gegaan is en hier dus niks over het spel mag zeggen. :) Ik heb m'n key trouwens eindelijk. *D

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws