Gathering of Tweakers

Quicksearch
The Alchemist of Happiness
Reg. datum: 03 mei 2008

kunnen de mensen die een een invite kunnen sturen dit aan iedereen kenbaar maken, dan kan ik ook genieten van deze beta :)

Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...

argh, vis ik weer achter het net. :( nou ja, dan maar wachten tot de game live gaat. is er al een indicatie wanneer dit gaat gebeuren?
Wat vreemd dat er niet meer hardcore Q3 online spelers zijn die Quake Live willen testen..
Heb zelf veel interesse :9~ evenals mijn jongere broer (als hij geen Q3 competitie moet spelen ;) )

Reg. datum: 25 augustus 2001

quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:19:
Voor ik het vergeet, jullie kunnen nu ook beta invites uitsturen, dus de 15 mensen die ik via GoT heb uitgenodigd + mijzelf kunnen 16x5 = 80 man uitnodigen. Svp doen, zodat er snel meer Europese spelers meedoen.
Das mooi natuurlijk ;) Wie wil me even uitnodigen? email: all_ducth@hotmail.com

quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:00:
Voornaam + achternaam + email in een DM graag.
Sorry DaMorpheus, maar we hebben op 24 april al contact gehad hierover. (via DM) Daarin heb ik netjes mijn naam + email vermeld :)

quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:00:
Voornaam + achternaam + email in een DM graag.
klopt het dat het een tijdje duurt voordat je een mailtje van ID software krijgt na het aanmelden???

Ingamemovies.nl

quote:
RamO schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:16:
[...]

klopt het dat het een tijdje duurt voordat je een mailtje van ID software krijgt na het aanmelden???
Ja ;) Enkele weken bij mij zelfs.

Voor de mensen die nog willen mee doen, ik heb er nog 3 over :) DM mij! (of een andere tweaker) incl. voornaam + achternaam + email.

Posten dat je intresse hebt, heeft dus geen zin mensen ;) !

Edit: 0 invites left. sorry :)

JuliettPapa wijzigde dit bericht 09-05-2008 16:02 (4%)

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:15:
[...]

Je moet de plugin downloaden, installeren, herstart je pc daarna eens als het niet direct werkt.

PS: graag gedaan heren <+:)
Hoop dat de andere 3 die vannacht de key hebben gekregen ook meespelen
Dat heeft hij ook allemaal gedaan, maar zodra ik een game wil joinen of tegen bots wil, dan doet hij even wat zie ik me scherm flikkeren en dan knalt hij terug naar die blauwe lijst :S :(

Erg jammer..Kon er ook niks overvinden op het forum zo 1-2-3

Als iemand mij ook een invite zou willen sturen, heel graag :P
mrrobroos@gmail.com
administrator
Reg. datum: 04 maart 2002

een invite please voor deze grote q3 fan geertterharmsel at home.nl

Intel Core2 E4400 @ 3.2ghz (8x400) - Gigabyte P35 S3 - 2GB DDR2 PC6400 - Sapphire X1950 pro

Reg. datum: 18 september 2000

quote:
JuliettPapa schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:35:
[...]

Ja ;) Enkele weken bij mij zelfs.

Voor de mensen die nog willen mee doen, ik heb er nog 3 over :) DM mij! (of een andere tweaker) incl. voornaam + achternaam + email.

Posten dat je intresse hebt, heeft dus geen zin mensen ;) !
Heb een DM verstuurd, hopelijk nog op tijd. Gelukkig kunnen sommige mensen niet lezen, zie 2 posters boven me :X

\o/

quote:
Quantor schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:02:
[...]

Heb een DM verstuurd, hopelijk nog op tijd. Gelukkig kunnen sommige mensen niet lezen, zie 2 posters boven me :X
LOL

Ik ben scheel. :P
DM verstuurd. Ben benieuwd!
Ingamemovies.nl

Tweaker: G33R7, DeX, Quantor vallen buiten de boot.

Sorry :) maar er zijn nog meer GoTters hier die invites moeten hebben! Dus als die zich even laten horen, kun je bij hun terecht. Ik weet niet of ik van ID nog meer Invites krijg straks...

Net weer een uurtje ofzo gespeeld... mensen ik wordt echt ingemaakt. Laatste jaren alleen nog maar wat anders games gespeelt, Joint Operations, Battlefield 2, Call of Duty 2 / 4 en dan weer ineens DM Quake :p :'(

Draait lekker en tis een gekkenhuis maar wel leuk :)

JuliettPapa wijzigde dit bericht 09-05-2008 16:09 (52%)

Dit is toch een boventitel?

mmhm jammer.. Zou het ook graag willen proberen..

Nog niet misschien

Keen must die!

Zoals ik zei: er zijn er 16 die allemaal 5 invites hebben. Als ze nu eens net zo zouden delen zoals zij zelf ook de key hebben gekregen.....

Acties: [view][quote]

Door: TheZeroorez Moderator SGD/SPV
10100111001

Modbreak:
Dit topic is _niet_ bedoeld voor invites!

qed

Duhh waar moet je anders over praten - zonder invites kan er niemand spelen en als er niemand speeld kan er ook niet in dit topic over het spel gepraat worden.... haha :X

mas bac

ik heb vandaag accept en wat gespeeld op men werk onder de middag maar ik ben nu wel ff men invites kwijt :) de volgende 5 invites zijn voor jullie

AMD64 3000+ - MSI K8N NEO - 2GIG DDR - HIS x1950pro 512 AGP - Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS - 1xWD 120g pata // 1xSAMSUNG 250g pata // 2xMAXTOR 300g sata // 1xWD 500g sata // Vista Ultimate & MCE2005

quote:
TheZeroorez schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:19:
[modbreak]Dit topic is _niet_ bedoeld voor invites![/]
Hoe komen mensen hier dan op een gecentraliseerde manier aan hun invites? Apart topic hiervoor openen?

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

Acties: [view][quote]

Door: Kixtart T.net PowerMod
Mmmmike the TV

Door bijvoorbeeld een mogelijkheid ergens op een website te maken, zoals: http://woudanet.nl/
Of bijvoorbeeld via irc of mail etcetera. Anders krijg je straks topics vol met invite requests waar er sowieso geen discussie gevoerd kan worden.

Direct Message is an easy way to come into contact with me :w

Keen must die!

Prima, een topic aangemaakt: http://forum.i3d.net/main/24652-quake-live-invites.html
We hebben nog 25 keys van i3d medewerkers te verdelen + 30 van forum mods.

DaMorpheus wijzigde dit bericht 09-05-2008 19:23 (6%)

OK dan heb ik een vraag aan de mensen die wel kunnen spelen: wat zijn jullie ervaringen tot nu toe en kunnen jullie wat screenshot/vids van de game plaatsen...:)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws