Gathering of Tweakers

Quicksearch
Keen must die!

Ik vind het erg jammer, inmiddels hebben 10 mensen op tweakers een key gekregen en staan er 5 in de wacht voor de volgende batch, desondanks post maar 1 persoon in dit topic. Moet ik dan aannemen dat die andere 9 de key wel wilden hebben maar niet de moeite nemen om actief te beta testen danwel hier even te reageren?

Op ons eigen forum zijn gelukkig wel 15+ tevreden spelers.
10100111001

Ik heb even wat key-gevraag weggehaald. Zoiets kun je beter via mail, DM of IM doen.

qed

Ingamemovies.nl

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:27:
Ik vind het erg jammer, inmiddels hebben 10 mensen op tweakers een key gekregen en staan er 5 in de wacht voor de volgende batch, desondanks post maar 1 persoon in dit topic. Moet ik dan aannemen dat die andere 9 de key wel wilden hebben maar niet de moeite nemen om actief te beta testen danwel hier even te reageren?

Op ons eigen forum zijn gelukkig wel 15+ tevreden spelers.
Jij hebt me idd wel aangemeld, alleen ik heb nog geen key ontvangen, dus kan ik ook niet testen of reacties plaatsen dat het werkt/niet werkt etc :)

Ik wil dit wel testen :(
Oeh, een GoT topic hierover! :) Ik heb niet zoveel over Quake Live kunnen vinden.
Ik ben momenteel een beetje UT2k4 aan het spelen; wel leuk maar lang niet zo speelbaar als Q3 (ben gewend aan de fijne gameplay en heldere graphics van Q3).

Ik zou zeker mijn ervaringen hier posten als ik mee kon spelen; ben een erg kritische speler en heb lang Q3 gespeeld (met verschillende mods). :)

Strijd mee tegen de wildgroei van Algemeen Onbeschaafd Nederlands(ch)!

quote:
JuliettPapa schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:02:
[...]

Jij hebt me idd wel aangemeld, alleen ik heb nog geen key ontvangen, dus kan ik ook niet testen of reacties plaatsen dat het werkt/niet werkt etc :)

Ik wil dit wel testen :(
ditto...

Keen must die!

Alleen de mensen die na 20 april zijn geinvite hebben geen key ontvangen. De andere wel, dus check het mail adres dat je opgaf, check je spamfilter, check je mailbox, anders is het gewoon zonde.
Drunflux, jij hebt nooit een DM naar mij gestuurd , dus dan kan ik je ook niet hebben uitgenodigd ;)
Julietpappa: jij bent pas na 20 april aangemeld, toen gaf ik al aan dat het 4 weken zou kunnen duren.

DaMorpheus wijzigde dit bericht 30-04-2008 00:52 (34%)

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:49:
Alleen de mensen die na 20 april zijn geinvite hebben geen key ontvangen. De andere wel, dus check het mail adres dat je opgaf, check je spamfilter, check je mailbox, anders is het gewoon zonde.
Drunflux, jij hebt nooit een DM naar mij gestuurd , dus dan kan ik je ook niet hebben uitgenodigd ;)
Julietpappa: jij bent pas na 20 april aangemeld, toen gaf ik al aan dat het 4 weken zou kunnen duren.
Dan wachten we nog geduldig :) Heb 21 april pas gevraagd, zodra ik er 1 heb hoor je het hier :) Ben nog steeds erg benieuwd!

Reg. datum: 14 februari 2002

ik heb twee 1 0 invites over... eerste twee dm krijgen die!

FAD wijzigde dit bericht 06-05-2008 13:48 (17%)

Jammer dat dit alleen Windows only is. Heb paar weken terug een Mac gekocht. (En nee, hier ga ik niet voor booten naar Bootcamp :) ).
Wel leuk hoor, heb gouden tijden gekend met Quake 3, en om eerlijk te zijn mis ik die tijd ook wel een beetje, maarja dat is niet meer.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:19:
Als Linux Windows is en als Max OS X Windows is, ja, dan is het Windows only. B)
wat zeg je nu? Het werkt niet onder Mac OS X hoor... daar baal ik ook een beetje van
quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:49:
Drunfux, jij hebt nooit een DM naar mij gestuurd , dus dan kan ik je ook niet hebben uitgenodigd ;)
pardon ?!?

bewijs:
Plaatje op imagevenue (popups/adware!)

Zie net dat het 1 dag na 20 april verstuurd is, vandaar dat ik te laat ben zeker? Maar ik heb je wel ge-dm'ed zoals je kan zien :)

drunkfux wijzigde dit bericht 06-05-2008 12:48 (13%)

Keen must die!

Na 21 april ....
Dankbaarheid is groot zie ik, 15 man invite, 5 pending, 1 speelt, 9 laten niets horen.
ik wil ook graag een invite :P

The Alchemist of Happiness
Reg. datum: 03 mei 2008

Wat zijn de eerste ervaringen met deze versie van Quake??? Ik ben benieuwd....

Kindness is the language the deaf can hear and the blind can see...

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:31:
Lees even de FAQ op 't forum FAD.
je bedoelt het komt wel maar het is er nog niet? ik zit namelijk merendeel van de tijd op mac dus kom nog niet echt veel aan spelen toe.
quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:31:
Lees even de FAQ op 't forum FAD.
Welk forum bedoel je nu precies? Als ik Google op "Quake live forum" kom ik weer uit op deze thread B)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is down) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!

* 3V3RT meldt zich voor een invite
invite = taart!:P
Keen must die!

quote:
scorpie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:04:
[...]

Welk forum bedoel je nu precies? Als ik Google op "Quake live forum" kom ik weer uit op deze thread B)
Het QL beta forum op de QL beta site. Alleen toegankelijk voor beta spelers ;)

PS: svp niet DM'en, ik heb op dit moment geen invites en elke dag tig berichtjes beantwoorden met "sorry, heb niets beschikbaar" is wat minder leuk *;

DaMorpheus wijzigde dit bericht 06-05-2008 15:39 (20%)

Methos
Reg. datum: 06 januari 2001

Vandaag aangemeld en geinstalleerd, echter start hij niet op. Zowel in FF als in IE niet...Kon op forum ook niet echt iets vinden wat het kon zijn :(

Jammer :(

Ingamemovies.nl

Vandaag ook aangemeld en geinstalleerd en deze game draait gewoon super goed :D 1680x1050 fullscreen (je hebt totaal niet meer het idee dat je een gamespeelt via een browser 8)7 en volgens fraps gewoon vaste 125 frames. Erg netjes dus.

Wel werd ik hard ingemaakt, eerst door een bot en later 3potjes met andere spelers. Helaas bij het laden van het 4e potje bleef hij hangen.

Hij moet trouwens best veel downloaden, dat had ik niet verwacht van een browser game :)

Hebben ze gelijk vanavond ook een wedstrijd waar je aan kan meedoen, die begint alleen om 3uur snachts. ;( Wel jammer, maar ik moet er zaterdag optijd eruit anders had ik wel gejoined. Je moet dan 30min meespelen en dan krijgen er 5 mensen een "cool" T-shirt :)

Edit: Speel in IE 7 / Vista.

Edit2: Stuur mij een DM voor een invite, heb er nog 5...

Edit3: Stuur mij een DM voor een invite, heb er nog 3...

0 left...

JuliettPapa wijzigde dit bericht 09-05-2008 16:02 (10%)

Keen must die!

quote:
SaURoN schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:19:
Vandaag aangemeld en geinstalleerd, echter start hij niet op. Zowel in FF als in IE niet...Kon op forum ook niet echt iets vinden wat het kon zijn :(

Jammer :(
Je moet de plugin downloaden, installeren, herstart je pc daarna eens als het niet direct werkt.

PS: graag gedaan heren <+:)
Hoop dat de andere 3 die vannacht de key hebben gekregen ook meespelen

DaMorpheus wijzigde dit bericht 09-05-2008 12:17 (12%)

Keen must die!

Voor ik het vergeet, jullie kunnen nu ook beta invites uitsturen, dus de 15 mensen die ik via GoT heb uitgenodigd + mijzelf kunnen 16x5 = 80 man uitnodigen. Svp doen, zodat er snel meer Europese spelers meedoen.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws