BF1943- Heroes- Quake Live- Newerth- Bad Company 2- HomeFront- BF3
Xbox360 & PS3
Rotterdam-London-Paris-Frankfurt-Sydney-Tokyo-LA-NY
Company: www.i3d.net
Flightmap: my.flightmemory.com/stewied Blog: stewie.biz
Reg. datum: 10 oktober 2003
Ik zal maar alvast wat bekende informatie opsommen uit het Tweakers nieuws artikel.quote:DaMorpheus schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 05:55:
Zodra er meer informatie vrij beschikbaar komt zal de topicstart worden geupdate.
Ten eerste is het spel niet webbased (zoals de startpost doet vermoeden). Alleen voor het inloggen wordt gebruik gemaakt van een web-interface. Het spel (gebaseerd op de Quake 3 engine) moet nog steeds gedownload worden naar je computer.
Voor de advertenties is IGA Worldwide verantwoordelijk, hetzelfde bedrijf dat de advertenties regelt voor Battlefield 2142 en Trackmania Nations. Een editor voor de ingame advertenties (zoals ze nu gebruikt worden, bestand voor de advertenties is een SQLite database) is hier te vinden. Om de advertenties te blokkeren zal het waarschijnlijk volstaan om de volgende subnets te blokkeren:
72.3.184.144/28 (72.3.184.144 - 72.3.184.159)
72.32.5.0/28 (72.32.5.0 - 72.32.5.15)
Zoals ik al eerder schreef: advertenties zullen ingame zijn.
The Zep Man wijzigde dit bericht 21-02-2008 09:08 (4%)
http://www.xbmcfreak.nl/
Xbox360 & PS3
Stewie! wijzigde dit bericht 26-03-2008 17:16 (81%)
Reden: en invites zijn op
Xbox360 & PS3
zou wel mee willen doen maar zit op dit moment op mijn werk.quote:
zowel quake 2 als 3 vond ik goed te spelen straks maar ff kijken dan
dopje1982 wijzigde dit bericht 26-03-2008 18:48 (16%)
deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!
Xbox360 & PS3
Reg. datum: 11 oktober 2006
XNB Destiny IV15: 15,6" 1920x1080 mat/ nVidia GTX675 2GB GDDR5 / Intel Core i7 3720QM 3,6GHz/ 8192MB 1600MHz RAM
512GB SSD + 750GB HDD/ Integrated Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi N, HDMI, USB 3.0, FireWire & eSata / Windows 7 HP 64 bit
Xbox360 & PS3
Reg. datum: 18 november 2001
Agressor wijzigde dit bericht 01-04-2008 19:19 (86%)
te huur ....
en zeker ook nog die bf2 patch 1.5quote:DaMorpheus schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:17:
DM even je email adres en echte naam, dan krijg je de invite/nda erbij
Reg. datum: 22 november 2004
wacht op mailtje.
mag mij natuurlijk ook even mailen! :-)
Dat is wel erg slecht zeg.
Ik heb voornaam/achternaam en email nodig. Nog 3 invites over.Stuur even in een DMquote:ek1 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 19:27:
heb me ingeschreven voor de beta, maarreh, krijg helemaal niets.
wacht op mailtje.
mag mij natuurlijk ook even mailen! :-)
Simpele kids proberen dit soort dingen altijd te verzieken, dan zijn ze stoerquote:
Maar kom je vanzelf achter als de mensen die het wel leuk lijkt om in een exclusieve (minder 200 spelers) beta te spelen wel fun hebben
Er is een reden dat ik meer Nederlanders (of Europeanen) in de beta wilt... omdat we de servers draaien in A'dam.
Nog 1 invite over.
Stewie! wijzigde dit bericht 01-04-2008 20:20 (45%)
Xbox360 & PS3
quote:DaMorpheus schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 20:15:
[...]
Ik heb voornaam/achternaam en email nodig. Nog 3 invites over.Stuur even in een DM
[...]
Simpele kids proberen dit soort dingen altijd te verzieken, dan zijn ze stoer![]()
Maar kom je vanzelf achter als de mensen die het wel leuk lijkt om in een exclusieve (minder 200 spelers) beta te spelen wel fun hebben
Er is een reden dat ik meer Nederlanders (of Europeanen) in de beta wilt... omdat we de servers draaien in A'dam.
Nog 1 invite over.
Mental Alchemy
Ze zijn dus op, geen DMs meer
Stewie! wijzigde dit bericht 01-04-2008 20:39 (35%)
Xbox360 & PS3
Dat vroeg ik me ook net afquote:
Leek me wel intressant om ff te testen.
Entrepeneur | | Roeier
Reg. datum: 11 oktober 2006
Er zullen vast nog wat anderen zijn, in de VS voornamelijk. We hebben nu een twintigtal van ons forum aan een key geholpen in de vorige batch invites. De huidige invites zullen pas over een tijdje uitgestuurd worden maar zijn wel op first come, first serve basis.quote:
Xbox360 & PS3
Canon eos 7D, BG-E7 grip, E-6 remote, Canon 17-55 f/2.8 IS
Xbox360 & PS3
Het nieuwe speelgoed: een Macbook (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Naar wat?quote:tazzman schreef op woensdag 02 april 2008 @ 13:35:
Kan iemand de topic titel wellicht even aanpassen?
Verwacht het binnen morgen en 3 weken. De beta zal nog zeer lang duren, de game is nog volop in ontwikkeling, ik verwacht het pas over 9 tot 12 maanden release.quote:FAD schreef op woensdag 02 april 2008 @ 21:23:
al iemand reactie gehad van de kleine beta aanmelding door DaMorpheus?
Xbox360 & PS3
Ik lees net dat je het downloaden moet als client, net echt webbased hequote:
@onder: Zolang je niets installeerd blijft 't imo webbased, weer terug dus
TheZeroorez wijzigde dit bericht 02-04-2008 23:41 (17%)
qed
Xbox360 & PS3
Mijn 3D PortFolio! - Ja, ik heb dyslectie
Is dat echt in je browser of download je een plug-in? Als het een plug-in is, voor welke browser(s) is 'ie beschikbaar?quote:DaMorpheus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 23:35:
Downloaden gebeurd webbased, in je browser. Je hoeft nergens een setup te downloaden of iets anders te doen. Alles is in de browser.
Plug-ins in je browser om spellen neer te laden zuigen namelijk. Je weet niet wat ze nog meer doen (surfgedrag monitoren...) en zijn vaak maar voor een beperkt aantal browsers beschikbaar.
Al is het geen plug-in, download je dan alle bestanden van Quake Live stuk voor stuk? Dan ben je een tijd bezig met al die bestanden. Of download je een installatie executable? In dat geval is er alsnog een installatie. Of download je een enkele executable van het spel, die de rest neerlaad?
Kom niet met het 'ik zit onder een NDA' gezeur aan, want je hebt al details weggegeven.
[edit]
Mijn statement blijft staan uit mijn eerste post in dit topic: dit spel is niet web-based. Er moet nog steeds iets naar de computer neergeladen worden om als programma buiten de browser uit te voeren. Ik stel dan ook voor om de misleidende titel van het topic te wijzigen.
@DaMorpheus
Wat is jouw aandeel in dit spel? Host jij/het bedrijf waar je voor werkt ook Quake Live, ofzo (zie het Frontlines: Fuel of War topic)? Je klinkt lichtjes promoterig in dit topic.
The Zep Man wijzigde dit bericht 03-04-2008 08:43 (26%)
Arunia wijzigde dit bericht 03-04-2008 08:45 (47%)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon EF 70-300mm F/4.0-5.6 iS USM, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Dit plaatje kwam ik als enige tegen, zijn er uberhaupt pics beschikbaar ?
Ghostrider wijzigde dit bericht 03-04-2008 09:42 (19%)
[Ghostrider]
Asus G74SX I-7 2630QM 8Gig ram GTX 560M 3GB
Workstation I7-920@3,8ghz 6Gig ram GeForceGTX275 Dell U2711 80GB SSD + Dell Perc 5/i Raid 1
Zep-man: plugin, werkt uitstekend in een hele boel browsers. Het hosting vermoeden klopt (eerder verteld in dit topic).
Met toestemming van de ontwikkelaar organiseren we nu tussen 7 uur en 9 uur 's avonds elke dag wedstrijden online. Gezien er zo weinig spelers zijn is het fijn om op bepaalde tijdstippen af te spreken, dan hoef je niet tegen de pc te spelen
Stewie! wijzigde dit bericht 03-04-2008 14:01 (32%)
Xbox360 & PS3
Specsels ♦♦♦ 5D Mark II + wat mooi glaswerk en lichtjes
http://www.xbmcfreak.nl/
Xbox360 & PS3
Nu verder over de gamein plaats van enkel de invites?
qed
Ad/spyware dus. Bedankt, maar liever niet.quote:DaMorpheus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 13:59:
Zep-man: plugin, werkt uitstekend in een hele boel browsers.
Er is namelijk geen enkele andere reden waarom je een plugin zou gebruiken in een browser om een enkel spel neer te laden en van updates te voorzien. Geef dan gewoon een installer en in-game auto-update.
The Zep Man wijzigde dit bericht 03-04-2008 18:11 (34%)
Xbox360 & PS3
Nee, maar de vermoedens staan op 100% naar 'ja' al praten we over een bedrijf als IGA Worldwide. Anders zou je geen browser-plugin gebruiken.quote:DaMorpheus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:13:
Dus elke browser plugin en elk activex object, is spyware?
Ik snap overigens dat jij (indirect) je boterham verdient aan dit soort praktijken en geef de schuld ook niet aan jou. Denk altijd eerst eens aan alle mensen die snel de kilometerslange EULA doorklikken om vervolgens een plugin installeren waarvan ze geen benul hebben van wat het kan doen, dezelfde mensen die zorgeloos Starforce installeren op hun computer met bepaalde spellen. Als hun er geen last van hebben is dat alleen maar mooi voor ze. Ik moet die rotzooi echter niet.
The Zep Man wijzigde dit bericht 03-04-2008 18:47 (43%)
Xbox360 & PS3
Iemand die Quake Live moet nog steeds wel iets installeren, zelfs lokaal. Hierom is het spel niet web-based. Of dat nu een plugin is of een setup die het spel voor de rest installeert is niet van belang.quote:DaMorpheus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 19:42:
Het is juist vernieuwend dat je geen DVD koopt, wel altijd de laatste versie hebt en je niets hoeft te installeren.
De vorige invites zijn accepted op 17 april, zou leuk zijn als er hier wat reacties kwamen
Xbox360 & PS3
Ben echt heel erg benieuwd naar deze versie.
Tss, dan niet.
Ik kan me overigens herinneren dat ik ooit een webbased Quake 3 heb gespeeld, maar dat is al eventjes terug. Volgens mij was het een flash spelletje, maar zag er wel goed uit alhoewel beperkt in de functies.
Arunia wijzigde dit bericht 21-04-2008 10:32 (59%)
qed
ja ja reacties! dank je welquote:DaMorpheus schreef op zondag 20 april 2008 @ 22:38:
Ik heb weer invites, dus indien interesse, stuur een PM met voornaam/achternaam en werkend emailadres (bij voorkeur geen hotmail).
De vorige invites zijn accepted op 17 april, zou leuk zijn als er hier wat reacties kwamen
weet nou niet hoeveel ik over het spel zelf mag zeggen maar het is iig erg vet om weer het Quake3 gevoel te hebben! Nog niet veel tijd gehad om te spelen maar ga het zeker binnenkort even uitgebreid testen.
Bijvoorbeeld, er zijn altijd kids namelijk die beweren dat dit spel en/of de invites die ik hier uitdeel "fake" zijn.quote:
In ieder geval graag gedaan! En mocht je tussen 7 uur en 9 uur Nederlandse tijd achter de pc zitten, kom dan gezellig meedoen met het Nederlandse clubje spelers
Xbox360 & PS3
Xbox360 & PS3
Op ons eigen forum zijn gelukkig wel 15+ tevreden spelers.
Xbox360 & PS3
qed
Jij hebt me idd wel aangemeld, alleen ik heb nog geen key ontvangen, dus kan ik ook niet testen of reacties plaatsen dat het werkt/niet werkt etcquote:DaMorpheus schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:27:
Ik vind het erg jammer, inmiddels hebben 10 mensen op tweakers een key gekregen en staan er 5 in de wacht voor de volgende batch, desondanks post maar 1 persoon in dit topic. Moet ik dan aannemen dat die andere 9 de key wel wilden hebben maar niet de moeite nemen om actief te beta testen danwel hier even te reageren?
Op ons eigen forum zijn gelukkig wel 15+ tevreden spelers.
Ik wil dit wel testen
Ik ben momenteel een beetje UT2k4 aan het spelen; wel leuk maar lang niet zo speelbaar als Q3 (ben gewend aan de fijne gameplay en heldere graphics van Q3).
Ik zou zeker mijn ervaringen hier posten als ik mee kon spelen; ben een erg kritische speler en heb lang Q3 gespeeld (met verschillende mods).
Firefox add-on werkt niet meer na update van Firefox? Permanente oplossing: Add-on Compatibility Reporter.
ditto...quote:JuliettPapa schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 00:02:
[...]
Jij hebt me idd wel aangemeld, alleen ik heb nog geen key ontvangen, dus kan ik ook niet testen of reacties plaatsen dat het werkt/niet werkt etc
Ik wil dit wel testen
Drunflux, jij hebt nooit een DM naar mij gestuurd , dus dan kan ik je ook niet hebben uitgenodigd
Julietpappa: jij bent pas na 20 april aangemeld, toen gaf ik al aan dat het 4 weken zou kunnen duren.
Stewie! wijzigde dit bericht 30-04-2008 00:52 (34%)
Xbox360 & PS3
Dan wachten we nog geduldigquote:DaMorpheus schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:49:
Alleen de mensen die na 20 april zijn geinvite hebben geen key ontvangen. De andere wel, dus check het mail adres dat je opgaf, check je spamfilter, check je mailbox, anders is het gewoon zonde.
Drunflux, jij hebt nooit een DM naar mij gestuurd , dus dan kan ik je ook niet hebben uitgenodigd
Julietpappa: jij bent pas na 20 april aangemeld, toen gaf ik al aan dat het 4 weken zou kunnen duren.
TimDJ wijzigde dit bericht 06-05-2008 13:48 (17%)
Wel leuk hoor, heb gouden tijden gekend met Quake 3, en om eerlijk te zijn mis ik die tijd ook wel een beetje, maarja dat is niet meer.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | "Security is just a state of mind"
Cinema 4D! | MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
Xbox360 & PS3
wat zeg je nu? Het werkt niet onder Mac OS X hoor... daar baal ik ook een beetje vanquote:DaMorpheus schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:19:
Als Linux Windows is en als Max OS X Windows is, ja, dan is het Windows only.
Xbox360 & PS3
pardon ?!?quote:DaMorpheus schreef op woensdag 30 april 2008 @ 00:49:
Drunfux, jij hebt nooit een DM naar mij gestuurd , dus dan kan ik je ook niet hebben uitgenodigd
bewijs:
Plaatje op imagevenue (popups/adware!)
Zie net dat het 1 dag na 20 april verstuurd is, vandaar dat ik te laat ben zeker? Maar ik heb je wel ge-dm'ed zoals je kan zien
drunkfux wijzigde dit bericht 06-05-2008 12:48 (13%)
Dankbaarheid is groot zie ik, 15 man invite, 5 pending, 1 speelt, 9 laten niets horen.
Xbox360 & PS3
Floccinoccinihilipilification
je bedoelt het komt wel maar het is er nog niet? ik zit namelijk merendeel van de tijd op mac dus kom nog niet echt veel aan spelen toe.quote:DaMorpheus schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:31:
Lees even de FAQ op 't forum FAD.
Welk forum bedoel je nu precies? Als ik Google op "Quake live forum" kom ik weer uit op deze threadquote:DaMorpheus schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 12:31:
Lees even de FAQ op 't forum FAD.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | "Security is just a state of mind"
Cinema 4D! | MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
invite = taart!:P
Het QL beta forum op de QL beta site. Alleen toegankelijk voor beta spelersquote:scorpie schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 14:04:
[...]
Welk forum bedoel je nu precies? Als ik Google op "Quake live forum" kom ik weer uit op deze thread
PS: svp niet DM'en, ik heb op dit moment geen invites en elke dag tig berichtjes beantwoorden met "sorry, heb niets beschikbaar" is wat minder leuk
Stewie! wijzigde dit bericht 06-05-2008 15:39 (20%)
Xbox360 & PS3
Jammer
Wel werd ik hard ingemaakt, eerst door een bot en later 3potjes met andere spelers. Helaas bij het laden van het 4e potje bleef hij hangen.
Hij moet trouwens best veel downloaden, dat had ik niet verwacht van een browser game
Hebben ze gelijk vanavond ook een wedstrijd waar je aan kan meedoen, die begint alleen om 3uur snachts.
Edit: Speel in IE 7 / Vista.
Edit2: Stuur mij een DM voor een invite, heb er nog 5...
Edit3: Stuur mij een DM voor een invite, heb er nog 3...
0 left...
Stalllone wijzigde dit bericht 09-05-2008 16:02 (10%)
Je moet de plugin downloaden, installeren, herstart je pc daarna eens als het niet direct werkt.quote:SaURoN schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:19:
Vandaag aangemeld en geinstalleerd, echter start hij niet op. Zowel in FF als in IE niet...Kon op forum ook niet echt iets vinden wat het kon zijn
Jammer
PS: graag gedaan heren
Hoop dat de andere 3 die vannacht de key hebben gekregen ook meespelen
Stewie! wijzigde dit bericht 09-05-2008 12:17 (12%)
Xbox360 & PS3
Xbox360 & PS3
Reg. datum: 01 juni 2002
Reg. datum: 30 januari 2002
Heb zelf veel interesse
Das mooi natuurlijkquote:DaMorpheus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:19:
Voor ik het vergeet, jullie kunnen nu ook beta invites uitsturen, dus de 15 mensen die ik via GoT heb uitgenodigd + mijzelf kunnen 16x5 = 80 man uitnodigen. Svp doen, zodat er snel meer Europese spelers meedoen.
Xbox360 & PS3
Sorry DaMorpheus, maar we hebben op 24 april al contact gehad hierover. (via DM) Daarin heb ik netjes mijn naam + email vermeldquote:DaMorpheus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:00:
Voornaam + achternaam + email in een DM graag.
klopt het dat het een tijdje duurt voordat je een mailtje van ID software krijgt na het aanmelden???quote:DaMorpheus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 13:00:
Voornaam + achternaam + email in een DM graag.
Jaquote:RamO schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:16:
[...]
klopt het dat het een tijdje duurt voordat je een mailtje van ID software krijgt na het aanmelden???
Voor de mensen die nog willen mee doen, ik heb er nog 3 over
Posten dat je intresse hebt, heeft dus geen zin mensen
Edit: 0 invites left. sorry
Stalllone wijzigde dit bericht 09-05-2008 16:02 (4%)
Dat heeft hij ook allemaal gedaan, maar zodra ik een game wil joinen of tegen bots wil, dan doet hij even wat zie ik me scherm flikkeren en dan knalt hij terug naar die blauwe lijstquote:DaMorpheus schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:15:
[...]
Je moet de plugin downloaden, installeren, herstart je pc daarna eens als het niet direct werkt.
PS: graag gedaan heren![]()
Hoop dat de andere 3 die vannacht de key hebben gekregen ook meespelen
Erg jammer..Kon er ook niks overvinden op het forum zo 1-2-3
Intel Core2 E4400 @ 3.2ghz (8x400) - Gigabyte P35 S3 - 2GB DDR2 PC6400 - Sapphire X1950 pro
Reg. datum: 18 september 2000
Heb een DM verstuurd, hopelijk nog op tijd. Gelukkig kunnen sommige mensen niet lezen, zie 2 posters boven mequote:JuliettPapa schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:35:
[...]
JaEnkele weken bij mij zelfs.
Voor de mensen die nog willen mee doen, ik heb er nog 3 overDM mij! (of een andere tweaker) incl. voornaam + achternaam + email.
Posten dat je intresse hebt, heeft dus geen zin mensen!
\o/
LOLquote:Quantor schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 15:02:
[...]
Heb een DM verstuurd, hopelijk nog op tijd. Gelukkig kunnen sommige mensen niet lezen, zie 2 posters boven me
Ik ben scheel.
DM verstuurd. Ben benieuwd!
Sorry
Net weer een uurtje ofzo gespeeld... mensen ik wordt echt ingemaakt. Laatste jaren alleen nog maar wat anders games gespeelt, Joint Operations, Battlefield 2, Call of Duty 2 / 4 en dan weer ineens DM Quake
Draait lekker en tis een gekkenhuis maar wel leuk
Stalllone wijzigde dit bericht 09-05-2008 16:09 (52%)
Xbox360 & PS3
qed
E8500 - GIGABYTE GA-EP45-DS3 DDR2 - OCZ 4096MB Kit (2x2048MB) 1066Mhz PC8500 DDR2 Reape - EVGA GeForce 550 Ti - Curcial m4 - Windows 7 Home Premium x64
Hoe komen mensen hier dan op een gecentraliseerde manier aan hun invites? Apart topic hiervoor openen?quote:TheZeroorez schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 16:19:
[modbreak]Dit topic is _niet_ bedoeld voor invites![/]
Firefox add-on werkt niet meer na update van Firefox? Permanente oplossing: Add-on Compatibility Reporter.
Xbox360 & PS3
Of bijvoorbeeld via irc of mail etcetera. Anders krijg je straks topics vol met invite requests waar er sowieso geen discussie gevoerd kan worden.
☻/
/▌
/ \
We hebben nog 25 keys van i3d medewerkers te verdelen + 30 van forum mods.
Stewie! wijzigde dit bericht 09-05-2008 19:23 (6%)
Xbox360 & PS3
Xbox360 & PS3
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 last