Das vreemd, op de VS site staat inderdaad geen Apple remote bij de 'complete specs'. Op de NL site staat dit:quote:
quote:
Mac Mini C2D 1,83 GHz, 1GB mem
GoT Index » Apple Computers » [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Das vreemd, op de VS site staat inderdaad geen Apple remote bij de 'complete specs'. Op de NL site staat dit:quote:Whieee schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:10:
[...]
Heb je een linkje waar je dat ziet dan? Op de specs pagina's op apple.com staat het in elk geval niet; daar staat de Remote enkel als optie.
quote:Invoer Apple Remote; toetsenbord van volledig formaat; trackpad met scrollfunctie
Dan hebben ze hem net ge-update waarschijnlijk. Bij de opties kun je de remote voor 19 euro meebestellen.quote:Daedalus schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:11:
Remote zit er dus niet meer bij:
[...]
De specificaties zoals die nu op de Nederlandse website staan, zijn van de vorige versie.
SjanSman wijzigde dit bericht 26-02-2008 15:25 (0%)
Reden: Moet wat vaker refreshen ;)
Anonymous: "Plasma or TFT... Thát is the question!"
dfi nf4 - amd64 3000 - 1024mb - ati x800xl - audigy 2zs: wow: Gracchus Priest Executus
g4wx3 wijzigde dit bericht 26-02-2008 15:31 (114%)
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 1 avatar! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
MacBook C2D 2.2 Ghz 4GB Ram
--MeAngry-- wijzigde dit bericht 26-02-2008 15:42 (21%)
Sterker nog, ik denk dat ik nog effe wacht totdat de laatste voorraad aan Santa Rosa's in de aanbieding worden gegooid, en dan koop ik voor iets van 1000,- een midrange SR MB MET superdrive, MET apple remote en 2,2GHz + 120GB harddisk. De voordelen van de Penryn, iets langere accu duur, wat efficientere architectuur, wegen wat mij betreft niet op tegen de 200,- extra die je er dan voor betaalt.quote:Chriztiaan schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:36:
Ik heb nu net een maand mn MacBook, maar balen van deze update doe ik niet echt. Heb afgelopen maand er al zoveel aangehad, dat compenseert wel redelijk!
[J.d.I.] DirtyHarry wijzigde dit bericht 26-02-2008 15:43 (3%)
I think there is a wold market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
De vraag die je je moet stellen is simpel: heb ik het nodig, en/of wil ik er het geld aan uitgeven? Als een van de deelvragen met 'nee' wordt beantwoord zou ik het niet doen. Ik heb privé een MacBook Pro (SR Merom) maar voor zakelijk gebruik heb ik gekozen voor een zwarte MacBook (SR) omdat ik voor mijn werkzaamheden geen MacBook Pro nodig heb (virtualisatie, bewerken van documenten, veel terminal werk, en wat internetgebruik). Het grotere scherm van de MBP is prettig (erg prettig zelfs), maar de MacBook voldoet ruimschoots voor de werkzaamheden.quote:--MeAngry-- schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:58:
Nouja, een MBP heeft wel meer voordelen tov een MB. Denk aan het verlichte toetsenbord, multitouch trackpad, scherm met hogere resolutie, toch wel veel snellere videochip, meer aansluitingen, full aluminium body, etc, etc.
Get my point?Kan natuurlijk nog zijn dat al die extra's je niet boeien voor het geld.
"Conclusion is the point where someone got tired of thinking"
Die boeien mij inderdaad niet echt, ik hang er toch een extern toetsenbord/muis aan, videobewerking doe ik niet aan, ik programmeer alleen veel en de meerwaarde van een Pro ten opzichte van een gewone Macbook is er nu gewoon niet meer voor het werk dat ik er mee doe. Zeker niet nu de Macbook evenveel geheugen heeft.quote:--MeAngry-- schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:58:
Nouja, een MBP heeft wel meer voordelen tov een MB. Denk aan het verlichte toetsenbord, multitouch trackpad, scherm met hogere resolutie, toch wel veel snellere videochip, meer aansluitingen, full aluminium body, etc, etc.
Get my point?Kan natuurlijk nog zijn dat al die extra's je niet boeien voor het geld.
I think there is a wold market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
nice! hoeveel % korting heb je gekregen via surfspotquote:nadd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:36:
Fijne update. Net een Macbook 2.4Ghz, 2GB, superdrive en 160GB harddisk besteld via surfspot. Wilde er eigenlijk afgelopen vrijdag al een bestellen maar toen was er nergens voorraad en werd mij geadviseerd deze dinsdag af te wachten. Prima keuze blijkt nu!
6% als je online bestelt, en bij winkels ook 4 of 6%. Een poos geleden had ik nog gevraagd bij MacHouse en toen zeiden ze 4%.. Misschien dat dat wel per winkel scheelt. Maar online kun je de goedkoopste macbook nu voor 938,91 vindenquote:mektoub schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:14:
[...]
dankje voor je reactie.
wat de maximaal korting dat ik kan krijgen als een student
in %
thanks
[J.d.I.] DirtyHarry wijzigde dit bericht 26-02-2008 18:06 (15%)
Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Apple Computers » [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius