Reg. datum: 21 juli 2006
[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 21 juli 2006
Bron: Macrumorsquote:We had originally published a belief that the MacBook Pro updates would be seen this Tuesday, based on information that Apple had started shipping new products to their Apple retail stores. Also known is that Best Buy inventory now shows new model numbers (MB402LL/A, MB403LL/A, and MB404LL/A) at existing MacBook Pro prices. As a result, all signs seem to point to MacBook Pro revisions on Tuesday.... however, we reworded our original story due to conflicting reports that the new products to be released on Tuesday will not be MacBook Pros.
Instead, there's been evidence that the MacBook alone will see minor revisions tomorrow.
This goes against common sense and all expectations as the MacBook has been recently revised in November of last year. Still, the information has given us enough pause to post this as a Page 2 item. While we generally avoid posting 11th hour predictions such as this, if this turns out to be true, it will also validate some additional information from the same source about the unreleased MacBook Pro updates.
Mac Mini C2D 1,83 GHz, 1GB mem
En:quote:More evidence from (reportedly) a Canadian reseller (prices in Candian dollars). Mid range MB403LL/A is described as MacBook (MACB) and sells for Candaian $1349.99, $100 cheaper than the current midrange MacBook.
Klinkt erg interessantquote:MacBooks AND MacBook Pros?
A final Page 2 rumor in the hours before Tuesday. GeekSugar claims both MacBooks and MacBook Pros will be seen tomorrow.
Both will look the exact same (unfortunately no pretty new colors), although they will feature upgraded processors, additional memory, and the lovely multitouch trackpad that is featured on the Air.
GeekSugar has no known prior rumor accuracy by our records, so we are unable to gauge the credibility of their sources... however, I'll leave you with a couple of notes on this possible scenario:
- There have been conflicting reports about MacBook vs. MacBook Pro updates, leading to the ambiguity of our reports.
- An update of both product lines would neatly explain away these conflicting reports.
-EDIT-
Sorry Daedalus, ik was een beetje te enthousiast
-EDIT 2-
Toch wil ik nog even kwijt dat de Apple store van Nieuw Zeeland momenteel wordt geupdate!
[J.d.I.] DirtyHarry wijzigde dit bericht 26-02-2008 11:22 (11%)
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 214 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Reg. datum: 26 juni 2002
Is er een specifieke reden dat apple het geheugen van hun zo duur verkopen?
280 euro voor 2x 1gb vind ik bizar duur als je voor 50euro(of minder) klaar kan zijn met 2x 1gb Kingston.
Zal het qua prestatie nog uitmaken welk geheugen je neemt?
Ben moet ik zeggen zeer te vreden met m'n macbook. 1 van de pluspunten vind ik de compactheid en de lange levensduur van de batterij!
Qua prestaties zal het niet uitmaken aangezien het in alle gevallen om PC5300 CL5 geheugen gaat. Geheugen met andere CL lijkt problemen te geven.
"Conclusion is the point where someone got tired of thinking"
Kan ik em dan nog laten omruilen of?.. hoe gaat de apple store daarmee om? Kan de sales_policie niet lezen want ze zijn de apple store aant updaten.
Is dat zo? Ik had dit al gelezen inderdaad.quote:Daedalus schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:57:
Het antwoord op je vraag staat notabene in de topicstart en FAQ: MacBook.
"Als ik extra geheugen bestel is het zo enorm duur! Kan dit niet goedkoper?
Tuurlijk kan dat goedkoper! Ik heb zelf ook mijn geheugen zelf ingebouwd.
Kijk gewoon even op de pricewatch! Let wel op dat je MacBook standaard 2 reepjes van 256 MB heeft. Dus als je los geheugen koopt, moet je eerst een reepje eruit halen. Het is helaas dus niet zo, dat als er er 1 GB bijkoopt, je 1,5 GB hebt."
Ik lees hier niks over de reden dat de Apple geheugenreepjes zo knetterduur zijn?
Ook staat hier niks over de kwaliteit dus ik denk dat mijn vraag "mag"...
Reg. datum: 13 juli 2006
Hee wat vreemd zeg, de store is down.quote:Daedalus schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:33:
[mbr]Gaan we nu de berichten van MacRumors hier copy/pasten? Dit is nog steeds het MacBook discussietopics. Geruchten en speculaties horen hier niet thuis, tenzij er 3 onafhankelijke bronnen zijn. Laten we het houden bij het delen van ervaringen met de MacBook.[/]
Als het goed is wel. Als je MacBook nog niet verzonden is krijg je al de nieuwe.quote:irongangster schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:11:
Ja omg.. heb ik net een nieuwe macbook besteld voor iemand.. (gister).. gaan ze em nu waarschijnlijk updaten
Kan ik em dan nog laten omruilen of?.. hoe gaat de apple store daarmee om? Kan de sales_policie niet lezen want ze zijn de apple store aant updaten.
Misschien is het een troost voor jou: Ik heb vanochtend een MacBook ontvangen en hoop maar dat ik het kan om ruilen. Maar volgens mij zijn ze best oké bij Apple.
20" Cinema Display / 13" MacBook black / 3.5" iPhone 3G Wit / last.fm
De store is down, dus zometeen zal wel duidelijk zijn wat er nieuw isquote:Daedalus schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:33:
[mbr]Gaan we nu de berichten van MacRumors hier copy/pasten? Dit is nog steeds het MacBook discussietopics. Geruchten en speculaties horen hier niet thuis, tenzij er 3 onafhankelijke bronnen zijn. Laten we het houden bij het delen van ervaringen met de MacBook.[/]
Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N
Of Apple nu oke is of niet; volgende uit de wet voor Koop op Afstand heb je het recht om binnen 14 dagen kosteloos zonder opgaaf van reden het product terug te sturen. Je krijgt dan je volledige aankoopbedrag terug.quote:super-muffin schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:25:
[...]
Als het goed is wel. Als je MacBook nog niet verzonden is krijg je al de nieuwe.
Misschien is het een troost voor jou: Ik heb vanochtend een MacBook ontvangen en hoop maar dat ik het kan om ruilen. Maar volgens mij zijn ze best oké bij Apple.
Reg. datum: 13 juli 2006
Er zijn mensen die de nieuwe MacBook al in hun handen hebben gehad. Dus het lijkt me meer dan duidelijk dat er nieuwe MacBooks komen. Ze zijn er, alleen nog niet op de store. BTW alle stores zijn zo'n beetje down dus dat wil zeggen dat er iets groots komt.quote:RoelJewel schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:29:
[...]
De store is down, dus zometeen zal wel duidelijk zijn wat er nieuw is.
Toen hij dat postte waren het nog puur geruchten en waren de stores nog upquote:RoelJewel schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:29:
[...]
De store is down, dus zometeen zal wel duidelijk zijn wat er nieuw is.
Reg. datum: 04 december 2005
Wat er staat is dat goedkoper kan. Er dus geen reden om speciaal het dure geheugen van Apple te nemen, aangezien het niet uitmaakt.quote:irongangster schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:15:
[...]
Is dat zo? Ik had dit al gelezen inderdaad.
"Als ik extra geheugen bestel is het zo enorm duur! Kan dit niet goedkoper?
Tuurlijk kan dat goedkoper! Ik heb zelf ook mijn geheugen zelf ingebouwd.
Kijk gewoon even op de pricewatch! Let wel op dat je MacBook standaard 2 reepjes van 256 MB heeft. Dus als je los geheugen koopt, moet je eerst een reepje eruit halen. Het is helaas dus niet zo, dat als er er 1 GB bijkoopt, je 1,5 GB hebt."
Ik lees hier niks over de reden dat de Apple geheugenreepjes zo knetterduur zijn?
Ook staat hier niks over de kwaliteit dus ik denk dat mijn vraag "mag"...
Reg. datum: 10 juni 2003
Chriztiaan wijzigde dit bericht 26-02-2008 14:36 (3%)
MacBook C2D 2.2 Ghz 4GB Ram
Wel een prijsdaling
[J.d.I.] DirtyHarry wijzigde dit bericht 26-02-2008 14:58 (8%)
zie hier:
(de midbook, weeral de interessantste)
2,4-GHz Intel Core 2 Duo
3 MB gedeelde L2-cache
=> 3MB cache= Penryn=> zuiniger& SSE4! en nog een snelle ook!
DUAL channel 2 GB RAM (werkt sneller dan MBP instap!)
Wat mis ik nu??
LED verlichting?
ATi GPU?
PS: als je hem besteld, vergeet niet de apple remote en de vga convertor, kom je uit op 1239
g4wx3 wijzigde dit bericht 26-02-2008 14:59 (3%)
* Iemand nog suggesties?
Reg. datum: 19 mei 2007
Ik zie trouwens dat de Apple remote er WEL bij zit, schijnbaar vinden ze het inmiddels vanzelfsprekend ofzo dat ze er geen reclame meer mee maken.
Heb je een linkje waar je dat ziet dan? Op de specs pagina's op apple.com staat het in elk geval niet; daar staat de Remote enkel als optie.quote:[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:02:
Ben nu al benieuwd naar hoe lang deze machientjes doen met een accu
Ik zie trouwens dat de Apple remote er WEL bij zit, schijnbaar vinden ze het inmiddels vanzelfsprekend ofzo dat ze er geen reclame meer mee maken.
De specificaties zoals die nu op de Nederlandse website staan, zijn van de vorige versie.What’s in the box
- MacBook
- Display cleaning cloth
- 60W MagSafe Power Adapter, AC wall plug, and power cord
- Lithium-polymer battery
- Install/restore DVDs
- Printed and electronic documentation
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.