Hoofdcategorieën
Topicacties

[MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 10 juni 2003

Ik ben er net achter gekomen dat ik 2 dode pixels heb. Ze zijn gelukkig echt bijzonder klein, maar nu ik weet dat ze dr zitten, ga ik me er wel aan irriteren op een vlakke achtergrond. Weet iemand hoe coulant Apple omgaat hiermee?

MacBook C2D 2.2 Ghz 4GB Ram

Reg. datum: 27 september 2007

volgens mij vanaf 4 volledige pixels, anders heb je pech.
Ik gebruik igrabnews voor nieuwsgroepen, dat werkt wel redelijk.
Ik weet niet of iemand anders een andere gratis en goede vervanger heeft?

PSN ID : brouwmeester

Reg. datum: 22 augustus 2005

Pixelgarantie: bij apple? nada...
Nieuwsgroepen: Sabnzbd; www.br41n.com

| MBP 2.6Ghz, 4 GB 17" high res. | iPhone (US) 16 GB fw 2.0.2 |

Reg. datum: 09 oktober 2004

quote:
ps3player schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:20:
volgens mij vanaf 4 volledige pixels, anders heb je pech.
Ik gebruik igrabnews voor nieuwsgroepen, dat werkt wel redelijk.
Ik weet niet of iemand anders een andere gratis en goede vervanger heeft?
ik gebruik nu ook igrabnews, maar weet niet waar ik goed de nzb bestanden binnen kan halen?

One step beyond!

quote:
.Robert schreef op zondag 09 maart 2008 @ 14:33:
[...]

Als het goed is, moet uitzendinggemist t ook gewoon goed doen.
Het enige is dat je aan het begin van een progamma wat geduld moet hebben,
daarna werkt ie gewoon 'goed' (naar mijn wete dan ;) )
Ja klopt, alleen de kwaliteit is veel slechter dan op een windowsbak :/
Reg. datum: 27 september 2007

Ik zie vaak bij mensen in het screenshot topic dat ze de album art van het spelende itunes nummer op hun bureaublad hebben staan, hoe kan ik dat ook versieren?

PSN ID : brouwmeester

ik krijg igrabnews niet aan de gang met mijn eweka account, als ik op fetch druk gebeurt er totaal niets..

edit: heb het nu aan de gang met unison, maar hoe download ik .nzb bestanden nu?

hardcore_bass wijzigde dit bericht 09-03-2008 16:03 (28%)

One step beyond!

quote:
ps3player schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:44:
Ik zie vaak bij mensen in het screenshot topic dat ze de album art van het spelende itunes nummer op hun bureaublad hebben staan, hoe kan ik dat ook versieren?
CoverSutra. http://coversutra.com/
FUD Führer.
Reg. datum: 12 oktober 2001

quote:
hardcore_bass schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:50:
ik krijg igrabnews niet aan de gang met mijn eweka account, als ik op fetch druk gebeurt er totaal niets..

edit: heb het nu aan de gang met unison, maar hoe download ik .nzb bestanden nu?
Sleep de .NZB bestanden naar het Unison icoon in je Dock. :)

2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.

Reg. datum: 02 september 2006

quote:
hardcore_bass schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:50:

Je hebt Leopard als OS? Jammergenoeg werkt iGrabnews niet met Leopard. Ik gebruik naar volle tevredenheid SABnzbd.app

Ik heb zojuist een multi-threaded par2 command-line in de .app gezet, en dat verschil is goed merkbaar. Ook een aanrader dus! http://chuchusoft.com/par...-0.4-tbb-20071128-mac.zip Let erop dat je de par2 executable én libtbb.dylib kopieert naar \contents\Resources\osx\par2

Blaffeh wijzigde dit bericht 09-03-2008 16:37 (7%)

quote:
Geqxon schreef op zondag 09 maart 2008 @ 16:31:
[...]

Sleep de .NZB bestanden naar het Unison icoon in je Dock. :)
ja maar dat kan zeker alleen als ik betaal voor unison? en als ik er bestanden heen sleep, dan gaat unison ze gelijk downloaden totdat de bestanden klaar zijn en dan ben ik ook gewoon klaar en kan ik de film kijken?

edit: ik werk nu met sabnzbd, wat een goed programma zeg! Ik dacht dat ie het niet deed omdat hij in het begin een nzb bestand niet pakte :) maar hij werkt nu perfect.

hardcore_bass wijzigde dit bericht 09-03-2008 16:59 (17%)

Hoe brand ik een Video_TS en Audio_TS map als DVD op een dvd-schijfje zodat als ik hem in de DVD speler duw hij het gewoon doet. Ik heb geen toast.

Reg. datum: 12 februari 2001

quote:
hardcore_bass schreef op zondag 09 maart 2008 @ 19:26:
Hoe brand ik een Video_TS en Audio_TS map als DVD op een dvd-schijfje zodat als ik hem in de DVD speler duw hij het gewoon doet. Ik heb geen toast.
Als je het in de Finder brand werkt het niet dacht ik. Dan moet je een ander programma zoals Burn gebruiken.

Acties: [view]

Door: Hoedje
Moderator APL / PMD
we know! we know!
Reg. datum: 24 april 2003

hardcore_bass, het is niet de bedoeling om alle kleine vraagjes die je hebt hier maar te dumpen. Dit topic is primair bedoeld om ervaringen te delen. Als je een specifieke vraag of probleem hebt, dan mag je daarover een nieuw topic starten zoals ook in de topicwaarschuwing staat.

Maar de vragen die jij hebt zijn wel heel simpel. Voor een programma om DVD's te branden kun je bijv. kijken in Onmisbare tools / software - deel 4 en daarnaast heeft GoT ook een mooie zoekfunctie ;)

This is dirty water, but it's still something worth drinking down, if it can cure my dehydration from the words you let slip out. Cuz we've got dirty laundry and we've got closets with hinges that beg to bust.

Reg. datum: 20 april 2004

quote:
Aiolos schreef op zondag 09 maart 2008 @ 14:27:
[...]
Hier vind je meer informatie over de diverse geluiden.
Bedankt, nu weet ik in ieder geval dat het zo hoort. Misschien een kandidaat voor in de openingspost?

Met dvd2oneX werkt alles inmiddels perfect. Ik heb alleen nog 1 klein vraagje ( rest heb ik al gevonden via de link die hoedje gaf, bedankt daarvoor ) Hoe kan ik uitzetten dat iDvd automatisch start wanneer ik er een lege dvd in duw?

Klik op appeltje -> System Preferences en dan CD's & DVD's

three chears for tiranny...
Reg. datum: 20 mei 2003

Beste...

Mijn vriendin overweegt ook een macbookje mee te laten brengen uit the states door haar ouders.

Echter is mijn vraag, valt daar een beetje mee te gamen? Want ik zie dat er shared geheugen in zit ipv dedicated zoals bij de MB Pro.

En CoD2&4 is toch wel een must om te kunnen spelen.

Dus wellicht dat iemand hier al ervaringen mee heeft?

quote:
loewie-643- schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:13:
Beste...

Mijn vriendin overweegt ook een macbookje mee te laten brengen uit the states door haar ouders.

Echter is mijn vraag, valt daar een beetje mee te gamen? Want ik zie dat er shared geheugen in zit ipv dedicated zoals bij de MB Pro.

En CoD2&4 is toch wel een must om te kunnen spelen.

Dus wellicht dat iemand hier al ervaringen mee heeft?
zal wel lukken... maar cod4 lijkt me wel heel erg zwaar voor een macbook.
weet iemand toevallig hoe je kan uitschakelen dat je macbook in de sluimerstand gaat als je hem dichtklapt?

CoD4 is idd te zwaar voor een macbookje.

En jij bent op zoek naar Caffeine

Reg. datum: 23 september 2001

als je wilt gamen moet je geen macbook nemen... zit een intel gpu met shared ram in... sims of oudere games kunnen wel, maar zeker COD is teveel gevraagd, iig op een goede resolutie en voldoende fps... te meer het een windows game is die je moet emuleren of bootcamp moet draaien
laat een mbpro meenemen en je kan het wel (zit een nvidia 8600gt in met 256/512mb). wel stukje duurder, echter met die lage dollar is dat wel een overweging (1999 excl tax, bijv new hampshire heeft geen tax ->1300 euro, massachusetts heeft 5% ->1365 euro...)
anders zijn sony vaio laptops hier ook goedkoop (alle electronica eigenlijk, maar vaio heeft nog wat stijl), mss een overweging als je toch windows wilt draaien

hier trouwens youtubefilmpje met cod2 op macbook: http://www.youtube.com/watch?v=v6tK31NVUmA
en een mbpro met cod2 http://www.youtube.com/watch?v=fXR7DlG7XJw

kan je kijken of je er tevreden mee bent ;)

jpvk007 wijzigde dit bericht 10-03-2008 16:23 (12%)

@ Boston, MA

quote:
WinningLOSER schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:13:
CoD4 is idd te zwaar voor een macbookje.

En jij bent op zoek naar Caffeine
hij blijft in de sluimerstand gaan, terwijl caffeine toch aanstaat. Internetverbinding wordt ook verbroken.

Screw you guys, I'm going
Reg. datum: 21 februari 2006

quote:
jpvk007 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:18:
(1999 excl tax, bijv new hampshire heeft geen tax ->1300 euro, massachusetts heeft 5% ->1365 euro...)
Als ik me niet vergis is de Tax per county verschillend. Dus als het in New Hampshire 0% is neem ik aan dat je de enige Apple store daar bedoeld of ga je naar Best Buy vestigingen?

Zelf ooit in Peoria, il een laptop gekocht.

Reg. datum: 23 september 2001

quote:
Bigg Balls schreef op maandag 10 maart 2008 @ 19:24:
[...]
Als ik me niet vergis is de Tax per county verschillend. Dus als het in New Hampshire 0% is neem ik aan dat je de enige Apple store daar bedoeld of ga je naar Best Buy vestigingen?

Zelf ooit in Peoria, il een laptop gekocht.
maakt niet uit waar je hem koopt. ik ben nu in boston (5% tax) en daar kan je bij de applestore zo een penryn meenemen, bestbuy zag ik gister alleen de mid 2007 pro nog liggen. nog geen penryn gespot.
De voorraad zal per vestiging verschillen. Prijzen bij bestbuy en applestore zijn gelijk. Bij bestbuy is het een soort shop in shop...

succes

@ Boston, MA

Reg. datum: 10 juni 2003

quote:
jpvk007 schreef op maandag 10 maart 2008 @ 16:18:
als je wilt gamen moet je geen macbook nemen... zit een intel gpu met shared ram in... sims of oudere games kunnen wel, maar zeker COD is teveel gevraagd, iig op een goede resolutie en voldoende fps... te meer het een windows game is die je moet emuleren of bootcamp moet draaien
laat een mbpro meenemen en je kan het wel (zit een nvidia 8600gt in met 256/512mb). wel stukje duurder, echter met die lage dollar is dat wel een overweging (1999 excl tax, bijv new hampshire heeft geen tax ->1300 euro, massachusetts heeft 5% ->1365 euro...)
anders zijn sony vaio laptops hier ook goedkoop (alle electronica eigenlijk, maar vaio heeft nog wat stijl), mss een overweging als je toch windows wilt draaien

hier trouwens youtubefilmpje met cod2 op macbook: http://www.youtube.com/watch?v=v6tK31NVUmA
en een mbpro met cod2 http://www.youtube.com/watch?v=fXR7DlG7XJw

kan je kijken of je er tevreden mee bent ;)
Call of Duty 2 speelt hier lekker hoor op mn Macbookje, op volle resolutie, maar wel met 4 gig ram..

MacBook C2D 2.2 Ghz 4GB Ram

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: